Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Borland 2011-12-08 16:34
Viską pasako: "Kritiškiausiai į Lietuvos švietimo sistemą žiūri 25-34 metų gyventojai."
Tai natūralu, nes tokio amžiaus žmonės mato ar juos mokino to ko reikia gyvenime, ar mokino nesąmonių kurių nereikia, o ko reikia taip ir neišmokė
Arthuras 2011-12-08 17:21
O ko reikia gyvenime?
klaidas.thompson 2011-12-08 17:28
Taip,pritariu,musu ir ne tik musu mokyklos jau tampa ne mokyklom o smegenu plovyklom,tiesiog kisa i smegenis beprasmius tekstus,datas ir kita mesla.Pavyzdziui baiges mokykla vaikinukas gan aukstais balais,paklausus:kas saulej vyksta,is kur tiek daug energijos issiskiria?,atsako:DUJOS DEGA. ,po kiek laiko kitas irgi ka tik baiges ir tikrai mokesis rimtai,nes si rudeni istojo i KTU paklaustas to paties atsako DUJOS DEGA!!!!! tai gerai dar kad ne gaspromo,kas cia,epidemija kokia su identiskais simptomais?,na gerai sakykim nebutinai geras mokinis turi tai zinot.O tai ka manot apie tai ir tai neisgalvota:medike su aukstuoju sako:koki atradima nesenai padariau,as pasirodo nezinau kiek mazdaug yra inde du trecdaliai,ir tada patikrinau koleges,pasirodo jos irgi negali nustatyti kada indas su medicininem atliekom prisipildo iki dvieju trecdaliu ir ji reikia istustinti mazdaug.
Tai kaip reiktu vertinti svietimo sistema po sitokiu anegdotu
Borland 2011-12-08 19:26
Sinusų, kosinusų ir kada karūnuotas koks karalius. Šitą žinant visos durys atidarytos.
Wolfy 2011-12-08 19:28
Gerai reikėtų vertinti, juk tiek "mokytų" žmonių paleidžia į pasaulį.
Arthuras 2011-12-08 19:41
Man be išvedžiojimų - tiesiai šviesiai. Tai ką turėtų mokyti mokykla?
Mažvydas 2011-12-08 19:53
Esu pirmakursis vienam iš UK universitetų ir kasdien tenka susidurt su žmonėm iš įvairių šalių, su jais dirbt grupėse, atilikinėt eksperimentus, ruošt projektus ir panašiai. Per tuos pusę metų pastebėjau kad didesnė dauguma studentų turi tikrai tinkamą ir gerą žinių bagažą, kurį parsinešė iš vidurinių mokyklų. Lyginant su tuo ką aš išmokau Lietuvoje, deja, turiu pasakyt kad bendrai žiūrint anglai stipresni moksluose. Ten žmonės mokomi suprast, kol pas mus tik mokomi išmokt. Tai čia labai jaučiasi šitas. Žinoma nekalbu griežtai apie visus, nes kiekvienas skirtingas ir gal man čia taip tik sutapo kad visi su kuriais bendravau buvo tikrai gerai paruošti. Taip pat kalbu griežtai tik apie dalykus susijusius su technologijomis, tokius kaip matematika ar fizika.
Houdini 2011-12-08 20:44
Gražu žiūrėti į apklausos skaičius. Aš studentas, bet esu visai patenkintas mūsų švietimo sistema, nes manau, kad vis tiek daugiausia mąstymo įkrečia aplinka šeimoje bei paties vaiko savybės, o mokykla teikia ir žinias, ir mąstymą, bet visgi joje labai labai svarbią vietą teikčiau žinioms.
klaidas.thompson 2011-12-08 21:44
nesu mokytojas,nesu netgi pedagogas,taigi negaliu detaliai paaiskinti ko turetu mokyti mokykla,bet turbut to paties ko ir moko,tik gal kazkiek, NEEEEEEEEE,ne kazkiek o daug ko reiktu atmesti tame mokyme,nes gruda mokytojai patys nesupranta ka mokiniams i galvas per prievarta,kaip mes i kompo hardus ,nu ir rezultatas yra paprastas kaip ir tie musu hardai gromuliuodami ta visa mesla,smegenys irgi perkrautos nebesugeba nei blaiviai nei logiskai racionaliai veikti.
klaidas.thompson 2011-12-08 21:46
Dar sis tas is liaudies isminties:
tas kas tinka viskam,netinka niekam.
tas kas moka remontuoti viska,is tikro nemoka remontuoti nieko
klaidas.thompson 2011-12-08 22:12
[quote="Mažvydas"]Esu pirmakursis vienam iÅ¡ UK universitetų ir kasdien tenka susidurt su žmonÄ—m iÅ¡ įvairių Å¡alių, su jais dirbt grupÄ—se, atilikinÄ—t eksperimentus, ruoÅ¡t projektus ir panaÅ¡iai. Per tuos pusÄ™ metų pastebÄ—jau kad didesnÄ— dauguma studentų turi tikrai tinkamÄ… ir gerÄ… žinių bagažą, kurį parsineÅ¡Ä— iÅ¡ vidurinių mokyklų. Lyginant su tuo kÄ… aÅ¡ iÅ¡mokau Lietuvoje, deja, turiu pasakyt kad bendrai žiÅ«rint anglai stipresni moksluose. Ten žmonÄ—s mokomi suprast, kol pas mus tik mokomi iÅ¡mokt. Tai Ä
Anonymous 2011-12-08 22:13
Švietimo sistemą reik padaryti praktišką.
Jei žmogus gimė šoferio šeimoje, tai mokyti jį reikia KET ir suskaičiuoti po kokio laiko tarpo mašiną varyti į servisą.
Jei gimė statybininko šeimoje - tai aritmetikos pagrindų - kad suskaičiuotų kiek kibirų cemento į betono maišyklę pilti ir 10 metų mokyti profesijos įgūdžių. Kad žmogus po mokyklos taptų PROFU. Iš didžiosios P.
Istoriją, gramatiką ir kitas poezijas - uždrausti visiškai.
O chemijos mokytojus pagavus šaudyti -tada ir terorizmo nebeliks, ir narkotikų sumažės.
Sinusus ir tangentus uždrausti naudoti viešumoje.
Drausti mokytojams bet ką versti įsiminti vaikams.
Jei ko nežinos - gūglyje susiras. O jeinežinos gūglio - tėtės pasiklaus.
Švietimas turi būti praktiškas, neteršti smegenų bereikalingais dalykais.
Mokyti reikia tik to, kas žmogui būtina darbe.
Žmogus - geriausias įrankio priedas.
- 2011-12-08 22:34
Puikiausias komentaras-atsakymas į visų kitų „praktiškojo mokslo“ norus.
paprastas 2011-12-09 01:53
Mhm, o tu net iškalti nesugebi.
Anonymous 2011-12-09 08:45
Va tada neliktų jokių keistų temų, kur žmonės skundžiasi, kad jiems, vargšams, vingius gilino...
Beje, dėl kalimo - kaip vadinasi ta psichinė liga, kai norint išlaikyt psichinę sveikatą tenka kalti eilėraščius?
Na, nesvarbu pavadinimas - kas nekalė vaikystėje, kals pensijoj
Uogienius 2011-12-09 09:40
Daug info yra googlėje, tai kam jos reikia galvoje. Greitas mąstymas ir kūrybiškumas nepasiekiamas kalant viską iš eilės.
Jei klasės būtų mažesnės ir mokytojas galėtų labiau dirbti su kiekvienu individualiai, galėtų atrasti ir skatinti kokius specifinius mokinio gabumus. Bet tam reikia ir protingo mokytojo.
Anonymous 2011-12-09 09:59
O! Kūrybiškumas vietoje kalimo - štai kur atsakymas.
Kaip tai veikia - žiūrėkit spaudą.
Ten žurnalistai žinias keičia kūrybiškumu
Tokių mitų prikuria!
Vienas iš grakščiausių, matyt, žurnalistas itin toks kūrybingas:
juodi klavišai pianino klaviatūroje yra mokymui, nes bet kokia tvarka juos spaudant - vis tiek skambės harmonija.
Ir gerai, kad tam kūrikui nieko į galvą nekalė, kūrybiškumo nesužalojo, va kokių šedevrų prikuria
Dar ir kiti nekalusieji pasimokys, žinių pasisems
Kalimas yra būtinas būtinas būtinas. Nes mokiniai kokie?
Išmintingas mokosi žiūrėdamas, protingas klausdamas, o kvailį išmokysi tik lazda.
Beje, pakartosiu tiems, kas pasaulį supranta kūrybiškai: kalimas nėra žinių įdėjimas į durną galvą, kalimas yra vienintelis būdas į tą galvą kažką įdėti ir bent kažkaip tą galvą pralavinti
O kad mokytojai dėjo ant mokinių - na, normalu. Kaip mokiniai dėjo ant jų savo teisėmis, taip mokytojai grąžino atgal
Kaip šauksi, taip atsilieps.
paprastas 2011-12-09 10:22
Pateiksiu klausimą kitaip: kodėl rašymo stilius toks įdomus, viskas po eilute ?
blizzard 2011-12-09 10:35
Akivaizdu kodėl tokie rezultatai gaunami. Dabar reikia procentaliai palyginti kiek gi Lietuvoje likę pensininkų ir žmonių kuriems jau per 40 metų. Manau iš kart aiškiau pasidarys kodėl toks procentas žmonių vertina mokslą...
kitas dalykas, esu studentas, galbūt kaip mokaisi specelybinius dalykus tave išmoko to ko reikia, ar bent jau daugiau to ko tau reikėtų toliau gilinantis į tą specelybę. bet ir aš pastebiu bereikšmių dalykų savo studijose ir čia nieko nuostabaus, nes juk reikia kažkur dėti mokytojų armiją kuri kitokiu atveju neturės darbo.
Mano tėvai abu mokytojai, gėda prisipažint bet jie iš mano apskaitos taško atrodo kaip tamsuoliai. Vos vos moka naudotis kompiuteriu, mokosi ir moko vaikus iš tų pačių vadovėlių iš kurių mokė prieš 10 metų, aišku fizika jau toks dalykas, tačiau per tiek laiko ir šioje srityje atsirado daug naujovių...
Mokytojas jau senai prarado savo vardą kaip kažkas kas žmogui suteikia gyvenimą, dabar tai asmuo kuris dirbam, valstybės tarnautojas. Taigi jeigu ir toliau bus toks požiūris, mokytojo darbas bus išaiškinti pamoką, bet neišmokyti ką nors naudinga.. Viskas remiasi į pinigus, aplinką ir galimybes. Jeigu bent vieno iš šių dalykų nėra, nenorėkim ir geros mokslo kokybės, šiuo atveju Lietuvoje nėra nei vieno iš šių dalykų, mokytojų algos pagal darbo krūvį apgailėtinos (ištaisykit kontrolinius darbus kai turit 8 skirtingas klases po 20 vaikų..pildykit elektroninį dienyną, sugalvokit pamokų tikslus kiekvienai klasei, sudarykit skaidres ir jas rodykit per pc ir t.t.), vaikai neturi motyvacijos nes mato aplinką kurioje gyvena ir visiškai nesistengia, tas liečia ir studentus, galvojau kad antrame kurse jau pasimatys rimtesnių veidų, bet panašu kad klydau ir labai stipriai..
Kalbant apie mokslo kokybę, niekada mokslas nebus kokybiškas jeigu valstybė neturės bendro tikslo. Tarkime turim Lietuvą, situacija ekonominė nestabili, darbų pastoviai trūksta, kiekvienas su aukštuoju. Valdžia darbo vietų nekuria, bendrų planų neturi, tobulina tik įstatymus, renka mokesčius ir t.t.
kaip mokyklai žinoti į ką orientuoti žmogų ir kokią mokymo programą parinkti? Todėl ir turime dalykus kurių tikrai nereikės gyvenime ( o gal), kiekvienas siekia aukštojo mokslo nes be jo visai galas, nors man asmeniškai tai skamba kvailai. Naujoji karta gal būt ir norėtų kažką keisti, bet senoji vis vien mano kad be mokslo nieko neįmanoma pasiekti todėl ir toliau ugdo docentų/lektorių/daktarų/advokatų/teisininkų armiją, nes gyvena savo laikotarpiu kuomet be mokslo nieko daryti negalėjo.
Taigi tokie dalykai trukdo tobulėjimui, galiausiai kiekviena valytoja moka skaičiuot integralus, ar gali susirast savo studijų užrašuose kaip tai daryti, ir kiekvienas vadybininkas turi aukštojo diplomą, ir tai nėra mokslo kokybės klausimas, tiesiog aukštasis mokslas toks įprastas, kad jau nebeliko "aukštesniojo mokslo" kuris galėtų proporcingai padalinti visuomenę kartu sureguliuodamas ir atlyginimus, dabar kiekvienas lietuvis turi kvalifikaciją pagal kurią turėtų gauti mažiausiai vidutinį atlyginimą iš to seka ir biudžeto nesurenkamumas..
Čia buvo tik nieko apie ekonomiką ir valstybės valdymą nenutuokiančio studenčioko mintys..
p.s. paantrinsiu , kurybiškumas veikia iki 12kl. bet jau kaip kur nors po to įstosit suprasit kad kūribiškumas veikia max 10proc. situacijų ir google jums nesuras nei 1/3 reikiamos informacijos, tada suprasit kad reikia lankyt teoriją ir viską konspektuot ką dėstytojas sako..
google gerai aš nieko nesakau taipogi esu už tai kad geriau žinoti kur informacija, nei žinoti ją, nes tokiu atveju žinai mažiau nei gali rast. Tačiau informaciją kuri liečia tavo specelybę turi išmanyti kiek įmanoma geriau, stovėdamas darbo vietoje neišsitrauksi išmaniojo ir nenaršysi interneto išgirdęs kiekvieną nežinomą žodį, tokiu atveju kuo tu skiriesi nuo penktoko kuris turi išmanųjį? darbdavys jį gali pasamdyt vietoj tavęs už ledų porciją..
Anonymous 2011-12-09 11:01
Aaaa, supratau iš karto Iš antro karto
Norisi sudėti mintis atskirai, gabalais.
Vieni tas mintis atskirai ir supranta kaip nori.
Jų reikalas Jų reikalas ginčytis
Užtat tie, kurie bendrą vaizdą mato - kur kas įdomesni pašnekovai
Čia kaip su tvora - kas, kad viena kita lenta kreiva - iš toliau matosi, kad visa tvora tiesi.
Arba ir tvora kreiva...
P.S. O smailikai man žiauriai patinka, nes mūsų laikais to nebuvo...
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Baigę mokslą iškart kritikuoja