Širdį verianti poros kelionė aplink pasaulį: 26-eri metai kelyje (Foto) (0)
Guntheris Holtorfas paliko Bavariją 1989-aisiais ir savo mėlynu visureigiu patraukė į Afriką. Prabėgus 26 metams jis grįžo namo nuvažiavęs beveik 900 000 km ir aplankęs 215 valstybių.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Automobilį teko remontuoti kalnuose
G. Holtorfas su žmona iš pradžių 5 metus keliavo po Afriką, po to nusprendė važiuoti į Pietų Ameriką, kurią vyras gerai žinojo dirbdamas aviacijos versle ir norėjo parodyti savo mylimajai. Vėliau jie tęsė savo žygį po Šiaurės Ameriką, Aziją, Australiją ir apvažiavo visas Europos šalis.
Kai kuriose valstybėse jie buvo pirmieji svetimšaliai, kuriems leista įvažiuoti savo automobiliu. O kartais kelionės planavimas užtrukdavo itin ilgai - pavyzdžiui, vien tik planuojant kelionę į Mianmarą jie užtruko 6 metus.
Buvęs aviacijos bendrovių „Lufthansa“ ir „Hapag Lloyd Flug“ vadovas G. Holtorfas 1989-aisiais turėjo užtektinai santaupų kelionės pradžiai, tačiau vėliau jie užsidirbdavo braižydami žemėlapius. Jie sukūrė pirmąjį detalų Indonezijos sostinės Jakartos žemėlapį, kurį reguliariai atnaujindavo iki 2005 m. 400 puslapių miesto atlasas parduotas 150 000 kopijų tiražu.
Keliautojas tvirtina, kad jis nuolat vežiojosi atsarginių dalių, tačiau automobilis gedo labai retai, nepaisant to, kad beveik nuolat buvo perkrautas 500 kg nei leidžia charakteristikos ir praktiškai visada sverdavo apie 3,3 tonos. Vien tik ant stogo buvo 400 kg svėrusio turto.
Otto vis dar turi originalų variklį, tačiau užvedimo raktas nusidėvėjo, todėl vairuotojui teko Saudo Arabijoje užsisakyti jo kopiją. Oro kondicionavimo sistema buvo išimta vos po dviejų metų – šią „operaciją“ atliko mechanikas iš Kenijos. Keliautojas sako, kad taip buvo paprasčiau: ko nėra, tas negenda. Iš labiausiai įsiminusių remontų vairuotojas išskyrė atvejį, kai prireikė remontuoti automobilio važiuoklę 5000 metrų aukštyje Andų kalnuose. G-klasės „Mercedes“ sukorė beveik 900 000 km, iš kurių net 250 000 km buvo bekelė. Gamintojų teigimu, toks žygis automobiliui prilygsta maždaug 2,5 mln. km įprastiems Europos keliams. G. Holtorfas unikalų automobilį praėjusį savaitgalį perdavė „Daimler“ koncerno vadovui Dieteriui Zetsche, dabar šis unikalus eksponatas stovės kompanijos muziejuje Štutgarte.Automobilis: „Mercedes-Benz“ 300 GD
Variklis: dyzelinis 3,0 l, 88 AG
Laikas: 26 metai
Atstumas: 897 000 km
Bekelė: 250 000 km
Aplankyta šalių: 215
Kirsta sienų: 410 (už Europos ribų)
Aukščiausia aplankyta vieta: stovykla Evereste, 5200 m virš jūros lygio
Žemiausia vieta: Mirties jūra/Mirties slėnis – abu 150 m žemiau jūros lygio
Šalčiausia vieta: netoli Irkutsko, Sibire -27 laipsniai šalčio
Karščiausia vieta: Australija, netoli Alice Springs, +50 laipsnių karščio
Bendras laikas, praleistas vairuojant: 3,5 metų
Sustojimams pasieniuose skirtas laikas: pusė metų