Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
blizzard 2011-02-03 11:59
Blemba tos nanotechnologijos man priminė vieną dalyką iš drakono kovų
Jeigu kaip jis teigia viskas pasieks lygį kuomet nebeturėsime bendrų minčių ar viską reikšime ne žodžiais o mintimis, tai bus tolygų telepatijai, manau kad tuomet nebeliks nei meilės nei laimės nei džiaugsmo. Dabar mes dar bandome apibūdinti tuos jausmus, tokiu būdu jie tarsi įprasminami ir tokiu būdu jie yra tikri, jeigu viskas pakryps ta linkme tokie jausmai dings. Visgi einame link robotų religija ko gero tikrai išnyks, tereikia kad žmogus taptų nemirtingas, jau nedaug liko..
Judantys paveikslai, 3d elementai ir visa kita skamba moderniai ir įdomiai, tačiau kaip tame filme "aš klonas" individualumas bus reiškiamas ne kuo naujesniu telefonu ar drabužiu, bet kuo senesneis daiktais . Turėti paprastą paveikslą, ar garso kalonėlę kuri užima tiek vietos bus mados reikalas tas parodoma ir tame filme kuo met pagrindinis veikėjas namuose naudoja tik seną aparatūrą, rengiasi drabužiais kurie buvo madoje prieš 50 ar daugiau metų. Įdomiausia tai kad tame visame moderniame pasaulyje jis atrodo išskirtinai ir įdomiai - dabar viskas priešingai ateityje tas požiūris turbūt apsivers aukštyn kojom
Įdomus straipsnis, nesakyčiau kad pats žmogus yra kaltas kad jis nesiekia ir nededa darbo į savo ateitį, kaip čia užsimenam. Žinoma priklauso daug kas nuo žmogaus, tačiau aplinka sukuria naštą kuri tą žmogų ir sužlugdo, tik tokie vienetai kaip Ilja sugeba išgyventi dabartinėje Lietuvoje, užsienyje viskas kiek kitaip...
Kartais mane pykdo tokie straipsniai, kuomet interviu imamas iš tokių vienetų kuriems pasisekė pasiekti tokį lygį, tai akivaizdi sėkmė, net ir įdėjus tiek darbo ne visiems pasiseka. Perskaičius intervių susidarai įvairių nuomonių, pavyzdžiui kad tik vienetai sugeba tokį lygį pasiekti, kad lietuvoje nėra daugiau tokių žmonių kaip jis, nes tik jis tokiame aukštame lygyje ir tik apie tokius daug pasiekusius žmones rašomi straipsniai, bet nėra imamas intervių iš kokios paprastos bibliotekininkės kuri galbūt užsiima kokia tapyba ir dirba bibliotekoje iš malonumo.. Tokie straipsniai ir parodo tą mūsų lygį kuriame gyvename... Milijonieriaus patarimus kaip uždirbti skaito kiekvienas, o paprasto žmogaus laimingo gyvenimo patarimų nėra arba tokie niekam neįdomūs..
Visgi sėkmės jam, taip ir toliau, nepasiduokit konkurentams
Indigo89 2011-02-03 13:02
Gali but ramus, tikrai viskas liks ir tikrai nebus niekada taip, kad bendrausim tik per prietaisus. O del tu senu daiktu tai cia net nezinau kodel tai paminejai, visada buna kolekcionieriu renkanciu senienas, ir buna inovatyviu, issiskirianciu is kitais savo naujoviskumu, ateity niekas nepasikeis toje srityje taip pat. Nesuprantu kuo tave pykdo interviu is tokiu zmoniu kaip jis. Ir pasiekta lygi lemia ne sekme, o darbas. Jis dabar jei ir viska prarastu, vistiek budamas tokio lygio greitai vel judetu link savo dabartinio lygio turtingumo ribos, kaip ir bet kuris zmogus su savo turtingumo lygiu. Laime - subjektyvus dalykas. As pvz jauciuosi laimingas kai kazka pasiekiu, todel drisciau sakyt, kad jis ir yra paprastas laimingas zmogus.
neworld 2011-02-03 13:07
@blizzard:
pilnai pritariu paskutinei pastraipai. Kartais tiesiog turi 16 valandų dirbti, kad galėtum prasimaitinti ir išmaitint, o kada tobulėti, ieškoti būdų?
Kita vertus, jeigu tiems, kuriems duotos visos sąlygos mažiau veršklentų, o jas išnaudotų, pakiltų ekonomikos lygis ko pasekoje atsirastų daugiau galimybių tiems, kurie jų neturi, kurie taip pat pradėtų kelti ekonomikos lygį.
nazijev 2011-02-03 14:33
Tarsi is senmerges lietuviu kalbos mokytojos uzrasu nupilta, graudu tavo pastovu inkstima skaityti. Ne pasaulis kaltas, ir ne tavo "isskirtinis" intelekto tipas, kad tu nevykelis esi, mokykis, dirbk, ir kazko pasieksi, nesvarbu lietuvoi ar dar kazkur. Dar patarimas - paskaityk knygu apie psichologija, galbut nustosi teisinti savo pastumdelio likima MBTI testu.
Mistė 2011-02-03 14:51
Norint pasiekti jo lygį nereikia turėti net skaičiavimo gebėjimų!
T 2011-02-03 15:41
Jis savo pirmuose straipsniuose kaip sėkmės kelią pasiūlė labai intensyvų darbą ir mažą užmokestį, kas nepatiko žmonėms. Visi kas kiekvieną dieną taip dirbs, ar išprotės, ar išseks, ar įsijungs milijonus metų gamtos kurti saugikliai kurie sulėtins žmogaus darbą ir jo darbas net jam pačiam nežinant bus daug lėtesnis, bet daug mažiau alinantis organizmą.
Kaip jo diena praeina? Per dieną pažiūri apie 10 specializuotų leidinių. Kelios valandos. Per metus pabuvoja 50 konferencijų. Metuose kaip tik 50 savaičių. O vienoje kelionėje užtrunka manau ne vieną dieną. Ar nepastebi, kad renginiuose pradedama kartotis?
Kiek laiko jis skiria tiesioginiam savo įmonės valdymui? Gal tiesiogiai nedirbo tu 10000 valandų per 10 metų? Gal jį tiesiog lydėjo sėkmė? Tuo labiau padalinus 10000 valandų iš 10 metų gauname po 27 valandas paroje.
kionig 2011-02-03 15:53
Mr. . Ir tai yra tik 99% darbo, likes procentas menamoji sekme.
neworld 2011-02-03 16:27
Gauname po 2.7 valandas paroje. Metai turi 365 dienas, tai 1000 / 365 = 2.7.
Be to, mano subjektyvia nuomone, šiam pasaulyje riekia ir sėkmės (pataikyti ką pateikti rinkai), ir daug darbo. Jeigu nebus kažkurio dalyko, nebus ir milijonų.
Smagu kad Ilja nepamiršta Lietuvos. O dar dalį atlyginimo palieka mums
T 2011-02-03 16:40
Jei dar kada klausysite pasakojimo kaip kas praturtėjo nuo nulio pastebėkite ar jau pastebėjote tokį šabloną. Labai daug dirbau, pvz. ploviau mašinas po 78 centus, paskui minties šuolis, pirmą kartą iš biznio uždirbau 100 000 dol.
Juos neišleidau pramogoms, o investavau, paskui uždirbtus pinigus dar kartą investavau ir vėl gavau gerą grąžą ir t. t. Bet kiek yra tokių atvejų: užstačiau butą, biznis nepasisekė ir sėdžiu be buto ir be pinigų.
Manau jei duoti po 100 000 dol. 100 žmonių, kurie nori užsiimti verslu gal tik keli jų nepraras. Bet kas nepraras juos gali padauginti daug kartų. Todėl verslo sėkmė manau yra patirtis, įžvalgumas, žinios, objektyvus mastymas ir kt. ir žinoma sėkmė, o ne juodas darbas, kaip kokio mūrininko ar angliakasio.
Norint viską ankščiau mano išvardintą surinkti reikia laiko ir pinigų. Ir joks greitas kalbėjimas, ar sėdėjimas po darbo nepadės, nes paprasčiausiai reikia laukti rezultatų, kurie gali pasirodyti po dienos ar tik kelių savaičių ir t. t.
blizzard 2011-02-03 17:45
Ačiū captain obviouse, tą ir norėjau akcentuoti kad gal jau reikėtų ne iš vienetų intervių imt o iš kur kas žemiškesnių pavyzdžių kuriais gali tapti kiekvienas.. tokių straipsnių mažuma ir aplink vien "Š" reikėtų straipsnių kurie būtų savaip įdomūs ir žmogiškesnis. Tai kas čia parašyta tėra sėkmingo žmogaus sėkminga istorija, bet pažiūrėjus aplink susidaro įspūdis kad tokių kaip jis vos keli per visą Lietuvą.. gal reikėtų ką nors paprastesnio atrast, kuo gali tapti kiekvienas, kam nereikia neišsememų sėkmės šaltinių ir t.t. Tokie straipsniai nerodo pavyzdžio pagal kurį kažkas turėtų gyventi ar į jį lygiuotis, todėl kad tokį lygį gali pasiekti tikrai ne kiekvienas, o reikėtų kaip tik kažko tokio ką gali padaryti kiekvienas čia ir dabar.. Nesekau kad straipsnis blogas, bet tokios istorijos jau tapo kasdienybe dėl kurios gali pavydėti, ko gero to ir siekiama šiuo straipsniu.. visi puikiai žinom kad šablono pagal kurį tampi milijonieriumi nėra ir kad čia išvardinti patarimai yra tik tam kad sudarytų pakankamai žodžių straipsniui.
Na nežinau ar aš tave įžeidžiau ar kaip kad užsiregistravai tik tam kad čia kažką parašyt . Taipogi nesuprantu kuo tau tas MBTI užkliūna? tu gal pavydi tiems INTJ ar ką kad jų mažuma, man tas visai nerūpi.. Savo pastumdėlio likimo aš jokiu testu neteisinu, kaip ir tu savo pastumdėlio likimo kuomet turi lystį į kai kur bandydamas išsaugoti darbą arba duodamas kyšį dėl kai ko.. tas MBTI yra tiesiog simbolinis testas kuriame tiek pat tiesos kiek ir toje knygiūkštėję kurią perskaitei, nes jei ten būtų rimta knyga - ir komentuotum truputį rimčiau.
Ne pasaulis kaltas, bet būkim objektyvūs Lietuvoje tokį lygį pasiekt šiuo metu be šansų ir garantuoju kad tu pats asmeniškai tai gali įrodyt net nesi sukūręs jokio verslo, o jei ir esi kuo netikiu tai jis turbūt dabar gilioj duobėj, nebent kažką iš šono darai.. Taip dabar visur ir niekam tai nepaslaptis, prie to prisideda net ir mažiausi dalykai kurie galbūt tapo kasdieniniais ir apie juos net nesusimastom, taigi jeigu taip yra tai ar pasaulis kaltas ar tai kad tu esi nevykėlis? jei tu kaltas - tuomet prisitaikysi ir pradėsi vokt su kitais, jei ne tada būsi nevykėlis... Labai lietuviška logika sekmės su ja
p.s. beje ir pats Ilja kažkodėl savo verslą perkėlė į silicio slėnį, o ne kur nors Lietuvoje, kažin kodėl..
mnv 2011-02-03 18:12
Taip, tikrai, visiems butu labai idomu skaitykt pardavejos, random vadybininko ar belekokio kito eilinio zmogelio su eiliniu darbu "sekmes" istorijos, ir klaust kaip ta pasiekt.
O perkele, gal todel, kad ten persikelia visos sekmingos IT imones? Gal todel, kad ten yra N investuotoju? Gal todel, kad jo biznis yra "international", o ne lietuvos lygmens?
nazijev 2011-02-03 18:39
kionig 2011-02-03 18:44
Cia davatkos renkasi i bedu turgu, mat jom neuztenka sekmes istoriju delfi ar kokia kasdieniniame bulvare
blizzard 2011-02-03 19:15
Tikrai atsiprašau kad reiškiu savo nuomonę, daugiau taip nedarysiu..
Straipsnis tikrai geras, žmogus tikrai neeilinis, lyginant iš tų kitų neeilinių žmonių apie kuriuos rašomi straipsniai, šis turbūt neeiliniškaiusias, vien dėl to kad jis lietuvis. Tokių straipsnių tik daugiau, juk taip įdomu sužinot kaip tiems žmonėms pasisekė, va paskaitai vieną sužinai kad reikia dirbt 10 ir daugiau valandų per dieną, paskatai kitą straipsnį, sužinai kad reikia daug investuot ir tada dirbt reikės mažiau. Tokie patarimai labai naudingi ateities investicijoms ir dabar jau turiu tikslą tapti tokiu kaip tie žmonės, tokie straipsniai mane įkvėpė naujam gyvenimui..
Ar tikrai toks straipsni ką nors įkvepia pradėti kažką? visi matom sąstingį aplinkui.. toks straipsnis to sąstingio neišjudina - tą ir norėjau pasakyti..
Jeigu savo nuomonės reiškimas yra vaidyba na tuomet vaidinsiu ir toliau man taip jau gaunasi. Jei tau akis bado galiu išimt tą signature, kol kas dar nei vieno įspėjimo ar PM negavau kad kažkam užkliūna, bet išimsiu dėl šventos ramybės..
mhm 2011-02-03 19:49
Gal galit kas nors parašyt apskritai kokia veikla užsiima Ilja Laurs. Ir iš kur ten ta įmonė tokia didelė. Nors buvau keliose Ilja Laurs paskaitose (taip sakykim), bet kol kas aš tematau tik puslapį su aplikacijom.
Nelabai įdomūs tokie dalykai, kaip jo sandoriai su Google ar panašiai. Domina ne finansiniai dalykai.
blizzard 2011-02-03 20:08
kiek žinau jas tas aplikacijas pardavinėja ir tiek, jos skirtos išmaniesiems telefonams, kainos atrodo prieinamos ir daug kas siunčiasi jas, tai toks ir verslas, aišku čia tik mano mažos žinios, gal jis kur daugiau tuos litus investavęs yra, bet kiek mačiau per tv tai užsiminė tik apie getjar.
neblogenso 2011-02-03 22:20
Nazijev'ai chia tik tu turi problemu. Jei nemoki kurti konstruktyvios diskusijos, o spaudai klaviatura, kad patrolint ir izeidinet kitus, tai geriau eik toliau skaityt psichologijos. Man Blizzard'o nuomone patiko.
Beje, Blizzard'ai, gal pameni to ,,as klonas" filmo pavadinima? Chia gal tas su Briusu Willisu (surrogates, 2009 m.)?
neworld 2011-02-03 23:04
Bet jis projektą padarė dar tuo metu, kai dauguma net nežinojo apie JAVA. Maždaug tuo metu į rinką atėjo spalvoti telefonai su java palaikymu (nokia 3220, nokia 6012). Niekas negalvojo kad toks verslas taip išpopuliarės.
werafonas 2011-02-04 01:59
Nevisai, jos skirtos visų pirma JAVA platformai, dabar prisitaikant imta telkti ir smartfonų programas, orientuojamasi ir į kitas OS: Android, Symbian.
P.s. Aš irgi turiu puikią idėją skirtą IT. Na ir kas mane finansuos? Niekas. Taip ir guli ta idėja stalčiuje
mnv 2011-02-04 02:15
Idejos gal ir nefinansuos, pats turi bent jau kazka padaryt pradziai ir parodyt Jei ta ideja gera ir finansavimo ieskosi tarp tinkamu zmoniu gal ir patikes ta tavo ideja
Jei tokia turi...
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
I.Laursas: galime prieiti tašką, kai liks tik kolektyvinis mąstymas