Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
lape 2008-09-11 22:25
O pats rektorius ka daro, kad pakeistu ka nors? Taip pašnekėt ir aš galiu...
Dragoon 2008-09-11 22:38
prašyčiau nespręsti nežinant situacijos. Straipsnio autorius iškraipė informaciją ir ją pateikė nevisiškai teisingai. Esmė ta, kad ten vyko VUSA organizuota diskusija, kurios metu seimūnai tiek liaupsusų prisakė, kad daugkam nevai neišlaikė - keli garbūs profesoriai irgi iš salės replikas mėtė, ne vienam studentui iš įtūžio rankos drebėjo. Magnificencija Rektorius disusijos gale viską pasakė su pajuoka, su kartėliu ir į šuns dienas išdėjo visus save vadinančius "politikais". Va ten tai kalba buvo, reiktų visiems išgirsti - galbūt gausiu įrašą, tai galėsiu paplatint...
Anonymous 2008-09-11 23:18
Tai sakote rektorius nepatenkintas, kai zmogus i informatika istojo su penkiais balais(kas Vilniaus Universitete reikstu 500)? Juokingi zmones. Tegul prisimena pernai metus,kai Matematikos ir Informatikos fakulteto sarasuose buvau rades zmogu istojusi i informatika su dviem simtais ir dar ten kazkiek, nepamenu tiksliai, balu. Tegul susitvarko savo universiteta (neturiu nieko pries VU, pats ten studijuoju) kad nedarytu akivaizdziu juoku tik pinigams pasirinkit, o tada sneka apie visos Lietuvos reformas.
Mindė 2008-09-11 23:34
Bet ištikrųjų Lietuvoj su tuo aukštuoju mokslu viskas yra iškreipta. Turbūt 80% baigusiųjų mokyklą, stoja studijuot į universitetą ar kolegiją. "Profkės" jau darosi ne prestižas. Niekur pasaulyje nėra tiek aukštųjų (na gal norėjau pasakyti, kad daug kur nėra taip, nes tikslios situacijos tikrai nežinau), visur (?!) kolegijų yra daugiau negu universitetų. O kas Lietuvoj? Viskas atvirkščiai. O kad baigia tuos univerus daug dundukų, tai čia faktas. Dėl studijų irgi tas pats: stot bele įstot ir nesvarbu kur.
Anonymous 2008-09-11 23:35
Mano manymu, jau seniai reikėjo taip kalbėti ir spręsti šias problemas. Lietuvoj šiuo metu tikrai nesamonės darosi su aukštuoju mokslu - reik kažką daryt.
Ta 2008-09-11 23:59
Ne vien moksle problema, zmones bijo, kad neras darbo be aukstojo, reikia tiesiog mazint "universitetu" kieki ir priimt tik pacius geriausius, taip pat reikia palengvint istojima (pvz leisti perlaikyti kokius nori valstybinius egzaminus karta per metus, arba padaryti priimamaji egzamina i universitetus, kuriam butu galima kaip nors ruostis), taip pat dar daug dalyku galima paminet, pvz as, kai buvau moksleivis, tai be interneto ne velnio nebuciau susizinojes apie ta aukstaji moksla, kiek ten reik balu ir pan.(ir su internetu sunku rast visa reikalinga info) Niekas neinformuotas, profesijos kurias studijuoji nezinia kurios perspektyvios, o jei ir perspektyvios, tai vis tiek atsilikusios nuo uzsienio ir tt. ir pan....isvis nesuprantu ko Lietuvoj tiek daug aukstuju mokyklu, kad praktiskai vos egzus islaikes zmogus gali istot ir diploma gaut...
Anonymous 2008-09-12 01:10
bet pagalvokit kita- dabar staiga sumazina universitetu skaiciu, uzdaro vietas , 20% tik i universitetus sustoja , tai ka daryt kitiems ? jeigu zmogus baigs profke o pries ji 10 kartu baigusios universiteta , idomu kuri diploma darbdavys pasirinks universiteto ar profkes ? bet as uz tai kad ju mazint , nes pats savo sraute tu "dunduku" matau. Kada zmones supras kad i vadybas stoja nes tingi indzinerijose mokytis, o i perspektyviausias specialybes po kolkas stoja dauguma dunduku, ir buna kad ~50% per pora metu krenta, tada nebus vadybininku ir kitu "ale" reikalingu specialistu pertekliaus.
Uztenka mum tuos pardavejus su aukstuoju ruosti
Anonymous 2008-09-12 08:37
Paskaicius straipsni susidaro ispudis kad B. Juodka nori padaryt univeru monopolija... kiek suprantu netenkina stojimu stafkes verciau pradetu keisti nusenuse destymo metodika, kad jau taip ziuri i uzsienio pavyzdi, tegu dazniau ten pasisveciuoja ir palygina destymo skirtumus...
Negaliu net susikaupt kaip pyktis ima...
Dabar magistro semestras 3500lt, taigi visas magistro 2-ju metu kursas 14000lt. Kyla klausimas, ar magistranturos baigimas siuo metu Lietuvoje suteiks man tokias galimybes uzdirbti tiek, kad atsipirktu mokslo investicijos??? As asmeniskai atsisakiau tokia suma investuot i moksla, nes 100 proc isitikines, kad darbo praktika tuos 2 metus duos didesnes naudos karjieros siekimui.
Zandux 2008-09-12 08:55
Na gal ir pritariu, kad stoja i vadyba tie kas tyngi mokytis, va as su dideliu uzsidegimu stojau i inzinerija, ariau 4 metelius kaliau grauziau, o zinai kas gavosi galu gale? Kad pradejes dirbti supratau, kad tu ziniu kurias man suteike universitetas, galejau geriausiu atveju vadintis instaliuotoju, o ne inzinierium. Inzinierius zmogus turintis ziniu ir supratima apie technologijas, o teorines mechanikos zinios man buvo niekur nereikalingos, taip pritariu ir tiems, kurie sako kad universitetas praplecia akirati ir ismoko mus mokytis savarankiskai, taip tai tiesa. Bet universitetas mane turejo ne tik to ismokyti as tam ir stojau kad per 4 metus, kas yra pakankamaas laikas is manes padarytu inzinieriu, o teorines fizikos ziniu prigrusta instaliuotoja Daug kas man preistarauja sakydami, tai ko nestojai i profke, va ten tai butum gaves praktiniu ziniu? bet tai kokio velnio universiteto programoje buvo aiskiai parasyta baiges galesiu dirbti telekomunikaciju bendrovese su naujosiomis technologijomis, dabar net juokas ima kai pradejau dirbit per pusmeti ismokau tiek kiek tikriausiai ir per 8 nebutu univere ismoke. Bet taip nera visur cia tik mano fakultetas kvailas, nes tiek destytojai tiek programos pasenusios tai dauguma dar nesupranta kad ruosia mus praktiniam darbui, o tik siekia is musu padaryti tokius, kurie baige bus pasiruose moksliniam darbui. Na cia dar daug daug galima ta tema diskutuototi, bet esme ta, kad 100% pritariu Juodkai, kai stoja bet kas bet kur va ir gaunasi balaganas. Ir siaip kazkaip reikia pakeist darbdaviu poziuri, kad priima dirbti tik su aukstojo diplomu, kad baiges kitur tai prastesntis, o kas baisiausia kad praktiskai nesvarbu ka esi baiges Nes va sekmingai atsikandes inzinieriaus duonos ir suprates kad pinigais ten nekvepia (nebent baigei statybos inzinerija arba esi tikrai geras specialistas{taciau lazinuosi, kad juo tapai ne universitete}) patraukiau dirbt vadybininku ir darbdaviui uzeko to kad esu baiges aukstaji, nesvarbu kad inzinierium
Anonymous 2008-09-12 09:04
kazkas pradejo mastyti ir siulyti kazka rimtesnio, issigimusi valtybes politika baigia ja prazudyti,
Anonymous 2008-09-12 09:46
gerai cia pasake senai taip reikejo daryti
Belhor 2008-09-12 09:54
Nesamoniu eilini karta prikalbejo ir tiek,niekas is to nepasikeis.Cia beda visuomeneje,o universitetai supuve jau senai.Va teisinga buvo mintis,kad darbdaviams svarbu ausktasis arba paskutinio kurso studentas(kai jam gali pasakyt,kad jo,neturiu,bet studijuoju 3k. ir tiek...).O finale pasirodo,kad tai ka ten moko,darbe net nera kur pritaikyt,visai kiti dalykai,tik panasioj srity ar pavadinimas vienodas,tai kas cia per nesamone?Kam tas aukstojo diplomas?Cia nuo gatves atejusiam,su smegenim zmogui gali papasakot ir jis ta pati darys ka tas kitas darbuotojas...Absurdas....Visa visuomene kazkokia persikreipus,ta slyksti demokratija perpuvusi is vidaus ir jau smarves kvapas per visus galus lenda ir visvien ja kisa visiems,visi linkcioja kaip mariontes,ir eilini karta dar eile metu valgo ta pacia supelijusia duona uztepta s......ir vel verkia,ir vel eina ir deleguoja ta pati s.. tik kitoj rankoj ir tai geriausiu atveju...
Gandalf 2008-09-12 11:23
as manau kad cia beda ne tik universitetuose. Cia beda visoje visuomeneje, svietimo sistemoje. Viskas tik ir ritasi zemyn. Cia totaliai reikia Lietuoje viska keisti... Uzsieni visai netgi kitokie pozuriai i moksla cia dudukai kala kala ir visi stoja i vadybas. Geriau skirtu daugiau demesio ivairiem specialistams o ne pardavejams.
Smėlis 2008-09-12 11:31
Prieš malant tokius "š", ponui B. Juodkai siūlau savam kieme apsikuopt. Nežinau, gal jis neseniai išrinktas, bet kad pačiam VU ir jo valdžioje dundukai sėdi, tai FAKTAS. Pvz., MF kažkoks veikėjas (nepamenu koks) iš viršūnėlių net nežino, kad Turkija nėra ES narė, tai ko norėt iš studentų?
Jis tik rėkia, spiegia ir į tribūną tranko. Bet tai greičiausiai ir liks tik gražiu pasirodymu.
Anonymous 2008-09-12 11:39
visiskai pritariu!!!
Anonymous 2008-09-12 12:27
neskubeciau smerkti vienos ar kitos puses, pirma paziurekime i save, kai mums pasako zmogus kad baiges ne aukstaji, o tarkim auksteniaja (ar kaip jos ten vadinasi) o ne duok dieve profesine mokykla, jis musu akyse krenta min 50 proc, ir visai nesavarbu kad jis gal yra puikus specialistas ir uzdirba daugiau uz dauguma su aukstuoju,
cia. 2008-09-12 13:13
Kažkaip dėl tų "dondukų" keistai pasakyta, kad "dundukai" įstoja ir gauna diplomus. Jei jau jie tokie "dundukai", tai kaip jie tuos diplomus gauna?
femto 2008-09-12 13:20
Lietuvoje reikia viska is esmes keisti, versti tuos senus diedus , leisti i valdzia jaunus , ambicingus zmones, kurie kazka darytu del zmoniu, ne del savo interesu (nx)
Anonymous 2008-09-12 13:24
Va cia tai tiesa kalbejo!
Anonymous 2008-09-12 13:33
na ir kas kad stoja i univerus dundukai, pasimokina pusmeti arba metus istempia ir krenta, tarkime KTu informaciniu technologijos unzinerijoje.. po pirmo semestro krenta apie 70% , kadangi ten yra tokie dalykai reikalaujami kokie mokykjlu programose ne nenagrinejami.. antra... KMu pvz, ateini ir mokaisi wisiskai kitokius dalykus nei kalei mokykloje, nei laikei egzaminus! tai kokio velnio 11-12 kl turime mokintis tai ko reikes tik egze, o universitetuose visai nereikes. jei imti biologija kaip pavyzdy.. nei kmu nei vu nei vdu nereik wisiskai ziniu is mokyklines prgramos! absurdas!
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
B.Juodka: į universitetus įstoja „dundukai“