Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
dzo 2012-07-13 13:40
Nepatinka man tokios technologijos - issikains kas tau pasamonei patraukia demesi tik tam, kad kuo didesni suda pakist vietoj to kad produkta patobulint... Arba reiks kokius akinius nuo saules nuolat nesiot arba keist pasamone
Jomajo 2012-07-13 15:38
tai kad tie akiniai tuoj bus visi google, tada seks ne tik zvilgsnius i prekes, o i viska!
immortallt 2012-07-13 16:31
Dzo, o tu nebuk durnas ir lygink prekes. Sitokie dalykai jau dabar taikomi ir toje pacioje Maximoje. Pelningiausios jiems prekes padedamos akiu lygyje, srautui is desines, maziau pelningos, sunkiau parduodamos prekes isslapstomos virsuje ir i sonus. Tos, kuriu ieskoma prekiu tycia - kisama srautui i kaire daznai ir pan.
faktas 2012-07-13 22:03
Šiaip kad ir kaip ten bebūtų, čia labai gera marketingo strategija.
, būdamas pirmakursiu esu dirbęs prekybos centre. Šiaip atsižvelgiama į tai, kad perkamiausios prekės būtų padėtos akių lygyje, bet daugiau kažko labai ypatingo kaip ir nėra. Situacija tokia, kad prie skyrių dirbantys darbuotojai nelabai suvokia, kas perkama, kas ne, parduotuvės ištisai gauna prekių perteklius, darbuotojai jas dažniausiai kiša beveik ten, kur lenda. Žinoma, būna atvejų, kai kai kurie prekių gamintojai arba teikėjai išsiperka tam tikras vietas. Bet šiaip Lietuvos prekybos centruose net pasenusios programos naudojamos, su kuriom ne kažin ką paseksi. Marketingo statistinės analizės daugelyje atliekamos su paprasčiausiu Excel'iu, net neįdiegus reikiamų statistinių papildymų.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Prekyvietėse produktų gamintojai seka pirkėjų žvilgsnius