Prekyba rašto darbais – klesti, o daugiau nei pusė studentų tai toleruoja

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

edgarasl 2011-03-09 14:32
Įstatymas draudžiantis prekiauti tokiais darbais ir atitinkamos baudos gal neišspręstų problemos, bet sumažintų mąstus.
Zergas 2011-03-09 14:52
mazinti lodariu skaiciu universitetuose reikia minimum per puse,tuomet ten pateks tik motyvuoti zmones kurie nores gauti ziniu o ne diploma.kitokiu priemoniu kovai su tuo nera ir nereikia cia isradineti dviracio ir eikvoti teisesaugos resursus.kodel tokios problemos neegzistuoja Vakaruose?ogi todel kad i universitetus ten stoja tik motyvuotas jaunimas o ne sesetukininkai kuriems reikia diplomo.tokiems frajeriams yra UAB'ai kepantys diplomus-susimoki babkes ir se tau diplomas
jamalou 2011-03-09 15:03
Problema ir dėstytojuose, jei tarkime klasėje yra 40 studentų, tai dėstytojas nepajėgus visiems paaiškinti kas kaip. Ir kai kurie nesupratę, tiesiog ima ir nusiperka - visgi kam sukti galvą. Beje, yra tokių universitetuose tokių dalykų, kurių nelabai reikia pasirinktai studijų krypčiai ir juos mokytis dėl bendro išsilavinimo irgi nėra labai efektyvu jaunam studentui - geriau tą laiką paskirti kokiam sportui ar darbui ar verslo kūrimui. Manau geriausia universitetams paskaičiuoti kiek kokių specialistų gali reikėti ateityje ir ten kur daugiau reikės didinti vietų skaičių, kur mažiau mažinti - nes baigęs studentas ne visada gauna darbą pagal specialybę, o tai jau yra didžiulis nuostolis visai ekonomikai. Gi tiek įdėta žinių, o jų panaudoti nėra kaip.. Pabaigai norėčiau pasakyti, kad bakalauro darbo rašymas sąžiningai duoda daug patirties. Geriausia jį nuo A iki Z pačiam daryti bei aišku pasirinkti tikrai dominančią temą.
immortallt 2011-03-09 15:26
Universitetas prisitaiko prie paklausos, ypac privatus. Svietimo ministerija turetu sudaryti tokius planus ir atitinkamai paskirstyti stipendijas, subsidijas mokslams. Pvz. siuo metu teisininku visiskai nereikai. Sumazinciau iki poros finansuojamu vietu ir poros stipendiju ant salies.
Zergas 2011-03-09 15:38
reikia ne tik finansuojamu vietu skaiciu mazinti bet ir mokamu.bambukai tegu kolegijose ar akademijose mokosi,o dar geriau tegu varo i profesines mokyklas,nauda bus zymiai didesne.
Evaldas 2011-03-09 15:43
Tikrai taip. Nesakau, kad nereikia priimti žmonių su prastesniais vidurkiais į univerą. Tikrai mačiau tokių, kuriem sekasi gana sunkiai, bet jie stengiasi. O yra tokių, kurie šiaip atėjo į universitetą dėl vardo. Paskaitų nelanko, viskas nusispjaut - motyvacijos nulis. Tai kam dar čia mokintis aukštajam iš viso.
Ispanas19 2011-03-09 16:59
Didziausia problema yra tai jog darbdaviai siais laikais reikalauja aukstojo issilavinimo, daznai net ir nekvalifikuotui darbui. Faktas tas kad daugeli darbu galima atlikti be aukstojo issilavinimo, deja daugeliui darbdaviu atrodo jog darbuotojas bus zymiai geresnis, vien del keliu metu patirties universitete ar kolegijoje. Esu isitikines jeigu butu galima gerai uzdirbti ir pragyventi, neturint aukstojo diplomo, tuomet aukstesni issilavinima igytu vos keli procentai abiturientu.
Impintinas 2011-03-09 17:33
Reikia ir teisininkų, ir vadybininkų ir visokių. Gali stoti bet kur. Svarbu, kad tai būtų tavo mėgstamas dalykas. O kai mėgsti, tai ir geru specialistu tapsi. Į temą: ateitis parodys, bet turbūt padėtis eis į gera. Mentalitetas žmonių keisis. Tikiu, kad visuotinai taps gėda nusirašyt. Tikiuosi
jamalou 2011-03-09 17:34
Sutinku, kad tas balas iš mokyklos mažai reiškia. Nes gi visur skirtingi mokytojai, kaimo mokyklose jie silpnesni mano manymu. Teko matyti, kaip ateina iš kitų miestelių su mažais balais studijuoti, o studijų metu parodo aukščiausius rezultatus.
Evaldas 2011-03-09 17:52
Na aš pats iš pusiau kaimo mokyklos. Mane manau paruošė gana neblogai. Pats irgi dirbau. Pirmam kurse dar tik, vidurkis buvo 8.5. Mokausi KTU informatiką. Stipendijos negavau, bet ką padarysi. Nereikia visada norėt patapt geriausiu.
blizzard 2011-03-09 18:29
Reikia norėt tapt geriausiu.. nes jei niekas nenorės tai tas geriausio lygis nukris iki nematytų žemumų. Jau dabar taip yra jeigu tokie darbų pirkimo mąstai.. reikėtų gal ne kokį baigiamąjį darbą liept rašyt, o tiesiog padaryt kaip kontrolinį iš viso kurso ir kad atsiskaitinėtų prie komisijos kokios. Nežinau ką galima sugalvot visada atsiras tokių kurie sugalvos kaip apeit tą sistemą, tokie jau tie lietuviai..
immortallt 2011-03-09 18:38
Beda ta, kad niekur neistoje 99% yra totalus cukriniai runkeliai. Tad kam darbdaviui rizikuot ? O teisininku yra ryskiai per daug. Plius klestintys giminingi rysiai valstybinese pozicijose teisesaugoje neleidzia geriausiems atlikti svarbiausia darba. O seip ju yra ziaurus perteklius. Perteklius ir ekonomistu bei vadybininku (deja puse ju neraukia apie ekonomika ir vadyba net baige)
Zergas 2011-03-09 18:49
o kam kokiam staliui,statybininkui ar prie krutu stakliu stovinciam darbininkui reikalingas aukstasis?Lietuvos beda tame kad visi nori vadovaut o dirbti-ne
blizzard 2011-03-09 18:55
va va čia reik +1 visi nori vadovaut bet niekas nenori dirbt, todėl kad tas kas vadovauja geriau gyvena už tą kuris dirba, todėl užsieni stengiamasi išlaikyt panašias pragyvenimo sąlygas tiek vienam tiek kitam, kad neatsirastų per daug vadovaujančių..
faktas 2011-03-09 19:07
Na žinau ne vieną atvejį, kai žmonės mokėjo, kad jiems parašytų diplominius. Ir šiuo metu nuolat išgirstu atsiliepimų, kad tie, kas tada "tinginiavo", iš tikrųjų įkūrė savo firmas ir dabar jiems dirba tie, kurie mokėsi. (-: Tai galioja visose taikomosiose srityse. Mokslo srity kitaip, nors ir ten žinau pikantiškų detalių. (-:
Wolfy 2011-03-09 19:29
Teisingas komentaras labai,nes verslininko gyslele reikia tureti,o jos nelabai ismoksi,tai tokie ir firmas ikuria.
blizzard 2011-03-09 19:33
Tai galima teigt kad visi verslininkai vagys ir kyšininkautojai labai lietuviška situacija..
Nerkashis 2011-03-09 20:00
Po tokių diplomų pirklių gaunasi: http://www.youtube.com/watch?v=DV7VUfCgEH4 http://www.youtube.com/watch?v=4nvkYxaR ... re=related
Zergas 2011-03-09 20:02
gal skiriam normalu versla nuo ragu kontoru?padarius toki skirstyma,speju kad Lietuvoje liks maximum 20% kurie daro bizni neisdurinedami partneriu ir klientu.dauguma tu kurie "prasisukineja" univeruose,veliau versla daro apeidami istatymus,slepdami mokescius ir mokedami darbuotojams minimuma. p.s. as nesu pries verslius zmones,to jokiam univere nemoko,as esu pries tokius kurie daro versla kitu nelaimes saskaita.
Drutas 2011-03-09 20:07
Tie atvejai, kai nesimoko, o įkuria firmas, bent man kiek žinomi beveik visi yra paveldėti ar kitaip perleisti/padėti įkurt verslininkų tėvų. Nėra tai blogai, žmonės nuo vaikystės susiję su verslo pasauliu, tėvų padedami tą verslą plečia, protingesni bando kažką ir iš universiteto pasiimt, kiti bent diplomą. Mano manymu problemos šaknys visgi yra didžiulis priimamų studentų skaičius, "kokybė arba kiekybė" nuo tos taisyklės nepabėgsi. Mažiau įstos, labiau patys studentai vertins mokslą, daugiau dėmesio galės dėstytojai skirt vienam studentui. Dabar atneša keli šimtai studentų rašto darbus, tai ką dėstytojas gali patikrint? Permeta akim ir tiek, visi tą žino, todėl ir nebijo pirkt. Kai ne kiekvienas galės gaut universitetinį išsilavinimą, ir darbdaviai valytojos pozicijai nebereikalaus iš kiekvieno diplomo. Su ta tikrinimo institucija tai tiesiog biudžeto švaistymas.