Česlovas Iškauskas. Rugsėjo 11-oji: tarp mistikos ir realybės

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Burundukas 2010-09-07 00:23
Kokios idomios, net intriguojancios jusu diskusijos, malonu matyt kaikuriuos zmones, kuriu smegenys dar neisplautos, nors ju ir nedaug.Pritariu ir sutinku su RiMuSu ,bei dar keliais, kurie cia diskutiavo ivairiais klausimais. Gaila bet kiti dar gyvena pasaku pasauli, nors reik tiketis kad anksciau ar veliau visi susivoks. Sekmes
lmn 2010-09-07 00:28
duotos nuorodos, kur paaiškinama sugriuvimo versija?
bugiis 2010-09-07 00:31
Tokie lektuvai kaip ir Boieng 747 skraide jau 1970m
lmn 2010-09-07 00:38
. Radau tokią nuotrauką, netikrinau, ar klastotė, nes mačiau ir kitoj svetainėj: http://exodus2006.com/9_11tower.jpg Tai, pagal foto, neypač tiesiai griuvo.
RiMuSaS 2010-09-07 00:57
O kas sake kad netenkina... Na radau nuoroda lightfire nurodytame puslapyje... kur uzrasytas pokalbis su zmogum ( pareigunu jai neklystu ) Ir jis kalba kad isgirto sprogima ir todel suprato akd pastatas griuna. Ir kaikurios vietos paryskintos ( butent apstrakcios, pasinaudojant faktu kad zmogus galejo but issigandes ir panasiai ir klaidingai nusakyt garsus kuriuos girdejo... Ir taip duag maz paaiskina visu zmoniu parodymus ... Apsurdas Tauttviz nuorodoje yra minima daugelis faktu kurie istikro buvo ... pvz nniekas neleido surengt live pokalbio su grupe mokslininku ir akspertu savo srities padiskutuot apie tai... ir panasiu niuancu... Maciau komentatoriu pazejo pirma dali ir jau komentuoja kad tai bullshit ( tai tik parodo kokie idijotai palaiko valstybines samokslo teorijas ) Jai zmogui nekyla dvejoniu del vieno ar kito fakto tai tuomet kazkas negerai su juo... Juolab visi zinom kokia yra zmogaus priderme... Visiems rupi savo gerove...
RiMuSaS 2010-09-07 01:02
Vat cia ir idomiausia jai griuvimas nebuvo kontroliuojamas pastatas taip pakrypes negalejo tiesiai sugriut.. visdelto konstrukcijos negalejo visos vienu metu luzt.. Nes is foto matosi kad pastatas pasvires vadinasi svoris turejo persiduot i kaire pastato puse taip sumazindamas desnes puses spaudima... Kiek pamenu is fizikos ir kiek esu mates tu laidu apie namu sprogdinima ... Tai pastatas neturejo griut tikslei zemyn...
Domenique 2010-09-07 07:25
Davimas dislokuoti irake karius... Ok, kokia nauda tai atnese Amerikai, kodėl tu nesugebi nieko tinkamai argumentuoti (kaip ir kiti konspiracininkai). Atkreipk dėmėsį į Okamo Ašmenis, nes tai vienas iš puikiausių būdų nusakyti kodėl visos konspiracijos teorijos - nesąmonės. Apskritai tas konspiracijos teorijas kūrė ir kūrė, bet niekas nieko nei įrodė nei ką, tik kiek žinau mano kvailesni klasiokai visada tom nesamonėm tikėdavo ir jausdavosi protingesni už kitus, nes jie neva žino tikrąją ir vienintelę tiesą, ir tada kaip politikos ar dar galai žino ko specialistai kišasi į pokalbius ir bando vaizduoti protingus, nors pasirodo kaip paskutiniai idijotai tikintys bet kuo kas parašyta internete. Tu atkreipk dėmėsį kada tie dangoraižiai buvo pastatyti... Jie velniškai aukšti, o konstrukcija silpna, pagal anų laikų technologijas ten viskas statyta. Apskritai dangoraižiai ne stalai, ir jokie tokie palyginimai negali tikti kaip argumentai kad tie dangoraižiai negalėjo sugriūti. Apskritai, tie dangoraižiai išties visada svyruoja, bet kaip tokio svorio nuolaužos galėtų taškytis į visas puses ar kažkur nusvirti??? Juk čia ne apie kilogramus, apie tonas kalba eina, čia reiktų kelių boeingu kad tas tonas taip numušti, kad jos ant kitų pastatų nugriūtų. J Jūs visad ieškot priekabių prie visokių nesamonių. Esmė, kad pastatas griuvo nuo viršaus, niekas jo nesilpninio ir taškas. Kam amerikiečiam griaut savo ekonomiką, gali pakartot?
Zergas 2010-09-07 08:13
aisku kad gali.jei jiems kazkoks klientas yra itartinas,jie patys gali inicijuoti tyrima,tam net nereikia jokiu sankciju.o seip tai nukrypom nuo diskusijos pradzios,as gal ir nevisai tiksliai pradzioj issireiskiau,bet esme tai ta pati-amerikos institucijos turi galias tikrinti viso pasaulio zmoniu tapatybes bei daug daugiau info,ir viskas daroma prisidengiant kova su terorizmu.
Zergas 2010-09-07 08:18
tai juk esme tame kad pofik ta amerikos ekonomika,svarbu sritys kurias kontroliuoja suinteresuotos grupes gautu daug uzsakymu.kaip jus nesuprantat kad tai saujelei kuri realiai valdo sali amerikos liaudies problemos idomios tik tiek kiek reikia pasiekti savo tikslo,tas pats ir Lietuvoje vyksta,tik masteliai n kartu mazesni.jei panagrinetum atskiras sritis kaip naftos biznis,karo pramone ar finansu sektorius,tada suprastum kad jie ne tik kad nenukentejo,o generavo rekordinius pelnus neziurint i krize.krize tai tik smulkiam ir vidutiniam verslui kuris neturi jokiu protekciju aukstai,o stambuji kapitala ir amerikoj gelbejo mokesciu moketoju pinigais.
Smėlis 2010-09-07 08:38
kokios suinteresuotos grupės? kokiam stambiajam kapitalui? karo pramonė? kiek žinau visiems rangovams JAV gerokai apkarpė finansavimą. bet jiems visiems geresnis pelnas? na ir kaip čia be naftininkų, ar ne? jiems tai aišku buvo itin naudinga, kad krūvos įmonių užsidarė ar ženkliai sumažino gamybą (pvz., įmonės naftą ar jos produktus naudojančios kaip pagrindinę žaliavą), žmonių perkamoji galia smuko, jie ėmė taupyti (įskaitant elementarų kurą). ar čia iš serijos, jei kažkas savo apsukrumo ir gero resursų valdymo dėka sugebėjo pelną gauti, tai jie jau laisvieji sūrininkai... tfū! mūrininkai? paimkim TEO Lietuvoje. atrodo jie pernai turėjo rekordinį pelną. taip pat žinau kelias įmones, kurios krizės metu irgi apyvarta rekordus mušė. vien todėl, kad jų vadovams užteko proto teisingai sužaisti turimais resursais.
Zergas 2010-09-07 08:56
kada apkarpe ta finansavima?o kada karas prasidejo?skirk biski kiek jau tesiasi karas,suskaiciuok kiek per ta laikotarpi karo pramone gavo uzsakymu ir tada sukauk apie karpymus.kas del naftininku tai irake jie pusvelciui pumpuoja nafta,taigi pelnas net ir kazkiek sumazejus paklausai vistiek didziulis.o kur dar eile statybos kompaniju kurios atstatineja sugriauta iraka uz ju paciu pinigus?argi neblogas bizniukas,subombini viska kibenifeni,tada atsiunti savo statybininkus ir sakai,as jums padesiu,davaj man naftos doleriais mokekit.o ka jau kalbeti apie stambias finansu korporacijas kurios is tu visu ups&downs uzvirino milijardus nes jie zinojo kas ir kada kris ir kada kils.taip kad nepasakok tu cia pasaku apie tai koks pasaulis tyras ir grazus,kur valdzios elitas siekia naudos visuomenei o ne savam ratui
AP0323 2010-09-07 09:09
AP0323 2010-09-07 09:20
Domenique> kam reikejo pirmo pasaulinio, antro, karo vietname, karo afganistane 1979, JAV karu irake ir afganistane??? Galima butu vardinti ir vardinti...viskas galima sakyti "del moteru", nes norint uzkariauti moters sirdi ir ja ismaitinti - reikia istekliu ir istekliu zemeje yra dabar jau per mazai, kad visi gyventume vienodai gerai...reiktu 4 zemiu, kad visi gyventume kaip vidutinis amrikietis. nugriauti du atgyvenusius pastatus JAV labai apsimokejo del naftos, kurios irake, afganistane yra sociai, o pridejus afganistano aguonas bei prekyba ginklais - pasaka...dar kiek uzsakymu JAV kompanijoms atstatant "demokratija" ir infrastruktura suniokotose salyse??? skaiciuok, jei nesi humanitaras...
Arns 2010-09-07 10:10
Analogiškai paklauskim, ar šiuolaikinis dangoraižis atlaikytu senuko An-225 smūgį. Vargu. Taip ir tada, pavienis lėktuvas buvo didelis. Ir tie patys tavo 747 pradėjo skraidyti tada, kai dangoraižis jau buvo įpusėjas statyti, o kur dar projekto parengimas?
šakės 2010-09-07 10:41
Pirmyn! Tęsk. Mes nemąstanti avių banda norim išgirst tikrąją tiesą
lightfire 2010-09-07 11:02
gaila, kad kai kam vietoje smegenų Kėdainiuose - agurkų košė. Uspaskichiškas "apsimokėjo", pritempiant kone visas psaulio blogybes prie liguistos fantazijos išugdytų argumentų kai kam, kaip matome, yra savipalaima - jei tau patinka taip galvoti, sveikinu, telyja ant tavęs ledų lietus. Žmonės, netikintys demokratija, ją labiausiai išmėgina būtent demokratinėse šalyse, nes kitose už tokius tavo pasisakymus, senai būtum uždarytas kur toli toli. Skaičiuok, kiek netenki, negyvendamas "imperialistiškų jankiu kompanijų, sukėlusių visus įmanomus žmonijos karus, pasiglemžusius afganistano naftą ir auksą, irako kiaulių fermas beigi obuolių ūkį" okupuotose žemėse..ar ne laikas išvykti į "laisvojo pasaulio" avanpostus? Ten tavo tirados bus nejuokingos, o laikomos rimtomis, kaip ir muslumoniškų ar kimiškų valstybių mokslininkų įrodinėjimai, kad mėnulyje yra alacho bei brangiojo lyderio paliktų pėdsakų. Ar agurkų košei ne per sudėtinagai paporinau?
Drutas 2010-09-07 11:02
, Gerai, kad abejoji, bet ne ten kur reikia.. Tarkim dangoraižis gi ne lazda, kad griūtų į šoną.. Sakai nemažai reikia stengtis, kad griūtų stačiai, bet rodė discovery dokumentikoj kiek reikėjo visko suderint, kad pastatas nugriūtų į šoną.. Papildomi lynai, sprogimų sinchronizacija ir pan. Su bankais vėl rodai menką susigaudymą ekonomikoj.. Pailiustruosiu paprastai: Tu man paskolini 50k mašinai pirkt, aš ją suplaku ir sakau neturiu babkių atiduot. Tu ją konfiskuoji, bet niekas jos iš tavęs nepirks, tai kurioj vietoj išloši? Taip, bankai lobo kol buvo augimas, dalijo pinigus suko apyvartas, žėrėsi pelnus, o nuosmukio metu gali tik džiaugtis jei vyriausybė išgali išpirkti skolas. Pasipelniusių iš viso šito žinoma atsiranda, bet prisiminkim Lenkų nukritusį lėktuvą Katynėj, Prie baltojo tilto buvo kviečiami visi susirinkti ir leisti tuos Aitvarus-ugneles už žuvusius, kuriuos buvo galima įsigyti šalia tilto esančiuose mikroautobusiukuose.. Tai gal šių prekeivių užsakymu ir krito tas lėktuvas? Pinigėlio jie gi susižėrė..
Pumper 2010-09-07 11:24
Matomai nežinai, kad ne "amerikiečių" ten ekonomika, bet 1% elito, kuris valdo 90% turto. Tu manai jie nori, kad eilinis "Joe" tą turto pasidalinimo santykį mažintų? Elitas tik siekia daugiau turto sau susigriebti ir kiek įmanoma suvaržyti eilinių piliečių laisves ir teises, kas labai sklandžiai pavyko po 911. Kas dėl manančių, kad Amerika savų nežudo. Gal jūs nesat matę taip tos Amerikos mentai su žmonėm elgiasi? Siūlau pasidomėti ir pagalvoti, kaip tada piramidės viršūnė su likusiais gali pasielgti.
RiMuSaS 2010-09-07 11:46
( Kas tau sugriove savo ekonomika ?? Tu bet pasidomek kiek ivairiausiu dalyku ivesta JAv saugumo apribojancio zmogaus laisves... t.y. dabar jie gali sekt kiekviena zmogu kai ptik nori... Esme tame kad jus mastot jai praradau pinigu reiskiasi as nekaltas... Nes as ir nukentejau, bet jai gavau kitos naudos apie kuria garsei nekalbu tai niekam nerupi... Nes buvo pasakyta kas sneka kitaip vadinasi konspiracijos, jie tik nesamones sneka ) ( Taip internete buvo pilna idijotiskos informacijos lauztos is pirsto... Bet nevienas tikrai gerbiamas zmogus visuomenes pateike tikrai svariu irodymu ir i tai gaudavo ganetinai nelogiskus atsakymus... Visad stenkites pazvelgt is abieju pusiu... O ne kaip oziai atstate ragus atmetinekit betkokius teiginius... ) Matosi ponaitis ir pats nelabai atydziai skaitot ka rasau... Na nieko neturiujoki oreikalo delto cia gincytis... Vat butent kad jie dideli todel ir nelabai logiska kad galejo taip tvarkingai susmukt zemen... Tai kadm tuomet tas sprogdinimo menas... Ten zmones dienomis tirineja pastata ir deloja jame sprogmenis kad viskas idialiai sugriutu... Pazeisti pastatai is sono, beje iskur tie liudijimai kad zmones girdejo tarsi sprogimo garsa pries pradedant smukti pastatui ?? Dar kai tai buvo daroma konspiracininku "judejimas" nebuvo prasidejes ... Tik pamastymai zmoniu... Na zmones jug fizika moketes koks butinas karstis kad stiklas pradetu skilti ir sproginet ??? Na jug visdelto jis buvo prie kolonu... NUstokit rekt kad tai melas ir metyt nuorodas i ivairius puslapius... Lygiai kaip jusu netenkina " konspiracininku " nuorodos tai lygiai ir cia su jusu nuorodom... Beje skaiciaus apie Occam'o Ašmenimis ir man idomu ar tik ne tu tas ir buvai vadinamasis kvailas klasiokas ?? Nes matosi kad sia logika formulavaisi pagal savo poziuri... Nes nesi nesaliskas...
RiMuSaS 2010-09-07 11:53
Stai zmogus jau nevaldo emociju ir ne nesistengia patikrint faktu kuriuos jam pateike zmogus... Jai nesugebi susitavardyt savo emociju laiku ir vietoj tai tuomet ir esi avis kuri greit pasiduoda begt kai jai tai liepiama.