Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
cesar 2010-03-08 21:09
is savo puses galiu pasakyti, kad mokytojus kuriuos db galima rasti musu mokyklose, gal tik 1/3 galima vadinti mokytojais, kurie verti to vardo. kiti arba studenciokai is pedagoginio kurie niekur neistojo arba siaip sovietiniai zmones be asmenybes. jau geriau mokiniai gautu isties daugiau laisvo laiko (bet cia jau ir keblus klausimas imant siuolaikini jaunima) bet kokybiskas pamokas su gerbemais mokytojais. as jau nekalbu apie svietimo sistemos broka
ligonis 2010-03-08 21:14
pas mane mokykloi geriausiai ismokantys mokytojai buvo is tiksliuju mokslu. matosi, akd jiem patinka ju darbas. o kalbu destytojai tai kaip sake, be asmenybes arba tiesiog stengiasi istempt dar viena diena mokykloi.
+ dar reiketu truputi daugiau valdzios duot mokytojam. jei yra klasei koks individas nenorintis mokytis ir visiem trukdantis - turi but galimybe ji pasalint is mokyklos.
matise 2010-03-08 21:16
kazkodel manau, kad jis susipazines tik su statistiniais skaiciais, o ne lietuviska realybe, kad zarsto tokius radikalius patarimus.
runce 2010-03-08 21:18
manau ne pusę, o daugumą reiktų atleist. bet kur man teko susidurt. dėje aplamai ir pusę lietuvos žmonių reiktų išgalabyt, kad tai turėtų naudos. o dabar tiesiog belieka laukt
Goblinas 2010-03-08 21:20
politinė kultūra tokiems sprendimas dar tikrai yra nepasirengusi, net nekalbant apie pačią visuomenę. praeis koks 20-30 metų ir natūralūs gamtos dėsniai pasirūpins kartų kaita švietimo sistemoje. kad kažkas radikalaus gali įvykti ankščiau nemanau, bet gal ir klystu.
sarkusz 2010-03-08 21:45
Tam, kad tai įgyvendint neužtenka noro ar pasakymo, kad taip ir darom. Kas iš to ? Ar dabar paimsi ir šešiasdešimtmetei "anglistei" pasakysi, kad tu pakeisk savo požiūrį į mokymą ir nebebandyk tiesiog įkalt taisyklių į galvą ji taip ir darys ? Jokiu būdu. Kodėl Švedija jis išskiria ? Nes jie nuosekliai eina tuo keliu jau nemažą laiko tarpsnį. Kol Lietuva nebus nukreipta tuo keliu tol galime net nesvajot apie tokią pažangią visuomenę..
meslinukas 2010-03-08 21:51
čiūvas nemeluoja - po tokios reformos, valdžią tikrai greitai turėtų pakeisti jos oponentai
o šiaip, tai čia kažkokia nesąmonė:
kaip tik reikia didinti užimtumą vaikų kuo labiau, nes kitaip visas jų laisvas laikas nuplaukia prie PC žaidimų. čia tikrai žinau tiek iš savo, tiek ir iš pažįstamų patirties.
... atleisti mokytojų... čia jau kažkas tikrai ne taip (gal jam "negera", gal aš ne taip suprantu, gal tekstą kažkas ne taip išvertė), nes čia visiška nesąmonė. tie vargšai ir taip jau apkrauti...
mnv 2010-03-08 21:58
manau jis turejo galvoj atleisti senbezdas ir idarbinti siuolaikinius standartus atitinkacius
Separatistas 2010-03-08 22:05
žmogus matosi nelabai supranta kokia kultūra Lietuvoje Vienos Lady Gagos ir Chuckai Norrisai sportinem aprangom gatvėse
pavadimimą reiktų pakeisti taip : ..., Lietuva turėtų sunaikinti LNK ir dalį TV3 ir one.lt !
girdžiu kaip troleibuse maždaug 10ties metų mergaitė pasakoja apie savo one.lt ir facebook anketa.. baisu
11280 2010-03-08 22:44
Mano mokykloje 3/20 mokytojų yra verti mokinių reputacijos, kiti - šiaip sau mokytojūkščai. Pritariant Separatistui, šiandien TV3 žiurėjau ir negaliu neatsistebėt kai kuriomis reklamomis...Tiesiog baisu, o LNK jau nežiūriu keletą metų, nes ten kartelė žemiau negu žemai...
sz520qm 2010-03-08 23:54
+1.
Omikron 2010-03-09 00:35
Labai pritariu... meslinukas, tame ir esmė, jog dabar to laisvo laiko normaliai duota, todėl leidžia žaidimuose, didesnis laikas praleidžiamas prie žaidimų tiesiog padaro juos nuobodžiais... Pats buvau įnikęs, tačiau gavus daugiau laisvo laiko, mygom atsibodo... Net nepajutau kaip elektronika patraukė dėmesį, tik vat ką nors gaut reikia laukt 1-2sav. kol atveža. Pastebėjau ir aš, kad humanitariniu mokslu mokytojai nėra taip atsidavę savo sričiai kaip tiksliųjų. Visai švietimo sistemai reiktu skirt smarkiai didesnę reikšmę tiksliems mokslams. Literatūros pamokos turėtu 11-12kl. apskritai tapti neprivalomos, palikt kalbos ugdymą ir gramatiką
cesar 2010-03-09 01:01
kaip tu nusipezi 11-12kl ka mokykla gali duoti daugiausiai tai butent literaturos pamokos, butent td yra kazkas rimto is zemisko nagrinejama, tai kas tau pravers po mokyklos... matke ir kiti tikslieji mokslai ugdo logika, o ju praktinis pritiakymas bus naudingas mazai daliai zmoniu, isvis matkei mokytojas minimaliai yra reikalingas, svarbiausia noras pacio, o literaturoje nagrinejamos temos plecia tavo pasauleziura. as 11-12kl laukau sudo malimo metais, nes daug kas kartojasi, tik lietuviu literaturos pamokas uzskaitau kaip isties vertingas man, nors ta ideja, kad turi suvokti taip kaip mokytojas ar programa sako nera man lb priimtina.
immortallt 2010-03-09 01:18
Butent, kad laiko per daug yra negerai! Ir pats kaip kalba, kad su kitais mokslininkais kazka padare ir pan. Tie mokslininkai nebutu tokie, jei jie nebutu mokesi. Pvz, univiere laisvo laiko tikrai daug galima palikti - zmones jau turetu but subrende, patys zinot ko nori ir pan. As pvz gailiuosi kad mokykloj manes niekas neverte mokintis labiau. Turejau laiko, galva dirbo geriau ir susikoncentruot ties mokslais buvo lengviau. O dabar visokie toosai, panos ir pan galvoj. Turiu laiko i valias, skiriu tam kas man idomu, bet is dalies sugadino mokykla mane, kad neturejau ka tenais veikti.
Taigi esu pries, turi spausti mokintis dar daugiau, bet palikti galimybe labiausiai spaudziamus dalykus rinktis paciam!
Strong_Bad 2010-03-09 02:16
Na nenorekit, kad visi mokytojai butu autoritetai. Mano laikais buvo tik 1mokytoja, kuria mokiniai gerbdavo ir klausydavo.Tai matematikos mokytoja, kuri nebuvo nei griezta nei ka, bet ismokydavo labai gerai ir jos visi klausydavo del nepaaiskinamos priezasties, o gal del to, kad i mokinius neziurejo is auksto ir tos pamokos buvo idomios. Visiska priesingybe buvo literaturos mokytoja, buvo velniskai griezta, visi privalejo jos klausyti nes ji buvo "mokytoja", bet realiai nieks jos nemego ir labai nepatikdavo jos pamokos ir jasmas buvo ne kaip ziniu duona valgytum, o kaip sausus miltus kas lieptu valgyt. Tas sustabarejes poziuris ir jos taisykles tiesiog buvo nesamone ir kone visas demesys ir vertinimas budavo sukoncentruoti i gramatines klaidas. Dar palyginimui 2 anglu mokytojai: naujai pedagogini baigusi mokytoja ir labai patyres mokytojas. Mokytojas buvo gan grieztas su savom taisyklem ir gan dideliu kriuviu mokydavo, taciau tas mokslas buvo labiau savarankiskas ir tos pamokos nepatikdavo, nes bendravimas budavo kone tik kazkokio atsiskaitymo metu - nuobodu.Taciau ta naujai pedagogini baigus, sakysit nieko nemoka ir tt, bet pamoku metu vykdavo dialogas tarp jos ir klases, nesijausdavo spadimo, pamokos buvo linksmos, kruvis mazesnis. Ir tokiu pamoku metu as daug daugiau ismokau nei sededamas klasej kur didelis kruvis ir slogi atmosfera.
Taigi, jei jau mest puse mokytoju, tai mest visus piktus ir persenusius mokytojus ir ileist gryno oro. O del neklusniu mokiniu, tai pritariu, kad reiktu suteikt teise toki mokini pasalint is mokyklos, nes jie kelia chaosa, neklauso mokytoju, jauciasi nelieciamas ir del tokiu mokytojams genda nervai ir tampa irzliais, nemaloniais.
O ir uz toki atlyginima stengtis kazka daugiau, tai reikia but nerealiai pasisventusiu savo profesijai.
cesar 2010-03-09 02:25
dar vienas svaigalas... tai jei toks potencialas esi, tai kaip tave galejo mokykla sugadinti, nesuteike tau progos mokytis, pasireiksti!? tau galvoje toosai ir panos, tai va kas tave sugadino, tavo aplinka kuria tu pasirinkai pats ir pasilikai prie jos. sule gan didziulis pagrindas zmogaus gyvenime, ji negadina, o moko, bet jei tu i viska ziuri kitaip ir valios nerasta tai cia ne mokytojuose ir ne sistemoje esme. is savo puses sakyciau mane vgtu lb pabukino negu mokykla.
Petriukas 2010-03-09 03:00
mano manymu ne mokytojus reiktų atleisti, o pačias mokyklas pradėt uždarinėti.
tos "švietimo" fermos neatlieka savo pagrindinės paskirties, daro daugiau žalos nei naudos. prieš šimtą metų, kai pasaulis nusprendė nuo žemės ūkio persioriantuoti į industriją, tokia švietimo sistema buvo kaip tik, nes ji gamino darbininkus - nelabai mastančias "konvejerio mašinas". dabar tiems lengvai programuojamiems gamyklų robotams mažėja paklausa, todėl reik pradėt "gamint" kažką kitą.
amigo 2010-03-09 08:01
Ar Brouweris priklauso sionistų tinklui?
Patarėjas mat atsirado,gal ir gėjų ešaloną atveš lietuviams šviesti.
Justin999 2010-03-09 10:02
Visos disciplinos (mokykloje) svarbios, iskirti tik humanitariniu ar tik tiksliuju nereiketu.
Kalbant apie svietimo sistema, yra 2 tipu ja vartojantys zmones: kurie apie problemas tik verkia, ir kurie jas apeina. To, ko mokykloje negavau, ismokau pats, ir to, ko universitete negavau, ismokau pats. Reikia tik noro. Ir bet kuris, neturintis protinio neigalumo, gali daug pasiekti savo jegomis moksle, nes galu gale visur mokiniesi pats. Nuo visu situ verkslianimu jau ima pabosti.
Dreigas 2010-03-09 10:02
Pritariu!
Lietuvoje yra per daug spaudziama prie mokslu, tiesiog zlugdomas zmogaus susidomejimas jam idomiais dalykais...
Pats baigiau mokykla pries 3 metus, zadejau stoti, bet nusprendziau padirbeti vienerius metus ir kitais metais stoti, bet kaip matot, nelabai gavosi mano planai ir siuo metu tuom dziaugiuosi, kai pagalvoji, ka su tuom diplomu ir sausa teorija buciau dares? Pavyzdziu tikrai turiu!
Nu bet uzbegau as biski uz akiu. Nuo vaikystes domiuosi IT, nuo 10 klases pradejau dalyvauti ivairiuose olimpiadose ir tuo paciu maziau lankyti mokykla, ironiska, bet kuo maziau lankiau mokykla, tuo geriau pasirodydavau olimpiadose. Mat daugiau laiko skirdavau savo pomegiui ir pamokos mokykloje man jau ejo pro kita gala! 11 klaseje sukuriau pora internetiniu projektu, 12 pradejo nesti pastovias pajamas, o dabar jau ir imone turiu ikures, kuria sekmingai pleciu ir toliau!
Taigi, moralas tame.
Jei buciau saziningai lankes visas pamokas, saziningai atlikes visus namu darbus, tuomet nebutu like laiko niekam daugiau, o jei butu like, tikrai nebutu noro daryti kazka daugiau, kadangi visas susidomejimas jau butu atimtas mokykloje!
Ir siuo metu netureciau savo verslo, o sedeciau kokiam nors univere ir kalciau sausa teorija del beveik bevercio diplomo!
Turiu viena programuotoja, baigusi 10 klasiu ir savo darba atlieka be priekaistu!
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Walteris de Brouweris: norėdama tapti žinių visuomene, Lietuva turėtų atleisti pusę mokytojų