Ekspertas: nebegalime būti tikri, kad tai, ko mokome šiandien, bus naudinga ateityje

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

ghetica64 2011-05-03 16:39
Jau penktokui kyla pasipiktinimas tokiu absurdu, kam jis turi kalt daugybe faktu kai juos tuoj pat gali susigoogleint isitraukes telefona. Ko verti tokie nusene ir nuo dabarties atitruke profesoriai jei jiems tik dabar kyla tokios "unikalios mintys"? Kai tokiom temom tarp musu mokiniu kalbeta n kartu, kad reikia mokytis mastyti ir interpretuot faktus o ne juos kalt ir staiga kazkoks profesorius pasako toki akivaizdu dalyka kaip kazkokia nauja unikalia savo minti tai zinot.. butu juokinga jei nebutu graudu..
Arthuras 2011-05-03 17:03
Jei čia tas pats straipsnis iš Delfi, tai visiškai sutinku su jo mintimis.
ligonis 2011-05-03 17:59
kad turetum robotuku armija taip reikia daryt, kitaip gi ziurek, ir prades protingais darytis zmones ir gal net kazka patys sukurs, o ne kaip dabar, kad vienetai tai sugeba, o like tik juoda darba dirbt is to ka skaite knygoi...
Importial 2011-05-03 18:55
Šaunu, jog problema eskaluojama oficialiuosiuose sluoksniuose, bet ar yra naudos iš to, kai skaitmeninėj erdvėj aršiai padiskutuojama, gana ilgi ir išsamūs debatai vyksta, o praktinio jų metu suformuotų išvadų pritaikymo jokio... Taip, murmėti, teikti pasiūlymus gali dauguma, bet juos vykdyti išdrįsta vienetų, kurių proporcijos palyginus su mažėjančia Lietuvos populiacija vis mažeja. Norėdami efektingai ir be didelių išlaidų sugriauti namą, privalome pradėti nuo pamatų. Šiuo atveju tai - ŠMM (kaip kiti mėgsta sarkastiškai teigti - šūdo malėjų mecenatas). Tada kilti aukščiau, šalinti mąstymo stokojančius tipus. Visiškai nesąmonė, kai man 10 m. nurodinėjama, ką turiu mokytis... Jei turėsiu interesą, niekur neprapulsiu mėgstamoj srity, o šlamšto grūdimas galvon baigiasi paprasčiausiu informacijos praradimu tiesiog užmirštant ją, kai reikia vietos kitai. Visąlaik stengiuosi atsirinkti, ką man reikės žinoti ir ko ne, o ne zubrinti iš eilės. Taip elgiasi totalūs kopūstgalviai, išskyrus priešegzamininį mėnesį, kai truputį pasistengus ir atkalus niekus įmanoma geresnį ateitį susikurti. Anuo atveju verta pasedėti ilgiau. P.S.: Kas žinot itin naudingų mokslo duomenų (teorijų, formulių, etc.) bazių, pasidalinkit, jei galit. Dėkingas.
BadAss 2011-05-03 19:04
Tai gerai butu, kad visi turetu interesa kazkur tobuleti, mokytis savarankiskai... Dauguma yra tokie, kad jei nelieps padaryt to to ir ano tai ne pirsto ir nepajudins. Todel mokykloje kalama viskas, taip zmogus susipazysta kas jam patinka, kas nepatinka, ka jis nori toliau veikt. Ir tada jau nusprendes ka jis nori toliau savo gyvenime veikti renkasi atitinkamas studijas ir tenais jau studijuoja. Taip kad tai nera slamsto grudimas, tai yra budas zmonems pazinti/atrasti save kazkokioje srityje ir pan. O tokiu kurie jau nuo 5-7 klases zino kuo nori buti irgi vienetai, todel reikia mokytis 12 metu, kol zmogus tampa pilnametis ir tikrai tvirtai zino ko nori, nes daznai jaunystej atrodo vienaip, o kai suaugi supranti kad tu ten netiktum. Taip kad cia viskas manau gerai
Wolfy 2011-05-03 22:01
Baigineju dvylikta klase ir vistiek nezinau,ka noreciau veikti ateityje.Save isivaizduoju daug kur,bet ne ilgoje perspektyvoje.Tad negalima sakyti,kad 12 klasiu padeda apsispresti del savo profesijos.Aisku kai kam padeda,bet tikrai ne visiems.
Satnamlivas 2011-05-04 12:07
Kalbu iš savo pozicijos - subjektyviai: dvyliką metų verčia kalt tam, kad po tų dvylikos metų sugebėtum kelis egzaminus išlaikyt - ale tai parodo išprusimo lygį. Nors kitas nesimoko kokia 10 metų, paskui pora "ataria" ir dar geriau išlaiko tuos egzaminus už tą, kuris visą laiką mokėsi. O kas, jei tau tą dieną buvo bloga savijauta? Toliau, visgi pasiseka su keliais egzaminais, esi apsisprendęs kur nori studijuoti ir įsivaizduoji, jog įstojęs gausi tos tobulėjimo laisvės, kad nereiks tuščiai mokytis įvairiausių teoremų, kalt faktų, kurie visiems prieinami. Beeet, universitete visi tik kalba, kad mums reikia mąstyt, mokytis analizuot, tačiau vis tiek grūda įvairiausias teoremas ir faktus..
Aphex 2011-05-04 12:37
Parodyk tu man bent viena vaika, kuris nenoretu tyrineti pasaulio, pazinti kuo daugiau pats. Bet jei jo pasirinkima ka tyrineti sprendzia ne jo sirdis, o kazkokiu senu peder*stu kvaili sugalvoti planai, tai ko daugiau tiketis? todel mokyklos pilnos apatijos, nuobodulio ir tinginystes.
špokas 2011-05-04 12:40
ir informacija, bei išmokti sugebi daug greičiau ir efektingiau. Ginčytis galima tik dėl istorijos, lietuvių k., muzikos, dailės, ką ten turėtų mokyti ir kaip, nes čia jau kiekviena pusė turės pliusų ir minusų. Bet mano galva nežinoti kada buvo pirmas pasaulinis karas, kada buvo žalgirio mūšis, ar kuriam amžiuje vyko geografiniai atradimai yra mažų mažiau gėda ir rodo tik tavo neišprusimą. O kalbant apie google, tai paieška sugeba naudotis daugelis, tačiau jeigu jis net nežinos apie ką kalba eina, tai kaip jis žinos , kad google jam "neknisa" proto ?
Aphex 2011-05-04 13:48
Anokia cia geda nezinoti tokiu nesamoniu, kuriu 99,9999% pasaulio zmoniu nezino... ir jiems del to visiskai "neniezti" Tuscia galva nuo slamsto = sventa dvasios ramybe pagal zen budistus