Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
vilius123 2014-05-13 10:07
Idomu ka sita persona turi bendro su technologijom? Turbut tik tiek, kad moka naudotis telefonu Informaciniu portalu, rasanciu tokiomis temomis daugiau nei pakankamai, islaikykit savo isskirtinuma ir leiskit nors cia pailset nuo visu tu snukeliu...
Simplicity 2014-05-13 10:23
Jau geriau straipsniai apie Prezidentę, nei apie telefonu valdomą vibratorių.
lucy 2014-05-13 11:26
Žinau kad pasirodysiu labai nevisomeniškas, bet kiek žmonių sužinojo iš šito straipsnio jog praėjo rinkimų turas? Pats asmeniškai žinojau jog turi būti kažkada greitu laiku, nes paštu balsavimo lapuką buvo atsiuntę, bet datos neužfiksavau, kažkaip tikėjausi jog mėnesio gale.
Simplicity 2014-05-13 12:44
Šuliny gyveni ar vien tik rusiškais televizijos kanalais esi gyvas?
Bent kiek lietuvišku oru kvėpuojantys žino kas Lietuvoje vyksta.
immortallt 2014-05-13 12:47
Na va, reiškia inkšti dėl gyvenimo Lietuvoje negali, tau nė kiek nerūpi, kad jis gerėtų.
Arthuras 2014-05-13 13:10
Grybauskaitė padarė daug klaidų. Ir tokių idiotiškų. Neaiški ir jos istorinė praeitis. Tačiau, kad ir kaip ten bebūtų - nėra daugiau už ką balsuot...
ra2 2014-05-13 13:24
Laurynas19 2014-05-13 14:25
Sutinku, jog straipsnis apie prezidentę geriau, bet jau ne toks. Nesugebėjau perskaityti straipsnio iki galo, nes tokia "gaida" parašyta, kad ** ..
negi negalima normaliai parašyti straipsnio, nekišant savo nuomonės?
007 2014-05-13 17:44
Būtų visi tokie kiap tu, Lietuva jau neegzistuotų.
lucy 2014-05-13 19:58
Oi oi, kokie čia visi pikti tipiniai lietuviai, ir prie ko čia rusiški kanalai aš TV nebežiūriu nuo studentavimo laikų.
Šiaip mielai paskaitinėčiau naujienas apie Lietuvą, bet nėra nė vieno normalaus tinklalapio, kur nereiktų plaukti šūdų jūra ir ieškoti vieno gero straipsnio (delfi, 15min ir tt).
O ir šiaip Lietuvos naujienos būna tokios tas tą padarė tas aną, puse metų loja ir nieko nepadaro - žiūrėti tai yra tik nervų gadinimas, normalioje valstybėje to neturėtų būti.
http://img0.joyreactor.com/pics/post/fu ... 30284.jpeg
http://img0.joyreactor.com/pics/post/fu ... 30289.jpeg
Net ne "poor".
007 2014-05-13 20:10
Tipinis Lietuvis tai tu. Nieko nepadaro? O iš kur tu žinai jei tv nežiūri ir tinklapiuose neskaitai? Abejoju, ar čia labai daug sekančių kiekvieną valdžios judesį, bet kažkokią nuomonę turėt reikia. Ir tikėti pažadais niekas nesiūlo. Argi mes tikim tais pažadais? Tiesiog balsuodami atliekam savo pareigą ir išreiškiam savo nuomonę, kas turėtų valdyti o kas ne.
O verkšlent visi moka. Verslininkai vagys, valdžia vagys, o vat pats individas nuo kompo nenueinantis ir viskam abejingas, tikras "pavyzdys" visuomenei.
lucy 2014-05-13 21:48
TV žiūrėdavau mokyklos laikais ir tenka pažiūrėt, kai pas tėvus parvažiuoju, tai TV yra tiek degradavusi, kad nieko nėra žiūrėt tiesiogine šio žodžio prasme, visokie šokiai ir dainos absoliučiai nepernešu tokių pievų, seniau bent filmu parodydavo.
O dabartinis balsavimas ir demokratija yra tik iliuzija jog tu gali rinktis ir kažką padaryt ir pakeisti. Tai yra tiesiog rinkimasis iš dviejų blogių(nors abejoju ir tuom). Kandidatai nėra įpareigoti atlikti tą ką prižada, o prižadėt jie moka. + nesvarbu ką mes išsirinksim ir ką mums prižadės, esame Europos įtakos zonoje ir vis tiek bus daroma pagal Europos direktyvas. Lietuvai tiesiog nepasisekė jog yra "buferis" tarp Rusijos įtakos zonos ir Europos, pjauna ir drasko abi pusės
kitty 2014-05-13 23:16
As irgi TV neziuriu,dar ir ne lietuvoj gyvenu-ir vistiek zinau kada rinkimai
Is tikro tai rinkimu,ypac seimo, laukiu kaip "statistinis lietuvis" Eurovizijos- paziuret kokia cirko programa parenge sykart.
Kada gi pagaliau versim valdzia is pamatu ir pagaliau surinksim partija nors kazkiek orientuota i ilgalaikius sprendimus ir ilgalaike gerove. Imkim pavyzdi is Cameron- kad ir kaip zmones jo neapkencia,jo taktika atnes ilgalaikiu pasekmiu i geraja puse...(jei yra geresniu politiku-prasau,apsvieskite mane!)
immortallt 2014-05-14 01:18
Juokingi jūs chebra, kaip jūs ką nors keisit, kai praėjusi vyriausybė būtent ir darė darbus orientuotus į ilgalaikius rezultatus - už tai buvo neperrinkta, nes nepriėmė populistinių ir griaunančių sprendimų, kuriuos laisva ranka priima socdemai, o po aiškina, kiek daug nuveikė - pasididino algas ir padidino MMA bei grąžins sumažintas pensijas, paieškoję tų 100mln litų, kuriuos išleido savo algoms pasididinti, o čia dar fantazuoja apie valdžios griovimą. Ne valdžią griauti reikia, o arba iš degradų nesugebančių savimi pasirūpinti balso teises atimti (kaliniai, valstybės išlaikytiniai, ligoniai su psichinėm ir psichiatrinėm negaliom), nes jie net patys asmeninių teisingų sprendimų negali priimti, o gaunas, kad valstybės valdymą lemiančius sprendimus atlikti gali, arba daryti egzaminus iš politikos ir ekonomikos, norintiems tą balso teisę įgyti. Na dar teoriškai įmanoma šviesti visuomenę, bet čia kelių dešimtmečių darbas.
Nori kokybiškesnio informacijos šaltinio? Yra vz.lt, kol į komentarus nelendi, daugmaž neblogai, bet žurnaliūgos irgi sublizga kartais.
TV įjungiamas tik pažiūrėti žinias.
007 2014-05-14 09:37
Dėl vieno sutinku, tai TV Jau, kad visiškai nenaudingas dalykas turbūt net diskutuot nereikia. Bet tamstos požiūris nėra geras. Atvirai pasakius, šįkart balsavau ne už pažadus, bet už padarytus darbus, kurie mane tenkino iš dalies. Nebuvo didelio pasirinkimo, todėl priėmiau sprendimą balsuoti už tą žmogų, kuris aš labai tikiuosi, blogiau nepadarys. Aš kaip ir tu, nežinau ar bus geriau, bet bent jau nuomonę išreiškiau. Supranti, kad kuo mažiau žmonių balsuoja, tuo lengviau pasiekti gerų rezultatų tam tikroms interesų grupėms? Tokių kaip tu bent pusė lietuvių būtų, tai žiūrėk, Tomaševskis greitai prezidentu taptų. O manau, nedaug lietuvių to norėtų. Žodžiu, lengviausia nieko nedaryti ir pirštais badyti. O kai reikia kažką padaryti, tada jau niekas, pasirodo, nepasikeis. Aš pavadinčiau tai paprasčiausia tinginyste. Pirmiausia pamąstyti, tada išeiti iš kambario, pažymėti x prie vienos iš pavardžių ir grįžti atgal prie kompo nereikia baigt moklsų. Ir nuo to niekas nepasikeis. Kompas neišeis. Bet pilietinė pareiga bus atlikta.
ra2 2014-05-14 11:22
gagu 2014-05-17 03:21
Būtent, kad į balsavimą nereikia numuoti ranka. Kiekvienas yra reikšmingas ir atsakingas. Turim kiekvienas kiekvieną įtikinėt, kad nepasiduotume depresijai ir bendrai siektume geresnės ateities. Kuo daugiau žmonių domėsis ir diskutuos tarpusavyj apie politiką ir balsuos, tuo geresnis rezultatas bus. Net Lietuvos herbas - vytis primena, kad reikia nepamišti mokėt kovot, nes kitaip priešas nukariaus
Nors su artymaisiais keliais žodžiais persimest apie politiką ir tai jau bus didelis žingsnis į priekį. Kuo labiau sklis žinios, tuo geriau bus.
O pasidavimas prilygsta savo valios atidavimą ir vergystei korumpuotiems lobistams ir valstybės priešams.
P.S.
Tikiuos nors kamnors sužadinau pilietiškumą
Simplicity 2014-05-17 12:12
Aš savo išankstinio balsavimo voką, vakar į pašto dėžę išmečiau
Arns 2014-05-17 13:25
balsuoti reikia, tačiau faktas kad šiuose rinkimuose nėra vertų žmonių. Vienoj turim Balčyti, kuris geras žmogus, ir bent kažkiek bandytu derinti konfliktuojančias puses, o kitoje karingąją Grybauskaitę, kuriai, kaip ir vienam žymam Lietuvos praeities veikėjui, visur reikia priešų, nes antraip pamatys kad niekas nedaroma. Pasirinkimai toli gražu ne iš geriausiųjų valstybei, bet iš to kas rinkosi, vieninteliai verti būti antrame ture.
Simplicity 2014-05-17 13:53
Kokias čia konfliktuojančias puses reikia derinti? Tipo, Ukrainą su Rusija ar Rusiją su JAV? Vienžo, rusus skriaudžia...
Lyrinis nukrypimas apie Rusiją ir Ukrainą.
Putleris Kijevo prašo, kad tas referendumus leistų, su teroristais derėtųsi ir apie Ukrainos federalizaciją pagalvotu, kai tuo tarpu pas save įstatymais viską sustatė taip, kad piliečiai net neturi teisės prieš valdžią ar jėgos struktūras burnoti, nes iškart gresia baudžiamoji atsakomybė ir 5 metai kalėjimo vien už tai, kad tu kaip dalyvis (net ne organizatorius) į mitingą atėjai. Apie tokius referendumus, kaip buvo Kryme, aš jau net nekalbu
Lietuvos santykiai su Rusija.
Be to, turi būti su šlapiu maišu per galvą trenktas, kad draugautum su tuo, kuris visą laiką ant tavęs šika ir visais būdais kenkia. Lietuva nori draugiškų santykių su Rusija, tačiau mainais gauna draudimus eksportuoti produkciją į Rusiją, dirbtines kliūtis Lietuvos vežėjams (kurie kaip atsiranda, taip ir dingsta Putleriui pirštu mostelėjus), laidas tema „Savi šaudė į savus“, „Lietuviai visada norėjo į CCCP“, „Baltosios pėdkelnės, arba kaip Lietuviai snaiperius čečėnams ruošė“, „Kaip Lietuva ir kitos Baltijos šalys istoriją iškraipo“. Turim dar ir drūžbos vamzdį, kuris „užtuko“, o rusai lietuvių pagalbos remontuojant tiesiog atsisako.
Lietuvai įstojus į NATO, Lietuvos teritorijoje naikintuvai pradėjo kristi, dabar dar ir laivai ekonominėje LR teritorijoje apsilanko, šiaip koks „pasiklydęs“ rusų lėktuvas įskrenda.
Jei Lietuva norėtų pyktis su Rusija.
Jei mūsų valdžia būtų tokia pat nesveika, kaip kremlinai, tai galėtumėm užraukti elektros importą į Kaliningradą, pradėti geležinkelio ruožo į šią sritį remontą, riboti šios srities gyventojų judėjimą. Va tada, tu raudonskūri, galėtum rėkti, kad Lietuva pykstasi su rusais. Dabar gi, prezidentė tiesiog nekeliaklupsčiauja prieš Kremlių, nes tie vis tiek tai priims ne kaip norą draugiškai sugyventi, o tik kaip silpnumo ir pavaldumo ženklą.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Lietuvos visuomeninė situacija: kodėl D. Grybauskaitė nelaimėjo iš karto