Aušvice nužudyta ne mažiau kaip 4 mln. žmonių, rodo FST archyvų duomenys

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

kiesza 2010-01-25 18:43
idomu kas detusi dabar jei vio sito genocido nebutu atlike naciai ?? manau butu milijonai badaujanciu pasaulyje virs 10mlrd zmoniu..Ir apskritai tai manau kad toks Genocidas buvo neisvengiamas nes kur perdaug zmoniu ten ir vyksta tokie dalykai... Bet yra kaip yra ir nieko cia nepakeisi.. visi laimingi sotus apsirenge ir net siltai gyvena kas nemanau ar butu realu jei gyventume tarp gausybes zydu
ligonis 2010-01-25 19:32
tada naikino ne del to, kad perdaug zmoniu, o delto, kad kazkokiam kuriam nelabai galvelei gerai, atrode, kad zydai yra prastesni uz "jo tauta". nebutinas genocidas, uztektu tik kokio istatymo del vaiku "gamybos"
lightfire 2010-01-25 19:35
ar tu nesveikas, ar tik tokiu apsimeti? Genocidas yra gerai? gal norėtum išbandyti dujų kamera ir išvaduoti pasaulį nuo būsimo badautojo? Nori pasakyti, kad Hitleris Holokaustą vykdė tam, kad sumažintų badaujančių skaičių pasaulyje? tarp gausybės žydų, antisemite, mes gyventume GALBŪT jau turėdami Nobelio premijos lauretų, žmonių(žydų kilmės), kurie galėtų šalį išvesti iš krizės, o ne tokių kuriuos išrenka (pirštais nerodysim) atitinkami mužikai su užsilikusiomis tamsuoliškomis dogmomis bei buka pasaulėžiūra.
lgtech 2010-01-25 19:40
Imkit vaikai pagaliuką ir **** tą žyduką.
Paskaitom 2010-01-25 20:17
Pritariu pirmajam , Karas buvo gerai , tie zmones pasiaukojo kad mes gientume geriau
Zpi 2010-01-25 20:18
Prisijuokausi tu čia taip šnekėdamas, tu nori pasakyti kad tuo metu nenužudžius kad ir LABAI grubiai imant, 10milijonų žmonių, jie būtų atvedę badą i mūsų žemę ? Nepaslaptis, kad žydai protingiausi ir gabiausi žmonės, vien dėl to jie buvo žudomi, nes kuo daugiau protingų žmonių, tuo sunkiau valdyti...
nikis 2010-01-25 20:22
Aš pilnai pritariu lightfire. Kvaila sakyt, kad "pasiaukojo", kad tai buvo "gerai", kad tai mums kažkaip padėjo, ir kad to reikėjo. Yra kaip yra, tai buvo, tai įvyko, bet to pateisint niekaip neįmanoma, kad ir kaip optimistiškai žiūrėsi, ar kad ir kokį nacistą bevaidintum... Apgailėtina teisint žmones, kurie nusprendžia, kad visi kiti žmonės yra prastesni, ir kad kažkiek milijonų ar visa tauta turi būt išžudyta.. Apgailėtina, ten buvo ne vien žydai, spėju ten buvo ir tikrų lietuvių ir lietuvos žydų, gal net ir giminių.. Maras, ligos yra gerai(tą galima pateisint, taip kažkiek apvaloma žmonija, miršta silpniausi). Bet joks žmogus negali nuspręst to.. Karas yra nepateisinamas ir pati žiauriausia žmonių masės godumo, savanaudiškumo ir kvailumo apraiška...
lightfire 2010-01-25 20:29
čia gal Adolfas bei SS šaika pasiaukojo, kad tu galėtum gyvent geriau?
Alchi 2010-01-25 20:39
Kaip čia dabar suprasti? Juokinga, bet žinau vieną belgą, kuris 5 (atrodo) metus tyrinėjo holokaustą ir priėjo išvados, kad arba holokausto nebuvo, arba aukos buvo smarkiai išpūstos. Žydai savo kančią puikiai moka pervertinti, manau visi su tuo sutiks. Taigi išeina, kad jis labai blogas žmogus, nes neigia holokaustą. Och tie belgai...
nikis 2010-01-25 20:54
Och tie tyrinėtojai(geriau būtų paimt visų ataskaitas ir suvest statistiką, būtų kažkiek arčiau tiesos..). Gal vertėtų pamąstyt kiek vien Lietuvos žydų buvo išžudyta? Tada to belgo nuomone kas yra holokaustas? Jei būtų pavykę visus Europos žydus išnaikint, tada būtų holokaustas? O keli milijonai tai čia nieko? Ir esmė, kad čia ne vien žydai, žydų kaip minima buvo apie 90 proc. Ech, daugumos jūsų pasisakymai primena vieną mintį - "Vieno žmogaus mirtis – tai tragedija. Milijono mirtis – tai statistika". Suprantama, kad dabar mums tai neturėtų rūpėt, bet kvaila tą teisint. Gal ir trėmimai į Sibirą tada gėris? O Stalinas ir Hitleris buvo šventiejie, dIEVO siųsti, kad apvalytų žmoniją? Gėda, Gėda, Gėda..
kiesza 2010-01-25 21:14
Nu taip zydai protingiausi psaulyje tai tikrai! todel hitleriui jie ir npatiko nes jie valde labai daug banku gamyklu ir kiekvienas mazu maziausiai po parduotuvele turejo. Ir siais laikai Geriausi pasaulyje advokatai zydai nes jie geriausiai ismano istatymus.Tik nesuprantu kaip jie budami tokie protingi nesukure savo valstybesdaug anksciau
kiesza 2010-01-25 21:25
Na truksta Lietuvai tokiu inteligentu sviesuoliu tavo stiliaus Genocidas zinoma kad blogai. karas uz genocida mano manymu daug geresnis nes karas visa laika buvo naturalus dalykas palaikyt populiacijai. Bet zmonija gi istobulejo isvyste technologijas ir dabar auginam 8 milijarda aukstuju technologiju mokslininku taip alindami zeme ir artindami pasaulio pabaiga. gal ir nepataikiau i tema
Alchi 2010-01-25 21:27
Ne ant to žmogaus užsiroviai. Aš nežinau kur tie žydai dingę, aš holokausto netyrinėjau. Esmė tame, kad lageriai nebuvo pritaikyti masiniam žmonių žudymui. Išvada tokia, kad hitleris tik karo gale sugalvojo naikinti žydus, o statant lagerius tik galvojo kur padėti visus valstybės priešus. Jie neklystu tai vokiečių lageriai buvo geriausi pasaulyje (jei galima tuo didžiuotis). Daug geresni už rusų, japonų, ar amerikiečių. Be abejo jie neskirti geram gyvenimui, o "nusikaltėliams", bet išgyventi ten buvo įmanoma (nors ir sudėtinga). Be abėjo SS nebuvo šilkiniai, bet ir nebuvo jie totalūs demonai, kokiais juos visada paišo. O kur žydai dingo? Vėlgi ne mano ekspertizė, bet galiu pabandyti pasakyt. Daug išsikėlė iš europos. Į ameriką, į žydyją, ar dar kur. Paverkė, paverkė dėl to, kad juos ten atseit visi skriaudžia ir dėl to tapo "labiausiai nuskriausta tauta pasaulyje" nors ne tik žydai lageriuose kentėjo. Keista, bet drastiško žydų populiacijos sumažėjimo po PK II nebuvo. Dar vienas įtarimus keliantis faktas yra tai, kad aukų skaičius vis keitėsi, tai vienas iš požymių, kad duomenys gali būti klaidingi. O vokiečiai, tai niekaip, net jeigu ir būtų baisiai norėję nebūtų apsigynę nuo tokio lygio šmeižto, nes jiems tuo metu reikėjo galvoti kaip prasimaitinti ir subombarduotus namus atstatyti. Ir be to, jie buvo pralaimėtujų pusėje, o istoriją rašė "ana" pusė. Gal čia ir neviskas gryniausia tiesa, tačiau tikrai ne sapalionės apie karmos įtaką žemės magnetiniam laukui. Einant prie reikalo, man labai keistai atrodo toks JTO sprendimas uždrausti kažkokios, tai "istorinės tiesos" neigimą. Tai iš esmės neleidžia atlikti bet kokių tyrimų priešinga, nei visiems priimta puse. Galima pagalvoti, kad jie nenori jog kažką rastų.
kiesza 2010-01-25 21:40
As manau kad holokaustas paciu zydu isaukstintas kad pasaulis ju gailetu uzjaustu ir visa kita.. Bet per pasaulio istorija buvo daug ziauresniu dalyku ir kodel apie juos tylima?? kodel neuzjauciat afrikieciu negru kuriuos sausakiskom trumom veze i JAV dirbti cukranendriu plantacijose baisiausiom salygom.. o ka besneket apie japonus kurie buvo istirpdyti ir apie indenus kur be gailescio saudomi.. Ir niekas ju neatsimena tai praiesk dar 200 metu tie tavo zydai bus lygiai taip pat pamirsti manau. tu taip nemanai ?
meslinukas 2010-01-25 21:58
hm... linksmas straipsnis... absurdo komedija ;D http://video.google.com/videoplay?docid ... 550891901# (en) šitą va siūlyčiau pažiūrėt - dokumentinis filmas. ten ir lageriai parodyti, ir dujų kameros, kokios buvo, ir krematoriumo JAV savininkas kalba tema apie kūnų deginimą ir kremavimą, ir vaikiškas experimentas - jeigu duobėje nedega net knyga, tai įrodyk, kad žmogaus kūnas dega geriau. na, tikrai nieko neprarasit pažiūrėję. va dar lietuviškai tokį straipsnį radau: http://www.zensurfrei.org/lietuviskai/lietuva029.htm nors pats ir ne visur sutinku, kai ko nežinau, bet man atrodo gan logiškas... +/- tenai parašyta, kas tame filmuke. aj, dar yra tokie 66 klausimai ir atsakymai apie holokaustą: http://www.resist.com/Articles/literatu ... ocaust.htm (čia en; yra rusiškai man rods dar; pagūglinkit, gal rasit, lietuviškai neradau) na, o Lietuvai tai yra gerai ar blogai, tai manau turėtumėt spręst po to, kai pažiūrėsit žemėlapį, kur parodyta, kiek % miestų gyventojų sudarė žydai iki 1939m. (atrodo). atsakymas į klausimą, ar Lietuva (jei ne žydų pasitraukimas, išvarymas ir valymas) visdar būtų ant žemėlapio, manau kad yra aiškus. (gaila intike neradau to paveiksliuko, o čia įmest neišeina. knygyne neseniai bevartydamas knygą užtikau). šiaip visiškai su Alchi sutinku...
Analog 2010-01-25 21:59
Siaip tai tokie draudimai nepagrysti, bent mano nuomone, ciaj au nebe zodzio laisve... Tai gal tegu uzdraudzia kazka vadinti pedofilais ir t.t.?
Tas_pac 2010-01-25 22:07
Ir kaip jie tuos žmones degino duobėse? Vanduo sudaro 60 - 70% suaugusio žmogaus kūno masės. Ar manote kad labai lengva sudeginti kūną ir ne palikti jokių pėdsakų? O ką jau kalbėti apie kaulus. Aš tai skaičiau kad pagal tai kiek į Aušvicą įvežė degiųjų medžiagų tai niekaip milijonų ten nesudeginsi. Žydai tiesiog nori likti nuskriaustūjų rolėje. Paskaitykite knygą http://www.patogupirkti.lt/book/book.as ... 5-545-17-8
cesar 2010-01-25 22:14
gal faktai ir tikri, bet kam kam, bet rusam reiktu patyleti, kurie zude savo zmones ar tiesiog zmones troskusius laisves... imam tik viena rusu sukelta genocida, ukrainos 1932-1933 metu dirbtinai sukelta bada, per ji zuvo 7-10 milijonu zmoniu... ar rusai keiciasi? ar jie pradeda mastyti? ar jiems uztenka teritorijos? ar jie atskiria propoganda nuo realybes? NE! mano akimis rusija didziausias agresorius pasaulyje, per kuria kencia visi. manau anksciau ar veliau jie atsidurs savo vietoje, kur ir turetu buti pagal savo mastyma, pasibaigs nafta, dujos... tauta jau prasigerus totaliai, kad taip ir toliau butu! kad dar pradetu konfliktuoti su Kinija, dar butu geriau... as likniu rusams ju tautos genocido, kuris jau neisvengiamai arteja ir turbut nlb jie jo sustadbys su savo mastymu...
meslinukas 2010-01-25 22:30
na, kokia yra dabar situacija Rusijos valdžioje, tai nežinau. bet kad absoliuti dauguma ir aktyviausi bolševikų partijos nariai žydai buvo, tai nenuginčysi. šiaip pats neesu linkęs taip teist rusų. jie irgi aukos bolševikų, kaip ir ukrainiečiai. tik va dabartinės situacijos, tai tikrai nelabai pagaunu ... Alchi; tiesa, dar dėl karo pabaigos: 2 mėnesiam buvo nutrauktas tiekimas į lagerius, dėl sąjungininkų bombordavimo. dėl to karo pabaigoj padėtis kalinių žymiai pablogėjo.
matise 2010-01-26 01:23
Liudna matyti tokius komentarus. Tiek nedaug laiko praejo, o jau viskuo apteke "zinovai", asmeniskai nepatyre ir net is arti nemate sitos tragedijos siaubo, sededami prie savo kompiuteriu samprotauja apie genocida, kaip iranki populiacijai, demografijai reguliuoti. Ir nepatenkinti jie zydais, matai - protingesni ir geriau gyvent moka, ir dar nuskriaustais jauciasi, skaicius didina. Tie skaiciai nebeitakoja jau tragedijos dydzio. genocidas ivyko ir tai faktas, padaryta milziniska zmonijai ir zmoniskumui. Deja ne visi ismoko sia pamoka. Panasu, kad visas siaubas dar kartosis ir kartosis. nebutinai su zydais, uztenka pazvelgti i Afrika, Azija... Lengva jums spekuliuoti skaiciais, daryti isvedziojimus ir pamastymus apie genocido ar karo nauda, kai nepatyret (uztektu ir pamatyti gyvai) to siaubo. Akimirkai isivaizduokit, kad staiga kazkoks pamiselis nusprendzia, jog lietuviai netinkami, neverti gyventi zemeje. Ir visus itikina. Prasideda masinis lietuviu naikinimas, tame tarpe ir jusu. Nieko nebegalite padaryti, kad zmones atsitoketu ir suvoktu, kad esat tokie patys kaip ir jie. Galite sleptis, begti, arba tiketis, jog busite nuzudyti "humaniskai", o dar ir matydami, kaip naikinami jusu artimieji, draugai... KAIP JAUSMAS????