Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
sarhan 2015-04-12 15:27
Tikrai pritariu immortal vienu klausimu, kad niekseliai turi per daug teisiu, tuom jie sekmingai ir naudojasi, butent, tas teises jiems reiketu apriboti pradedant jau nuo pat darzelio ar pradiniu klasiu. Turi buti aiskiai apibrezta kaip galima bendrauti su kitais vaikais, kaip ne, ko dabar mokyklose tikrai nera.
O jei pagausi vaika kuris skriaudzia tavaji, ir nusivesi i miska tipo pagazdinti, tai jo tevai po to gali kreiptis i policija, ir liksi neteisus. Arba dar blogiau, po to tavo vaika pagrobti ir ka nors jam padaryti.
Is savo patirties galiu pasakyti, kuri buvo dar sovietu laikais, kad niekas nepadeda geriau nuo patyciu, kaip paties vaiko agresyvi ir drasi ginyba. Tegul prisininkas buna nors ir dvigubai didesnis, bet gaves per ausi tuo momentu gal ir primus, bet kita karta tikrai vengs lysti. Tai padeda 100 proc. Tada budavo labai populiaru skustis vyresniems vaikams, tipo draugams, bet tai nelabai suveikdavo, kai tu draugu salia ilgai nebebudavo, vistiek is to vaiko tyciodavosi
immortallt 2015-04-12 15:49
Įdomu būtų, ką sakytų, kad padariau? Pavežinėjau nemokamai ir nepaprašiau susimokėti? Chuligano žodis prieš sąžiningo, mokančius mokesčius tėvo, kurio vaiką mokykloje psichologiškai prievartauja?
lucy, jei tavo vaikai bijotų eiti į mokyklą, dėl to būtų kompleksuoti ir pusę gyvenimo gydytųsi žaizdas įgytas mokykloje, tai irgi sedėtum ir nieko nedarytum?
Arns 2015-04-12 16:41
immortallt, tu tikrai nesusijęs su kokiom gaujom? Seni žmonės sako jog Daktarų valdymo laikais buvo ramu, o jei koks dingo svarbus daiktas, net policija skambindavo Henrikui atsiklausti ar jis negirdėjo apie tai...
Tavo siūlomas metodas bergdžias, nes jis grįstas autaritariniu principu. T.y jei tai tik smulkus chuliganizmas, tu nuo vieno permesi ant kito žmogaus , nes nepriimant sprendimų, vis mažiau problemų pasieks sprendimus galinčiuosius priimti.
Atk 2015-04-12 21:56
Mušti vaiką galima, su diržu ar ausį pasukti. Bet jei žmogus yra susierzinęs, tada jis neturi teisės liestis prie vaiko. Nes tada jis be fizinės jėgos suduos jam smūgį labai stiprų ir negerą psichologišką, energinio lygio.
immortallt 2015-04-12 22:39
Atk, ai bet jam galima skriausti kitus be atsakomybės?
Aš mielu noru už sistemą, kur tėvam nereikia kištis savo vaiką ginti, bet jei kas lįstų prie mano vaiko ir oficialiais būdais neišsprendžiama, prasidėtų ir kiti. Jei įstatymas negina, ginsiu pats.
Atk 2015-04-13 10:42
Jeigu vaikas muša kitą vaiką, tai mokytojui būtų galima už ausies patempti. Ir reiktų pažiūrėt kas pirmas pradėjo. Čia reikia lanksčiai žiūrėti, kai kur galima būtų ir nubvausti, kai kur paaiškint ir be bausmės apsieiti.
Būtų galima ir su diržu savo vaiką atlupti, jeigu neklauso. Bet dabar yra taip, kad jis gali pasiskųsti kur nors ir pato tėvams kažką padarys. Todėl reikia aplošinėti tokius vaikų išdykavimus. Juos labai neša į padangęs, daryti labai neteisingus poelgius. Bet jei tėvas ar kas yra susierzinusios būklės, jis neturėtų mušti vaiko, kodėl aš rašiau. Jis galėtų nusiraminti, o tada arba pakalbėti rimtai arba diržo duoti, bet nežinau kaip dėl diržo Lietuvoje ar galima vaikus mušti diržu, ar paskui nenuteis tėvų teismas už vaiko mušimą.
sub 2015-04-13 11:25
Kodėl vaiką reikia mesti iš mokyklos, jeigu kalinį galima perauklėti - tai vaiką taip pat. Kas čia per senas požiūris, sovietinis, kai vaikus mesdavos iš mokyklos? Tos patyčios taip pat atėjo iš mylimų Arno sovietinių laikų. Jei direktorius, mokytojai, tėvai nesusitvarko, tai kažkas blogai su jais, o ne su vaiku. Vaikas taip elgiasi, nes jo aplinka tokia, skatina agresiją, patyčias.
Asmeniškai aš buvau ir patyčių objektas, ir pats tyčiodavausi iš kitų, kuo dabar visai nesidžiaugiu. Kai išmokau nenusileisti, visi tyčiotojai baigė tyčiotis. Visi turi silpnų vietų, o tie kurie tyčiojasi, turi jų daugiausiai, jie yra silpni, tik to stengiasi neparodyt. Patyčios, jos po kiek laiko užgrūdina, jei neperauga į ką nors rimčiau.
Arthuras 2015-04-13 14:19
sub, susikišk tu savo "europietišką" auklėjimą giliai subinėn. No offence.
Faktas yra toks - joks kitas vaikas NETURI kentėti, jei šalia jo mokosi agresyvus idiotas, kuris tyčiojasi ar kitaip engia normalius vaikus. Jei jis per nedidelį laiko tarpą nepasikeičia - turi būti metamas iš normalios mokyklos į atitinkamas mokyklas, kur tokių daugiau. Ir tai turi būti sutvarkoma per keletą mėnesių. O ne laukti, kol idiotas "subręs", "išaugs" ar pan.
Ir aš pritariu immortallt - kiek įmanoma, viskas turi būti sprendžiama normaliais metodais - kalbėjimu, psichologais, teisėsauga ir t.t. Tačiau jei per nedidelį laiko tarpą tai nesusitvarko, spręsčiau problemą pats. Ir man būtų giliai dzin, jei man po to tektų samdytis labai gerą advokatą.
Taip taip, visuomet kalta aplinka. Gal dar ir patyčių auka kalta, kad kažkoks dalbajobas nesugeba gyventi socialiai ir elgtis humaniškai?.. Visų pirma, pavojų keliantis vaikas turi būti patalpintas į tokią aplinką, kur negalėtų kitiems pakenkti. Ir tada būtų jau sprendžiama, kodėl jis toks. O ne atvirkščiai.
Arns 2015-04-13 22:43
Ak tiesa ponas sub, rusai atvežė savo mokytojus, patalpino daugumoje klasėse rusų vaikus, kurie išmokino mušti, tyčiotis, sugalvoti pravardes, terorizuoti...
Žinai, lietuvių kultūroje tyčiojimosi per akis visais laikais buvo. Visos paskenduolės nes iš neturėjimo kas veikti atsirasdavo. Tad gal savo neapykantą susikišk per kitą galą, nes dogminis pasakojimas kaip anuomet būdavo blogai ir reikia šalinti tą laikotarpį, poveikį turės kaip religiniai persekiojimai, problema ne ta, bet imituoti darbą visviena galima.
Iš vis, panašu jog tau labai patiko /vyriškumo mokykla/, ir kalti ne tie kurie tyčiojasi,o visi direktoriai su mokytojais. Ne, problema yra vaikai, kuriems yra įvairių raidos ar psichologinių sutrikimų, tačiau neretai dėl finansinių priežasčių mokykla visų patyčių nepastebi, nes ir nenaudinga ir taip pat galvoja apie silpnųjų "grūdinimus". Tą reikia spręsti, ir ne mažumos, o daugumos vardan. Kaip yra jaunimo kolonijos, tai nesusipratėliams laisvai galima talpinti į internatus, jei jau jie tampa nepageidaujami visose mokyklose.
Vytax 2015-04-13 23:20
Sovietai pas mus sunaikino visam pasaulyje įprastus socialinius mokslus. Vietoje jų jie grūdo visokias ten ideologijas. Dėlto mes vis dar pakankamai neturime gerų ekonomistų, gerų vadybininkų, gerų psichologų, gerų filosofų, profesionalių politikų ir t.t. Todėl šalyje mums geriau sekasiinžineriniai iššūkiai, pvz.: sugebame suprojektuoti didžiausius tiltus, gaminti pažangiausius lazerius, ar taikyti pažangiausius medicinos gydymo metodus. Bet deja dėl silpnų socialinių mokslų mes nemokame parduoti savo produktų pasaulyje, savo įmonių valdymui turime samdyti vadovus iš užsienių, o seime sėdi visokie “gražuliai“ ir „vėsaitės“. Lygiai taip pat dėl merdinčių socialinių mokslų mes nesugebame išspręsti ir patyčių mokyklose problemos. Sugebame tik pasiūlyti tik kosmetinius problemos sprendimo variantus (sugriežtinti baudas, užsakyti daugiau socialinės reklamos ir pan.). Bet žmonių kurie sugebėtų ir norėtų aiškintis gilumines socialinių problemų priežastis neturime pakankamai.
kestutisz 2015-04-14 10:33
Na jau ne - kalėjime teoriškai visi jau už kažką sėdi, tada galima ir bandyti žaisti perauklėjimus (o realiai - izoliuoti tam tikram laikui). Mokykloj paprastai vaikai dar nėra tiek nusikaltę, kad ant savo galvos turėtų kentėti kažkokių agresyvių dundukų "perauklėjimus" (tegu jie ir su silpnybėmis - kaip jau nori taip vadink). Ypač jei pagrindinis nusikaltimas - kad tėvai neturtingi ir negali perkelti į kokią privačią, toliau nuo tokių "ypatingųjų". Neatitinki lygio - metamas į tinkamesnį. Pasieks dugną? Ką jau padarysi, gal sės laiku (dar nieko neužmušęs), o gal nuo tam tikro lygio verta ir oficialiai fizines bausmes gražinti, ar savaitinius internatus įvesti, kad bloga namų aplinka mažiau įtakotų.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Žiauri mokyklų kasdienybė - geriau apsimeskime, jog nieko nevyksta