Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
w00xer 2015-01-21 12:21
Tikriausiaibas per daug paprastas zmogus, nes neiperku masinosbuz 60k €, bet koks tikslas toliau sakotis ir eiti teismais, jei tau pasiulo dureles pakeisti ir taip visiskai pasalinti iskilusia problema?
Nerkus 2015-01-21 12:29
Aliuminis "rūdija"? Aliuminio paviršius pasidengia plėvele kuri jį apsaugo nuo tolesnės korozijos. Gal kas iš chemikų gali paaiškinti?
FtBall 2015-01-21 13:06
Pinigus pamiršk, jie čia paskutinėj vietoj. Lieka principai - kodėl man tiek vargo dėl kažkieno kito klaidos?
BishopaZ 2015-01-21 14:19
seną išmintį dabar gali perrašyti šiek tiek kitaip:
jeigu nuvažiuosi su vw/audi į gūdžiausią girią, tamsiausią girią, kur nė paukštelis nečiulba,
išjungsi vėjelį, magę, motorą, viską viską, kad butų tylu tylu,
tai išgirsi kaip vw/audi rūdija.
Simplicity 2015-01-21 14:44
Labai daug žmonių „sudega“ per savo kvailus principus. Kaip bato nosimi gali užkliūti už laipto krašto, taip automobilio kėbulą gali vienaip ar kitaip pažeisti ir to net nepastebėti. Nebūtinai turi atsirasti kažkokie įlinkimai ar nubrozdinimai,— pakanka mikroįtrūkimų, kad pro juos kartu su gatvių purvu patektų ir korozijos katalizatorių.
Žmogui pasiūlė perdažyti duris arba jas pakeisti naujomis, bet turbūt jam jo Phaeton'as kažkuo neįtinka, tad pabandė amerikietišku variantu sužaist. Kas iš jūsų nenorėtų du metus „jotą“ automobilį pasikeist į visiškai naują, nes ant durų vietomis dažai pakilo? Gaila, bet Europa ne Amerika ir teks sutikt su remontu arba siūlomais 26 tūkstančiais eurų.
immortallt 2015-01-21 15:00
aliuminis reaguoja su cinku pvz. Yra ir daugiau, bet neaktualu man buvo - nežinau.
vytautas50 2015-01-21 15:14
nzn 2015-01-21 15:41
Nieko čia keisto, pas mane buvo naujas sportinis auto su aliuminio kapotu. Po 1 metų pradėjo per kraštus visur "rūdyti". Pasirodo tai dažnai pasitaikantis atvejis ir tam automobiliui kapoto keitimas buvo nemokamas pagal garantiją. Nes ten gaminimo metu patekę buvo plieno dulkių, nuo kurių po kažkiek laiko prasideda reakcija. Ir jokie perdažymai nepadeda.
Pauliusgl 2015-01-21 16:02
Nu aš tai jį pilnai suprantu, kodėl netenkina durelių keitimas arba perdažymas. Pirmiausia, manau, kyla nepasitikėjimas jau pačia apdirbimo/dažymo technologija, jeigu dviejų metų senumo mašina, o jau kelia dažus, tai kas dėsis paskui? Gerai kol garantinis dengia, o praeis dar koki metai ir pradės kitose vietose kelt dažus ir jau iš savo kišenės reiks tvarkyt. Dar juolab jeigu yra teisus ir jokie perdažymai nepadeda, tai išvis bus liūdna situacija.
Neseniai mačiau per, berods, "keliai, mašinos, žmonės", tai rodė apie Škoda Yeti. Situacija su kėbulais irgi labai prasta. Ne taip, kad pavieniai, bet pakankamai didelis procentas grįžta į gamyklą perdažymui garantiniu laikotarpiu. Vertinant, kad škoda priklauso tam pačiam koncernui ir dalinasi technologijom su VW, tai tikrai pasitikėjimo nekelia.
BishopaZ 2015-01-21 16:27
pritariu, be to noriu pabrėžti, jog VW koncerno dalis yra ir AUDI. Taip, kad tos pačios bėdos yra ir ten.
arvis911 2015-01-21 18:54
Mane juokas ima iš šio straipsnio herojaus. Kažkoks idiotas, kuris nežino kaip išsip***nėt vaidainą baisiai nuskiraustą, tarsi nepasiūlė jam išeities, tarsi jį apgaudinėja mašina parudijo, per maža kainą pasiūlė kad atpirkt automobilį tai jau baisus dalykas, per radija per spauda ir televiziją skamba. Sušiko firmai vardą tarsi būtų apgavikų kontora. Nenustebčiau jeigu teismas nusprestų, kad firma nekalta.
Gal galėtai duoti pavyzdžių kas skundžiasi turėdamas audi dėl rudžių?
Mano brolio pažystamas užsiima naudotų vw, audi, bmw ir mb automobiių perpardavimais. Nusiperka daužtą, sutvarko ir parduoda. Todėl pas jį kieme po tavrkymo buna užsilikusių muštų kėbulo detalių, dauguma aliuminių. Ir jis parodė tas dalis. Sako va audi kapotas su sparnais sulankstyti stovi du metus ir jokios rūdelės. Tad jeigu nemėgsti audi nesvaik nesamonių.
bahuriux 2015-01-21 19:25
VW ir skoda (VAG group) puva 2X baisiau nei opeliai, ar japonai, o bulkos 25 metu senumo po siai dienai ant kebulo nei vienos rudeles nerasi, net jei skarda ir lenkta buvo ir dazai nusoke, tai WTF, negi taip sunku perimti audi technologijas koncerno viduj?
DJ_LFS 2015-01-22 04:10
blemba, o aš taip Skoda Yeti norėjau nusipirkt... pasirodo rūdyja... Gal kas žino alternatyvių variantų?
Kadras 2015-01-22 09:58
Kiekviena masina turi pliusu ir minusu. Vienos greiciau rudyja, kitoms su vaziuokle blogai, dar kitoms su varikliu bedos ir panasiai. Nera idialiu masinu, todel jei jau nusprendei pirkti toki modeli, paskaityk internete apie ja komentarus, jei rimtu bedu neiskyla, tai ir pirk
mental1ty 2015-01-22 10:24
Technologijas tai perima, bet Audi yra premium klasė, todėl jie gali sau leisti pora eurų daugiau į kiekvieno automobilio antikorozinį padengimą įdėti ir turėti keliais mikronais storesnį sluoksnį irba geresnės cheminės sudėties dangą.
BishopaZ 2015-01-22 11:30
audi premium klasė? tokia pati kaip VW!
iš kur ištraukei tokią blevyzgą A1, A3 premium klasė? Nė velnio.
Tiek audi tiek tas pats VW, tiek Seat ar škoda VISI general modeliai (įskaitant ir premium klasę kaip A4, passat, škoda superb ir t.t.) VISI naudoją TUOS pačius variklius (!!!), tas pačias važiuokles (!!!) ir su menkom išimtim tą pačią vidaus apdailą (!!!).
Be to imant tarkim passat ir A4 abu yra tiesioginiai tos pačios klasės konkurentai taip pat kaip ir A5 vs Passat CC.
BishopaZ 2015-01-22 11:34
O kam to reikia ? biznio nebus, tu manai VW koncernas pelną daro iš pardavimų? Klysti ne ką mažesnis pelnas daromas ir iš remonto, todėl jie ir duoda grantiją tik 2-3 metus ir jiem svarbu bile tą garantinį laikotarpį pratemptų. Po to prasideda papildomas pelnas, klientų grežimas. Pvz japonai randa bugą automobilyje - atšaukia visus. VW koncerno taktika tylėti ir laukti, jei sugenda taisyt kaip garantinį, jei po garantijos nuskalpuoti pagal pilną programą ir didinti pelną. Tokia tiesa, pačiam teko susidurti
Pauliusgl 2015-01-22 11:56
Čia man skamba, kaip apskritai vokiečių komercijos idealogija. Nes jie praktiškai visur daro taip, kad viskas faina ir gražu, tu tik pirk. O kai nori pirkt arba jau nusipirkus, pasirodo, kad gauni reklamuojamos prekės labiausiai bazinį variantą koks tik įmanoma, o jei nori geriau - primokėk. Čia kalbant ne tik apie mašinas.
Anonimiausias 2015-01-22 23:51
Jo, kas čia rašė kad bulkos dažas afigenas, tai sutinku su visom keturiom
Taip tai dažas visais laikais, kiekvienos firmos, gi skyrėsi, ta prasme eksperimentavo, bet juokinga, dabar naujausi opeliai atrodo kaip ir nerūdyja, o vat pasatas parūdijo, apsikeitė technologijom ar kaip čia? Bet čia tik laikas parodys.
Taip tai tas nelemtas mašinas reikia kiekvieną sezoną pervaškuot pagal logika gi.
O tie kas sakė kad ten aliuminio detalės surūdyjo, tai arba neteisingai žodį "rudyti" panaudojo arba ten buvo ne aliuminis.
Arthuras 2015-01-23 00:10
BMW 1, MB B - premium klasė? Premium. Todėl ir Audi A3 - premium klasė.
Dėl to, kad VW koncerno padaliniai - Audi, Seat, Skoda naudoja panašias dalis - yra teisybė. Tačiau toli gražu, jų lyginti tarpusavy - negalima. Vidaus salono medžiagos - nepalyginamos. Variklius dažniausiai Skoda ir Seat "paveldi" iš turtingesnio "pusbrolio" - Audi.
Kas liečia rūdis - nauji japonai čia yra nepralenkiami, deja deja.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Rūdyti pradėjęs Lietuvoje 2012 m. pirktas „VW Phaeton“ įžiebė ginčą tarp automobilio pardavėjų ir pirkėjo