Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Valenitnas 2011-09-20 11:20
"Tokia situacija papiktino Anglijoje studijuojantį Egidijų Jurkėną."
Atsiprašau, o kas per rodiklis yra Egidijus Jurkėnas? kodėl staiga jam pasipiktinus situacija Lietuvoje atsiranda straipsnis ir dar tokiame lyg ir rimtame tinkalpyje? ar jeigu aš pasipiktinsiu dėl šio straipsnio, tai bus parašytas straipsnis apie mano piktinimasi?
Vytautas 2011-09-20 11:27
Taip, jei atsiųsite pasipiktinimą, tvarkingai ir argumentuotai išdėliotą ant popieriaus lapo, atsiras ir straipsnis. Visų teisės lygios.
arimanas 2011-09-20 12:41
tai ka tiem daryti zmonem kurie pries 5 metus mokesi? lieka uzborto.... jei noras yra mokytis, sitie kaip cia rasoma nemoksos, daug daugiau pasieks nei tie kurie 20 balu surinko. ateina laiaks subrendimo kai jauti kad reikia kazka baigti, riekia rimciau padirbeti, zmogus stengias kovoti uz savo vieta, turi noro. nes jei nesuteiks tokiem zmonem sanso siekti kazko, tai vsio galite vadinti lietuva skurdziu salimi, bemoksliu, nes zmones prarade vilti arba emigruos arba sunkiai ars bulves kasdamas. tokie zmones kaip egidijus yra islepinti galvoja as uzsieni ir pasipiktinsiu balais. gyvenime yra visokiu situaciju, gal but tie zmonesk urie su zemais balais yra, del tam tikru priezasciu praeityje negalejo geriau mokytis, gal jiem sunkus laikai buvo. o dabar gal jie nori mokytis, tobuleti!
Karvė 2011-09-20 13:15
Tą ir siūlau. Ir puiki vieta tam pradėti - kaip ir visiems - mokykla!
Kalbant apie pačią situaciją, aš manyčiau, kad tiesiog valstybė turėtų nustatyti minimalų balą ir kolegijoms ir universitetams, nuo kurio stojantysis gali pretenduoti į valstybės finansuojamą vietą. Turi būti teisybė, kas mažiau stengiasi, mažiau ir gauna.
Drutas 2011-09-20 13:40
Manau ne vienas studijavęs žino atvejų, kai prastais balais įstoję pakyla prie pirmūnų o įstoję pirmais numeriais pravolioja durnių ir nusirita.. Tas brandumo faktorius tikrai egzistuoja ir aš tik už tai, kad yra suteikiamas šansas žmonėms parodyt ko jie iš tikro verti. Bet kalbant apie valstybės finansuojamas vietas - visų pirma sutinku, kad jas turi gaut tie, kurie dirbo sunkiausiai mokykloj, tačiau pusmečiui, nes kitam pusmečiui jie turi įrodyt, kad yra pranašesni ir verti vėl gaut lengvatą.
Sutinku ir su nuomone, kad universitetams reikia kokybės, kurią galima pasiekt priimant ribotą skaičių studentų, o į kolegijų atveju jau jų pačių reikalas ar nori štampuot absolventus ar nori kelt savo kaip kokybiškos įstaigos vardą.
Beje jei tas su 20 balų gauna finansavimą tai ko jam piktintis kad finansavimą gauna tas su 3 balais? Pavydas? Va jei tas su 20 negautų, o su 3 gautų suprantu kad yra ko piktintis
secret 2011-09-20 13:43
siaip jau E.Jurkenas labai teisus. kai as baigiau vidurine i univera istojau tik todel, kad apeiti armija, nes tuo metu uzsiiminejau profesionaliu sportu, o armija reikstu karjeros pabaiga daugiau maziau. Ir tokiu daug, metai prabega ir vel perstoji ir toliau sportuoji, o pirma pusmeti dar ir stipendija gauni(vaikiska, bet uz nieka). Dabar metai tokie, kad i dienines studijas sau negaliu leisti ir uz moksla moku.
- gerai, kad armija pasidare profesionali, nes tokiu kaip as turejo sumazeti.
- blogai, kai i paskaitas susirenka tokie kaip nuotraukoje. srautinese paskaitose gali matyti kaip "iseina" ant 3kedziu i sapnu karalyste ir gal dar gauna stipendija laukiam kol susidomes mokslais
valstybe tikrai turetu kontroliuoti savo nemokamus krepselius. Siulau - 12balu, visi kas zemiau susimoka uz moksla. Sutaupytu milijonus, o svietimo istaigos, gal kiek maziau surinks, nes maziau atsiras norinciu moketi, bet turesim daugiau darbo jegos gal armijoj, gal bedarbiu sarase, o gal susiras ka dirbti kad ir uz minimuma
nondescript 2011-09-20 15:25
Koks kolegijom skirtumas ar įstojai su 1 balu ar su 20, jom svarbiausia gauti krepšelius, paprasta politika, padarys minimalų balą - nieks nestos, nieks nemokės. Iš esmės tuo turėtų rupintis Švietimo ministerija, ar tie kas sugalvojo šitą reformą, jei į kažkurią specialybę nesusirenka atitinkamas skaičius žmonių, arba susirenka su mažais balais, gal ji išvis nereikalinga? Gal vadybininkų ir teisininkų Lietuvoje turime jau pakankamai? Gal reiktų daugiau dėmesio skirt naujų darbo vietų kurimui, o ne "specialistų" štampavimui, ar studentas vos tik baigęs mokslus turi darbo vietą susikurti pats? Ar valstybė tam išvis suteikia sąlygas? Reiktų susimąstyti ir apie tai. O grįžtant prie mažų balų, arimanas iš dalies teisus, bet negalime vadovautis vien šiuo faktorium, gal iš 10 vienas studentas ir pasitemps, o kiti mes mokslus po pirmo kurso, ar tai ne pinigų švaistymas? Aš labiau palaikau paskolas, kurias baigus mokslus, ir neuždirbant tam tikros sumos valstybė nurašytų, o ne kažkokius krepšelius.
FtBall 2011-09-20 17:44
Tas laukimas, kol subręs, apgailėtinai atrodo, nes niekas neliepia tęst mokslų po mokyklos. Galima lengvai susirast darbą ir smagiai dirbt. Aišku, jei neturi minimalių bendravimo su valdžia įgūdžių, tai tada nekas. Būna tokių, kurie ką nors mokytojui pasako, tada apsisuka ir krizena. Argi tokie gali susirast darbą?
Leons 2011-09-20 18:39
Manau visiška nesamonė priimti visus baigusius mokyklą. Visų pirmą galbūt vienas iš daugelio ir pasitemptų, bet kaip teisingai Karvė sakė, jie tam turi pilnas galimybes - perlaikyt egzaminus. Be to, visiškai idiotiška sistema būtų, jog visi baigę mokyklą gali siekti aukštojo mokslo - nereikia tų specialistų tiek. Beje, kas ir nusivažiuoja po mokyklos, tam yra nauja tvarka - nuo šiol kas metus atitinkamai pagal rezultatus spręs ar palikti valstybės finansavimą.
PCP 2011-09-20 22:57
besmegeniai su 5 balu stojamuoju susirinke tik trugdo studijuoti normaliems, ir zemina mokslo istaigos lygi ir autoriteta, ir labai gaila kad mokymo istaigu vadovai mato tik semestra i prieki...
arimanas 2011-09-22 21:28
tu zinai ka sneki? zemina? o tie zmones su zemais balais prastesni yra? sakot baigti vidurine perlaikant egzus. Deje kiek girdejau, zmogus po 5 m atejes perliakyt egza turedamas lietuviu ar informatika mokyklini, nebegali laikyti valstybinio egzamino. stai jum jusu balai neispruseliai, prie valstybinio egzo neprileidzia zmoniu. tokiu atveju zmogus visvien lieka su zemu balu kad ir islaikes mokyklini ant 10. visvien bus nesiekiantis balas kolegijose 10 limito. zodziu nusisnekat, kai jus gyvenime pereisit gyvenimo sunkumus kurie zmones kai kuriuos privercia keisti planus gyvenime, tada galesit kalbeti kam reikia duot issilavinima, o kuriem ne...
Arthuras 2011-09-22 22:11
Kvailas klausimas. Žemas balas - didelė tikimybė, kad žmogus negabus. Ar negabus žmogus gali gauti diplomą? Manau, kad ne. Kitaip - ko vertas tas diplomas?
Kiekvienas darome klaidų, tik reikia mokėti po to jas prisiimti ir suktis iš padėties. Nesimokei mokykloje - tavo bėda, sukis kaip nori, bet nereikia gadinti gyvenimo tiems, kurie mokėsi.
arimanas 2011-09-22 22:45
ir vel kvailals atsakymas dar vieno negabaus nesupratingo zmogaus. balai nieko nerodo, jei zmogus turi dideli nora mokintis tai ir ars kaip niekas kitas is tu su aukstais balais. turiu ne viena pazystama, kurie su mazais balais istojo, ir mokinas sekmingai ir netgi be skolu mokinasi tokias sritis kaip taikomaja informatika. turedami 5-10 vidurki balu stojimo. ir kai kurie jau baige studijas. is kur tu zinai kad zmogus su zemais balais negabus? is kur zinai ka? tu man atsakyk, ar zemo balo zmogus del kazkokio skaiciuko jau galima nuteisti kad jis negabus? kad jisvsio tegu eina dirbt traktoristu? ar vidurines egzus perlaikes i geresnius jis taps gabesnis? ar jis bus super gabus? zmogau ne nuo vidurinio baigimo priklauso koks zmogus yra kam jis gabus yra ir ar is vis gabus. puse metu pasimokys ir matys ar patinka jam ta sritis, ar sugeba mokytis, uz jo vietos gaus kiti jo krepseli ir vsio, dauguma mokanciu uz mokslus, arba krepseli gaunantys su 20 balu vidurkiu, meta mokslus, eina su skolom jei kazko nebespeja, tai ko prastesnis zemais balais zmogus? dar karta pakortosiu, jei zmogus turi nora labai dideli mokytis, jis pasieks daug ka, ir net lenks tuos tavo 20 balu turincius studenciuokus. bet zinoma visiem pavydas kils kad tokio zemo balo zmogus nurasytas taip iskilo, nes labai stengias mokytis. Snekat kai kurie jusu vejus is pavydo ir nesupratingumo. jei zmogus nori mokytis, valio sveikinu vien bandymas ka reiskia jei zmogus bando. Bet pasakymai jusu geri ar negabus zmogus gali gauti diploma? nu ziaurus mastymas, aiskus pavydas, ir aiskus nesupratingumas, nemastymas, intelekto trukumas. Gaila man tokiu zmoniu, kai taip sneka:)
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Nemokamų studijų krepšelis dera ir prie bemokslių kuprinės