Verta žinoti važiuojant į Latviją: kaip paslėptas matuoklis lietuviui įpaišė baudą

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Shinigami 2017-02-20 14:11
Aš laikausi nuomonės, kad KET reikia laikytis visur, o ne 100 metrų prieš greičio matuoklį. Todėl aš už mobilius greičio matuoklius apie kuriuos niekas nežinotu. Sužinotu tik kai kautu namie bauda už greičio viršijimą. Nes dabar tie greičio matuokliai tik dėl kvailių kurie pirma karta važiuoja tuo kelio ruožu. Daugiau jis neturi jokios prasmės. Stabdymo žymės prieš greičio matuokli ir prakasų žymės už greičio matuoklio. Tai kam tas greičio matuoklis kuris neatlieka savo darbo?
Interasantas 2017-02-20 15:02
Čia dar gerai žmogeliui. Asmeniškai grįžtant iš Rygos ir likus panašiam atstumui iki Lietuvos pasienio ties Mažeikiais nušovė mane mobilus ekipažas gyvenvietėje ir pavaišino 160€ bauda. Važiavom tyse ir nė vienas nematėm ženklo gyvenvietės. Jausmas toks, kad nusuktas ar uždengtas buvo, tik nebesiryžome grįžti į pradžią ir savo abejonių išbaidyti. Išvykstant iš jos jau buvo gyv. pabaigos žymėjimas. Gerai, kad žiema ir viršyjau ne daugiau 40km, o dar būtų ir teisėm atia...? Taip gps įspėjamieji garsiniai signalai buvo išjungti. O keliauninkų pasakojimais pasidomėjus, ten dažnai tuose ruožuose tėvynainius gaudo, bet ne kaip aš, nepabijojo kyšiu 2x mažesniu nuo baudos pavaišinti ir lengviau prasisukti, nes žinojo tokią galimybę. Žinoma - nerekomenduoju.
HDi 2017-02-20 23:03
Įdomus mąstymas. Reiktų įsikalt į galvą, kad greičio matuokliai ne dėl kvailių, ir ne tam kad surašyt kuo daugiau protokolų kvailiams, ar pasipinigauti, o dėl saugumo, jei pastebėtum, dauguma tų radarų stovi prieš avaringas sankryžas, perėjas, kelio vingius, kurie ankščiau buvo avaringi, ir kur greičio viršijimas turi reikšmingą įtaką ir kvailys būdamas ir nežinodamas to ruožo, mažiausia kuo rizikuoji tai gaut baudą, bet bet kokia bauda yra daug geriau už metalo laužą ir sugadintą sveikatą, tad ten matuoklis pastatytas, kad tą atkarpą pravažiuotum lėčiau ir jei žinai ir prilėtini tai matuoklis pasiteisino, o ne tada kai nukirto lėkusį kvailį. Pravažiavai pavojingą sankryžą, mini toliau. Net autostradoje nurinko man atrodo jau visus matuoklius kur buvo galima 130, matomumas idealus ir realiai jo prasmė tikrai tik kvailius gaudyti. Dėl manęs tai ant kiekvieno logiško apribojimo, perėjų ir kitų avaringų vietų galėtų susmaigstyt po radarą, tikrai prisidėtų daugiau prie saugumo, nei kad kažkur užmiesčio plynam gero matomumo ruože įrengtas greičio matuoklis. O šiaip jau greitai turėtų atsirasti nemažai ruožų su vidutinio greičio matuokliais kurie ilgesnėse atkarpose kontroliuos greitį. Ar to apskritai visur reikia? Nemanau.
Shinigami 2017-02-21 06:21
Mano mastymas normalus, o tavo "idoms". Pagal tavo mastymą KET reikia laikytis tik 1 proc. visų Lietuvos kelių (dėl saugumo)? O kituose gali važiuoti kaip nori? Tai kam tada KET reikalingas, jei nereikia jo laikytis? Pagal mane, saugu turi būti ne tik tame 1 proc. Lietuvos kelių, bet visuose 100 proc. Lietuvos kelių. Todėl bet kokioje kelio vietoje turi būti saugu, o saugumą kontroliuoja KET. Todėl visur turi buti laikomasi KET. Jei VISI vairuotojai laikysis KET, tai valstybė į biudžetą negaus nei cento iš baudų. Tai kur čia pasipinigavimas? Čia tas pats, kas sakyti, kad valstybė plauna pinigus iš kalinimo įstaigų. Reiktu visas kalinimo įstaigas uždaryti, o vagys ir žmogžudžius tik viešai išbarti ir paleisti. Taip sutaupant šimtus milijonų eurų įkalinimo įstaigų išlakimui. Nes visos įkalinimo įstaigos yra tik pinigų plovimas.
jprs 2017-02-21 08:42
Sutikčiau su HDi. Dažniausiai tuos matuoklius įrenginėja prieš rizikingesnes kelio atkarpas. Ir tam, kad prieš tas atkarpas būtų pristabdoma ir pravažiuojama saugiau (čia kaip gulintys policininkai gyvenvietėse). Kas liečia greitį, tai būtų įdomu pamatyti statistiką, kiek eismo įvykių įvyksta būtent dėl per didelio greičio, o ne dėl kitų faktorių. Tiek A1, tiek A2 kai yra geros oro sąlygos (geras matomumas, neslidi kelio danga ir pan.) važiuoju greičiau nei leistina ir nematau tame problemos. Tarp kitko, Vilnius - Kaunas greitkelyje planuoja atsirasti 'smart' greičio ribojimo ženklai, kurie leis tiek vasarą, tiek žiemą, esant gerom oro sąlygom, važiuoti 130 - kas mano nuomone yra labai sveikintinas dalykas.
sub 2017-02-21 12:28
True, aš ir skaičiau, kad atsiras 50 naujų ženklų, kurie pagal oro sąlygas ir srautą nurodys kokiu greičiu galima važiuoti tam tikroje atkarpoje. Planuojama Vilnius-Kaunas padaryti 130km/h. kai bus užbaigti visi remonto darbai ir sustatyti nauji ženklai.
mch0lic 2017-02-21 12:31
Ne stebėtis reikia, o laikytis KET... Gaila tik, kad mažą baudą įkalė
immortallt 2017-02-21 12:46
KET laikytis reikia, bet ir ženklai turi būti dėliojami logiškai. Pvz., tas pats Vilniaus aplinkelis. 3 eismo juostos, įsibėgėjimo/lėtėjimo juostos ilgesnės nei autostradoje, greitis vis tiek 90. Geležinis vilkas, ta pati istorija su lėtėjimo/greitėjimo juostomis, apribojimas 60. Autostrada, kad ir žiemą, kai kelias sausutėlis, apribojimas 110, nors sąlygos leidžia saugiam eismui 130. Taip pat esu radęs vietų, kur leidžiamas greitis 90, bet ir 70 važiuoti yra iššūkis ir darosi vietomis pavojinga. Toje pačioje Latvijoje, jie labai mėgsta ištisinę, net ten, kur lenkti kuo puikiausios sąlygos. Tai lygiai taip pat skatina nepaisyti kvailo kelio ženklinimo. Tad neteisingas ženklų išdėliojimas skatina prasižengti. Priedo, Vilniuje šviesaforai taip sureguliuoti dabar, kad turi spaust +15 ir įsibėgėti kuo greičiau, jei nori pravažiuoti "žaliu koridoriumi", kitaip važiuoji raudonu koridoriumi ir prie kiekvienos ar kas antros sankryžos stovi. Kas dėl stacionarių greičio matuoklių, pritariu HDi, jie nėra skirti surinkinėti baudoms. Jie pastatyti strateginėse vietose, kurios pasižymi dideliu avaringumu.
Shinigami 2017-02-21 16:07
Čia jau visai kita problema, kad Lietuvoje valdininkai priima sprendimus burdami iš delno arba pagal savo nuotaiką. Pačiam pastoviai tenka susidurti su visiškai absurdiškais valdininku sumanimais. Pav. kasant karjerą susidaro ežeras ir karjero viduriu praeina sausinamasis griovys. Jie liepia išsaugoti griovį. Nors negali paaiškinti kam reikia sausinamojo griovio einančio per ežero vidurį. Turi tik du pasirinkimus: palikti sausinamaji griovį ežero centre (laikytis KET) arba duotį valdininką į teismą ir bylinėtis pora metų. O savavališkai jo nukasti negali, nes tokias baudas uždės, kad teks kelis kartus bankrutuoti. Tas pats ir su KET. Kovoji, kad pakeistu kelio ženklus arba laikaisi KET. Išsigalvoti savo KET negalima. Stacionarus greičio matuokliai netrukdo, bet aš esu už mobilius greičio matuoklius kurių vairuotojai nematytu ir apie juos sužinotu tik iš atėjusios baudos.
immortallt 2017-02-21 16:21
Shinigami, stacionarūs ir mobilūs atlieka skirtingas funkcijas. O šiaip ir Lietuvoje kartais mobilius pastato (kablukai) bei užmaskuotu tarnybiniu automobiliu pagaudo.
mytech 2017-02-21 20:39
Nereikia čia stumt. Vilniuje išmani sistema prisitaikanti prie vairuotojų įpročių ...