Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
kancaras 2010-11-26 00:53
pritariu kad spaudzia tevai mokintis tiek mokykloj tiek stot i univera, bet kad lietuvoj nera kitos iseities, visi sita pabrezia kad net valytojai reik lapelio.
o siaip tai sutinku su cluendo, nera lietuvoj nei universiteto nei profkes. eiline biblioteka su rusiskom knygom ir seniais kambariuose. ispanijoj kranisto kursas 3 menesiu geresnis nei betkoks 4metu kursas lietuvoj.
siaip idomu kur humanitariniu mokslu atstovai. literaturos, istorijos ir panasiai. idomu ka jie turi pasakyt. ar uzieme skaito zemaite per dienas??
Patriotas 2010-11-26 00:54
>>Cluendo
Man visai neidomu, ka tu mokaisi. Pirma ismok elementarios komentavimo kulturos, pries girdamasis, kad studijuoji Anglijos kolegijoj.
>>kancaras
Jau minejau, kad daug kas priklauso nuo istaigos ir programos. Mano studiju srityje, buvo pilna biblioteka literaturos ir normalios laboratorijos. Tiesa, gal del mano teigiamo poziurio prisideda ir palanki sritis - informatika, kuomet, galim sakyt, gali viska ismokti pats, turedamas kompiuteri ir interneta be kazkokiu papildomu irangu, bet as ir kalbu uz save. Kitur, galbut yra ir prasciau.
cluendo 2010-11-26 01:03
Patriotas, tai as tik konstatavau fakta kad ne mobilius lupineju Joks cia girimasis. Turiu pastebejima kad tavo slapyvardyje truksta "ne" priedelio )
Kancaras visiskai teisingai, rusisku knygu metosi ir visas grozis to aukstojo mokslo. As visiskai nesigiriu kad mokausi kazkur uzsienyje ar panasiai - anaiptol man galbut butu maloniau Lietuvoje mokytis jei tik butu tokia sistema, arba net dar geresnei nei uzsienyje. Kazkaip gaila kad Lietuva niekaip nesugeba susitvarkyti
Pavyzdys: Lietuviai net streikuoti nemoka: atrodo ir vyru muru azuolu turim, bet visi, dideli ir mazi leidzia "sisioti" jiems ant galvu svelniai tariant. Anglijoi ne per seniausiai buvo studentu/moksleiviu streikai del biudzeto mazinimo, pasalpu mazinimo ir t.t. Tai oho kokius streikus surengia, kad valdzia sake taip, o daro kitaip. Ir per ta savo drasa ir ryzta pasiekia teigiamu rezultatu. Va cia visuomene ir va cia valdzia O pas mus Lietuvoj kas? Bijo visi, susitaiko, prisitaiko, kad tik "manes" nepaliestu.
Patriotas 2010-11-26 01:11
As turiu pastebejima, kad tu jau trecia karta nusisneki, tad uzteks diskutuot.
cluendo 2010-11-26 01:31
Viena laime kad skaiciuoti moki
kionig 2010-11-26 01:45
Velgi cia diskutuotinas klausimas. Yra tokiu, kurie bus viskuom nepatenkinti, kiti puikiai rinks desimtukus, jei netinges. Tiesiog nereikia saves taip negatyviai nusiteikti, kad jau viskas taip blogai. Is tikruju istojus universiteta irgi yra ka veikti, tik tiek, kad reikia kiek giliau pakapstyti ir pasneketi su destytojais, ka jie mano apie vienus ir kitus tau rupymus klausimus. Reikia juos pakamantineti juos, tai poto galima visai idomiu dalyku atrast.
kionig 2010-11-26 01:56
Nevisada tais streikais ka nors pasieksi, o dazniausiai kaip matyti ir pas mus ir neseniai vykes Britanijoje baigiasi nuostoliais ir arestais. Pykciu niekada nieko neispresi.
Vat kodel niekas negalvoja pasinaudoti kaip demokratineje valstybeje esanciomis pilnateisiskomis oficialiomis institucijomis kaip stundentu atstovybe ? Pirma kokie kordinatoriai padaro apklausa apie valdzios ketinimus po to juos teikia paciai valdziai, o jei ju nepaisoma, tada yra teisinis kelias kaip teismai. Taigi niekaip nesuprantu, kodel niekas taip nekovoja ?
cluendo 2010-11-26 02:21
siuo atevju lietuvoj ne streiku reiktu, o kazko daug daugiau Su tokia valdzia nieko vystiti negalima. Bet politikos geriau nelieciam.. Cia atskira tema - beje ir visa ko problema, tad baigiam sia tema nes gincai be galo gausis
As dziaugiuos uz tuos Lietuvius kurie mokosi Lietuvoj ir stengiasi kazka pasiekti, bet bent pripazinkit kad lygis svietimo/mokslo yra nepavydetinas. Kai kurios sritys aisku bando kazka daugiau "nuveikti" . Bet to toli grazu neuztenka.
Kad ivyktu koks stebuklas ir nuverstu ta valdzia lietuvoj, o perimtu protingi i rankas.
kionig 2010-11-26 02:29
Utopija. Vien protingi tokiu dabartiniu atveju jau mazai ka ir bepadaris. Reikia daugiau strategisku zmoniu. O siaip tai nera kam ten eiti. Kas is to, kad situos vagis isvaikysi, bet jie bus vienaip ar kitaip per savo svogerius susije ir daris ju paliepimais sprendimus.
P.S Cia kaip tame anekdote
Vyriausybė sprendžia kaip išbristi iš krizės, vienas būdas realistinis kitas fantastinis:
1 realistinis - atskrenda ateiviai ir ištraukia mus iš krizės,
2 fantastinis - viską išsprendžiame patys.
- 2010-11-26 09:21
Che, patapau aš dėstytoju šiais metais -ir galiu jau iš kitos varpinės pašnekėt. Lietuvos studentai -nemotyvuoti! Tai yra priežastis NR. 1,dėl ko mūsų švietimo bei unikų sistema yra atsilikusi nuo Vakarų Europos.
Priežastis NR. 2 -mažas finansavimas.
Priežastis NR. 3 - reikalavimų dėstytojams nebuvimas.
Panaikinus bent 1 ir 3čią priežastis,ar jas apmažinus-mūsų studijos būtų gerokai kokybiškesnės.
zeitgeist 2010-11-26 09:48
Su LT teismais, Pirmus 5 metus bus sunku, o paskuj kaip į darba
Karak 2010-11-26 10:32
Tu man paaiškink, kaip informacija gali būti naujausia tarkim mokinantis fizikos, kai reikia išmokti visus dėsnius atrastus viduramžiais? Jau nekalbant apie matematiką, kur viskas sukurta dar seniau...
StN 2010-11-26 19:10
Pats esu studentas anglijoj, ką galiu pasakyt tai, kad pas mane paskaitų/klasių per savaitę yra 11 valandų - visa kita individualus darbas. Though, esu pirmakursis ir man tai atrodo ganėtinai lengva, bet nuo kitų metų viskas žiauriai keičiasi, bent jau kiek girdėjau iš kitų antrakursių, nes jie tikrai nemažai laiko praleidžia mokindamiesi.
Anyways, paskaitose mes pasėdim, išgirstam informaciją, bet į jas nebūtina vaikščiot. Klasėse mes tą visą informaciją bandom pritaikyt tam tikruose modeliuose ir viskas labai puiku. Kadangi tu išvažiavai į užsienį, tai čia kaip nekeista - yra ir kitokių žmonių, kurie kitaip žiūri į pasaulį, kurių požiūris skiriasi ir visa tai yra begalo įdomu, nes sužinai apie visokias šalis, visokių dalykų ir tai yra labai gerai, nes plėti savo akiratį. Jeigu Lietuvos abiturientas dar į Angliją nuvažiavęs padirbtų mėnesį prieš Rugsėjo pirmą, galėtų pasiimt iš valstybės 2,8k svarų stipendiją (pagal vidutinį tėvų atlyginimą Lietuvoj sprendžiu, kad 95% visų išvažiuojančių tėvų vaikai gali pasiimt ją). +3,2k svarų paskolą 3 metus iš eilės už mokslą, kas realiai gaunasi pigiau nei Lietuvoj(jei neklystu). Nežinau, kiek girdėjau Lietuvoj, tai dauguma mano klasiokų jau verkia, kad jų mokslai jiem nepatinka, kad gailisi, kad jie pradėjo, kad laiko nebelieka kitiem dalykam, kad visiškai užsikrovę mokslais.. Yra aišku kuriem ir px, bet tų neskaitau, nes jie gal ir antrų metų ten neišbus. Anyways - esmė tame, kad Lietuvoj žmonės bbž ką veikia ir bbž kodėl jie tiek mokosi, kai čia aš mokydamasis 3 metus išeisiu su tokiom pačiom, o gal ir geresniom(faktas - labiau pripažintom) žiniom, o Lietuvoj jis 4(6 jei neakivaizdinės) mokinsis ir išeis ir galės eit dirbt pagal specialybę į 1,5k litų/mėn darbą, jei dar ras tokį. Aš tuo tarpu mokindamasis ekonomiką vidutinį uždarbį pagal specialybę galėsiu gaut apie 24k svarų per metus aka 2k svarų(8k litų per mėnesį) per mėnesį ir čia tik pradžia (). Aišku čia +-, bet visgi, galimybės visai kitokios, mokindamasis anglų kalba taip pat galėsiu pritaikyt savo žinias vos ne betkurioj labiau išsivysčiusioj šaly. Taigi, kodėl man reikėjo pasilikt Lietuvoj? Nematau ką aš ten būčiau išlošęs. Patriotizmo didelės gyslos neturiu, tai dėl to rinkausi taip kaip atrodė geriausiai.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kovoje dėl įvaizdžio užsienio universitetai laimi prieš lietuviškus