Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
giedrius.saugai 2014-12-14 23:40
Lietuvoje pabandyti negerti yra rimtas iššūkis. Tuoj tave išvadina ligoniu, keistuoliu, nepilnaverčiu , dingsta 2 trečdaliai draugų. Pats negeriu 3 metai nė lašo. Juokingiausia situacija ,kai sužino žmogus, kad nevartoji ir taip atsargiai klausia : - o gal su sveikata kas negerai??? gal kepenys pairo? o gal kodavais?
Yra dvi priežastys kodėl taip daug Lietuvoje geriama : pirma būti "baltai varnai", ir antra,- svarbiausia- vertybių sistemos krizė,- kai alkoholis vertinamas kaip gėris, draugas. Kol galvosi, kad alkoholis yra gėris, tol mesti nepavyks. Nepadės jokie anoniminių alkoholikų klubai. Priešingai negu sako visi daktarai,- alkoholizmas nėra nepagydoma liga,- tai nesąmonė, melas.
MindaugasV85 2014-12-15 00:06
Papasakosiu tai, ką mano direktorius pasakojo. Tiksliai nepamenu kokioj šaly tai buvo, Uzbekijoj gal...
Žodžiu susirado darbininką, kuris rinktų grybus. Per dieną galima tikrai gerai uždirbti. Tai tas parinko tuos grybus dvi dienas ir savaitę gert... Susitinka paskui su užsakovu, tas jam ir sako: o tu nenori va tą mėnesį laiko taip padirbti be tų gerimų, paeiti ten toliau į mišką, ten juk pilna grybų... Ir dar pinigų kur kas daugiau uždirbsi!
Darbuotojas atsako: durnas tu gal?! Kam man kažkur vaikščioti, va pailsėsiu savaitę ir vėl tų grybų čia priaugs - nereikės niekur toli eit.
Nu ir tu pabandyk jam įrodyti, kad jis elgiasi kvailai. Jeigu jam užtenka to, ką jis uždirbo per tas kelias dienas? Kam jam paskui daryti tai, kas nėra labai malonu?
Galiu garantuoti, kad tikrai niekas nežino koks tas žmogus turi būti pagal "default'ą". Ar jam visą gyvenimą liūdėt, ar jam visą gyvenimą linksmintis - niekur tai neparašyta. Mes tik galime daryti prielaidas kaip reikėtų elgtis, bet iš tiesų mes to nežinome.
Problema atsiranda tada, kai tavo požiūris pradeda neatitikti kitų žmonių suformuoto požiūrio. Kaip pats ir sakai "Tuoj tave išvadina ligoniu, keistuoliu, nepilnaverčiu" - šiuo atveju problematiškas esi tu*, o ne jie. Na kitaip juk jie tavęs ligoniu nevadintų
Kas liečia statistiką - tai tik skaičiai. Gražūs jie ar baisūs - tai jau nuomonė.
Atk 2014-12-15 00:11
Laikas parodys kas teisus. Bet padarius klaidą, paskui jos jau bus galima ir neištaisyti. Ir paskui galima stipriai keikti savo klaidą, bet tai jau nieko nepakeis.
Bet viską nusako žmoogaus supratimas. Jeigu žmogus galvojo, kad daro teisingai, kad tai ne pagunda, o tai ir reikia daryti, tada jis nieko rimto nepraras. Bet jeigu jis suprato, kad tai buvo pagunda, silpnumas, tada tai duos neigiamas labai pasekmes ir jis tampa tam tikra prasme žudiku, nes kai jis degraduoja, jis siurbia ir energiją iš kitų, ką dažnai tarp kitko ir daro tėvai savo vaikams, jie žudo juos savo degradavimu, neteisingom reakcijom ir gali rėkti visa gerkle, kad juos myli.
MindaugasV85 2014-12-15 00:23
(po vieno gali dar nesuprasti kas bandoma pasakyti). Na iš principo aš tau bandžiau atkartoti tai, apie ką čia kalbama.
deivis 2014-12-15 00:31
Kai žmogus negeria NEI LAŠO, tai yra kažkas tikrai negerai. Tu jei į mėnesį išgersi viena, du alaus - čia blogai?
Tokie žmonės išviso negeria, nes:
A) Yra alkoholikai, kurie paragavę bent truputį neturės saiko sustoti.
B) Turi kažkokius įdomius įsitikinimus kurie yra sunkiai paaiškinami logiškai.
Viskam yra savo ribos ir aukso vidurys, kam tie kraštutinumai - negeriu išviso arba tiek, kad po to kojos pinas.
Jei turi proto ir valios visada gali tai daryti su saiku.
DJ_LFS 2014-12-15 01:08
Skirk azijiečius nuo AZIJATŲ
Pauliusgl 2014-12-15 01:54
Esi puikus pavyzdys, kaip visuomenė nesugeba suprasti negerenčių. Pvz. aš negeriu jau 6 metus, tiesą sakant mečiau, kai man buvo 16. Arba gal geriau sakyt, kad net ir nepradėjau, tik pabandžiau. Ir dabar negeriu nei lašo ne dėl to, kad bijau prarast saiką arba dėl kokių keistų įsitikinimų. Mano įsitikinimai yra labai paprasti ir nekeisti:
1. gėrimas dėl paragavimo yra nieko vertas ir visiškai betikslis. Gert vieną alaus, tai lygiai toks pats tikslas, kaip gert vieną praktiškai bet ko kito - vistiek nieko nepajauti, telieka skonio reikalas.
2. jeigu aš noriu atsigert, kodėl turėčiau gert tai, kas man nėra skanu ir naudinga. Namie būdamas mieliau gersiu arbatą, o parduotuvėj mieliau rinksiuos sultis ir ne dėl to, kad sveikiau, bet dėl to, kad skaniau. Aišku galima ginčytis dėl skonio, tačiau beveik visi sutinka, kad alkoholiniai gėrimai nėra skanūs, kol nepripranti prie jų skonio. O tikslas pratintis prie skonio manau toks pats, kaip mokytis važinėt riedlente, kad būtum kietas gatvės vaikų akyse.
3. kelis metus negeriant, visiškai nelieka jokio noro gert. Nereikia tai suprast, kaip pasišlykštėjimą alkoholiu ar pan., tiesiog jis nesukelia jokių emocijų, kaip koki grikiai. Net būnant labai prastos emocinės būsenos visiškai nekyla jokios minties apie alkoholį.
Tai kodėl aš turėčiau dabar daryt tai, kam visiškai nejaučiu jokio potraukio, nei fizinio, nei emocinio? Visuomenei nepatinka, kad negeriu? Gerai, tegul nepatinka, tačiau tegul nekiša man to kaip kokios krikščionybės.
HiTech 2014-12-15 02:16
Visų pirma alkoholio kvapas, mūsų organizmui, yra keliantis šleikštulį, todėl natūraliai gaunasi, kad paprastai gamtoje gyvūnas pasirinktų vandenį vietoje pačios brangiausios, geriausios, tauriausios, per anglies ir aukso ar svarovskio kristalų filtrus, išgrynintos degtinės. Bet jei jau taip nutiktų ir netyčia alkoholio patektų į organizmą, tai mūsų/betkokio gyvūno kūnas jį iškart skaidytų ir jo bandytų atsikratyt. Jei šiuo būdu tai nepavyksta, tai į pagalbą pasitelkiamas avarinis skrandžio turinio pašalinimas atgal per ten pro kur jis ir pateko. Bet tik tokie kaip tu, gali visą tai ignoruoti, ir bandyt įtikinti, kad evoliucija alkoholizmui neprieštarauja. Ir po to tokie, evoliucijos ekspertai, trinasi prie ikiukų su tuščiom bonkėm, laukia pakol atidarys pc, kad tik monikutės vynelio lyžtelt galėtų... Bet juk evoliucija tam taipogi neprieštarauja.
Ir jei tau atrodo, kad aš pasakodamas leidžiuosi į kraštutinumus, tai pasakysiu, kad pats pažystu tokių alhašų, nes teko su jais vienam mokyklos suole sėdėt. Atrodo, kai turėtų būti pats jėgų žydėjimas vyrui, kai viskas ko nori gali būti tavo ir belieka tik džiaugtis gyvenimu, jie geriau renkasi būti paliegusiais, kiekvieną dieną gert, kai jau šeimas reikėtų kurt, jie pas mamos balkone, cigaretes (tas pačias kurias mama nupirko) vieną po kitos traukia ir vargo nemato. Teisingiau - mato, tik kaltina dėl to vargo visus aplinkui, bet tik ne save. O viskas prasidėjo nuo to, kad buvo afigeni bahūrai prie panetkių ir varydavo tūsint penktadieniais.
HiTech 2014-12-15 02:41
Pats kvailiausias alkoholizmo pateisinimas, kokį tik gali sugalvoti GERIANTIS asmuo.
O tu man pasakyk, ar daugiau yra žmonių, kurie negeria, nes turi kažkokių problemų, ar tų kurie geria nes turi kažkokių problemų.
Žmonės turintys psichologinių problemų yra linkę į alkoholizmą o ne į blaivininkystę, žmonės turintys emocinių problemų, dažniausiai bando jas išspręsti alkoholiu. Žmonės turintys fizinių problemų ir dėl to kompleksuodami irgi viską bando paslėpt už taurelės. Taigi, visi kurie turi problemų yra linkę į šią priklausomybę, o didžioji dauguma fiziškai bei psichiškai sveikų individų, sėkmingai gyvena be alkoholio.
Didžiausia negeriančių problema yra tai, kad jie rūpinasi savo sveikata (čia geriantieji tai įvardytų, kaip problemą) arba jiems tiesiog tai nepatinka daryt.
Man asmeniškai nepatinka nei alkoholio skonis (pradedant alum ir baigiant tekila), nei stadija kai būni apsvaigęs nuo alkoholio, o įvertinus žalą organizmui išvis to brūdo nebesinori.
Beje, jei žmonės negertų, policijai darbo metu liktų tik nosį krapštyt. Teisėsaugai reikėtų kovot tik su organizuotu nusikalstamumu.
O ir tokios laidos, kaip tv pagalba ar 24 valandos, nebeturėtų ką rodyti.
bat0nas 2014-12-15 07:46
Linksmiausias komentaras
bat0nas 2014-12-15 07:56
16+6=22
Perskaičius tekstą - labai nesunku suvokti, kad tai yra jauno žmogaus mastymas.
Jeigu po +15 metų dar taip pat galvosi, tada vienareikšmiškai bus šis variantas:
"B) Turi kažkokius įdomius įsitikinimus kurie yra sunkiai paaiškinami logiškai."
kestutisz 2014-12-15 08:10
Jei po +15metų su tokiu mąstymu rytais dar nestovėsi prie kioskiuko tai bus neblogas gyvenimo pasiekimas... Problema yra ne negeriantys, o būtent geriantys.
vytautas50 2014-12-15 08:31
audriusn 2014-12-15 08:41
2, 3, 4 - ka? butelius, litrus, dezes, cisternas. ir kas yra auchogolis? ji turbut is eksfalto gamina.
vytra 2014-12-15 10:39
- Nepainiokime sąvokų, regis esate apsišvietę?
a) negeriantis visai - abstinentas;
b) geriantis saikingai - sveikas žmogus;
c) geriantis daug - girtuoklis;
d) negalintis negerti (pakitusi medžiagų apykaita sukėlusi priklausomybę) - alkoholikas;
p.s.
.. abstinentai paprastai būna pikti ir dirglūs, jie visus ne iš savo ratelio niekinamai ir neteisingai vadina "alchoGolikais".
Arthuras 2014-12-15 10:48
Prie ko čia skaidymas, neskaidymas?.. Taip, yra žmonių, kurie visiškai netoleruoja alkoholio - išgeria ir iškart jiems bloga. Bet Lietuvoje tokių, turbūt, vienetai.
O gal tiesiog kiti nemato PRASMĖS gėrime?..
vytautas50 2014-12-15 10:56
vytra 2014-12-15 11:05
- Priklauso nuo kolektyvo sąmoningumo, sakykim mūsų mažam kolektyve vienas yra visai negeriantis ir niekas jam nė nebando siųlyti ar kažkaip tyčiotis.. beje, jis taip pat negeria ir kavos, taigi tarp Jūsų šviečiasi kažkas bendro..
p.s.
.. tačiau bent jau aš pilnai Jums pritariu, kad būtina iškapoti supuvusio socializmo supuvusį socialinį girtavimą. Išgėrimai galimi tik asmeniniai, mano nuomone.
vytautas50 2014-12-15 11:32
vytra 2014-12-15 11:57
- Sutinku.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Einame genetinio tautos išsigimimo keliu: kodėl lietuviai nebemoka švęsti be alkoholio?