Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Nightbringer 2009-06-07 22:54
Kad iš čia gali prisirinkti labai "šališkos" informacijos.
meslinukas 2009-06-08 08:51
na taip, tas tiesa. bet esmė teisinga.
mygatukas 2009-06-08 11:31
Manyciau viska galima rasti vienoj knygoj "Mein Kampf" bet niekaip neprisiruosiu jos perskaityti(per kompa nepatogu, o rasti sunku)
ElniaRagis 2009-06-08 22:56
Man tai pat labai nepatinka nei Hitleris nei Stalinas ir todėl mešlinuko pažiūros atrodo labai keistos, kaip galima bandyt teisint tokį žmogų kaip Hitleris? Stalinas laimėjo kara todėl lietuviai nuo jo daugiau ir nukentėjo, o kas būtų laimėjus vokiečiams - laisvė, nemanau, būtų eilinė Vokietijos provincija su pigia darbo jėga. Dabar į temą, tas rūsų troškimas grįžti į "šlovingus" laikus manyčiau darosi mums šiek tiek pavojingas (galite mane vadinti paranojiku ), bet ar nepagalvojote, kad rusai puoselėja atkurti didingą SSRS? į jos sudėtį įeitų visos ankstesnės valstybės įskaitant Lietuvą, gal ir kvaila, tačiau rusija jau radėjo nuo savę įgyvendinti šį plana
Zigzaueris 2009-06-09 10:41
Jis neteisina Hitlerio,tiesiog ,kaip ir dauguma lietuviu ,siuo metu,nori pareikst,kad Stalinas buvo didesnis urodas uz Hitleri.O siaip,prie Hitlerio nebutu Lietuviu ir t.t.nes jo planuose buvo Baltijos germanizacija.Todel labiausiai bijot reikejo slavams ,zydams ir cigonams.Be to,galbut jis butu suvienyjas Europa.
meslinukas 2009-06-09 20:51
mygtukas. lietuvai priešintis IIIReichui reikalo tikrai nebuvo, nes jis turėjo milijonus karių, tūkstančius tankų ir lėktuvų ir dar galybė visokiausių daikčiukų... jeigu būtume priešinęsi vokiečiams būtūme vergavę TSRS.
ElniaRagis: noriu įrodyti, kad tai, kad kitaip Hitleris elgtis tiesiog NEGALĖJO. jis turėjo pulti TSRS ir tikėtis, kad galbūt šitas reikalas praslys arba jis TIKRAI būtų pirmas buvęs užpultas ir sunaikintas ir visa Europa būtų buvus pajungta į TSRS ir vergavusi tuo metu didžiulę politinę ir turtinę galią turėjusiai žydijai.
SSRS "didybę" nori atkurti dabartinė Rusijos valdžia. laimei kyla nacionalizmas, kuris NENORI būti prispaustas po žydų ir bolševikų padu (kaip buvo SSRS) ir kovoja ir kovos prieš tai.
meslinukas 2009-06-09 21:10
na, nežinau, kaip ten su ta Lietuva būtų buvę. bat kad ir kaip ten - IIIReichas ir fašistinė Italija ir ten vykdyta politika, tik sušvelnintu mastu, manau, būtų geriausia politika. juk vokietijos atžvilgiu Hitleris ją pastatė ant kojų. Italijos atžvilgiu fašistai sutvarkė ekonomiką (padarė smulkujį verslą). nekartokime jų klaidų (nelyskime į Balkanus, nepulkime kelti ginklų pramonės ir neribokime žodžio laisvės), imkime pavyzdį iš teigiamų dalykų (monopolių pažabojimas Italijoje, priverstinis darbas kalėjimuose, patriotiškumo skatinimas, tarptautinio kapitalo pašalinimas) ir tai tikrai išeis į naudą.
drausti nacionalizmą tai tas pats, kas drausti aktyvų patriotizmą.
sakyti, kad Hitleris viską darė blogai ir ira neteisus, tai yra visiška nesąmonė, nes visur ir visados yra nors dalis tiesos ir teigiama pusė.
mygatukas 2009-06-10 16:37
Naciai i valdzia atejo, kai krize pasieke dugna. Po dugno visada buna paklimas. Visko ko Vokietija pasieke, neteko po durnu Hitlerio sprendimu...
Arns 2009-06-10 17:37
hitleris padare daug ka, kad vokietija atsistotu ant koju, karo pramone garantuoja daugybe darbo vietu, taciau jei ne karas, po keliolikos metu ekonomika vel pasiekusi dugna, nes valstybe gyveno tik vartodama karines technikos duodamus vaisius, visa kita praktiskai nepatobulejo, o daug kas smuko, juk tuo metu, praktiskai visame pasaulyje, daugiausiai vertesi zydai, o vokieciai isnaikino sita grandi, bet nieko nepastate i ju vieta.
Tir4elis 2009-06-10 22:20
Mažas pataisymas. Ne vokiečių tautą, o valdžią susigrobę Hitleris ir co. Bet su paties išsakyta mintimi dėl ekonomikos staigaus kilimo pilnai sutinku. Vėliau tas pats ir TSSR pakišo koją.
Elniaragiui:
Sutinku, kad palaipsniui ruošiamasi atkurt TSSR. Planas jau aiškus. Pradžioj į nosį visiems kitaip manantiems, paskui įbaugint galinčius persigalvot ar ką pasakyt. Galiausiai sistemingai visą laiką plaut smegenis aktyvia propaganda nuo pat mažų dienų, kad "musiškius muša" istoriją klastoja priešai, o mes esam geriausi ir didingiausi.
Taip užsitikrinus pakankamą kiekį fanatiškos "patrankų mėsos" galima daryt ką tik nori.
Ar ne tas pats padaryta Š. Korėjoje? Jie jau turi reikiamą kiekį "mėsytės"..
Meslinuk, kad ir ką darytu Hitlerio gerbėjai, rusijoje jų bus per mažai ką nors pakeist. O kad juos palaikytu visa tauta, nepyk bet tikrai nepatikėsiu. Tuo labiau žinant KGB, pardon FSB, metodus tai jie kol kas puikiai panaudojami dabartinio rėžimo naudai rodant tautai, kad va kuo mus užkrėtė vakarai. Pas mus maža, o ten milijonais. Bet reikiamu momentu bus kaip visada. Infiltruoti provokatoriai nurodys kas ir kur, papilnės gulagai ir pasibaigs po visais judėjimais.
...
meslinukas 2009-06-10 23:01
na, Hitleris tvarkė ir biznio reikalus - išvarė žydus (kuriems didžioji dalis to verslo priklausė) ir tarptautinį kapitalą, taip palikdamas daug erdvės vokiečiams. psakant semitinę hidrą nuo sprando nuplėšė. bet sutiksiu, kad nesutvarkė iki galo. nors tvarka šiaip jau buvo - visi rėmė Hitlerį ir daug ten nespekuliavo, nes bijojo...
šiaip tai jeigu sakai, kad vokiečiai neprisidėjo prie žydų išvarymo, tai labai klysti. nes kitaip žydiškų parduotuvių boikotas nebūtų veikęs. langus žydams pylė irgi ne vien tik Hitleris ir jo pagalbininkai, o ir paprasti žmonės. beje Hitleris fiureriu tapo ne prievarta, o tautai pritarus balsavime. gal sakysi kad Hitlerio pamatyti ir jo kalbų paklausyti rinkdavosi tik jo pažystami? jei taip, tai labai jau nemažai jis tokių turėjo - milijonus.
na... Rusijos nacionalistų partija tai šiaip jau labai stipri yra - ji turi DAUG žmonių, spec. dalinius, ginklų, apmokymus, treniruotes ir pan. vnz.: kone savo armiją.
nėra to mažo, kas negali tapti dideliu , dėl to visos dabartinės valdžios taip ir dreba. o nacionalizmas kyla, ir galiu pasakyti, kad taip bus ir toliau ir manau, kad galiausiai ir Rusijoje ir daugumoje kitų šalių jie paims valdžią. ir nacionalistai tikrai nenorės TSRS atkurti.
Arns 2009-06-10 23:22
stai del ko nacius ir reikia naikinti, jie tik karu suvokia teisybe. O hitleris atejo i valdzia, kaip pas mus paksas, pasinaudojo zmoniu tamsumu ir revansizmu. Normaliomis salygomis vargiai jis butu iskiles, greciausiai kaip koks murza pas mus, tik pasisakotu ir joka normaliems zmonems sukeltu issisokimais
meslinukas 2009-06-11 09:34
"stai del ko nacius ir reikia naikinti, jie tik karu suvokia teisybe" - nu, manau, kad klysti. tikrai ne visi tokie. bet taip - nacionalizmas žengia tvirtu ir aiškiu žingsniu, tvarkingai. o ne "balsuojam, perbalsuojam, atidedam, pabėgam iš posėdžio, o tada kaip pasiteisinimą prigalvojam visokiausių paaiškinimų, nepriklausomai nuo to ar jie logiški ir numetam" (kaip yra dabar). nacionalizme viskas vyksta aiškiai ir paprastai - mintis-žodis-veiksmas. nors prisipažinsiu, kad pats neesu veiksmo žmogus, bet tikrai tokių norėčiau valdžioje.
"pasinaudojo zmoniu tamsumu ir revansizmu" - Arns - nori laimėti politikoje - pasinaudok krize. ar būna kitaip? juk jeigu nėra krizės, tai ir nėra reikalo keisti valdžią.
sunkesnis dalykas negu demokratijoje ateiti į valdžią yra ją išlaikyti. mūsų politikai tesugeba tai daryti iki sekančių rinkimų. Hitleris sugebėjo ilgiau ir nuveikė daugiau.
Windas 2009-06-11 10:36
Perskaiciau komentarus tai vajej net isigandau..... cia buvo paskyta vos kad hitlers nebuvo moze kuri tauta vede i sviesa... baikit gelbet Hitleri kad jis geras.. ash ir nekenciu zydu bet tiesiog jei jie sugeba versla daryt tegu daro svarbu kad nekenktu. Del uzsenieciu kas cia nemexta jog siauraakiai atima darbo vietas manau jau buvo diskutuota.. jog dardavys visada priims geresni specelista. Buk geriausias ir ish taves darbo niekas neatims.. siauraakiai tik pagerina motivacija siekti kazko daugiau kad butum geresnis....
meslinukas, suprantu tu giri hitleri ir jo norus... bei siekius bet labai ziuri... kazkokiom keistom akim nori realybes... eik per lietuvos kaimus pvz su draugais pasidaryk zygi kaip mes su draugeliu pesciom nuo 5ryto iki 18h vakaro per lietuvos kaimelius ir vienkemius ejom... ir pakalbekit su senoliais mums tiek yra uzteke kad butume ishgirde nuogastavimus del ir rusu ar hilerio... t.y. kas buvo anxiau kas liko tik po karo, ka gimines yra prarade kokios derlingos zemes sunaikintos..
Meslinukas tiesiog.... pabuk lietuviu nusiimk hilterio akinius... pabendrauk su zmonem kurie nukentejo o ne knygas ir propogandas skaityk... tu imk tikru LIETUVIU TIKRAS ISTORIJAS. nesakau tau keisti idiologijos savo.. ir toliau gali lovoje apsikabinti hitlerio lelyte ir kas ryta buciuot jo plakata bei priesh veidrodi kelnoti ranka HAI HITLA ar kaip ten... tiesiog pabandyk suprasti lietuvius.
meslinukas 2009-06-11 22:29
Hitleris ne dievulis, bet tikrai ne kažkoks "pabaisa žmonijos naikintojas". jis viską darė vokiečių ir Vokietijos vardan. na taip - ne idealiai, bet gal ką geresnio pasiūlysite?
Windas - aš irgi nieko prieš sąžiningą smulkų verslą. problema tame, kad ši tauta turi labai ilgą nosį ir lenda visur - religijon, politikon, į verslą, į televiziją ir pan. ir iš ten vykdo globalizaciją (ES, NATO, tarptautiniai bankai ir kapitalas, politikoje jų irgi netrūksta) ir netgi verčia mus kariauti jų karus (pvz. ginti Izraelį). manau, kad užsienietis Lietuvon turėtų galėti atvykti tik su tikslais trumpam padirbėti ir paskiau išvykti arba gauti tautybę ir asimiliuotis, o ne kurti mokyklas, tautinius centrus, valdžion prastumdinėti savus kandidatus, reikalauti, kad prie jų būtų taikomasi ir dar dokumentus specialiai jiems įvesdinėti. taip vyksta skaldymas.
tauta kuria valstybę, o tos valstybės valdžia turi atstovauti ir ginti valstybėje gyvenančią tautą. būtent tam is reikalinga valdžia. ji turi reguliuoti ir stengtis, kad, tarkim, Lietuvoje gerai gyventų lietuviai. o kaip jie gali gyventi Lietuvoje gerai, jeigu iš čia juos stumia azijatai? valdžia turi tai kontroliuoti ir neleisti verslininkams per daug spekuliuoti, nes verslininkas žiūri tik asmeninės naudos, o ne naudos šaliai ir tautai. valstybės valdžia turi žiūrėti ne savų interesų, o bendrų tautos interesų. tu, kaip supratau tai liberalų ideologija vadovaujiesi, kad "viskas susitvarkys savaime". taip, susitvarkys - savaime pereisime prie pinigų diktatūros - timokratijos. ir tokiu atveju gerai gyvens tik didžioji buržuazija, o didžioji dalis, proletariatas, skurs.
klausyk - Lietuvoje lietuvių jau realiai pora milijonų beliko, nemanau, kad kai mūsų tiek mažai dar galime žaisti žaidimą "išlieka tik stipriausi", jeigu dar norime išlikti.
taip, karas daug sunaikino. bet nepamiršk, kas tą karą suplanavo http://www.technologijos.lt/n/mokslas/i ... psnis-5227
na, teko kalbėti su giminėmis, tai sakė, kad vokiečiai kur kas geriau nei rusai elgėsi. vokiečiai nei 1 mano pažįstamo konslagerin uždarę nebuvo, o rusai ne 1 ir ne 2 represavo.
visgi tu teisus - per daug aš čia jį kišu.
bet nacionalsocializmo ir fašizmo ideologijos tikrai geros. gal kiek reikėtų pakoreguoti, kad labiau tiktų šiems laikams, bet jos tikrai geresnės už kitas. labai nemėgstu, kai žmonės sako, kad tai "blogis", o kai paklausi ką žinai apie tas 2 ideologijas, tai teatsako, kad "naciai "nekaltus" žydus žudė". daugiau nieko, nes žiniasklaida tik apie tai ir tekalba ir daigumai žmonių zombizuoti to pilnai pakanka. gerųjų pusių (pvz.: patriotiškumo, altruizmo, veiksmingumo, greitumo, teikiamos naudos tautai) ji net neliečia. stengiasi nuslėpti ir tai, kad visa tai puikiai veikė. Lietuvoje tas daroma tyliai. Rusijoje tai jau bus pradedama daryti jėga. kas veiksmingiau, manau, ne už ilgo pamatysime
Zigzaueris 2009-06-11 22:33
Aha,mano gimines irgi sake,kad daug normaliau vokieciai elgesi
Arns 2009-06-11 23:18
meslinukas, kara suplanavo rusai, tik kazkaip vokieciai 1939 nuslave lenkus, 1940 kapituliavo pries juos prancuzija, ir tik 1941 metais, praejus beveik 2 (!) metams, buvo uzpulti karo "organizatoriai", kurie iki 1943 (t.y dar 2 metus) tik atsimusinejo ir traukesi nuo vokieciu. Turbut net darzelinukas logiskai paklaustu, kodel geriausiai pasiruosusi kariauti valstybe, leido hitleriui 2 metus kariauti ir neatidare pati antro fronto, bei is karto nenuslave visu?, juk salyginis pretekstas(apginti europa nuo nacizmo) jau yra. Na tarkim rusai buvo garbingi ir norejo susiremti rimtai, jiems buvo negarbinga su kita valstybe dviem frontais kariauti, tada kodel jie tiek laiko traukesi? Gi galejo kur nors sukaupti visa savo puolamaja armija ir smogti, o jai, ypac jei pati organizavo kara, tikrai nebutu reikeje 2 metu gaisti.
Tad pagrysk, kodel rusai tokie kvaili, pradejo patys kara, o auksciausia pavara ijunge tik po 4 metu, kai vos ne per visa europine jos dali prazygiavo vokieciai.
meslinukas 2009-06-12 09:00
o va čia tai jau nemeluoja žmogus. be to ruskiams tragiškai nesisekė karas Suomijoje.
rusai atsimušinėjo ir traukėsi nuo vokiečių, nes visi jų priekiniai daliniai (didžioji dalis armijos) su dideliais resursų, ginklų ir amunicijos kiekiais buvo sunaikinti arba atiteko vokiečiams. rusų kariai, ir tie vokiečių pusėn dešimtimis tūkstančių traukėsi.
likusi dalis armijos tuo metu tupėjo rytuose dėl galimos Japonų atakos, o mobilizuoti armiją iš Rusijos rytų į vakarus, kaip žinai, tai reikia nemažai laiko...
ne, žmogau, sovietų valdžioje tupinčių žydelių tikrai nepavadinčiau garbingais - jie išdavė sutartį, bei pasižiūrėk, kaip jie su žmonėmis elgėsi? eina kariuomenė eilinių nabagų rusų, o už jų baudžiamieji NKVD daliniai su geriausia ginkluote ir šaudo visus besirtaukiančiuosius.
Arns 2009-06-12 09:21
istorijos interpretacija pagal nacius, logikos 0, taip, sovietai orgoniazavo kara, taip, sovietai uzeme Lenkija, tai ko tada jie vaduodami Lenkija nesusikove su vokieciu daliniais? Akivaizdu, rusai saziningai laikesi sutarties, ko gero butu visus tuos 10 metu ir prabuvusi sutartis, taciau naciai tupi, tad sumane ja sulauzyti, o va cia jau puiku, kad jie buvo sunaikinti, o didzioji dalis nusikalteliu nukeliavo ten kur ir reikejo.
Vel gi, pats kalbi ir pripazysti, jog sovietai pries vokiecius nenorejo kariauti, juk anot taves jiems nesiseke karas suomijoje(ar maisai su Ziemos karu vykusiu 1939-1940?), juk suomiai buvo kad ir sunkiai palausti, tad kam didele armija ten laikyti, ypac jei buvo svarstoma kariauti su vokieciais? Logiskai mastant armija turejo sedeti vos ne pasienyje, o didziules, milijonines armijos niekaip negalejai priversti imti ir pabegti, bei begti kelis menesius iki kada buvo pradedama po truputi stabdyti vokiecius. Tad akivaizdu jog jokios nepaprastai dideles armijos nebuvo, o ir kaip tada zinodami jog vyksta karas kitur, galejo leisti "atostogauti", o ne karineme pasiruosime jai budeti? Juk davus isakyma tikrai nemanau, kad buvu noreja kad koki pusmenesi pasienyje rykiuotusi, zaibiskam karui, apie kuri kaip samokslini svaiscioji, tai butu tikras peilis, sugadines visa reikala, net pats kvailiausias zmogus, ruosdamasis pulti, neleistu armijai be pasiruosimo kazkur valkiotis.
Smėlis 2009-06-12 10:50
Kaip gerai, kad yra žydai. Bent yra ką apkaltinti dėl visko iš eilės. Mano gyvenimas nenusisekęs – kalti žydai. Pabrango maisto produktai – kalti žydai. Esu intelekto nesužalotas kavenskas valkatėlė – kalti žydai. Iš algebros gavau 2 – kalti žydai. Sugedo televizorius – kalti žydai. Kinų restorane buvo neskanus patiekalas – kaltas kinietis virėjas, kuris greičiausiai yra žydas!!! Gyvenu gerai, bet vistiek dėl ko nors kalti žydai, nes nu jie privalo būti kalti!!!
Jei esi durnesnis už kokį Chaimą, tai pats ir esi kaltas. Kuo jis dėtas, jei yra apsukresnis už tave? Kuo jis kaltas, kad jo bendruomenė mažiau susiskaldžiusi už tavąją? Kuo jis kaltas, kad sugeba būti geresnis už tave? Man kartais atrodo, kad neapykanta žydams atsirado vien iš PAVYDO. Elementaraus, paprasto ir niekuo nepraskiesto pavydo.
Naciai ir sovietai – visi vienodi komediantai. Kiekviena nacija, kuri mėgina užsidaryti nuo pasaulio galiausiai išsigimsta dėl kultūrinės „kraujomaišos“. Jokia imperija (ypač sukurta ginklu) nebus tokia didelė, kad galėtų būti stabili ir jokia maža valstybė nesugebės išgyventi saviizoliacijoje, nes jei neužteks „smarvės“.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Įsibėgėja Rusijos pastangos ginti valstybę nuo istorijos "falsifikavimo"