Daugiau jokių apklausų ir spėlionių: Lietuvoje sukurtas darbuotojų momentinės nuotaikos matuoklis  ()

Vienos didžiausių Baltijos šalyse IT paslaugų bendrovės „Tieto Lietuva“ specialistai sukūrė nuotaikos matuoklį, kuris parodo darbuotojų emocijas ir realiu laiku renka jų nuomonę įvairiais aktualiais klausimais.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Kasdien kiekvienas „Tieto Lietuva“ darbuotojas nuotaikos matuoklyje gali pasirinkti vieną iš penkių, darbuotojo nuotaiką iliustruojančių šypsenėlių (verkia, liūdi, be emocijų, šypsosi ar juokiasi). Šis įrankis bus pasitelkiamas ir įvairioms darbuotojų apklausoms atlikti.

„Svarbiausias mūsų tikslas – toliau gerinti darbuotojų pasitenkinimą savo įmone, todėl ypatingą dėmesį skiriame darbuotojų jausmams ir patyrimui. Kuo mažiau dirgiklių ar erzinančių trukdžių aplinkui, tuo geriau darbuotojai gali susikoncentruoti darbe ir efektyviau praleisti laiką. Jei darbuotojai bus laimingi, tai ir klientai bus patenkinti“, – sako „Tieto Lietuva“ žmogiškųjų išteklių partnerė Kristina Maciulevičiūtė.

Pasak jos, nuotaikos matuoklis yra inovatyvus ir lengvai prieinamas būdas greitai sužinoti apie kiekvieno bendrovės darbuotojo savijautą. Ši naujovė sudaro galimybę darbuotojams realiu laiku (greitai ir patogiai) išreikšti savo nuomonę ir būti išklausytam, nereikalauja papildomų pastangų ar laiko atsakyti bei užtikrina anonimiškumą. „Smagu, kad įrankį, maksimaliai atitinkantį mūsų poreikius ir įkvepiantį tolimesniems kūrybiniams projektams, sukūrė kolegos“, – džiaugiasi „Tieto Lietuva“ žmogiškųjų išteklių partnerė.

Naujas įrankis leidžia bendrovės vadovams greitai sužinoti savo komandų nuomonę apie problemas ar darbuotojams aktualius klausimus, jų veiksmus ir renginius. Gautus atsakymus lengva panaudoti ir analizuoti prieš priimant tolesnius sprendimus bei matuoti efektyvumo ir nuotaikos koreliacijas. „Tieto Lietuva“ žmogiškųjų išteklių specialistai, remiantis gautais rezultatais, matys tendencijas ir galės imtis veiksmų įgyvendinant ilgalaikę strategiją.

„Tradiciškai darbuotojų pasitenkinimo organizacijoje lygiui nustatyti pasitelkiama metinė darbuotojų apklausa, tačiau ji vyksta tik kartą per metus ir dažnai atspindi to laikotarpio būseną. Daug kalbamės ir susitikimuose „akis į akį“, tačiau tai užtrunka daug laiko ir ne visi lengvai pasiekiami, o apklausose internetu, elektroniniu paštu ar klausimyne vidutiniškai pasisako tik 30 % darbuotojų. Šie matavimo būdai reikalauja daugiau darbuotojų pastangų ir yra mažiau veiksminga priemonė, jei per dažnai ja naudojamasi. Vis tik mūsų nuotaikos priklauso nuo pakankamai mažų detalių, kurios gali likti nepastebėtos per darbų gausą“, – kalba K. Maciulevičiūtė.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: delfi.lt
(2)
(8)
(-6)

Komentarai ()