Atsitiktinis vizitas į servisą atvėrė akis, kodėl „gerų metų“ automobilis buvo toks nebrangus

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Lithrum 2014-07-22 00:10
Dabar gales dvi masinas parduoti
Lithrum 2014-07-22 00:12
Kai pagalvoji ko tik zmones nedaro del pinigu,net kitus zmones parduoda o cia jugi su vaikais butu vaziavusi ir i avarija patekusi ir ate ate Jie gal nepagalvoja ir nesupranta
kestutisz 2014-07-22 07:30
Kur nepagalvoja. Vieną tokį egzempliorių servisiuke apžiūrinėjom - pasirodo kotletas, skirtingų mėsos rūšių, nors atrodo viskas gražiai. O paklausus ko nesakė iš karto - taigi ką nematėt kad kaina "eksportui" parašyta, mol kazachams tiks...
ponulis 2014-07-22 09:14
Daug metu gyvenimas susijes su masinu bizniu. Per tiek laiko, kurijozas, kad yra teke atgal atpirkti 2 masinas, kurios buvo musu paciu remontuotos , po DIDELIU avariju ir pateko i antra didele avarija. Vienas atvejas, buvo keistas visas stogas masinai, ford focus. Buvo virtusi. Virinta buvo ties stoikem. Sita masina po 2-3 metu atgal atkeliavo smarkiai dauzta (jau ardymui, nes nuvertejo). Kita didele avarija, buvo briedis. Stogo stoikes liko vietoje , kur virinta (na vienoje is 6iu vietu kur virinta, itruko), O STOGAS TIESIOG NUPLYSO NUO stoiukiu, kaip konservu dezute , nuplyso 2/3 stogo, o stoikes liko vietoje. Plyso per gamyklines vietas, toli nuo virinimu... Antras atvejas, virintas ketvirtis su lanzeronu, vel gavo smugi dideli i ta kampa, jokiu trukimu per virinimus nei krust, apart trukes spaklis tuose vietose del metalo deformacijos. Isvada tokia. Yra kebuvo meistru kurie daro tikrai ziauriai gerai. Yra kreivarankiu... Tarkim stoikes virinant metalas buna 3 sluoksniu. Kiti tik isore virina, nes i vidu nepateksi. Rimti meistrai moka pjauti "laiptais" stoikes suvirina net vidini sluoksni.
immortallt 2014-07-22 20:12
ponuli, gamyklinės mašinos gaminamos taip, kad maigytųsi ir byrėtų pakankamai lengvai, taip apsaugant žmones viduje, o ne liktų sveikos, kaip prieš 50 metų būdavo - tėškias į sieną, mašiną iš išorės tik su įbrėžimais ir palankstymais, viduje visi lavonai. Tad vertinti tik pagal tai, kad ne per siūlės nuėjo nepakankama.
Anonymous 2014-07-22 20:43
Ahoy, saugumo ekspertai, gal dar pasakysit, kad sportui užtenka gamyklinio stiprumo? Prie ko sportas? Ogi ten saugumas aukštam lygį - nusivarto prie 150 ir nieko, net pagalvių nereik. Tai štai, gerbiami saugumiečiai, siūlau visoms mašinoms virinti, tai yra, pirkti firminius lankus, visus diržus perdėti į penkiataškius ir padaryti privalomus šalmus. Šalmus, aišku, tik sertifikuotus! Štai jums ir saugumas būtų. O ir baudų kiek surinktume už šalmų nedėvėjimą! Pasaka!
sub 2014-07-24 14:00
Sportui - faktas kad reikia papildomų apsaugų, atraminių konstrukcijų, penkiataškių diržų, sustiprinto rėmo, saugos lankų, ir svarbiausia - šalmo. Neveltui ralyje gali išvysti laužus prigrūstus metalo strypų. Na bet eiliniai žmonės taip pat turėtų suprasti, kad sportinis automobilis skirtas tik sportui, o neruoštas sportui - keliams, bet pas mus atvirškščiai.
Anonymous 2014-07-24 17:35
Sportinis juk saugesnis? Tai ir „civiliams“ galima suteikti tokį saugumą! Ar jums nerūpi jūsų artimųjų sveikata?
sub 2014-07-25 11:12
Taip saugesnis, prupažystu. Bet esminis dalykas, kad sportinis tai ne keleivinis automobilis. Jo apsaugos atima vietą ir komfortą, o tai ir yra svarbiausia keleiviams.
FtBall 2014-07-25 11:25
Ar tikrai saugesnis? Kažkodėl man priešingai atrodo. Iš kokių medžiagų padarytos apsaugos? Koks jų tvirtumas? Pats automobilio kėbulas sutvirtintas? Tvirtas ir nelinkstantis automobilis kelyje tikrai nėra saugus.
Anonymous 2014-07-25 17:26
Žiūrim į ralio avarijas - baisiu greičiu suidaužo, bet lieka sveiki. Štai, koks saugumas turi būti privalomas. Šalmai - irgi! Laikas susirūpinti mašinų vairuotojų saugumu iš tikro. Beje, praktiškai visose mašinose motoro kompas leidžia uždėti greičio ribotuvą: 130 km/h ir tai būtų pirmas rimtas žingsnis saugumo link.