Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
kiesza 2009-06-04 17:07
Rusai panaseja I SSRS ir nori kad ju salis is isores atrodytu lyg pasaku salis nors viduje be atodairos bus saudomi nusikalte zmones... oi oi ruskeliai
titas 2009-06-04 17:07
aaaaaa rusai matyt nepasimoko ....
karol 2009-06-04 17:08
idomiausia kad rusijos istorikai nieko nesake
Nightbringer 2009-06-04 17:11
Na, rusai turi humoro jausma Lenkija kalta, kad nepasidavė be kovos!
ligonis 2009-06-04 18:27
kas ten zino, gal ir sake tie istorikai kazka, bet tai turbut butu buve paskutiniai ju laisvi zodziai.
butu ten zmoniu valdzioi kurie naudojasi sveiku protu ar logika, tai rusija imtu pavizdy is dabartines vokietijos,o ne is to kokia pries keliasdesimt metu buvo rusija(ar kaip ji tada vadinosi)
Arns 2009-06-04 19:46
nu jo, kai vokieciai pagyveno "svetimoje" istorijoje, kai uz juos kiti parase naujausiuju laiku istorija, tai ir galima sakyti jog istorija pas juos gera
meslinukas 2009-06-04 21:18
na, visų pirma, tai skaityme nematau nieko blogo. kaiptik - kai kuriuos veikalus galėčiau rekomenduoti ir manau, kad daug teisybės juose pamatytumėte.
o va čia tai jau gryna tiesa - Hitleris buvo pakištas, apgautas, tą paktą kurė Sovietai. baltijos valstybėse bolševikai kišo savo nosį ir valdžion pratumdinėjo savus irgi ne be reikalo.
jei nebūtų TSRS ruošusis pulti IIIReicho, tai jis būtų TSRS tupinčius valdžioje žydėlius puolęs.
bet va Sovietų veiksmų, pralaimėjimų ir represijų pateisinimai tai čia jau visiška nesąmonė...
tų skinų veikla man irgi nelabai patinka. bet tai jau ne Lietuva. o ir šiaip - kaip kitaip prieš tuos azijatus normaliems rusams kovoti, kai valdžią KGBistai užsėdę?...
ir dar pasikartosiu - nemanykite, kad Rusijos "neonaciai" nori sovietinę "didybę" atkurti - jie patys prieš tai kovoja.
lape 2009-06-04 22:13
Rusai savo istoriją jau perrašinėja 1000 metų, vis nori įspūdingiau patys sau atrodyti.
gabus 2009-06-04 22:24
Kažkaip įstrigo šitas:
Čia kaip vienas žmogus kažką panašaus pasakė: "Tai yra tas pats, kas padegti kaimyno namą, kad galėtum būti ramus, kad tavo namas sudegs paskutinis"
Ir jis teisus. Tikintis puolimo saugiau yra, kai nėra tiesioginių sienų su priešu ir kai yra kokia nors "klūtis", kurią priešas, norėdamas tave užpulti turės įveikti. Ruošiantis pulti - reikia tą kliūtį panaiktinti, t.y. užimti.
meslinukas 2009-06-05 07:55
yjop. ir visa tai pradėjo Stalinas, ne Hitleris.
vokiečiai per žemai nulenkė galvas.
mygatukas 2009-06-05 13:11
Tiek Hitleris tiek Stalinas yra tas pats sudas, tik kitoj rankoj. Abu buvo psichiniai ligoniai. nereik teisint vieno ar kito. Cia vienas veikejas, kaip pastebejau, labai gina Hitleri ir Vokietija. Tipo rusai primete Ribentropo- Molovo pakta. Sakyciau ji primete vokieciai, kad nereiketu kariaut dviem frontais.
Ir dar apie Lenkija. Negalima vadovautis nuostata, kad teritorija, kur gyvena daug tautieciu priklauso tau. Lenkai tiesiog nepasidave, kaip tai padare austrai ar cekai...
Arns 2009-06-05 14:35
na tuo metu buvo kitoks supratimas, niekas ne neamptelejo kai vokieciai pareikalvo is Cekoslovakijos Sudetu krasto, kur gyveno dauguma vokieciu. Taip pat nelabai kam uzkliuvo ir Austrijos ansliusas, kai vokiskai kalbancios zemes buvo prijungtos prie didziosios Vokietijos. Tas pats ir su Klaipedos krastu... .
Tad galima suprasti kodel vokieciai supyko del lenku nepaklusnumo
mygatukas 2009-06-05 16:52
Gal jeigu butume lengvai neatidave Klaipedos krasto, butu Lietuva kalta, kad sukele IIPK.
Nightbringer 2009-06-05 17:07
Kaip galima pateisinti reketa? Lietuvia rimtai svarstė ar atiduoti Klaipėda ar kariauti, bet jie nusprende vistiek kaip nors stengtis išgelbėti valstybe, tai ir atidave. Nors vėliau ją atsikiaravo. Tai, kaip su Lenkjia? Jei ji nepasidave Hitlerio ambicijomis, tai ji yra ww2 kaltinike?
meslinukas 2009-06-06 21:45
vyruti, tap Hitlerio ir Stalino skirtumai milžiniški. tik jie sugretinti labai išpučiant ir padidinant aukų nuo vokiečių skaičių. iš tiesų Bolševikai išžudė ar ištrėmė ŽYMIAI daugiau ir ŽYMIAI vertingesnių žmoni nei naciai. na, pasikartosiu: naciai žudė žydus, nusikaltėlius ir dezertyrus (ir tai nevyko spontaniškai, dėl visko buvo iškat aiškiai įspėta.), o sovietai žudė turtingus ir išsilavinusius. sąlyg vokiečių ir sovietų konslageri igi nėra nė ko lyginti. dujų kameros vokiškuose konslageriuose buvo skirtos drabužiams dezinfekuoti ir jų nenaudojo žmonėms, kol dar buvo įmanoma išlaikyti tokį žmoni skaičių. bado tenai irgi jokio nebuvo kol patiem vokiečiam netrūko maisto. kalėjimo laikas aiškiai užrašytas. o sovietiniuose? tiesiog mirties stovyklos, pastatytos su mintimi, kad tu jose dirbsi kol nudvėsi.
yjop - Ribentropo- Molovo paktą sukūrė ir pasiūlė sovietų valdžia ir tai jau įrodyta.
šiaip tai ar su tuo paktu, ar be jo, bet IIIReichui teko kovoti 2 frontais (Lenkija-Prancūzija).
pritariu tautinių valstybių idėjai ir manau, jog tai yra pateisinama. o kaip kitaip nustatyti valstybės sienas???
Nightbringer: kai reketas vyksta tarpvalstybiniu mastu tai vadinama ulimatumu arba derybomis
nors man pačiam dėl tos Klaipėdos ir labai nesinori sutikti, bet Arns teisingai paaiškino. buvo norima kurti tautines valstybes. viskas ~pateisinama...
ne - Lenkija tik pretekstas. bet šito ji galbūt galėjo išvengti, jeigu būtų elgusis logiškai ir skaičiusis su kaimynėmis valstybėmis (ypač Vokietija), o ne bandžiusi šokti aukščiau bambos. negalvokit, kad čia taip jau greitai lyg nei iš šio nei iš to Vokietija paėmė ir staiga užpuolė Lėnkiją. gresiantis pavojus tikrai buvo aiškiai matomas ir vistiek Lenkija padėties nebandė taisyti, tik dar blogino.
mygatukas 2009-06-07 16:21
naciai nesieme represiju pries inteligentija? Zmogau, nuo kada B.Sruoga ir daugelis kitu Lietuvos rasytoju buvo zydai ar nusikalteliai. Ir man idomu kaip tu teisini tai, kad naciai iszude 90% Lietuvos zydu? Kaip tu teisini sudegintus kaimus? Man idomu kaip tu sneketum jei tavo senelis ar kitos gimines butu pabuvojusios naciu koncentracijos stovykloj. Duju kameros drabuziams dezinfekuoti... Cia didziausias briedas koki esu girdejes. Ir dar tu sakai, kad pries zudymus buvo perspejama. Tai kodel pries sugrudant i kameras, sakydavo, kad veda praustis... Stalinas galejo daugiau pasidarbuoti, nes kara laimejo jis. Jei butu laimejes Hitleris, dabar visi butume vokietukai...
Nightbringer 2009-06-07 17:05
Tai kaip? Voketija turi teise nieko nesiūlant pasimti žemes? Jei Lietuvia būtų stipresne, tai ir mes gal atkirtį būtume dave. Kiek žinau, Hitleris užsinorėjo labai daug ir mes turime paklusti? Tiesiog atiduoti valdas?
Smėlis 2009-06-07 17:56
ramiai, meslinukas puikiai žinomas žmogus šiame portale ir jo pažiūros daugiau nei akivaizdžios. Schwarze Sonne simbolio motyvas avatare puikiai tai parodo. todėl nereikia perdaug parintis dėl jo pasisakymų
meslinukas 2009-06-07 18:22
atsiprasau, pamirsau paminėti bolševikus ir jiem dirbančius. būtent už tai kogero B.Sruoga ir sėdėjo (kaip ir kai kurie kiti TSRS šviesuoliai)
žydai tuo metu lietuvoje turėjo daug valdžios ir pinigų (juk juos TSRS prastūmė). jei ne tas pravalymas, tai Lietuva dabar būtų antras Izraelis. o tu nori Lietuvoje ar Izraelyje gyventi?
na, kaip čia tau pasakius... turbūt neskaitysi, bet visgi pasiūlysiu paskaityti knygeles "auka praamžiui" (šita daugiau religine tematika, tiosiog bukletkė praktiškai, todėl knygyne gali ir nerasti), "žydai už Stalino pečių" (va šita labai gera), "siono išminčių protokolus" (iš pradžių atrodys kaip pasakėlė, bet pradėk lyginti su dabartimi), H.Fordo"tarptautinė žydija" (šita irgi gera) ir Dietrich Eckart "bolševizmas nuo Mozės iki Lenino" (ten dialogas tarp autoriaus ir Hitlerio), paskutinių 2 lietuviškai turbūt nerasi, bet tikrai yra angliškai ir rusiškai.
dėl tų dušų - dujų kamerų tai didelis klausimas. skaičiau ir aš "dievų mišką" ir Remarko visas knygas suskaičiau, bet skirk grožinę literatūrą nuo apklausų, tyrimų ir pan. jeigu tokios kameros ir egzistavo tai tik karo pabaigoje (kuomet, kaip jau sakiau, patys vokiečiai ko ėst neturėjo). sakydamas, kad buvo aiškiai įspėti turėjau uomenyje tai, kad virš žydų ir bolševikų jau aiškiai kabojo kirvis. pasai sužymėti, žydai izoliuoti, langai išpilti... tai ko jie dar laukė? gi galėjo paimt ir bėgti? tai, kad nusikaltėliai konslageriuose dirbo tai valio. tą patį ir dabar su jais reikėtų daryti, užuot suteikus atostogas bendrabutyje ("kalėjime").
jo, ir Stalinas liko nebaustas. JAV irgi niekas nebaudė nors irgi turėjo "darbo kalėjimus".
ar būtume vokietukai tai nežinau. draugas sako, kad būtume gavę laisvę. pats nežinau. nors prie vokiečių mes turėjome savo valdžią, prie TSRS nieko.
Nightbringer: man tas reikalas su Klaipėda irgi nepatinka, bet tai buvo kiti laikai, kiti žmonės ir kita tautinė sudėtis. dabar jau galime būti ramūs - ten didžioji dauguma lietuviai, tik ruskiai kažkaip lenda...
meslinukas 2009-06-07 18:54
na, kad ir šitą paskaitykite: http://www.vlnds.lt/web/zydai-smeizia-l ... dzia-tyli/
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Įsibėgėja Rusijos pastangos ginti valstybę nuo istorijos "falsifikavimo"