Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Atk 2016-03-31 13:31
Ekonomika tai aklavietinis kelias, nereikia žiūrėt į ekonimą, reikia stengtis kad žmonės būtų laimingi ir mokyt juos nebūti vilkais, padėti vieni kitiems, apgynti vieni kitus ir rūpintis jai, kad jie jaustųsi saugūs, apsupti brolių, o ne vilkų, kur reikia kuo gudriasniam būti, konkuruoti, nes kitaip didesni vilkai tave suės.
Laurynas19 2016-03-31 14:33
bet pasvajoti niekas nedraudžia. Manau pats internetas butų švaresnis, nebūtų tiek daug reklamų, nebūtų tiek daug kenkėjiškų programų, nebūtų tiek sukčių ir tt.. vieni pliusai. )
admin 2016-03-31 15:45
pinigai yra skirti varguoliams laimes suteikti, tik esme tame, kad varguoliai kapeiku neturi. Todel reik keist visa sita neveikianti modeli
geziokas 2016-03-31 16:49
tai nėra gamtos sukurta. Konkurencija yra natūralus dalykas. Problemos kyla todėl, kad žmonės bando ištemti silpnesnius. Priešinasi gamtos sukurtai tvarkai.
dawid90 2016-03-31 17:01
Pagal tokią logiką reikia uždaryti visas ligonines ir leisti visiems "silpnesniems" tiesiog užsilenkti.
Atk 2016-03-31 22:04
Teisingai. Gamtos pasaulyje taip ir yra stipresnis, gudresnis, vikresnis išgyvena, silpni žuna. Tai normalu jiems. Bet žmonėms tai nenormalu. Žmogus neturi lygintis su gyvūnu. Jis turi daug didesnes mąstymo galimybes ir sielą. Kai jo siela neišvystyta, jis tampa panašus į gyvūną, bet dėl didelių mąstymų galimybių gali padaryti nesulyginamai daugiau žalos.
immortallt 2016-03-31 23:39
Taip, todėl skatinkime visus degeneruoti, nesistengti, netobulėti ir tiesiog patapti daržove. Kam kažką daryti, jei gyvenimas užtikrintas nieko neveikiant? Dabar būtent taip mąstanti populiacijos dalis ir yra didžiausia problema Lietuvoje. Jie tempia mus stipriai žemyn.
dawid90 2016-03-31 23:55
Yep, netobulėkime. Būtent tą ir turėjau omeny.......
Julius_ 2016-04-01 09:24
Pagal "gamtos tvarką" žmogus vos tik gimęs, silpnas ir paliktas miške, visada žūtų, nes nėra gyvulys ar žvėris. Jį reikia pirmiau užauginti. Be to, panašu, kad ne visi užauga. O leisti numirti ar degraduoti, pasitaikius pirmai progai, tai tolygu viso to laiko skirto užauginti, visų investicijų sunaikinimui. Tai labai didelis nuostolis. Visos visuomenės, kurios to nesupranta yra atsilikusios ir degradavusios. Panašių tvarkų nereikia kurti, Afrikoje, Azijoje jos paplitę. Gyvenimo vidurkis nesiekia darbingiausio amžiaus, o tie, kas jo sulaukia, dažnai yra bedančiai ir negalintys pilnavertiškai dirbti invalidai dėl parazitų, persirgtų ir negydomų chroniškų ligų. Važiuokite ir "džiaukitės" gyvenimu, "gamtos tvarkomis" ten.
Audrius 2016-04-01 10:07
Labai jau tamsus tavo poziuris i zmones...
Asmeniskai nepazistu nei vieno, kuris gaves 800 eur per menesi guletu ant sofos ir nieko neveiktu...Manau dauguma kaip tik uzsiimtu veikla kuri juos veza ir del to sukurtu zymiai daugiau pridetines vertes tiek sau tiek visuomenei.
Visi sekmingi ir laimingi zmones dirba, visu pirma, del to, kad jiems tai patinka, o ne del pinigu.
Laurynas19 2016-04-01 10:40
Ar pažįsti bent vieną kuris gaudamas 800eur per mėnesį eitų kiekvieną dieną mažiausiai po 8val ir tokiu pat našumu (lyg negautų 800eur ir bijotų dėl ateities) rinktų braškes? skintų pomidorus? skerstų karves? pakuotų ananasus? surinkinėtų pavarų dėžę?
Aš ne.
Beto ir dabar gali užsiimti veikla kuri tave veža. Kiekvienas mes per savaitę turim bent 37val daryti tai ką megstam, ir jeigu tai ką mėgsti daryti suteikia pakankamą pridėtinę vertę tai ilgainiui tau nebereikės dirbti nemėgstamo darbo.
Hm 2016-04-01 10:54
Užtikrinamas žmogui pragyvenimo minimumas yra pirmasis žingsnis į ekonomika be pinigų, į tikresnę ekonomiką... Žmogus dirbs tik tai kas reikia, tiek kiek reikia ir vartos tik tai kas tikrai reik... Kas per "ekonomika" jei reikia skatinti vartojimą? Ar ne keistai skamba? Daug dirbkite, daug vartokite, pirkite nereikalingus daiktus, valgykite per daug, pirkite vaistus...Ar tikrai dabartinė, taip vadinama (tik taip vadinama) rinkos ekonomika aukščiausias civilizacijos pasiekimas ir jau nebėra kur tobulėt? Ar tai tikrai ekonomika? Kodėl dabartinei ekonomikai reikia skatinti vartojimą? Ekonomika nuo žodžio taupus, ūkiškas. Kaip mes skatindami vartojimą kovosime su visuotiniu atšilimu? Ar tikrai yra blogai, jei žmonės mažiau vartoja vaistų, svaigalų, degalų, kuro, nesveiko maisto, drabužių, baldų... Apskritai, įsivaizduokime, visi žmonės mažina vartojimą ir jiems gyvenimas tik pagerėja. Jie nepersidirba, nepervargsta, nebeserga, daugiau laiko skiria kūrybai, vaikams, bendravimui, savišvietai, mokslui. Valstybei mažėja išlaidos ligonių gydymui, kovai su nusikalstamumu. Žmonės patenkinti tuo ką turi. Tuo pačiu savaime mažėja kenksmingų atliekų, CO2 išmetimas, su klimato atšilimu kovoti nebereikia. Ar tai utopija ir blogai? Mano nuomone ne. Tai žmonijos išeitis ir ateitis, kitu atveju - susinaikinimas. Jau šiandien taip galėtume gyventi, jei visuomenėje būtų pakankamai sąmoningų piliečių, tik tiek. Išteklių ir technologijų pakanka. Deja, deja visuotinai vyrauja masių valdymo įdeologijos, kvailinimas ir jokių požymių, kad kas labiau stengtųsi ugdyti sąmoningą pilietį. O kam to reik... Buvęs bendradarbis, diplomuotas ekonomistas, beveik kaip anekdotą paaiškino pagrindinį šiuolaikinės ekonomikos dėsnį, jo nuomone - kuo didesnis darbo našumas, tuo daugiau parazituojančių socializme, o kapitalizme tie patys parazitai tampa vis didesni. Juokinga, nesąmonė?.. Per paskutinius 50 metų darbo našumas visame pasaulyje padidėjo vidutiniškai 2,5 karto. Kur to padidėjusio našumo vaisiai nusėdo? Gal sutrumpėjo darbo diena, pailgėjo atostogos, į pensiją anksčiau išeinama, pragyvenimo lygis kilo... Ne, bet ekonominiai rodikliai nemeluoja. 1980 metais 10 proc. turtingųjų valdė pusę pasaulio turto, o 2015 jau tą patį turtą valdė 1 proc., po kokių 20 metų valdys 0,1 proc., po 10 jau 0,01 proc., galiausiai sulauksime ir vieno žmogaus valdomą "ekonomiką"...
immortallt 2016-04-01 11:20
Hm, tai kas eis gatves šluoti? Kokio velnio mokytis universitete, kelti savo kvalifikaciją, jei kitas nieko neveikdamas gaus vis tiek bent pusę tiek, kiek tu?
Tavo draugas, "ekonomistas" biški net istorijos nežino. Nedarbo lygis itin sparčiai krito, pastaruosius 200-300 metų.
Audrius 2016-04-01 11:23
...sunku cia kazka pridurti..
Tikiuosi klystu, bet is tavo pavyzdziu ir mastymo panasu, kad augai ypac sunkiom salygom ir visa gyvenima bijojai del savo ir artimuju isgyvenimo..
BAZINES pajamos, visu pirma, reiskia, kad tau nereikia buti desperatiskam (kaip tu sakai "motyvuotam") ir griebtis pirmo pasitaikiusio darbo, kad isgyventum. Uzuot dirbus kasininku pardaveju, bazines pajamos tau leistu pvz fokusuotis i studijas, savanoriauti norimoje karieroje, uzsiimti savo verslu ir pan. Jei esi be ambiciju, be smalsumo ir tingus, tada bazines pajamos tau leistu paprastai gyventi. Ar LT 800 eur per menesi butu bazines pajamos nzn..gal ir ne, gal reiktu 600-cia jau konkreciu tyrimu dalykai. Kalbame apie pati "baziniu pajamu" koncepta.
Del tavo braskiu.
Asmeniskai manau, kad 21 amziuje tokiu darbu isvis neturi buti. Ka tu vadini "nasumu" ir "motyvacija", as vadinciau vergove ir visisku nusizeminimu. Baziniu pajamu grozis tas, kad uzuot idarbine vergu armija, verslininkai bus privesrti investuoti i tikra nasuma, t.y. robotizacija ir automatizacija. Stipriai isaugusi perkamoji galia ir braskiu kainos tokius pakeitimus igyvendins labai greitai.
Japonijoj panasus procesai jau senai vyksta. Del senstancios populiacijos ir ypac grieztos imigracijos politikos jie negalejo sau leist eiti vergoves keliu, todel investavo i ekonomikos nasuma. Esu nekarta buves ju fabrikuose ir zemes ukiu imonese. Pakuotojus, krovejus, rinkejus, visokius bilietu pardavejus ir t.t. ten jau senai pakeite robotai. Del auksto pragyvenimo lygio ir robotizacijos visuomene labai vertina ir yra isvyscius tikrai zmogiskus dalykus, tokius kaip kulinarija, edukacija (bendraja prasme) kultura ir mena, filosofija, bendrai kuribiskuma ir gyvenimo kokybe.
Yra ir kitokiu vystymosi pavyzdziu, pvz Indija. Grubiai tariant, vidutinis indas nieko neturi, nieko nekainuoja ir yra nieko vertas, todel ten viskas daroma "motyvuotomis" (daznai vaiku) rankomis. Nesu buves ir neplanuoju ten vaziuot, bet manau del ju gyvenimo kokybes gincytis neverta..
Suprantu, kad per nakti nieks nepasikeis, o tokioj LT, apie bazines pajamas isvis galima pamirst, bet reik suprast paprastu sprendimu ilgalaikes pasekmes.
Laurynas19 2016-04-01 11:40
Taip tai utopija.
Kodėl?
Nes žmonės: bailūs, godūs, pavydūs, kvaili, tingūs, pikti, konkurencingi, kompleksuoti, nepasitikintys savimi.
Kiekvienas iš mūsų jau dabar galime save šviesti (youtube,knygos) ir šviesti kitus. Kiekvienas galim vartoti minimaliai ir kurti maksimaliai. Bet realybė kitokia. Tik maždaug 1 iš 1000 kažką panašaus daro.
Kodėl?
Nes žmonės: bailūs, godūs, pavydūs, kvaili, tingūs, pikti, konkurencingi, kompleksuoti, nepasitikintys savimi.
ir jie tokie kvaili, jog patys nepastebi kokie ištikro yra ir nemato kodėl daro tai ką daro.
Audrius 2016-04-01 11:44
Man...siulau susirast naujus draugus ir keist socialini rata...
Laurynas19 2016-04-01 12:02
Tu nepastebi jog aš šneku ne iš savo socialinio rato atėjusios patirties o iš truputį aukščiau? Pabandysiu paaiškinti aiškiau, manau jog nesi kvailas, suprasi.
Kas motyvuoja moteris pirkti be saiko kosmetiką , drabužius, įvairias liekninančias tabletes, laikytis neveikiančių dietų? -> kompleksai , nepasitikėjimas savimi
Kas motyvuoja kurti neveikiancias dietas? kosmetiką kurios nereikia -> godumas
Kodėl kai kurios moterys yra labai apkunios? -> tingumas
Kai kurios panos yra apvalesnes bet grazios, bet vistiek kompleksuotos? Dėl reklamų įtakos. -> Dėl pavydo
Galima tęsti be galo.
Žinoma yra ir šviesių dalykų, bet čia tema apie Utopiją. Taigi ir paaiškinu, kodėl tai utopija.
Kad būtų aiškiau, aš pats gyvenu šviesų gyvenimą tarp išsilavinusių žmonių ir nerenku braškių. Ir būtent kuriu tas sistemas/automatizaciją vienoje didžiausių pasulio automobilų industrijos kompanijų.
immortallt 2016-04-01 12:22
Audrius akivaizdžiai nesusidūręs su verslu. Kalba, kad XXI amžiuje neturėtų būt braškių ar vynuogių skynėjų.. Okey... Brakškės tada nebe 2€ už kilogramą kainuos, o 12€. Kodėl? Nes automatizuota skynimo linija kainuoja kosmosą.
Audrius 2016-04-01 12:33
Vertinu tavo pagarbu tona ir dziaugiuosi, kad esi normaliam socialinem rate.
Tik tavo vietoj, buciau atsargesnis su "ziurejimu is auksciau". Man tas labai neskaniai kvepia paternaliskumu, elitiskumu ir primityvumu ypac kai vyras taip bendrai kalba apie moteris (suprantu, kad cia tik pavyzdys, bet pagauni minti).
Nei as nei tu nezinom atskiru gyvenymu niuancu. Pvz, mano drauge labai grazi, labai savim pasitiki ir nemegsta makiazo, visos jos drauges-tokios pacios..Turejau pana, kuri del profesiniu priezasciu turejo daug dazytis ir plius jei tas labai patikdavo, nors ji irgi buvo ir labai grazi ir labai savim pasitikinti.
Zodziu, trumpai tariant mano nuomone ir poziuris i zmones stipriai skiriasi nuo tavo.
Laurynas19 2016-04-01 13:05
Ir čia nesakau kad yra blogai ar gerai tiesiog taip yra.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Radikalus eksperimentas: gyventojams besąlygiškai dalins pinigus, kad paskatintų dirbti