Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
ligonis 2010-04-28 20:26
niekad nesupratau filosofijos esmes... kazka filosofuoja, ir paprastus dalykus pavercia straipsniais su keliu simtmeciu citatom ir neuzbaigtom mintim?
kodel povelniu as turiu mokytis filosofija?
vyge 2010-04-28 20:31
Nes tai padeda praplėsti požiūrį ir lavina mąstymą
mnv 2010-04-28 20:49
sulygino gyvybe uz zemes ribu su magija....
T 2010-04-28 21:02
Manau visatoje pirmu smuiku groja dirbtinis protas. Jis kalba siusdami iš karto daug informacijos ir gal tiesiog saugo savanoriškai nykstančią protingą gyvybę, kuri jį sukūrė.
Jūs tik pagalvokite ką žmonės jo paklaustu jei jis mus aplankytu prieš kokius 70 metų. Kuri rasė pranašesnė, kuris tikras dievas Hahvė, Hehova ar Alachas, ar duoti laisvę kolonijoms, ar pas jus komunizmas? Kaip tuometiniai žmonės sureaguotu į dabartinio laikotarpio žmonių atsakymus?
O kokius atsakymus išgirtume iš žmonių, kurie gyvens po 70 metų? Gal pasakys, kad jau Lietuvoje mirė paskutinis kunigas, kada susilies rasės tik laiko klausimas, o gal tik laiko klausimas kuri tauta vienintelė liks pasaulyje. O gal pasimylėti, tai kaip ranką paspausti.
Sloth 2010-04-28 21:13
Straipsnis apie nieką, bet reikia pripažinti, kad sakoma tiesa. Atsakyta į pagrindinį straipsnio pavadinime užduotą klausimą : "kodėl žmones traukia kosmosas ir ateiviai?" . Todėl, kad žemėje mažai kas liko neištirto. Galima tik daryti prielaidą, kad žmogaus smalsumui ribų nėra, ir net ištyrinėjus visą mūsų galaktiką, ar pvz visa visatą, mes turbūt vis tiek sugalvotume kokią nors teoriją, kad kažkur kažkas egzistuoja už mūsų suvokimo ribų. Žmonės iš prigimties ieško stebuklų, kurie padarytų jų gyvenimą įdomesniu, apie kuriuos jie galėtų fantazuoti, kad užsimirštų, jog tėra paprasti mėsos gabalai . Čia labai tiktų Einšteino frazė : " Jei Dievo nebūtų, tuomet mes būtinai turėtume tokį sugalvoti " ( ar kažkaip pan, tiksliai nepamenu )
punktyras 2010-04-28 21:28
Žuvys debesyse tikrai nėra fantazija. Jei koks tornadžiukas kilnoja traktorius ir namus, tai susiurbti vandens telkinį su visa gyvūnija - niekų darbas
O apie Ganešą Plinijus Vyresnysis irgi turėjo žinoti.
Indigo89 2010-04-28 22:07
Beveik vien paistalai. Atspindi tik tam tikros zmoniu dalies poziuri i ateivius, o pats teksto autorius vienas is tokiu zmoniu, kurie netiki niekuo, kas nera irodyta mokslo ar oficialiai vyriausybiu pripazinta kaip tiesa. Kodel nepaminejo, kad yra daugybe zmoniu, kurie visa gyvenima net nepagalvoja apie ateivius, o po tam tikru ivykiu pradeda ieskoti panasia patirti turinciu zmoniu, ir, aisku, randa.
Zmones zinodami, kad vienam vandens telkiny yra zuvu, yra tikri tuo, kad zuvu nera jokiam kitam vandens telkiny, nors tokiu pilna aplink. Idomu, kai suras kitur gyvybe (kas yra tik laiko klausimas), ar neprades galvot, kad niekur daugiau nera gyvybes, tik tuose dvejose vietose? Pagal dabartine skeptiku logika taip turetu but.
mnv 2010-04-28 22:53
Tu cia apie haliucinacijas?
Ar gyvybe egzistuoja uz zemes ribu? 101%, kad taip. Bet ar "marsieciai" grobia zmones naktim? 101%, kad ne. Paprasciausiai uztenka pazvelgt is "ateivio" perspektyvos. Jei tu turi technologija, kad atsibastyt iki musu ir pns, kokio velnio tau naktim tykot, miske del nezinomu priezasciu pasiklydusiu zmogenu, juos grobt ir veliau grazint atgal... makes no sense
Staska 2010-04-29 09:37
Pritariu mnv, kalbos apie protingas butybes, lankancias mus Zemeje tai tikrai is pasaku serijos, bet gyvybes egzistavimas, kad ir primytivios, kosmose tai jau visai kitas reikalas.
Kaimas007 2010-04-29 11:53
nesutinku nei su mnv, nei su Staska.
Perfrazuosiu mnv minty is "ateivio-zmogaus" perspektyvos:
I "zmogaus-gyvuno" perspektyva:
"Paprasciausiai uztenka pazvelgt is "zmogaus" perspektyvos. Jei tu turi technologija, kad atsibastyt iki musu ir pns, kokio velnio tau naktim tykot, miske del nezinomu priezasciu pasiklydusiu zvereliu, juos stebeti, filmuoti, gaudyti, zymeti... ir veliau grazint atgal i miska... makes no sense Very Happy"
Ar sitie du jaunuoliai, kurie labai entuziastingai vienas kita palaiko, nepagalvojo, kad, kaip zmones stebi gyvunu gyvenima, taipat gal ir ateiviai (budami aukstesne rase, musu atzvilgiu) stebi zmoniu gyvenima....
Ir paskutinis klausimas pamastymui:
thatsmeLT 2010-04-29 16:40
Cia lyg tiketi dievu, tik pasirenki tiketi ateiviais, kurie atseit mus stebi, ziuri kaip elgiames, mus saugo
simukis 2010-04-29 19:52
Tas dalykas kad žemei paskelbtas vadinamasis karantinas paimtas iš mokslinės fantastikos veikalo(tik pavadinimo nebepamenu ).
dalgis 2010-05-18 10:11
gyvunus stebi ir patys gyvunai, tam nereik jokios technologijos, bet atkeliaut iki saules sistemos, kad ir is artimiausios zvaigzdes, tai jau yra issukis, reikalaujantis rimtu technologiju. Zmones nera ziaurus, tiesiog issirenka ne tuos vadovus, ir isvis vadovu neturi buti kad kazka gero pasiekti, manau ateiviai sukure technologija tokiems dideliems atstumams iveikti tikrai jau bus tai suprate, nors aisku gali but isimciu kaip ir su atomine bomba, kad technologija pranoko suvokima Nors tiesa pasakius dabartines technologijos daug toliau pazengusios negu visuomenes issivystymas, kaip bebutu gaila Zmogus parases straipsni suvokia kokia nesamone cia vyksta zemeje, gaila kad kai kurie komentatoriai to nesuvokia
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Lance Morrow. Kodėl žmones taip traukia gyvybės kosmose paieška?