Abiturientai išsigandę naujos egzaminų vertinimo tvarkos

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Armageddon 2013-03-29 19:41
man kaip laikančijam tai nieko nesako, aš grįžęs namo ir pats žinau kiek teisingai išsprendžiau, nes užduotis turi ir su mokytojais pasikalbi
blizzard 2013-03-29 20:12
Įdomi mintis štai čia ją šiek tiek praplėsiu, ar gali būti kad tokia vertinimo sistema privedė prie to jog dabar turim beraščių kartą? Tai yra nėra bendrai nustatytos ribos, apsiribojama orientuotis į geriausius.. Lygiai taip atsiranda mokinių kurie negali pasiekti geriausių lygio todėl orientuojasi į 7, dar kitiems ir 7 per didelis pažymys todėl jie orientuojasi į 5-6, o kadangi tokių yra daug, galiausiai gaunasi taip kad egzaminą išlaiko ir tie kurie orientavosi į 5-6, o neišlaiko visiški dundukai kurie tingi net kvėpuoti.. taigi štai ir turim tokias tendencijas..
SuperHP 2013-03-30 01:54
Pirma, nemanau, kad "tokia vertinimo sistema privedė prie to jog dabar turim beraščių kartą", nes, manau, kad mokiniai dažniausiai stengiasi parašyti taip gerai, kaip gali, panaudoti visas savo turimas žinias, o ne pasižymi egzamine 60% užduočių ribą ir daugiau nebesprendžia. Antra, manau, kad rašydami VBE mokiniai paprastai orientuojasi ne į išlaikymą, o į rezultatą. Čia ir vėl lyginam du skirtingus vertinimo požiūrius: absoliutųjį ir santykinį. NEC, patys įvertinę egzamino sudėtingumą, pažymi ribą, nuo kurios egzaminas bus išlaikomas (taip pat, kaip ir mokytojai parengę atsiskaitymą pasako, kiek reikia išspręsti užduočių, norint gauti pozityvų įvertinimą). VBE šią ribą pasiekę arba viršiję mokiniai dar yra vertinami bendoje balų pasiskirtymo skalėje, kad sužinotų, koks jų įvertinimas lyginant su kitais išlaikiusiaisiais (tai yra papildomas labai svarbus (tiek mokiniui, tiek stojimo metu universitetui) vertinimas). Egzaminų sudėtingumas, orientacija į konkretų lygį sudarant egzaminą ir panašūs dalykai patenka į kitą temą, kuri nėra tiesiogiai susijusi su egzaminų vertinimo teisingumu, apie kūrį šioje temoje diskutuojame.