Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
seba555419 2010-08-10 09:48
mano draugas (irgi pas mus butu dabar 11-tokas) anglijoje mokosi 4 dalyku kurie jam yra reikalingi ir jam labai lengva susikoncentruoti ten kur reikia,
vazzy 2010-08-10 09:50
busiu vienoliktokas pasirinkau A lygiu Fizika, istorija, anglu, matematika ir lietuviu.
b lygiu pasiemiau viska kas tik lengva ir kas man netrugdys mokytis tu 5 dalyku tai geografija, tikyba, muzika ir fizinis. manau, kad sistema nera bloga, viskas logiska.
ligonis 2010-08-10 10:08
"brandos pagrindus ir bendrąjį raštingumą suteikia visiems privalomas pagrindinis ugdymas, o vidurinio ugdymo programos tikslas – padėti mokiniui kryptingiau pasirengti studijoms"
studijuoju informatika ktu, ir neisivaizduoju kaip buciau galejes ta daryti, jei 11-12 klasei nebutu buve tikybos, muzikos, istorijos, fizinio ir lietuviu kalbos. daugkas pagalvos, kad gal juokauju taip sakydamas - ir jie bus teisus. del kokiu suknistu priezasciu as privalau mokintis tikyba/etika? ar istorija/geografija, muzika/daile? man to nereikes, bet kryptingiau rengiantis informatikos studijom visi sie dalykai turbut privalomi...
blizzard 2010-08-10 10:22
Na sistemos blogumą pajaus tie kurie kaip ir aš nežinojo kas jiems patinka ir kur po to stos. Dabar aš įstojau į kolegiją ir tai vos vos i nemokama papuoliau, nes laikiau tuos egzaminus kurie dalykai geriausiai sekėsi, tai buvo istorija lietuvių ir fizika. Niekam nerekomenduoju tokio derinio imti, nes kiekvienoje specelybėje jum tiks tik 2 iš 3 egzaminų.
11 12 klasei mokiausi lietuviu istoriją, fiziką anglų informatiką A lygiu. B lygiu turėjau biologiją, matematiką, fizinį,muziką.
Iš asmeninės patirties galiu pasakyt, kad jeigu matematiką pasiimsit A lygiu, ruoškitės daug mokintis, nes B nuo A skiresi labai stipriai. Nepalyginsi su kitų dalykų skirtumu.
Jeigu nežinot kur stosit, geriausia laikyti šiuos egzaminus (bent jau dabar) matematiką istoriją lietuvių Anglų ir biologiją. Fizikos nelabai apsimoka, nes nėra labai daug specelybių kurios reikalauja, biologija labiau reikalinga.
Nors teko stebėti šiemet ir labai keistų dalykų, kuo met pakeičiami reikalingi egzaminai kaikuriose specelybėse. Tarkime KTU labai daug kur atsirado fizikos egzaminas, net buvo fizika įdėta ir stojant į ekonomiką kažkuriam universitete. Tas visas įvyko gal likus mėnesiui iki stojimų pradžios.
Toks pakeitimas tikrai sunervino mane, aišku džiaugiausi kadangi pats laikau fiziką, bet tuo pačiu tai parodė kad gali universitetai daryti ką nori ir aš manau buvo ne vienas kuriam dėl šitų kaitaliojimų buvo padaryta žala.
Kas liečia egzaminus ir stojimu, žinios lemia kokį 50 procentų. Visa kita laimė.. Klasiokas sugebėjo su 6 balų stojamuoju į nemokamą vietą įstoti, o kitas draugas nesugebėjo su 13+ įstot.. Va jum ir tvarka. Kiek supratau pereinamąjį balą sudaro patys mokiniai tai yra iš jų mokykla geriausius išrenka. Tokiu atveju laimės koeficiantas dar daugiau padidėja, žinom situaciją su šiais egzaminai kiek buvo apelecijų paduota ir visokių nusiskundimų. Kaikuriems žmonėms apelecijas padavusiems buvo pakelti balai net po 15procentų valstybinio egzamino.. O kadangi nėra mokykloje pereinamo balo, tai tie kurie gavo mažesnius rezultatus yra žemiau negu 0 vietoj.. jeigu nesurinkai virš 10 balų tai net į kolegijos nemokamą vietą praktiškai nėra šansų įstoti. Jeigu tau tinka 2 iš 3 egzaminų tai šansų išvis praktiškai nėra.. Kaip pas mane taip kiekvienoj specelybėj, tai galiu pasakyt kad šansų nėra.. nebent labai pasisekė rast vietą kurioje niekas neužsirašė, bet vėlgi šių metų stojimai parodė kad visi ieško nemokamų vietų ir taip pat galvoja..
Kokių patarimų duočiau, na pas psichologus geriau neit, nežinau bet pavyzdžiui tie visi testai taipogi yra sudaryti psichologų, bet aš juos darydamas nežinodavau kokias specelybes ten rinktis. Manau reikia pasidomėt kokios specelybės žmonės ką daro, nes ko gero dėl to ir nežinot kur stoti nes nežinot ką tos specelybės žmogus daro ir t.t. Nestokit į teisę, kolkas, nebent jau labai noras yra, bet jei galvojat į teisę stot tam kad galbūt įtakos bus galima ateityje turėt ir dėl to kad teisininkai gerai uždirba, tai net nebandykit, nes į ten visi stoja ir neaišku kur po to tie visi eis dirbt, nes tiek kiek sustojo šiemet tai aš nežinau, turbūt ir dvigubai didesnei valstybei užtektų..
Laikykit kuo daugiau egzaminų, 4 ir daugiau (5 lyg maksimumas) negalvokit kad išlaikysit eksprontu eidami, nesimokykit iš vakaro prieš egzaminą.
Ignoruokit mokytojus kurie "pataria" nelaikyti vieno ar kito egzamino. Dažniausia ta įtaka daroma dėl to kad mokykla bijo dėl išlaikiusiųjų kiekio joje, tačiau jųs juk dėl savęs einat į egzaminą ne dėl mokyklos ir jeigu jau išlaikysit ant 1% tas jau daug ką duos stojant...
12kl. bus galima kaitalioti pamokas todėl dar laiko galvoti turit, bet geriau nešvaistykit ir apsispreskit kur maždaug studijuosit, nebūtinai tiesiai į kokią vieną specelybę, galima ir panašią specelybę imti, nes vis tiek jeigu gausit diplomą, tai nereikš kad tik ten ir dirbsit.
Suprantu kad tokioje valstybėje sunku išsirinkti kur stodijuot, nes nežinai kas bus ateityje, man buvo tas pats, aš asmeniškai stojau ten kur nereikės mokėt už mokslą. Sakiau kad visur dirbt reikės, todėl stosiu bet kur. Bet čia tik mano pasirinkimas..
Labiausia neleido apsispresti situacija lietuvoje, kuomet nežinai kokių specelistų reikės po metų kitų, nežinai kaip bus su pragyvenimu ir t.t.
Manau geriausia ignoruot tokias mintis ir taip sakant "go with the flow"..
Pihas 2010-08-10 10:40
Nežinau ką ten tiek rinktis, pasirenki visų pirma sritį kuri labiausiai patinka (Rinktis reikia tą kuri tau labiausiai patinka, ne tavo tėvams, draugams..) - medicina, technologiniai, socialiniai moksliai ir t.t. pasižiūri kokių egzaminų reikia, pasiimi tuos dalykus A lygiu ir vargo nematai. Toliau kas lieka, kad neapsikrauti susimėtai, pagal mokytojų charakterį ar pagal orą lauke, kad savęs neapkrauti, tau visiškai nenaudinga informacija...
Aš pasiėmiau Matematika, Fizika, Lietuvių, nes stojau į technologinių mokslų sritį, tai išsilaikiau egzaminus, matau savo realią situaciją ir renkuosi konkrečias studijas.
Gato 2010-08-10 11:49
Buvau ir dar esu neapsisprendęs, todėl pasirinkau A lygiu ir fiziką ir chemiją (be to matematiką, anglų ir lietuvių) ir svarstau dabar kaip čia man eisis. Galiausiai reiks pasirinkt vieną, ties kuriuo koncentruosiuosi, gi abiejų egzų nelaikysiu.
An0nym0us 2010-08-10 12:45
Nesutinku.
1)Egzaminai vertinami pagal mokinio žinias lyginant su bendrais visų laikančiųjų rezultatais.
2)Stojantieji paskirstomi pagal jų egzaminų rezultatus (na, gal keli dundukai praslysta ir įstoja per pažįstamus, bet jų nedaug ir jie smarkiai neįtakoja daugumos).
Nematau, kur čia pasireiškia laimės faktorius. Egzaminai visiems vienodi, be to mokiniai žino kokias temas reikia pasikartoti (atsidarę NEC saite egzaminų programas), o prieš stojimą (netgi prieš egzaminus, jei neklystu) jau būna paskelbti studentų krepšelių kiekiai ir jų pasiskirstymas tarp specialybių, taigi galima pasverti savo galimybes ir pasiskaičiuoti savo šansus.
Kristijonas 2010-08-10 12:50
Bene vieninteliai protingi žodžiai visame tavo "poste". Pilnai pritariu viskam, išskyrus egzaminų kiekiui. Jei nežinot kur stot, gal ir gerai išlaikyt 4 ar 5 egzus, bet jau 12 klasėj turėtumėt žinot ir koncentruotis į 3 egzaminus, kurių reikės stojant.
SuperHP 2010-08-10 14:17
fizika ir istorija... nera tokios spec., kurioje reiketu abieju situ egzaminu. na, nebent labai neapsisprendi, ka studijuosi - socialinius mokslus, ar inzinerinius.
Splatt 2010-08-10 15:56
Drįsčiau tai paneigti. Pažįstu ne vieną žmogų, kuris egzaminus išlaikė tavo pasakymu "vos 50%" ir studijuoja universitete geriau nei tie, kurie egzaminus išlaikė ~70%...
Kristijonas 2010-08-10 16:42
Įdomu kiek tokių žmonių "pažįsti"? Kaip sakoma, išimtis patvirtina taisyklę- gal vienas iš poros šimtų ir prastai išlaikęs egzaminus gali gerai mokytis universitete, bet didžioji dauguma vistiek š*** mala ir tik trukdo normaliems žmonėms mokytis.
Donatas1 2010-08-10 17:34
Kaiptik dabar eisiu į vienuoliktą. Na sistema gal ir nebloga, bet kai nesu apsiprendęs kur stosiu labai sunku išsirinkti dalykus A lygiu pasirinkau matematiką, anglų, lietuvių, istoriją.B geografiją ir biologiją.O tie testai mokykloje nelabai ką padeda
SuperHP 2010-08-10 17:55
Dar priklauso apie kokius egzaminus kalbam. Jei tie 50% islaikyti egzaminai nera tiesiogiai susije su studijuojamu dalyku, tai neturetu tureti dideles itakos studijuojamu dalyku ismanymui.
Muskietininx 2010-08-10 18:31
Šiais metais baigiau 11 klasę, todėl galiu apie tai nemažai papasakoti. A lygyje tikrai labai baisu, ypač tokio tipo žmogui kaip aš. Na tam, kuriam iki 11 kl. viskas sekėsi be didelių pastangų, o štai 11 klasėje iš dangaus nukrito ganėtinai didelės problemos.
Dešimtos klasės matematikos egzaminą išlaikiau 9, metinyje turėjau 8, maniau bus lengva, bet taip nebuvo. Patekau į pačią stipriausią matematikų grupę, kur beveik visi uždaviniai sprendžiami su "žvaigždutėmis". Pastangų didelių nedėjau, todėl metiniam ištempiau iki 6. Kas gali būti blogiau ?
Galbūt kitoje mokykloje, ar pas kitą mokytoją būčiau turėjęs ir didesnį pažymį, nes mokytojas lemia labai daug. Todėl jūsų "ateitis" priklausys ir nuo jūsų mokytojo. Kitos A lygio grupės net nenagrinėjo ir net nesprendė tokių uždavinių su kuriais susidūrėme mes.
sėkmės
masius 2010-08-10 19:08
pasikonsultuok su klasės auklėtoja, turėtų būti galimybė pereiti į kita A lygio matematikos klase, bet jei ištversi dar metus busi labai gerai paruoštas egzaminui ir NEC'o uždaviniai atrodys gana lengvi ir ta matematika 12-toj tėra kartojimas, jokių naujų dalykų
Kristijonas 2010-08-10 19:40
Pakentėk dar šiek tiek ir turėtum, kaip sakoma, persilaužti. Man panašiai irgi buvo su fizika ir matematika, tik aš sugebėjau persilaužti per pora mėnesių, kai kurie klasiokai 12-tos klasės pradžioj atsigavo. Aišku buvo ir tokių kurie ir neatsigavo O kad nesprendžiat normalių uždavinių tai džiaukis- juos gali iš tikro ir vienas, namuose išsispręst. Mano auklėtoja buvo šiek tiek dėl darbo išprotėjusi (gerąja prasme) matematikos mokytoja, tai mes į knygas praktiškai net nežiūrėdavom- spręsdavom tik iš uždavinynų ir jos pačios surinktų uždavinių. Nuėjus į egzaminą nebuvo ką veikt... Geros pusantros valandos prieš pabaigą išėjau ir gavau 99%. Taip kad tikrai džiaukis jog sprendi sunkius uždavinius.
Muskietininx 2010-08-10 19:48
Va čia ir esmė, kad aš nenoriu palikt tos grupės. Tam tikra prasme net džiaugiuosi, kad ten papuoliau. Sudėtinga, bet patrauklu.
vazzy 2010-08-10 22:45
as noriu i inzinerinius, bet man istorija yra pomegis, as skaitau papildomai ir del to dazniausiai net netenka namuose ruostis kontroliniui - einu i ji zinodamas, kad gausiu daugiau nei kiti. jei padetis pasikeis lietuvoje ar pasaulyje ar jei kas sudomins teise ar kokiu nors panasiu dalyku laikysiu istorijos egzamina.
Makikius 2010-08-11 03:27
As ir busiu 11-okas. As matematika islaikiau devynetui(susiveliau paprastuose uzdavinuose, paskutiniai man buvo lengviausi ), metinis 9.4. Ejau pas labai griezta, gera mokytoja. Ir aciu dievui eisiu pas ji ir toliau. Tai mes visad sprendem uzdavinius tik su zvaigzdutem. A lygiu pasirinkau Matematika, Lietuviu, Fizika, Chemija ir Biologija, Anglu. Sunkuoki metai nusimato... Bet kazkaip zinau, jog turesiu platu pasirinkima. Kiti isvis pasirenka butent specifiniai specialybei, drauge pasirinko dantis. O kitur net negaletu istot, net i medicina... Tai sakyciau pyzda kaip kvaila, uztat kiti metai lengvi. O man jau zinau, kad viskas i galva netilps. Beje man ne geo ne istorija nereikalinga, bet gi butina del kazkokiu priezasciu rinktis. 31pamoka gausis, neistempsiu ir pats ta zinau, todel teks is geo, kuno kulturos ar dar ko kartais pabegt. Siaip taikaus i inzinerija gal medicinos ka. Nezinau ir per daug nesirupinu, nes zinau, jog yra platus pasirinkimas. Istorija man neidomi todel man atkrenta visi socialiniai mokslai, kurie ir netraukia. Beje dar taikantis i inzinerija patartina turet fizika+chemija,bio ka ziuriu retas turi, visi vien fizika pasieme. Zinokit laikai keicias, perspektyvios specialybes ir, o nemazai jusu gali tiesiog uzstrigt. P.S. man lietuviu jauciu nereikalingiausias dalykas, nes apie studijas lietuvoje, ne negalvoju
Beje laikysiu visus egzaminus to ka esu pasiemes A lygiu kitaip sakant 6. Kiek zinau toks yra maksimumas nes i tai atsizvelgiau besirinkdamasis. Noreciau stot cambridge'an bet kazi ar yra sansu Sekmes visiem mokytis.
vazzy 2010-08-11 09:59
paprastai nieks tokio derinio neima, todel fizika, chemija ir biologija tikriausiai dubliuosis tau.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Vyresni mokiniai suka galvas: kokius dalykus rinktis, jei nežinai, kur stosi