Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Nerkus 2015-07-31 13:01
Straipsnio nuotraukoje parodytas pirmos kartos Subaru Outback. kaip tik šio modelio 2,5l iki 2000 m. variklis labai mėgo perkaisti dėl blogos aušinimo sistemos architektūros. Vėliau pakeitus variklio konstrukciją aušinimo sistemos problemos dingo.
bahuriux 2015-07-31 16:28
Jei termostatas veikia, pompa neužstrigusi, diržai nenutrūkę, ir ventiliatorius isijungia nuo ~100C, nėra reikalo panikuoti sistema tvarkoje ir variklis neperkais. Net jei ir pašiltų vandens temperatūra iki 110C (90C darbinė, benzininis variklis), buvau daug kartų tiek įkaitinęs ir visikai jokių pasekmių.
Netgi yra teke su nutrūkusiu diržu važiuoti, kai nei pompa nei, generetorius, nei vairo stiprintuvas neveikė, su WV 1,9 TDI ~20km, tada tai jau manaiu, kad bus batai, o nevažiuoti tiesiog negalėjau, buvo būtina. Kas ~5km pradėdavo garai virsti per kapotą, paprasčiausiai dapylu vandens palaukiau ir toliau važiuju, kol garai pradeda veržtis per kapotą Servise pakeitė diržą, bet pastebėjau, kad pradėjo dingti aušinimo skystis, tada aš jam kažkokio spec brudo kuris užlipdo laikinai aušinimo sistemą su variu įpyliau ir problemos dingo, jau metai taip važiuoju ir jokių problemų neiškilo, aušinimo skysčio neleidžia nei trupučio.
SaMaras 2015-07-31 18:36
Sveikinu.. geriausiu atveju pradegė tarpinė blogiausiu susimetusi galva. o sprendimas iš viso geras džiaukis vėsia vasara, nes dabar visa aušinimo sistema pasidengusi ta koše kurią pylei, kas šilumos mainams tikrai nepadeda, kai pacanai buvom du draugai tokiu pigiu būdu tvarkė radiatoriaus trūkimą ir taipogi galimai susimetusią galvą, rezultatas 1-2m bėgyje vistiek parėjo galva o tada net meistriukai neapsiė,ė tvarkyti.. (auto nissan sunny ir audi100 slidė)
bahuriux 2015-08-01 00:51
Reikalas buvo toks, kad apsimokėjo rizikuoti, tuo 1,9tdi varikliu. Tepalas buvo ir yra normalus be putų ir tt., jo nedaugėjo, aušinimo šlangos normoj, variklio galia ir ekonomiškumas niekaip nepakito. Beto diržas (servise kuri peržegnojau) buvo pakeistas priėš 4kkm. Pernai vasaros gale dar buvo karščiai, jokių perkaitimų nebuvo.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Variklio perkaitimas: kaip to išvengti ir ką daryti, kai pasiekiama pavojinga riba?