Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Stakta 2015-10-29 16:18
Manau šiame uždavinyje mokinis pažymėjo tik vieną iš teisingu atsakymų. Dėl to ir gavo klaidą. Juk jei užduotis yra 5X3 tai yra du atsakymai nors ir reiškiantis tą patį. 5+5+5 ir 3+3+3+3+3.
Labai geras pavyzdys kai atsakimas yra x=1 ir x=-1 o tu pažymi tik 1.
kestutisz 2015-10-29 16:24
Tai, kad šis atvejis orientuotas į buko paklusnumo mokymą (čia ne tas pats kas būti praktiškam). Mama+dukra ar sesuo+sesuo visiškai dzin jei užduotis suskaičiuoti kiek žmonių. O čia būtent užduotis matematiškai suskaičiuoti, bent pagal sąlygą viršuje. Aš net nematau nieko blogo knygų skaityme nuo galo - raidžių kiekis tas pats, informacija ta pati ir gal net raginanti įsiskaityti atrodo nesvarbias detales, o autoriaus minčių tėkmė ir noras vynioti istoriją tai čia jau jo problema :)
Stebėtojas 2015-10-29 17:18
Sakyčiau, bukas prisirišimas prie vadovėlio, kuris neaišku kada ir kieno buvo parašytas. Kodėl užrašas 5x3 reiškia penkis kartus po tris, o ne penki vienetai pakartoti tris kartus? Nes taip kažkas liepė? Štai, jeigu formuluojant uždavinį būtų pilnai nurodyta kaip skaityti užrašą (five times multiplied by three), tuomet ginčytis nelabai galėtum. Pas mus Lietuvoje taip pat yra proto gumbų, kurie įsivaizduoja, kad formuluojant brandos egzamino užduotis pakanka remtis "sveiku protu". Reikėtų nepamiršti, kad egzistuoja ir kultūriniai skirtumai, jei mokinys nėra kilęs iš tos šalies. Kitas dalykas, gal turim matematikos genijų ir jam "šimtas metų" kaip neįdomu tokį dviratį išradinėti. Kas dabar atsakys? Iš straipsnio to nesužinosim.
Tarkvinijus Išdidusis 2015-10-29 17:57
Ir taip, ir taip bus 15 arba 24.
Sąlyga yra 5 x 3. Tai ir išreiškė vaikis gerai 5+5+5. Jei sąlyga būtų 3 x 5, tai tikrintojo variantas būtų tinkamas (jeigu jau logiškai čia reikia) - 3+3+3+3+3
Tas pats liečia 4 x 6 lazdeles. I I I I ir taip po šešias eilutes. Jei būtų 6 x 4, tada būtų I I I I I I po keturias eilutes.
Nerealiai 2015-10-29 18:10
Geras pavyzdys kaip nuo mažens žmones spraudžia į rėmus.
FtBall 2015-10-29 18:32
Iš kur jūs šitą nesąmonę ištraukėt, kad 5x3 angliškai yra "five times multiplied by three". "five times multiplied by three" į lietuvių kalbą išvertus reikštų 5 kartus padauginta iš trijų, tai kaip ir trūksta skaičiaus, kurį daugina iš iš 3^5.
Na, bet grįžtant prie temos, tai teisingai hamann pastebėjo užrašą viršuje. Šiuo atveju užduotis yra suprasti, jog matematiniai simboliai gali būti išreikšti žodžiais, tai ir užduotis tampa aiški - 5 kartus po 3.
vardasas 2015-10-29 19:09
kvailiui kitaip aiskinti reikia.
duok 5 kvailiams po 3 kartus i snuki arba 3 kvailiams po 5 kartus i snuki tada supras, o jei kvailys lietuvis tai davimus i snuki paverskim eurais
Stebėtojas 2015-10-29 19:25
Uždavinio rezultatas, nėra kiek kvailių po kiek kartų gavo į snukį. Uždavinio rezultatas - kiek kartų buvo duota į snukį.
trapecijus 2015-10-29 20:33
Mokytojas teisus.
Jei mokinama SPRENDIMO, tai ir su teisingu atsakymu galutinis rezultatas neužskaitomas. Mokinama mąstyti.
Nosfis 2015-10-29 20:35
Paskaičius komentarus, toks jausmas, kad visi pradėjo užsiiminėti teksto suvokimu ir bando pasakyti ką uždavinio autorius "norėjo pasakyti" savo uždaviniu. Kiti pradėjo lyginti antroko užvadini su matricos taisyklėmis. Uždavinys paprastas - kiek bus 5*3 ir išspręsti naudojantis sudėjimo metodu ir viskas. Ir vaikas teisingai išsprendė. Tik vat mokytojas pagal savo atsakymų knyga viską iš eilės nemąstydamas tikrino, nesutapo su atsakymo lapu ir nežiūrėjęs užskaitė kaip klaidą. Tada jau Amerikos mokytojų asociacija puolė teisinti savo mokytojus. Jokios čia mįslės nėra, kokios jūs prasmės ieškot pradinuko uždaviniuose ?
Nosfis 2015-10-29 20:41
Mokinio sprendimas buvo teisingas
vanduo4 2015-10-29 21:09
Geras pavyzdys kaip jau įsprausti į rėmus žmonės nesugeba logiškai mąstyti. Nors tu kuolą ant galvos tašyk, vistiek jiems sprendimas teisingas ir taškas. Teisingai pastebėjai - idiotas veidrodyje.
Salubri 2015-10-29 21:50
Kuo blogai 5+5+5 ? Smegenine dave pati geriausia atsakyma nes parasyti tris penketus yra greiciau nes sutaupoma laiko, yra lengviau nes sutaupoma energijos ir yra ekonomiskiau nes sutaupoma piestuko.
Nerealiai 2015-10-29 22:08
Būtent
ltwarrior18 2015-10-29 23:08
Cia butu tas pats kas, debilas bando irodyti, kad ne jis debilas o aplink ji esantis zmones. Tai, problema su formuluote: "angliškai šiaip skaitosi, five times multiplied by three, o ne five times three" taip ir turejo parasyti "five times multiplied by three" zodziais o ne skaiciais 5*3. Duok matematikos profesoriui ispresti sia uzduoti ir jis pats atrodys kaip debilas, bent jau pagal amerikietiska sistema. Mokinys buvo korektiskai teisus taip ja ispresdemas, o ne kitaip, tad turejo uzskaityti kaip +, o ne -. Ir mokinys tampa demotyvuotas, jei jis vietoj 10 gauna 8, o jei vietoj 6 gauna 4 (neigiama). Del tokiu kuriozu reikia samdytis ir repetitorius, ir kolius jam reikia perlaikyti, ir gauna mazesnius vidurkius, veliau neistoja ten kur norejo istoti ir t.t.
Shinigami 2015-10-30 06:41
Tu esi elementari mastymo klaida.
5x3 man visada asocijuojasi kad (objektas) X (kartai). Aš taip pat visu pirma rašyčiau (objektas) + (objektas) + (objektas), o ne (kartai) + (kartai) + (kartai) + (kartai) + (kartai). Paprasčiausiai todėl, jog taip suprantu daugybos reiškinį matematikoje. O čia buvo matematikos kontrolinis, o ne anglų kalbos kontrolinis.
Yra ir kita užduotis su brūkšneliais. Čia iš vis nemačiau kad butu parašyta kokie brūkšneliai sudaro objektą (vertikalus ar horizontalus).
sielinas 2015-10-30 07:12
Svarbiausia gautas teisingas atsakymas, kaip jis gautas nėra svarbu pačioje pradžioje. Vėliau uždaviniams darantis sudėtingesniems gal svarbu sprendimą gauti naudojant kuo mažiau sprendimų ir tuo pačiu laiko. Bet ir šiuo atveju tam kas sprendžia uždavinį yra apsisprendimo laisvė. Tik pas idiotus yra viena taisyklė ir jokios alternatyvos.
hamann 2015-10-30 07:45
Dėl brūkšnelių jau paaiškinau aukščiau.
kestutisz 2015-10-30 08:52
arba kaip toks idiotiškas "teisingas sprendimas" kirstųsi su iliustraciją kurią būtų piešęs:
japonas (tradiciškai ten rašoma iš viršaus į apačią);
šiaip kūrybingas žmogus supiešęs masyvą pasuktą 45% kampu
kestutisz 2015-10-30 09:09
Kokią dar matricą. Bet net ir matricose skaičiuojamas ne langelių kiekis, o sprendžiamos lygtys.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kodėl JAV mokykloje lygybė „5×3=5+5+5“ yra klaidinga