Restoranų ir kavinių psichologiniai triukai, kaip klientai viliojami „ant kabliuko“

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Audrius 2016-08-11 13:56
Idomu. Tik, kiek as suprantu, cia eina kalba apie naujai aplankytus restoranus. Jei gausi brangu sh, kita karta ten neisi nepriklausomai ar ten bus gudrus meniu ar nebus.
SaMaras 2016-08-12 08:00
Nebūtinai apie pirmą kartą. Atsimenu kažkokį eksperimentą darė su popkornais prie kino teatro paleido pradžiai popkornų indelis 2$ ir tipo daug kas neperka, nes tipo per brangu. Pridėjo prie "meniu" dar didelį popkornų indelį už 3$ ir tada jau pirko (dauguma įprasto dydžio) bet jau nebeatrodė brangu.. o kai pasirinkimas sunkiau įvertinamas tada iš viso tikriausiai "džiaugtumeis pigiai pavalgęs" ir šitas triukas ne tik restoranuose, bet ir parduotuvėse naudojamas..