Štai ką reikia daryti, jei „užknisa“ kvapai iš rūkančių kaimynų

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Staska 2016-06-28 14:22
Kažin tik, kokie šansai padavus tokį ieškinį įrodyti, kad kaimyniniame bute rūkoma ir kas rūko
cave_dweller 2016-06-28 15:07
Manau papraščiausia nuotrauka su užfiksuotu rūkimo faktu, taptų neblogu įrodymu.
UTF16 2016-06-28 15:20
Pasiūlymas su cigaretėm kovoti per teismus yra bevertis. Ar aš galiu paduoti į teismą kaimyną todėl, kad jis rūko savo virtuvėje, o dūmai skverbiasi pas mane per blogai įrengtas ventiliacijos šachtas ir nesandarias sienas? Ką daryti su kiemo bernais ir praeiviais, kurie sėdi man po langais ir kurie atsakingi už 90 % mano diskomforto? Kiekvieną iš jų fotografuoti ir paduoti į teismą?
cave_dweller 2016-06-28 16:02
99% dūmų sklinda ne per sienas ar ventiliacija, o per langus iš kaimyninių patalpų. Pasakymas, kad mano butas ar balkonas ir darau ką noriu skamba labai jau maroziškai. Taip, rūkoma nuosavose patalpose, bet dūmai sklinda viešoje aplinkoje ir į kitų nuosavybę. Tegul sau rūko savo nuosavybėj, bet prieš tai tegul pasirūpina, kad ir dūmai liktų toje pačioje nuosavybėje.
SaMaras 2016-06-28 16:36
Buvo labai keista kai sugalvojo uždrausti rūkyti kavinėse. Aš net nerūkantis labai tuo stebėjausi ir maniau kad šis draudimas bus tik popierinis, bet per pakankamai trumpą laiką tapo visiškai normalus ir pilnai suprantamas visų pusių. Dar atsimenu protesto bangas italijoje kai buvo uždrausta rūkyti ligoninėse ir viešąjame transporte ir kt..
UTF16 2016-06-28 16:46
Aš aprašiau savo realią situaciją. Kaip tik dabar namie 28 °C, o langų neina kaip atidaryti, nes prie laiptinės kažkoks asilas dūmelį pučia.
immortallt 2016-06-28 17:37
Kaip straipsnyje rašė, tavo laisvė baigiasi ten, kur prasideda kitų laisvė. Jei veikla tavo bute trukdo kaimynų laisvę, tai jau nebėra tavo laisvė, tai jau kitų laisvės pažeidimas. Kitaip sakant, jei sugalvojau bute pasidaryti baseiną ir vanduo bėga kiaurai į butą žemyn, tai ir turėsiu atlyginti nuostolius apačioje esančiam.
Instruktorius 2016-06-28 19:57
Is pradziu visada labai stengdamasis mandagiai paprasau, kad nerukytu, ir muzikos neleistu. Ir zinoma kuriam laikui padeda , paskiau tik reikia priminti, bet mandagiai nebeiseina. Tai tenka garsiai balsu issakyti, toks jau temperamentas mano. Jei protingi nuomininkai supranta is antro karto ar tai trecio tikrai. Su kaimynais reikia draugauti, jei neiseina jau beda, bet cia yra istatymai kurie reglamentuoja visa sita dalyka, jei triuksmauja ir ruko uztenka uzfiksuoti, ir skambinti i policija, bet cia jau paskutine iseitis. Jei lauke po langais, lebauja ir ruko reikia nuardyti suoliukus kitos iseities nera, nes pasmumis irgi yra taip, o kai suoliuko nera pastovi 15 min ir nueina nes nera kur sedeti. Pats svarbiausias dalykas manau, nekaltinant kito zmogaus tiesiog graziai pasakyti kad Jus trugdote man cia gyventi nes rukote/triuksmaujate ir bukit geras daugiau taip nedarykit. REikia taip pastoveti uz save ir manau viskas issisprestu.
MindaugasV85 2016-06-28 22:51
Nu načiort smirda man tie jūsų dyzeliai, tie jūsų benzai, tie fabriko dūmai ir tos visos fermos su savo karvėmis ir vištomis. Ir tas šiukšlių konteineris smirda! Ir tavo prakaitas smirda! Ir b* labas rytas: šioje Žemėje aš čia ne vienas!!! Kažin toli tas Gedeikis nueitų su savo tuo smirda, kai kalba teisme pasisuktų apie "ekonominę naudą"? Atsilupęs kažkoks...
UTF16 2016-06-28 23:57
Taip. http://www.alfa.lt/straipsnis/15075615/ ... nu-kiaules
saulius.sakalauskas 2016-06-29 01:16
99% dūmų sklinda ne per sienas ar ventiliacija, o per langus iš kaimyninių patalpų. Pasakymas, kad mano butas ar balkonas ir darau ką noriu skamba labai jau maroziškai. Taip, rūkoma nuosavose patalpose, bet dūmai sklinda viešoje aplinkoje ir į kitų nuosavybę. Tegul sau rūko savo nuosavybėj, bet prieš tai tegul pasirūpina, kad ir dūmai liktų toje pačioje nuosavybėje.[/quo tarkim esi mano kaimynas kotedze , kepi barbekiu kazka, man tavo dumai eina i kambarius tai ka tau reiktu nusinest barbekine i kambari kad tavo dumai liktu tavo patalpose ????
cave_dweller 2016-06-29 06:34
Taip, jei dūmai iš mano šašlykinės, esančios mano kieme sklistų į tavo nuosavybę ir tai tau sukeltų diskomfortą ar grėstų apsinuodyti!!! Savo nuosavybėj tu darai ką nori tol, kol tai neprieštaraują įstatymams ir neriboja aplinkinių laisvės (pvz laisvės rinktis kokį orą aš noriu kvėpuoti). Gyvendamas tu turi ne tik savo teisias, bet ir pareigas, apie kurias neretas pamiršta.
immortallt 2016-06-29 08:53
Mūsų marozams nesuprast, kad negalima kenkti kitam. Mane name labai padėjo, kai rūkančiam vonioje pasakiau, kad į vedinimą angą pradėsiu anglies monoksidą jam pumpuoti. Nuo to laiko vonioje neberūkė.
aurimokas 2016-06-29 10:13
Atsargiau su tokiais grasinimais, nes pareiskimas policijai uz grasinimus ir paskui staiga pablogejus sveikata uztampys tamsta po teismus, net jei ir nieko nedarei. Dar netycia ir atsedet gali tekt uz nieka
cave_dweller 2016-06-29 10:18
Jei niekur nėra užfiksuotas grasinimo faktas, liudininkų nėra kurie būtu girdėję kaip "grasinama", ar matę, kad praeityje esate konfliktavę. Realiai toks pareiškimas, kad man grasino yra niekinis.
Niemand 2016-06-29 11:37
Nėra tokios laisvės, o mieste ir šiaip nieko panašaus į gryną orą neegzistuoja.
Niemand 2016-06-29 11:39
Viskas turi būti sveiko proto ribose, nes griežtai paėmus visa kaimynų veikla trukdo mano gyvenimui...
UTF16 2016-06-29 11:49
Na, nežinau. Mieste labai jau reta ta ramybė, bet jei mano kaimynai labai jau garsiai leistų muziką, policija tikrai sureaguotų.
immortallt 2016-06-29 11:56
Proto ribose, tai kas? Kad tik biški astmos priepuolis ištinka sėdint savo namuose? Tik biški turi kvėpuoti nuodais?
Niemand 2016-06-29 14:26
Jei po mano langais "įsikurtų rūkykla" ir ten kokių 20 snukių sistemingai rūkytų, aš irgi pykčiau. Bet jei vienas du žmonės balkone kartą per valandą parūko, tai piktintis būtų kvaila, nebent koks hipochondrikas, bet tai jau jo psichologinės problemos.