Atsitiktinis vizitas į servisą atvėrė akis, kodėl „gerų metų“ automobilis buvo toks nebrangus  (11)

Klaipėdoje dirbančios „Opel“ atstovybės „Armi servisas“ meistrai prieš kelias dienas susidūrė su atveju, kurį galima drąsiai kalti prie šešėlinio automobilių verslo gėdos stulpo. Simpatiška, „gerų metų“, nebrangi „Meriva“ jaunai vaikų gydytojai buvo įsiūlyta nuslepiant faktą, kad nedidukas 2008 m. gamybos vienatūris greičiausiai jau yra pabuvojęs kažkieno įkapėmis.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Socialinio saugaus eismo projekto „Geležiniai spąstai“ komanda identifikavo trečią ratuotą frankenšteiną.

„Šio automobilio savininkė nebuvo užsiregistravusi į patikrą po „Geležinių spąstų" vėliava ir į mūsų dirbtuves atvažiavo dėl rūpesčių kėlusios pusiau automatinės pavarų dėžės „Easytronic". Po automobiliuko apžiūros paaiškėjo du dalykai: geroji naujiena buvo ta, kad transmisija veikia puikiai, tik ją reikia teisingai naudoti (t. y. perjungiant pavarą reikia atleisti akceleratorių), o blogoji - beveik visas kairys vienatūrio šonas įvirintas iš kitos mašinos", - konstatavo „Armi servisas" technikos direktorius Gintaras Sendrius.

Po to, kai atsigavusi nuo šoko „Meriva" šeimininkė papasakojo mažojo vienatūrio įsigijimo aplinkybes, neliko nė mažiausios abejonės, kad moteris tapo klasikinio apgavikų triuko auka. 2008-ųjų pabaigoje pagamintas automobiliukas su maždaug 66 tūkst. kilometrų rida buvo parduotas už 15000 litų. T. y. neįtikėtinai pigu, nes tokio amžiaus ir analogiškos komplektacijos mašinos rinkoje kainuoja apie 20-25 tūkst. litų. „Gerą" kainą pardavėjas grindė paaiškinimais, esą vienas vienatūrio šonas yra truputį apibraižytas, todėl prireiks kosmetinio remonto. Kadangi visi kiti išoriškai matomi dalykai nekėlė abejonių - tarpeliai tarp durelių ir statramsčių, kapoto ir priekinių sparnų buvo lygūs, parodomoji kėbulo problema pirkėjai atrodė esanti smulkmena. Tą patį sakė ir ją lydėjęs bičiulis, bandomojo važiavimo metu neradęs didesnių priekaištų.

Į firminį „Opel" servisą naujoji „Meriva" šeimininkė užsuko tik norėdama pasitarti ar nereikia kokios nors meistrų pagalbos pusiau automatinei pavarų dėžei - į moters klausimus, kodėl automobilis trūkčioja perjungiant pavaras garažininkai Plungėje negalėjo tiksliai atsakyti.

„Tiesą sakant, ir mes negalėjome atsakyti į visus klausimus. Tarkim ar automobilis turi oro saugos pagalves? Kompiuteris rodė jas esant, tačiau matant kaip buvo beviltiškai prastai suremontuotas kėbulas, mes beveik neabejojome, kad elektronika yra apgauta. Kita vertus, net jei ši sistema per stebuklą būtų atstatyta, avarijos metu oro pagalvės tikrai labai menkai pagelbėtų: kairysis šonas virintas ir nesėkmingai tiesintas bandant atitampyti ankstesnėje avarijoje sugniuždytą metalą, todėl jei, neduok Dieve, dar kartą gautų smūgį į kairį šoną, salonas būtų labai stipriai deformuotas. T. y. nedirbtų pačios pagrindinės saugos konstrukcijos. Metalą kaitinant, tiesinant, pjaustant ir virinant jų standumas sumažėjęs mažiausiai 2-3 kartus. Jei šios kartos „Meriva" buvo gavusi 5 „EuroNCAP" žvaigždutes, tai po tokio remonto, mano manymu, jų nelikę nė vienos", - samprotavo bendrovės „Armi servisas" technikos direktorius.

G. Sendrius taip pat pastebėjo, kad ruošiant mašiną pardavimui kėbulo remonto pėdsakai buvo maskuoti apatinę slenksčių dalį užpurškiant bitumu ir bandant sukurti įspūdį, kad automobilis padengtas antikorozine danga. Dar vienas dalykas, leidžiantis spėti apie skaudžius buvusios avarijos padarinius - pakeistas salonas. Sėdynėse nėra šildymo įrangos, nors prietaisų skydelyje yra klavišas, turintis šią sistemą įjungti. Plastikinės apdailos detalės taip pat atrodė nepriekaištingai. Pamatyti, kas yra kas, buvo galima tik automobilį pakėlus keltuvu.
Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: delfi.lt
(31)
(9)
(22)

Komentarai (11)