Dyzelinį automobilį pirkęs vyras tokios baigties nelinki niekam

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Arthuras 2015-08-04 00:40
Kad TIK tokios problemos ir išlaidos būtų perkant dyzelį... Tai pfff. Į Lietuvą atvaromos su ridomis siekiančiomis 500k km. Tai yra didesnė problema. Gyvą dyzelį rast - kaip loterijoj laimėt. O liaudis važinėjanti su priekaba "kiaušinių" - patys kalti. Variklis yra skaičiuojamas ir kuriamas normalioms apkrovoms ir sūkiams. O ne 1500rpm prie bet kokio greičio. Viskas priklauso nuo to, ką nusiperki. Jei gerą - tai dyzelis siūlo gerokai geresnį traukos/sąnaudų santykį. Jei lavoną - merki į remontus arba keiti variklį.
scorpio1991 2015-08-04 21:50
nezinau kokia cia masina, bet P307 1.6hdi FAP salinimas apie 100-150 euru kainuoja su viskuo, o jei sugebi kelis varztus atsisukti pats ir issimusti ta FAP ir katalizatoriu, tai isprogramavimas 60-80 euru kainuoja, nuvezi katalizatoriu i pridavima ir boom atgauni tuos savo pinigus su kaupu, as uz savo katalika 150 euru gavau, programavimui sumokejau 60... Tai kokios cia bedos nezinau... O del katalizatoriaus tai nei kas tikrins , nei kas zino, norint patikrint neissiardes turbinos bakelio pas mane nepamatysi.
kestutisz 2015-08-04 21:59
Taip taip, išmeti nereikalingas dalis ir dar uždirbi, kažkur jau girdėta - apie įprastus katalizatorius, tik ten dar už tą patį dar ir rezonatorių įvirindavo :) Tik, kad berods baigėsi šitie fokusai. Išmoks ir DPF/FAP patikrinti.
Anonimiausias 2015-08-05 01:17
O kas ten yra, truputį race mode pavairuoji ir išsivalo tas katalikas. Svarbu jam iki raudonumo įkaist. Arba nuveži paremontuot ale, "duslintuvą", ir net neklausus nemokamai išpjaus, idealiai suvirins, geriau net prieš tai kaip buvo, svarbu nepaminėt ir pas lenkus užsukt.