13-metė pakistanietė Meena: turėjau tapti savižude sprogdintoja

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

kikilis 2010-02-05 23:57
Idomus pasikeitimas ivyko, anksciau dominavo krikscionybes radikalizmas- kryziaus zygiai su savo "privalumais", tokiais kaip zudynes, kanibalizmas; inkvizicija. Islamas buvo taiki religija (prisiminkim Saladina), dabar gi musulmonu radikalai suklestejo. Mokam uz proteviu klaidas.
Azuolas 2010-02-06 00:27
?
Sarunas 2010-02-06 00:54
Noriu pasakyti du dalykus: Esu gerai susipažinęs su įvairiomis religijomis. Krikščionybė irgi neliepia žudyti kitų religijų žmonių atstovų tačiau buvo vykdomi žiaurūs nusikaltimai prieš kitas religijas vien todėl, kad kai kurie savaip interpretavo krikščionybės skleidžiamas tiesas. Taip pat yra ir su islamo ekstremistais. Pati islamo religija yra daug humaniškesnė nei krikščionybė ir daug didesnėmis vertybėmis laiko šeimą ir artimuosius nei, kad krikščionybės religijoje. Todėl nereikia to vertsi islamo religijai. Antra ką noriu pasakyti tai, kad Afganistano karo metu 1979-1989m vyko neformalus karas tarp Amerikos ir Rusijos. Skirtumas nuo atviro karo buvo tas, kad čia kovojo dvi ideologijos - komunistine ir kapitalistine, kurias rėmė atitinkamai Rusija ir Jungtinės Amerikos Valstijos. Šio karo metu į kovą buvo pasitelkti islamo fanatikai. Po ilgų apmokymų ir propagandos buvo išugdyta nauja karta kovotojų - savižudžiai. Savižudžiai tai tie patys žmonės, kuriuos dabar ta pati JAV vadina teroristais. Nėra ko norėt, kad pačių jų ginklas atsisuko prieš pačius ginklo išradėjus. Iš šių dviejų mano minčių seka tai, kad islamo religija ir islamistai-teroristai teturi vieną bendrą dalyką - religiją, tačiau jų ideologijos yra stipriai skirtingos. Ačiū už skirtą dėmesį skaitant mano mintis.
Azuolas 2010-02-06 01:03
taip nedaro!" Tik kažkaip MINIOS musulmonų iškarto reikalauja dailininkų NUŽUDYMO vien dėl to, kad mat nupiešė muhamedą ir mėto akmenis į ambasadą. O moterų mušimas tampa kasdienybe. Bet turbūt viską daro "netikri musulmonai". Nes "tikri musulmonai" tai yra tokie, kurie save vadina musulmonais tik iš tradicijos ir neturi jokių gilių tikėjimų. (kaip ir kai kurie krikščionys Lietuvoje). Pasiskaitymui apie "netikrą škotą" iš šios serijos lt.wikipedia.org/wiki/Netikras_škotas
MarijonasM 2010-02-06 09:21
Juokingas filmas, http://www.youtube.com/watch?v=ujS6URPcSUc , manyčiau nereiktų skirstyti religijų į blogas ir geras, jos visos niekam tikusios. Ypač tai, kad jas galima interpretuot taip kaip nori ir valdyt bukas žmonių mases.
Manvydas 2010-02-06 10:00
Vargiai...Oi vargiai.Kas yra tikras, kas yra ne? Visi jie musulmonai tikrų tikriausi.Čia va neseniai skaičiau, mergaitę nuplakė 101 kirčiu, vien už tai, kad kalbėjo su vaikinais, kitą mergaitę surištą įmetė į duobę ir už kasė patys tėvai, už tai, kad po jos išprievartavimo, ji pastojo.Supranti? Ir čia ne talibai darė, o "tikrų" tikriausi muslimai. Tad apie ką galime kalbėt?Laukinių religija... Apie kokį ne smurtą galima šnekėt? Pažiūrėkit į moteris muslimų.Apsyvyniavusios skudurais, bijo kur nors pažiūrėt, o tik padaro ką blogai, tuo būna sumušamos arba nuplakamos.Kas čia per religija?
lightfire 2010-02-06 10:17
, eitų pats sprogdintis
Platūs_vandenys 2010-02-06 10:21
Ir jūs vistiek skaitot tuos straipsnius ir nesuprantat, kad tai kultūros, o ne religijos reikalas? Įvertinę, kaip jie gyvena, jūs čia vistiek matot problemą kažkurioj vienoj religijoj? Iš : Žyd 10:28. Jeigu kas nors pamina po kojų Mozės Įstatymą, tas be jokio pasigailėjimo turi mirti, dviem ar trims liudytojams paliudijus. 2Krn 15:13 O jeigu kas nenorėtų ieškoti Viešpaties, Izraelio Dievo, ar būtų mažas ar didelis, vyras ar moteris, turi būti nubaustas mirtimi. Įst 13:6 Jei tave gundytų kas nors, net jei tai būtų tavo brolis ar sūnus tavo motinos, net jei tai būtų tavo paties sūnus ar duktė, ar žmona, kurią myli, ar artimiausias bičiulis, sakydamas: „Eime – garbinkime kitus dievus“, – kurių nei tu, nei tavo protėviai nesate pažinę, Įst 13:8 nesutik su tokiu asmeniu ir jo neklausyk. Jam nei gailesčio, nei užuojautos neparodyk ir jo kaltės nenuslėpk. Įst 13:9 Užmuškite jį. Tebūna tavo ranka pirmoji pakelta prieš jį, baudžiant jį mirtimi, o po tavęs visų kitų žmonių rankos. ir t.t. ir t.t ir t.t.
Arns 2010-02-06 10:46
Panašios reakcijos kiltu ir tarp kitų religijų atstovų jei būtu padarytas didelis nusižengimas religijai. Musulmonams iš vis uždrausta(dar nuo Mohamedo laikų) vaizduoti religinius atvaizdus, visur nepiešti, neausti net gyvūnų portretų, taigi, tas dailininkas "pajuokavo" itin gerai. Čia vos ne tas pats, kaip kas paimtu ir nupieštu induistus žudančius iš eilės visus gyvūnus ar katalikų religinius simbolius iškraipytu bei nepadrorybių pripieštu... Kiek žinau normaliose musulmonų šalyse tokie dalykai nepriimtini, nebent bausmės atveju pritaikomas dalykas. Tai kas fanatikų šalyse, kaip Iranas, daroma, tai dar nepavyzdinis dalykas apie islamą.
cukrius 2010-02-06 11:01
Kas yra karikatura? Vat kai atsakysit, tada kalbesim. O siaip i tema, anksciau kai vyko kryziaus karai, krikscionybe kirtosi su mokslu, o islamas ne. Dabar yra atvirksciai ir galime manyt, kad islamas stabdo ju progresa i modernius (humaniskesnius) zmones.
Arns 2010-02-06 11:11
O jei negalima, neaišku? Jokio skirtumo ten karikatūra ar ne, bet musulmonai savo šventųjų nevaizduoja paveiksluose kaip mums įprasta daryti. Tad jau pats vaizdavimas yra didelis įžeidimas, o jei dar ir skleidžiama negatyvi propaganda, tada akivaizdus pyktis.
Azuolas 2010-02-06 11:25
nepasitenkinimo nekyla, jei užgaunami kitų religijų jausmai. Būna ten koks nepasitenkinimas, bet ne milžiniškos minios sužvėrėjusių fanatikų. Kaip atsaką į tą įvykį buvo juk net specialiai organizuotas krikščionybę pašiepiančių karikatūrų konkursas. Ir ką? Daug matei sužvėrėjusių krikščionių?
SuperHP 2010-02-06 11:30
Zmones daug ka gali issigalvoti, ko pvz. religija visai nereglamentuoja. Va, jei jau dvasininkai arba kazkas panasaus pradetu tokias erezijas apie zmoguzudystes skleisti, tai jau butu kita kalba. Mane daznai stebina kaikuriu nusistatymas pries religija. As religija izvelgiu ne tik kaip Dievo garbinima, taciau religija labai itakoja visuomene - bent jau krikscionybe. Jei visi visiskai butu nereligingi, butu zymiai daugiau nusikaltimu: visokiu vagysciu, zmogzudysciu ir prievartavimu. Tikintis zmogus zymiai labiau tvardo save, nei tas, kuriam i viska nusispjauti. Nesurpantu, kas tiems kai kuriems musulmonams darosi... Bet kokiu atveju, ne visi jie tokie. Na o senoves rastai, kaip kad cia cituotas Senasis Testamentas, buvo parasyti tu laiku zmoniu, pagal ju isitikinimus. Kuo toliau, tuo labiau Biblija zmogiskejo. Be to, ne viska reikia suprasti pazodziui. Taigi nematau reikalo pjautis tarp tu religiju. Esme ta, kad dauguma ju skatina zmones buti zmogiskesniems, geresniems ir tt. O, kad yra visokiu teroristu ir tt, kurie prisidengia religija, tikrai nemanau, kad juos su ja reiketu sieti.
Arns 2010-02-06 11:39
O gal priminti nesenai praūžusi pedofilijos skandalą Lietuvoje? Vis dar daug garbinančių Drąsių už tai kad įvykdė teisingumą nužudydamas "pedofilus". Tai ką, dabar reiktu sakyti jog absoliučiai visi jį palaikantys tokie patys žmogžudžiai? tas pats ir ten, keli išsišokėliai/garbėtroškos ką nors suvelia, o minia įaudrinta ir prisideda. Na ir kas , kad organizavo? Nors viena buvo išspausdinta? Ameniškai negirdėjau jog Europoje jas būtu kas rodęs.
Azuolas 2010-02-06 11:48
tiksliai, prievartauti mergaitę ir nupiešti karikatūrą yra toks pats blogis... O šiaip, tai aš pritariu - tie, kas pateisiną drąsiaus veiksmus yra patys žvėrys. Todėl ir negirdėjai, kad žmonėm buvo visiškai vienodai ant tų karikatūrų. Iš krikščionybės nuolat ir dar baisiau šaiposi visokie animaciniai serialai, įvairios bendruomenės ir nieko, apart keleto fanatikų ar kunigėliu nepasitenkinimo, nekylą.
sufas 2010-02-06 18:36
Pritariu, tau. turbūt protingiausia mintis šiuose komentaruose. Mūsų ir begalę kitų religijų galima labai įvairiai interpretuoti. Pvz. krikščionybę turi neką juodesnių dėmių, kaip kad viduramžiais inkvizicijos prisidengiant dieviškais ketinimais. Pavyzdžių galima vardinti begales...
LiberalusToris 2010-02-06 20:54
Begales? Em, į galvą šauna tik dvi: inkvizicija (kuri, beje, baigė savo darbus tik 1918 berods, sudeginę mokytoją, Italijoje, lyg) ir Kryžiaus Karai. Daugiau kažkaip tų "begalės" pavyzdžių nematau...
rwc 2010-02-07 06:12
Taigi, proto, bokštai, atsakykit - ar islamas kaltas, kad Ruandoj masiškai prievartaujama ir žudoma? Ar islamas kaltas, kad Maskvos metro stotyse milicininkai prievartauja paneles, FSB daugiabučiuose šaudo neįtikusius žurnalistus, sprogdina gyvenamuosius namus? Bepigu rėkti "islamas! islamas!", kol prasigėręs kaimynas, save vadinantis pagonimi to nepadarė su tavo seserimi. Skirkit režimą, žmonių tamsumą ir amoralumą nuo religijos. Ir skirkit sektas nuo religijų. Juk scientologai tiki mokslo religija, ta pačia kaip Dawkinsas. Dėl tų karikatūrų. Kažkaip vakariečiai labai jautrūs vaikų pornografijai, holokausto neigimui, piratavimui internete... Labai amerikonam knieti kištis į Kinijos cenzūrą, protestuoti prieš šunų mėsą, banginių medžioklę... Laikas "moderniems" multikultūriniams ksenofobams suvokti, kad jie nėra pasaulio bambos, "teisieji" - o tik išpurtę technofilai, be elektronikos ir naftos nebesugebantys nė mažos dalies to, ką gali Rytų kultūros. Rytai turi lygiai tokią pat teisę reikalauti, kad mes gerbtume jų pamatines vertybes. Karikatūros, humoras - apsirūkiusiam danui gal ir linksma. Jis mato per savo prizmę, ir jam dzin, kaip tą patį mato kiti. Ar ponaičiui Ąžuolui patiktų, pvz., jei kokie kiniečiai įsilaužtų į jo gmail'ą ir padarytų "joke'ą" - prifotošopintų negražių dalykų, užklijuotų žmonos ar sesers nuotrauką, įdėtų į pornotubę ir paskelbtų tikrą telefoną/emailą/adresą? Juk taip juokinga... Ne tik Kinija - bet ir visas Vilnius (?) žvengtų... Arba lengvesnis atvejis: tarkim, Kinija vietoj kiekvieno išcenzūruoto puslapio įdėtų šimpanzės su Obamos galva nuotrauką. Juk taip juokinga - taigi ir cenzūros problemos nelieka? Kokią teisę skirtųsi nuo fundamentalistų raginimo ginklu ginti garbę? Ir kokį islamą tuomet kaltintume? Jei ne Rytai, mes dar dabar sėdėtumėm viduramžiuose, be popieriaus, kompaso, algebros ir astronomijos. Išsilavinę arabai ar kiniečiai niekuo ne prastesni už mus - ir jų kultūra tuo labiau. Nereikia visos kultūros tapatinti su kažkokiomis SS brigadomis. Ir, beje - kaltinu "karikatūristus" bendradarbiavimu su jais. Tuo pačiu kaltinu ir kiekvieną islamo heiterį - tai JŪS esate priežastis, pretekstas, motyvas nesantaikai ir savižudžių koncentracijos stovykloms. JŪSŲ nuotraukos ir žodžiai rodomi tiems vaikeliams apipudrintomis smegenimis. JŪS esate tikrasis taikinys, ir šį karą teroristai smarkiai laimi - kelia paniką, baimę, neapykantą, nesaugumą ir dar aršesnes karo nuotaikas. JŪS esate ne tik taikiniai, bet ir pagrindiniai teroristų plano vykdytojai - apmulkinti ne mažiau nei vaikai lageriuose.