Kinijoje atidaryta ilgiausia pasaulyje greitaeigė geležinkelio linija

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

DJ_LFS 2012-12-28 14:15
Traukiniai atgimsta, šaunu!
mobilunkas 2012-12-28 16:11
ziauru kaip nuo pasaulio atsiliekam. visdelto ka reiskia didelis zmoniu kiekis ir tankis....
Rukis 2012-12-28 17:05
Na čia gal išskirtinis atvejis, bet komunizmas (bent jau iš dalies) pasiteisino tik Kinijoje.
Creatium 2012-12-28 17:56
Per kurią vietą? Per ekonominę prasmę, tai gal.. Bet per gyvenimo lygį, tai ką žinau..
Rukis 2012-12-28 18:34
Siejant ekonomiką ir politinį stabilumą. Todėl ir sakau, kad tik iš dalies. Nes kitose šalyse komunizmas visiškai nepasiteisino.
Evil Goku 2012-12-28 18:52
Matydamas toki "komunizma" Marksas turbūt karste turėtu taip smarkiai suktis, kad prijungus generatoriu būtu galima išspręsti viso pasaulio energetikos problemas. O jei rimtai, tai Kinijos ekonomika pakilo, kai valdžia ją paleido nuo pavadėlio.
Marius18 2012-12-28 22:23
Tai nevisai toks komunizmas ,kuri sukure Marksas ir Engelsas,sis laisvesnis
Paberzis 2012-12-28 23:17
Kažkaip keistai skamba, kad kasdien kursuoja 150 porų traukinių. Jei traukinys atstumą įveikia maždaug per 8h, turbūt logiška, kad dauguma reisų yra nuo pirmos iki paskutinės stotelės. Tad įdomu, kas kiek laiko realiai kursuoja traukiniai šia trasa? Nes jei tarkim 150 porų, tai 150 traukinių kasdien į priekį ir 150 atgal, o tai grubiai skaičiuojant 1 traukinys kas 10min.
Sloth 2012-12-29 09:03
Didelė dalis traukinių maršrutų Kinijoje išties sukasi ties traukinys kas 20-30 minučių riba. Žinant, kad tas maršrutas yra ypatingai svarbus ir ypatingai populiarus, manau visai realu, kad traukiniai kursuotų kas ~15 minučių. Dabartiniai lėtieji traukiniai važiuojantys panašu maršrutu atstumą įveikia per ~38h. Sėdimų vietų dažniausiai nelieka ir didelė dalis kinų atstumą įveikia stovėdami...
Vagydarnuor 2012-12-29 15:22
susimastykit kokia tokios pazanos kaina. O supratus tekyla klausimas ar cia pazanga..
Titano 2012-12-29 15:31
Ir kokia gi? Sakydamas kaina abejoju ar turėjai piniginę prasmę?
Sloth 2012-12-29 15:37
Maršruto kaina bus ~800yuanių, tai yra maždaug 380lt. Prastesnis, lėtasis traukinys, kuris maršrutą įveikia daugiau nei dvigubai lėčiau, kainuoja ~400-500 yuanių. Tai yra labai svarbus maršrutas tiek Kinijai ekonomine prasme, tiek paprastiems žmonėms. Net jei kalbi apie įdiegimo kaštus, jie vis tiek atsipirks palyginus greitai. Todėl tavo bumbėjimas kažkaip visiškai ne į temą.
Vagydarnuor 2012-12-29 16:31
Kapitalistas as turejau omeny isnaudojamus zmones
blizzard 2012-12-29 20:45
Na traukinių linija turbūt vienas iš labiausiai atsiperkantčių infrastruktūros rūšių. Pagalvokit ta linija ne vien bus galima žmones vežioti, o kur dar krovianiai kurie bus pervežami.. traukinys vis dar išlieka pačia ekonomiškiausiu krovinių pervežimo priemonė sausuma, nes lokomotyvų naudingumo koeficientas viršija 30proc. tuo tarpu vilkikai kurą naudoja mažiau efektyviai. Žinoma ir ne vien tiek, apie pervežimo mastus irgi galima pagalvot jeigu vienu vilkiku galima pervežt iki 40t, o vienas traukinio vagonas gali būti pakrautas iki 100t, o sastato ilgis gali viršyti ir 100 vagonų (bent jau lietuvoje). Taigi geležinkelis yra labai svarbus objektas. Tarp kitko pagal statistiką keleivių vežimas traukiniu yra nuostolinga veikla užsienio valstybėse geležinkelių nuostoliai dėl keleivių pervežimo yra konpensuojami valstybės. Lietuvoje Lietuvos geležinkeliai 2010 metais patyrė 100mln lt nuostolį dėl keleivių pervežimo, tačiau tais pačiais metais ši bendrovė buvo viena iš pirmaujančių pagal gautą pelną, visas pelnas ėjo iš krovinių pervežimų, neskaitant to ji pati turėjo padengti tuos 100mln lt nuostolius ir vis vien uždirbo jei neklystu apie 30mln lt. Bet Kinai turi įspūdingesnių traukinių pvz greičiausias traukinys pasaulyje kuris naudojamas keleivių pervežimui. Veikia magnetinės levitacijos principu ir išvysto iki 450km/h greitį, 30km atstuma pravažiuoja per 8mins. Kiek sutaupoma kuro ir laiko žmonėms.. http://youtu.be/RaCfUp-t3WE
loggo 2012-12-30 01:51
Tu keistuoli, o tai kaip Kiniją pavadintum? ;D Kapitalistais? Prieš kritikuodamas kažką, susimąstyk prieš tai, nes gali apsikvailint.
Sloth 2012-12-30 03:52
Bet tu tai grybauji. Geležinkelis, kuris iš esmės skirtas tavo "išnaudojamų" žmonių gyvenimui pagerint, tau atrodo, kaip menka pažanga? Koks gi iš tavęs tada socialistas, jei žmonių gyvenimo gerinimas tau nė motais? Informuosiu, kad tie, kas turi pinigų, nesivargina riedėt geležinkeliu, kad ir koks greitasis jis būtų, jie skraido. P.S Kinijoj žmones išnaudoja tiek pat, kiek ir visur kitur. Dirba žmonės ne verčiami, o dirba pagal tokį atlyginimą, kokį gali pasiūlyti valstybės ekonomika. O būdų užsidirbti ir praturtėti Kinijoje tikrai nemažai. Todėl eik gal geriau paverk apie tai, kaip žmonės išnaudojami vietname, tailande, afrikoj ar pietų amerikoj. Greitųjų geležinkelių jie ten neturi.
Vagydarnuor 2012-12-30 18:29
nebukit etatiniai komentatoriai. Jus manes net neklausiat ka as turiu oemny iskart ale ginybini savo nuomones komentara saunat. Patariu pradeti ziureti i tokius dalykus placiau vyrai. Ir as ne socialistas, as tiesiog nesaliskas stebetojas
marozas 2012-12-31 00:10
Pasižiūrėjus į tamstos komentarus, pasidaro aišku, kad pats tamsta į viską žiūrite labai siaurai ir nesuprantate apie ką kalbate. Akivaizdu, kad neturite žinių nei apie Kiniją (turbūt net neverta klausti, kiek laiko esate ten praleidęs?), nei apie geležinkelius, kurie ten statomi. No offence, bet tai nėra protingo žmogaus požymiai.