Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
T 2010-02-25 22:13
Man atrodo, kad skaičius negeras. Narkotikus vartoja daug mažiau gyventojų. Sakykim Lietuvoje nuo narkotikų kas metus miršta apie 250 žmonių. Sakykim vieno narkomano gyvenimo laikas 12 metų. Tada 250 x 12 = 3000. Dar pusė narkomanų miršta nuo kitų priežasčių. Tai 3000 x 2 = 6000. Lietuvoje gyvena kas 2000 pasaulio gyventojas. Tadas 6000 x 2000 = 12 000 000. Kaip matome gavosi ne mažą, bet daug mažesnį skaičių - 12 milijonų. Dar reikia neužmiršti, kad skurdžiose valstybėse narkomanija daug mažesnė, nes ten mažiau turtingų pirkėjų, o ir žmonės tokioje Afrikoje vidutiniškai gyvena daug trumpiau.
nondescript 2010-02-25 22:29
tokia formule tikrai netinka norint apskaiciuot narkotikus vartojanciu zmoniu skaiciu
AirDog 2010-02-25 23:12
Rudolfas 2010-02-25 23:40
legalizavima, bet tikrai nemanau, kad kanabinoidu klasifikavimas viename lygmenyje su sunkiaisiais narkotikais sukelianciais stipria fizine priklausomybe, sunkia abstinencija ir pan., yra teisingas.
Bekampis 2010-02-25 23:53
AirDog +10 8)
Metanabol 2010-02-25 23:57
Teisingai, pritariu Rudoflui. Kanabinoidų priskyrimas prie sunkiųjų narkotinių medžiagų yra apsurdas. Nesinori rašyti tos visos "litanijos" apie MJ ir alkoholio skirtumus ir pan. nes daugeliui čia svarbu tik parėkti - KANAPĖ KANAPĖ, NEDUOK DIEVE, NEGALIMA LEGALIZUOTI... O nesusimąsto kaip žmonės kenčia nuo alko, juk avarijos, nusikaltimai, buitiniai konfliktai, savižudybės, nelaimingi atsitikimai visada atsimuša į alko vartojimą... Tiesiog daugumai šalių (apie lietuvą išvis nekalbu, čia seimūnai tiktų tik grindim plaut, jei iš tiesų kalbant) nesuvokiama, kad alkoholio žala daug didesnė nei marichuanos, kad žmogus nuo alkoholio iškart gali pereiti prie kitų narkotinių medžiagų, kad kanapės "prirūkęs" žmogus būna atsipalaidavęs, nervinė sistema veikia "daug švariau", t.y. žmogus elgiasi visai kitaip, nei būdamas apsvaigęs nuo alko... Pažiurėkite į žmones kurie rūko ŽOLĘ, į jų gyvenimo būdą ir panašiai.. Lietuviai tokia tauta, nežino - atstumia, net negalvodami... Todėl ir niekados neturėsim stiprios ekonomikos, tautos ir vienybės, nes esam pripratę gyventi prie sovietų, kai niekas nesikeisdavo, kai ta pati rutina tęsdavosi metais, kai žmogus nieko nenorėjo daugiau, kaip tik pavalgyti, pamiegoti ir uždirbti... Toks siauras mąstymas priveda prie vieno, ką mes matome dabar...
Na o nuomone apie kitus narkotikus tai tegul visi tie narkomanai greičiau išsipjausto, visiškai negaila tokių, kurie savo buka galva nesivadovauja, o tik ieško pramogų, ko pasekoje, tampa vienu iš šių skaičių pasaulyje...
Makikius 2010-02-26 00:04
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... nce%29.svg
Čia mano mėgstamiausia lentelė. Taip kanapės kenkia labiau negu cigaretės, bet pagal suvartojamąjį kiekį kanapės tampa stebuklu
Na ir prie kurio narkotiko didesnė priklausomybė kanapių ar alko ar cigarečių?
Užtilkit neišprusę žmonės, atsiprašant.
Splatt 2010-02-26 00:13
Nesijaudink, smegenų turiu. O postas buvo rašytis ironiškai, jeigu tiek esi nepastabus.
Sarunas 2010-02-26 00:15
Kaip tik neturtingose valstybės narkomanija yra daug labiau išplitusi. Būtent tai straipsnyje ir paminėta, kad didžiausias narkomanijos lygis yra konfliktų zonose. O tavo skaičiavimo "logika" yra visiškai klaidinga, nes Lietuvos pavyzdį pritaikei visam pasauliui. Tavo skaičiavimo logika būtų galima iš labai didelės bėdos ir laiko taupymo pasikliauti tik skaičiuojant tarkim vieno regiono mastu (tarkim Pabaltijo valstybių:Lietuvos, Latvijos, Estijos)
Alchi 2010-02-26 00:49
Tikrai norit legalizuoti kanapes?
Štai argumentas prieš legalizavimą:
Kiek dabar mokat už žolę? Kaip suprantu visi ginantys kanapes turi žinoti kiek jos kainuoja. O dabar pridėkite PVM ir akcizą, panašų, kurį taiko cigaretėm. Ir be abejo sugalvos dar visokių įdomybių, kaip tik pasunkinti žolės rūkymą. Tarkime, pardavinės, tiktai vaistinėse.
Taip, kad nematau kodėl reikia legalizuoti kanapes. O truputuką įstatymų pažeidinėjimo, tik į naudą gyvenimo paįvairinimui.
xing 2010-02-26 01:19
peace
manciukaz 2010-02-26 06:59
mancius, anglijoj nikotinas nuzudo per 100k zmoniu per metus, alkoholis 40 k zmoniu heroinas 400 tai kas yra baisiausias narkotikas? kas daugiausiai seimu sugriauna?
T 2010-02-26 09:58
to Sarunas
Esant nestabiliai politiniai padėčiai lengviau auginti narkotines medžiagas, bet buvo laikai, kai tradiciškai narkotinius augalus auginančiuose valstybėse, tokiose kaip Kolumbija ar Tailandas narkomanija praktiškai neegzistavo. Tik pingant narkotikams juose pradėjo plisti narkomanija. Lietuvoje daugiau paplitę pigesni narkotikai, nes Lietuvos narkomanams sunku surinkti didesniais pinigu sumas brangesniems narkotikams.
Manvydas 2010-02-26 11:21
Tai jeigu teisiškai neįtraukta, tai jau ne narkotikas?
Va čia tai joo.Jei Kubilius įtrauks į narkotikų sąrašą tai bus narkotikas, o jei ne tai ne.
Gedasz 2010-02-26 12:58
Gaila, kad yra tiek daug nemąstančių žmonių. Tai, kas valdžios yra primesta, kaip nelegalu jiems asocijuojasi tik su blogiu. Jūs priimat tai už gryną pinigą, o savo galvos net neįjungiat. Aišku, žmonėms neturintiems valios ir proto kanapės gali privesti ir prie stipresnių narkotikų, taip pat, jei jos tampa pagrindiniu gyvenimo malonumu nieko daugiau neveikiant irgi yra blogai, bet jeigu aš kartą ar du kartus per mėnesį jos parūkau, nematau čia nieko blogo.
Ankščiau, kaip ir dauguma paauglių mėgdavau su draugais išgerti alaus, o tos pagirios po švenčių mane žudydavo.. Bet kai atradau kanapes, daugiau alaus nebegeriu.. Kanapės yra viskuo pranašesnės, o noro pabandyti, kažko stipresnio visai nėra, priešingai, esu nusistatęs prieš bet kokius stipresnius ir galinčius sukelti priklausomybę, narkotikus.. Taip pat, pradėjus domėtis kanapėmis išaugo ir noras domėtis viskuo, galima sakyt ieškodamas informacijos apie kanapes ir atradau šitą puslapį ir čia užsuku dažnai.. Kartais susitinku dar su senais draugais tai pasiklausius jų pasakojimų, kai jie girias, kad savaitgalį išgėrė tiek ir tiek, sumušė tą ir tą ar dar ką nors pridirbo mieste net baisu darosi. Džiaugiuosi, kad nenuėjau jų keliu...
Pavyzdžiui Linas Karalius, kai buvo Žas'uos gerdavo kaip ir jo draugai, o dabar aš jį matau Tundroj (elektroninės muzikos festivalis) rūkantį kanapes ir žmogus yra tikrai susitvarkęs (nepaisant žurnalistų išpučiamų skandalų...)
Tiesa, žinot dar kodėl gi buvo uždraustos kanapės? Nes amerikiečių kariai pradėję rūkyt ją, nebenorėjo kariaut.. Žinoma tai ne vienintelė priežastis, bet nemažas veiksnys. Jei, kas tikrai netikit, ką sakau, dar pasidomėkit apie "mokslininkų" bandymą su beždžionėmis, kai joms davė kvėpuoti marihuanos dūmais ir jų smegenys žuvo (tiesa, pamiršau pasakyt, kad davė kvėpuot TIK marihuanos dūmais, negaunant deguonies.. žodžiu kvaila...)
Nenoriu kažko primesti, bet tokia yra mano nuomonė. Galiausiai niekas negali pasakyti žmogui, ką reikia ir ko nereikia daryti su savo kūnu. Tai tiek
Bekampis 2010-02-26 12:59
Manvydai ne tame esme. As visiskai sutinku kad alko turetu buti teisiskai priskirtas prie narkotiku. Bet kadangi taip nera, nevadinkim jo tokiu del to, kad susisneketume.
Manvydas 2010-02-26 13:01
Supranti, man principai neleidžia narkotiko vadint nenarkotiku.
AirDog 2010-02-26 13:03
Straipsnis apie narkotikų, t.y. draudžiamų medžiagų vartojimo mastus. Apie alkoholį čia išvis kalba neina, apie Kubilių irgi. Bet atsiranda, atsiprašau, "runkelių", kurie nori pasirodyti visažiniais ir prasideda eilinis fleimas.
Manvydas 2010-02-26 13:08
Tai lai ir rašo, kad nelegalių narkotikų vartotojų yra tiek ir tiek.O dabar parašo, kad narkotikų vartotojų 250mln. ir neįtraukia alkoholio.
Būtų parašę: NELEGALIŲ narkotikų ir būčiau net neprisikabinęs.
O tu ne runkelis?O gal burokas?O gal agurkas būsi?
cia. 2010-02-26 13:17
Taip čia straipsnis buvo apie draudžiamas vartoti medžiagas, bet alkoholis ir nikotinas yra teisiškai ir visaip kitaip priskirti prie narkotikų, tiesiog jie yra legalūs. Kodėl? O todėl, kad 99,99% žmonių jo prie progos pavartoja.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Narkotikus vartoja 250 mln. pasaulio gyventojų, skelbia JT