Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
immortallt 2013-02-14 17:56
Simplicity, dar visai nesenai, vienai iš tų tavo minimų šalių buvo ir Ispanija. Tiesa, situacija kardinaliai pasikeitė.
O šiaip investicijų ateitų daugiau, jei jų patys gyventojai nestabdytų.
Simplicity 2013-02-15 01:27
Ir kas gi rėkia, kad atėjūnai pinigus išsiveš? Tikrai ne „runkeliai su šakėmis“, o malūnsparnius perkantis Lietuvos verslo elitas. Atėjo Barclay'us į Vilnių ir pasipylė internete straipsniai po 300 litų, kaip blogieji užsieniečiai atima iš Lietuvos verslininkų IT darbuotojus. Tik LIDL pagalvojo apie plėtrą Lietuvoje, tai iškart spaudoje straipsniai apie tai kaip nukentės vietiniai pardavėjai su tiekėjais.
Kaip rašiau, lietuviškam verslui konkurencija tikrai nereikalinga, nes viskas tarpusavyje yra gražiai pasidalinta ir atlyginimai aptarti. Imkim, kad ir tą patį tarptautinių reisų vairuotoją — visur jo laukia minimalus atlyginimas ant popieriaus + centai už kiekvieną nuvažiuotą kilometrą - atskaitymai iš oro. Prekybos centrai kainų tarpusavyje nederina, bet pirkinių krepšelis visur kainuoja praktiškai tiek pat Tokių pavyzdžių galima surasti begales.
Suprantu, kad Lietuvoje geriau nei Afrikos žemyne, (o lygiuotis į Vakarus yra griežtai draudžiama), bet jei taip ir toliau, tai tuoj nebebus į ką Europoje ir besilygiuot— iš to paties TSRS bloko ištrūkę kaimynai jau pradeda mus savo ekonominiais rodikliais lenkti...
Shinigami 2013-02-15 07:35
Tik viskuo kaltini turtingus? Aš dirbu ten kur tenka su visais bendrauti ir žinau, kad didelė dalis runklelių rėkia taip kaip sakiau. Kaip jie priešinasi bet kokių darbų vietų kūrimui. Net gyvendami už poros kilometru, bet vis tiek rėkia.
vvv2 2013-02-15 09:44
Simplicity 2013-02-15 10:31
Tik nereikia... Gal galima sukonkretinti apie tą pasipriešinimą darbo vietoms? Ruošeisi jėgainių parką, atliekų rūšiavimo punktą ar fermą atidaryti?
perihellis 2013-02-15 11:03
visuomenė aplamai priešinasi betkokiem pokyčiam
ps. Prie ko čia minimalus atlyginimas? nematau jokios naudos dirbtinai keliant atlyginimus.
vvv2 2013-02-15 11:09
- mąstė verslininkas carinėje Rusijoje, kol neatėjo raudonasis teroras ir neišleido jo šūdukų..
Shinigami 2013-02-15 11:51
Mano darbas susijęs su naudingųjų išteklių karjeru žvalgyba ir projektavimu. Karjerų ne eksploatuojam, o tik žvalgom ir projektuojam. Ir jau 4 metai, kaip jaučiamas vis didesnis ir didesnis pasipriešinimas karjerų atidarymui. Kitaip sakant ir darbo vietų kūrimui. Net jei aplink karjera kilometro spindulių niekas negyvena, vis tiek pasipriešinimas dideli.
perihellis 2013-02-15 11:58
taigi kažkas iš to uždirbs daug daug pinigų, o tie besipriešinantys žmonės uždirbt ne tiek ir daug. Kaip taip galima? taigi baisu, jei kažkas gerai uždirba. Dar priešinasi, nes bijo, bijo nes nieko nežino ir neišmano apie tam tikrą sritį. Tiki girto kaimyno ar per tv garsiausiai išrėkusio nuomone.
vvv2 2013-02-15 12:00
- pats tu girtas..
p.s.
- šiandien aš buvau girtas
- ir kas tave pagyrė?
Simplicity 2013-02-15 12:51
Paaiškinsiu iš kur pasipriešinimas.
Galiu papasakoti iš savo patirties.
Kažkada teko kelias atostogų savaites praleisti kaime. Kažkur už 2-3 kilometrų nuo mūsų kaimo atidarė karjerą. Sunkvežimiai, kaip žinia, oru neskraido, o važinėja bendrais kaimo keliais. Karjeras buvo naudojamas gana intensyviai, tad sunkiasvorė technika žvyrkeliais lakstė kas 20-30 minučių.
Pliusai
+ Visai šalia kelio gyvenantiems sudėjo plastikinius langus (nuo kelio pusės)
Minusai
- Darbo vietų aplinkinių kaimų gyventojams apskritas nulis, nes įmonės turėjo savo techniką ir personalą.
- Amžinas triukšmas ir dulkių stulpai, smėlio kopos posūkiuose, išdaužytos duobės bendro naudojimo keliuose.
- Visiškas nesiskaitymas su kaimo bendruomene— jokios pagarbos kitiems eismo dalyviams, lakstymas dideliais greičiais (gi baltų lentų nėra).
- Baigus eksploatuoti, keliasdešimties metrų gylio karjeras paliktas neaptvertas. Savininkai pasirūpino tik ženklu „Privati valda“ ir kelio užtvaru
Gerai, aš ten praleidau kelias atostogų savaites, bet kitiems reikėjo su tuo triukšmu ir dulkėmis kelis metus taikytis. Dingus sunkiasvorei technikai, karjeras niekur nedingo. Jaunoms šeimoms atsirado dar vienas rūpestis, kad kelio užtvarą apėję vaikai, bežaisdami karjere bėdų nepasidarytų.
vvv2 2013-02-15 12:59
Keletas:
- vasara kaime sugalvojau rankomis su kastuvu iškasti nedidelį drenažą, tai visas kaimas aptarinėjo "koks aš durnas miesčionis"..
- kitą kartą sugalvojau kaime aplink namą supirkti nenaudojamą žemę ir apsitverti, tai vėl visas kaimas aptarinėjo "koks aš išnaudotojas ir buržujus", vienas net demonstratyviai apmyžo tvorą..
perihellis 2013-02-15 16:47
čia tenka sutikt su vvv2
Shinigami 2013-02-15 16:49
Kelias - visuomeninio naudojimo objektas. Visi keliai yra tiesiami ir numatomi jiems maksimalus transporto srautai, bei transportas (maksimalus svoris). Jei jo jie neviršija tuomet nieko nepažeidžia. O keliais gali važiuoti kas tik nori ir nebūtinai iš karjero. Vilniuje nutiesė nauja kelią kuris sujungė Molėtu plentą ir Geležinio vilko gatvę. Bet dėl to kelias priartėjo prie kai kurių gyvenamųjų namų. Bet miestui to reikėjo tam, kad sumažintu kamščius. Jei į visų pasipiktinimus žiūrėsi tai nieko niekur ir ne pastatysi.
Kad niekas negavo darbų - tai labai abejoju. Nebent nebuvo nuėję ieškoti pas juos darbo, o laukė kol ateis ir pasiūlys.
Keliu tvarkymų karjeras privalo rūpintis. Jei nesirūpina va tada jau galima skusti ir reikalauti sutvarkyti.
Dėl lakstimo dideliais greičiais čia ne karjeras kaltas, o vairuotojas. Vairuotojas tai paprastas žmogus kaip ir to kaimo gyventojas. Jam mokama už pervežtus kiekius.
Ar jis iš ties baigtas eksploatuoti? O ne tiesiog sustabdyti darbai dėl užsakymų trukumo. Šiaip karjerai būna aptverti dirvožemio pylimais. Žinoma per juos galima nesudėtingai perlipti, bet ir per tvorą galima perlipti. O kad vaikai nelaipiotu tėvai turi juos išmokyti nelįsti į privačia valdą.
Statybose taip pat vaikams žaisti negalima, nes pavojinga.
Simplicity 2013-02-15 17:00
Matai kiek visko reikia sužiūrėti ir sukontroliuoti? Turi susirasti kas vežioja, fotografuoti pažeidimus, tampytis su popieriais ir ieškoti teisybės, mainais už tai nieko negaudamas. Tai gal visgi yra racijos „kaimiečių“ mąstyme?
Shinigami 2013-02-15 17:13
O tai kai tu važiuoji tavo visus pažeidimus taip pat turi kažkas fotografuoti. Ar tu sakai, kad nepadarai jokių pažeidimų kelyje? Be to tu į kaimą pėščiomis atėjai ar automobilių atvažiavai? Jei automobilių - tai tavo automobilis taip pat gadino kelia ir kėlė dulkes. O kaimiečiai dažnai iš vis be teisių kaimo keliais laksto.
Simplicity 2013-02-15 18:43
Neįsižeisk, bet rašai taip lyg būtum susipykęs su sveiku protu. Nereikia būti kelių inžinierium, kad suvoktum kokį poveikį kelio dangai daro 1.5 tonos lengvasis automobilis ir 15 tonų žvyro pasikrovęs sunkiasvoris transportas.
Kažin ar pats labai norėtum, kad pastoviai po langais važinėtų ir dulkių stulpus keltų sunkvežimiai. Todėl nederėtų pykti, kad pikti ir tamsūs „kaimiečiiai“ karjerų savo kaimų pašonėje nenori
p.s.
Sprendžiant iš konteksto, kuriame vartojamas išsireiškimas „kaimiečiai“, tai jie ne žmonės, o kliuvinys, trukdantis pasiimti po žeme užkastus pinigus
perihellis 2013-02-15 19:01
kaimietis gyvena žmogaus viduje, o ne kokiam vienkiemy..kaimietis gali gyventi ir vilniuje ar betkuriam kitam mieste gyvenančiam žmoguje. Dėl kelio tai jeigu nėra jokių nurodymų, kad ribojamas transporto priemonių svoris, tai važinėt gali ir vilkikai pilnai pasikrovę. Man kaikurie kaimiečiai šiek tiek primena 'miestiečius', kurie persikrausto šalia kokio nors kabako ir poto skundžiasi, kad naktį didelis triukšmas būna viskas idealu nebūna, visada kažką aukoti reikia.
Nerkashis 2013-02-16 14:16
Ponai, perskaitęs jūsų nuomonę supratau, kad Lietuvoje darbininkai laukia gerųjų verslininkų, kurie maldautų jų pas juos dirbti. Be to, tas verslininkas turi vykdyti tokį verslą, kad bendruomenei tiktų. O jei tema pakryptų apie darbo sąlygas ir atlygį...
Kažkada mokėjom džiaugtis tuo ką turime. Bet nebe tie laikai. Dabar savo teises žinom geriau nei savo pareigas. Gal reiktų nuo čia pradėt bėdų ieškoti?
perihellis 2013-02-16 14:22
http://2.bp.blogspot.com/-PIKHFdUp81A/T ... ot+doc.jpg
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
R.Kuodis: reikia viską daryti, kad žmogus bedarbiu nebūtų ilgiau kaip metus