Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
ligonis 2010-01-18 18:32
ziurek tu man, ir jie pastebejo, kad vadybininku truputi perdaug turesim
kai kas antras stoja i vadyba, o poto skundziasi, kad nesmaone jog darbo neranda... juokinga.
blizzard 2010-01-18 18:39
kazin kur tie 60% desis kai darbo neras..
qriuqriu 2010-01-18 19:21
vo cia tai reforma, tiksliai pagal plana mes apskaiciavom .....tik va beda paklausinekit tu 10-11klasiu mokiniu, kiek ju i profkes eis...pasirinkimas aukstasiss uzsieni ar cia profke pakankamai iskalbingas...
Senis 2010-01-18 19:52
Bėda, kad pirmi iš darbo lekia be popieriaus, o ir to darbo sunkiau gausi, nebent gali 9 darbus vienu metu dirbt ir tai įrodyti Bet kuriuo atveju, jaunime kibk į mokslus!
ACHMABINEDZADAS 2010-01-18 20:00
Pats laikas susivokti, kad nevisiem skirta pabaigt aukštąjį mokslą, ne visiem..... Bet ir patys kalti, kad lėkė visi kaip akis išdegę kad tik popierių gautų o dabar vadybininkas kritęs vos ne iki kasininko lygio,reikia tikėtis kad greitu metu viskas pasikeis.
rwc 2010-01-18 20:29
Aha, pabaigs vadybą kokiam Niujorko negrų geto koledže ir grįš dirbti pelningiausio darbo - statybų.
ignasltu 2010-01-18 22:09
Na jei jau žmogus toks apgailėtinas, kad nesugeba įstoti į normalų aukštąjį užsienyje, tai gal jam tikrai geriau į tas "profkes" eiti? Kalbu tik apie užsienio universitetus, nes Lietuvoje apskritai nematau perspektyvų...
qriuqriu 2010-01-18 22:58
seip jau profke bet kada spesit, o jauni zmones optimistai sieia max tai toks sprendimas labai jau galais nesueina...
Tetija 2010-01-19 01:55
Ką jūs čia visi šnekat, juk universitetas turėtų ruošt mokslininkus, aukštos kvalifikacijos specialistus-teoretikus, ir mokslai turėtų būt daug sunkesni nei kad dabar yra.. O dauguma turėtų būt įgiję proftechnines spiacialybes.. dabar visi stebisi "kaip aš čia su diplomu o turiu pasiuntinuku dirbt" (nekreipiant dėmesio kad baigiau elektrotechnikos studijas ir nemoku razetės lizdo pakeist)..
Manau gerai, kad mažina vietas, bet jei sumažėjus jie mokysis tą patį - tai kaip nieko gero nebuvo, taip ir nebus.
rwc 2010-01-19 02:36
Iki šiol Lietuvoje univerų tikslas buvo paruošti diplomuotus indų plovėjus. Tai ir turime: indų plovėju be bakalauro diplomo neįsidarbinsi. Eini į firmą darbintis pagal specialybę, o ten sako: tavo superdupermechatronikos diplomas leidžia plauti indus (tą rodo superdupermechatronikos bakalauras + magistras) - o kur bent dviejų darbo metų patirtis superdupermechatronikoje? Ir iš kur turėsi tą patirti, jei geriausius metus mokeisi, kad gautum tą superdupermechatronikos diplomą, bet jame mažom raidytėm įrašyta "įgijo indų plovėjo kvalifikaciją".
Siekiantiems mokslų belieka palinkėti: norėkit, kad įstojusių būtų kuo mažiau, kad įstoti ir mokytis būtų sunku; tačiau įstokite ir mokykitės - galbūt tuomet, kol pabaigsit, jūsų diplomas įgis vertę. Ir neatiminėkit šanso iš norinčių plauti indų, bet nesiekiančių superdupermechatronikos diplomo.
Tetija 2010-01-19 02:44
Aš tiesiog tai ir mėginu pasakyti: Lietuvoje aukštojo mokslo suvokimas yra išsigimęs..
Windas 2010-01-19 09:09
wow.. dauguma jusu paskaicius mane daunu vadinat... na ash be diplomo ir negaliu istoti normaliai pazymiai mano baisus.. 12kl.. baigiau vidurine su ne itin geriausiais mokykliniais egzais ten pazymiai nuo 4~6...
Na del ko baigiau shudinai nes teko ir dirbti ir mokytis, visa vaikyste vieni mokesi CS losti o ash programinti, tad ir dirbu programeris manau reiktu daugiau jums patirties igauti ivairiuose sferose o tada tik studinti kaip 100% zinot ko norit.. su tais vadybininkais kaip ir su pinigais kuo ju daugiau tuo labiau verte krenta.. ir ishvis vadybininku maza lietuviskus vadybininkus reiktu perfrazuoti i Prekybos agentu.. nes ne taip suprantama darbo pobudi. As galiu paprasyt kad darbe mane imones prezidentu padarytu popieriuje nors realiai toliau sau sedesiu ir programuosiu...
Manau, kad mokslas uzsienyje ir didelesia kompanijose reikalingas. o nori ramiai gyventi tureti darba, buta, draugia ar drauga kuriam gali demesi skirti, o ne vien darbui uztenka gauti apie 5k i menesi. na ash tiek dar negaunu bet pagal savo amziu 22m gaunu netoli tos sumos, tad manau dar padirbias kelis metus tikrai gausiu daugiau patirties ir pakelsiu praktikinia kvalifikacija ir 25m jau turesiu tokia alga..
o jus iki 25m bandysi gaudyt ta popieriuka ir gave ji praktika iki 30metu bandysi gaudyt? kartais ne viskas popieriuke slypi.
SuperHP 2010-01-19 09:15
geriausi pasilieka Lietuvoje studijuoti, nes jie gauna nemokamas studijas . o kiti gali vaziuoti i ta uzsieni, jei tik nori. ir isties pritariu minciai, kad profke baiges daznai buna daug pranasesnis uz ta, kruis baige universiteta. pats dabar studijuoju universitete ir galiu drasiai pasakyti, kad dauguma nezino ka cia daro... tai kokio velnio cia stoti? aisq, tam, kad gautum puopieriaus gabala, kuris siais laikais, kaip matome, nelabai ka ir belemia. dabar norint gauti gera darba, turbut, reikai jau ir magistro laipsnio. na o tai pasiekti gali tikrai tik mazuma. tai kam stoti i univera su abejotinomis arba beviltiskomis zinomis ir siekiais, jei gali baigti profke, kur tave iskart ismokins dirbti ir baiges galesi, jei jau ne kur nors isidarbinti, bet pats kazkaip verstis. o unvera baiges tikrai negalesi iskart produktyviai dirbti - cia daugiau suteikia teoriniu ziniu, o praktika turi pasiekti savarankiskai
Karak 2010-01-19 09:27
Deja, klysti.
Gintas 2010-01-19 10:14
Akivaizdu, jog ŠMM strategija netinkama. Baltarusijoje ir ten daugiau absolventų į aukštąsias stoja. Tikėtina, jog šiuo metu nėra per daug darbo vietų aukštąsias baigusiems, bet jei ŠMM politika nesikeis, tai jų ir nedaugės. Ar norime tapti juodadarbių tauta? Žinoma, galėtų ginčytis dėl studentų paruošimo mūsų mokslo sistemoje, tačiau bet kokiu atveju jie labiau skatinami mąstyti ir kurti intelektualinę pridėtinę vertę negu profkes baigę. Ir apskritai, juk dauguma į profesines iškeliauja po 10 klasės, tai skaičiuoti absolventus, kurie pasirinko profesines, tikrai nelogiška. Jau nekalbu apie šitokio skaičiavimo truparegiškumą atsižvelgiant į kažkokias trivialias prognozes dėl ateities baigusiųjų poreikio. Beje, ne paslaptis, jog nemažai studentų nusipurto studijų metu. Tuomet kam skaičiuoti viščiukus pavasarį?
Arns 2010-01-19 10:16
pilnai pritariu, patys geriausi, kurie važiuoja ir gana aukštas vietas pastoviai ima olimpiadose, jau jau iš karto su užsienio universitetų kvietimais studojuoti pabaigia mokyklas
Wickit 2010-01-19 10:36
nuo kada neapsimoka investuoti į piliečių išsilavinimą? Kas apskritai apsimoka? viską sukišti į sodrą ar krašto apsaugą? visuomenė skatinama negalvoti, nesimokyti. dėjau ant šitos valstybės.
Arns 2010-01-19 10:59
pasireiškė TIKRAS LIETUVIŠKAS CHARAKTERIS Užuot supratus jog valdžioje nevykėliai ir reikia juos stumti lauk, o ne patiems žmonėms bėgti, mes darom atvirkščiai, gal todėl ir stovime tokiame žemame lygyje? Per 20 nepriklausomybės metų patys nepadarėme nieko, tik sugriovėme, ne tai ne mes kalti, kalta SSRS, o valdžiai tik to ir tereikia, jog visuomenė užuot į juos žiūrėjusi ir reikalavusi dirbti darbus, kuriuos ten patekę turi dirbti, gali viską grobti sau, o negandas suversti "buvusiai valdžiai"....
Apgailėtina, bet reik tikėtis jog visi nevykėliai pasitrauks iš šalies, o jau likusieji padės išsiūsti "tam tikras" struktūras ir galų gale bus darbas dėl šalis prisiimant atsakomybė už savo veiksmus
Windas 2010-01-19 11:29
Arns tu net savo menkiausiuose komentaruose randi laiko ginti SSRS uzmirsk rusus... ne apie juos kalbam.. kad patys lietuvos zmones kalti cia teisybe.. bet yra ir uz ka tuos rusus kaltinti jug nebereikalo ant ju varoma... o del to kad visi durniai pabegs ish lietuvos ir ash to tikiuosi. Seip yra sakoma kad protingas zmogus i lietuvos seima neina.. todel tikriausia ten toks ir balaganas
Tetija 2010-01-19 11:46
Ne visai teisingai mąstai.. Visų pirma, tas popierius daug išsilavinimo neprideda, ypač kai lietuvos studentai, ypač silpnesniuose, ir ne tik, universitetuose net nesupranta, kam mokytis, jei galima praslysti..
Visų antra, jei pas mus bus visi išsilavinę, tai kas dirbs juodą darbą? Jis savaime nepasidirbs.. O ypač kai atsitinka taip, kad visi bent kažkiek normalūs gauna popierius, o nediplomuoti lieka pagrinde alkoholikai nusikaltėliai ir pan (nesakau, kad visi).
Prie antro, jei jau įsivaizduji, kad visi turim būt išsilavinę, tai tuomet neturėtumėm stebėtis, kad baigus universitetą nerandi darbo.. bet iš kitos pusės ar tai irgi labai gerai?
Trečia, manau kad reitkų dairytis ne į baltarusiją, o į aukštesnio lygio šalis..
Tikrai nemanau, kad čia teisinga struktūra, kad po mokyklos privalai eit į aukštają, nesvarbu tu motyvuotas mokytis ar ne tai, ko net nežinai ar nori.. Labai logiška būtų porą metų padirbti ir atrasti savo nišą, bet nelabai įmanoma susirast geresnį darbą nei pardavėjo/padavėjo be diplomo.
Taigi dabar sėdim visi apsikarstę diplmais, niekas nieko nemoka, ir "inteligentiškai" verkiam..
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Tyrimas: į aukštąsias turėtų stoti ne daugiau kaip 40 proc. abiturientų