Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
FtBall 2017-11-06 13:01
Deja, žmonės pamiršta kelis dalykus:
1. Priešrūkinių žibintų paskirtį
2. Nuleisti šviesas, kai pakraunamas automobilis.
Kai trumpos šviesos šviečia toliau, nei kitų automobilių ilgos šviesos, tai ir saugumui trukdo ko gero daugiau, nei greičio viršyjimas keliais kilometrais. Deja, neteko girdėt, kad kas nors būtų nubaustas ar įspėtas už netinkamai sureguliuotas šviesas, nors tokių - pilna.
1hitkillhack 2017-11-06 13:42
Dar viena ne mažiau svarbi problema yra važiavimas su ilgosiomis šviesomis. Nei kiek neperdėsiu sakydamas, kad pusė visų važiuojančių su ilgosiomis šviesomis - neperjungia, arba pavėluoja perjungti į trumpasias prieš susitinkant kitą transporto priemonę. Likus keliasdešimt metrų iki tokios mašinos matomumas pasidaro beveik nulinis.
Aš važinėju tik trumpomis ir nematau reikalo jungti į ilgas ir išviso nelabai įsivaizduoju kur galima jas naudoti.
jprs 2017-11-06 13:55
Matomai mažai užmiestyje (ir ne autostradoje) važinėjate. Važiuojant neapšviestuose keliuose matomumas labai pagerėja. Ir jei būtų kažkas kelio viduryje, tai tikimybė išvengti kliūties, turbūt, keliais kartais padidėja.
Senioras 2017-11-06 17:33
Nežinau kaip kiti,bet aš visada tamsiu paros metu važiuoju su įjungtais priešrūkiniais žibintais,nes jie šviečia plačiau ir labiau apšviečia griovius,taip lengviau pastebėti gyvūnus,kas man jau ne kartą pasitvirtino.
Turbūt miško keliais nevažinėji. Prieš porą savaičių vos nenumušiau elnio,o pastebėjau tik įjungęs ilgąsias šviesas ir jis buvo per kelių automobilių atstumą,staigiai pristabdžiau ir vis tiek dar gan dideliu greičiu priešprieša teko apvažiuot,o jis nė nekrustelėjo. Vienu žodžiu per plauką išvengiau nelaimės.
1hitkillhack 2017-11-06 18:32
Važiuoju penktadieniais Kaunas-Jurbarkas keliu, manau jis pakankamai tamsus. Nesakau, kad pusė neperjungia. Sakau, kad dalis neperjungia, kita dalis iš pradžių, lyg tyčia apakina, o tada perjungia, tai irgi padidina avarijos galimybes ir dar psichologiškai blogai nuteikia. Normaliai susitvarkius artimas šviesas, galima saugiai važiuoti, o kai tolimos šviečia dar blogiau nei sutvarkytos artimos, tai nėra ko norėti.
FtBall 2017-11-06 18:40
Na, nesek tu pasakų, kaip gerai yra rūko žibintai ir kiek jie daug apšviečia. Važiuojant 90km/h, trumpos šviesos apšviečia ~2 sekundes į priekį, o priešrūkiniai - vos ~0.5s. O per 0.5s net kojos nuo gazo iki stabdžio nespėtum perkelt.
Bet problema ne patys priešrūkiniai žibintai - o labai dažnai su jais komplektuojamos netinkamai sureguliuotos trumposios šviesos.
Atrodo, žmonės nežino, kad reiktų pasireguliuot šviesų aukštį, kai daugiau svorio gale pakraunama.
FtBall 2017-11-06 18:45
Just saying...
Šiaip labai panašu, kad šviesos blogai sureguliuotos.
Tikrai neretai pamirksiu iš prieko atvažiuojančiam automobiliui, pas kurį įjungtos ilgos, bet pasirodo, pas jį tiesiog trumpos šviesos labai smarkiai akina. Šiaip tipinis vaizdas - asfaltą braukiantis senas raudonas Passat'as universalas. Prikrauta pilna bagažinė, tai priekis šviečia į dangų.
unytas 2017-11-07 04:54
tokie kur jau arti buna ir neperjungia i artimas tai buna as spicelei jiems irgi tolimas ijungiu tai iskart i artimas jie persijungia supranta tada iskart kai patys buna apakinami
Eddie8664 2017-11-07 11:23
Rūko žibintų naudojimas naktį, kai dulksna, lyja ar tiesiog blogas matomumas tikrai padidina saugumą, kaip ir duobėtuose keliose. Jei rūko žibintai sureguliuoti, jie niekaip negali akinti. Kaip ir trumpos šviesos. Pas kai kuriuos automobilius rūko žibintai naudojami kaip drl.
FtBall 2017-11-07 16:13
* Rūko žibintai apšviečia ~15m į priekį. Važiuojant 90km/h greičiu - tai yra 0.6 sekundės. Reiškia, jie apšviečia tiek, kad pirmiau atsitrenksi į žvėrį, nei spėsi jį pamatyt.
* Lėtai važiuojant - pritariu, geriau apšviečia duobes, nei trumposios šviesos.
* Jei viskas tinkamai sureguliuota - prašom, važiuokit į sveikatą. Deja, labai dažna kombinacija yra rūko žibintai ir per aukštai šviečiančios šviesos.
P.S. Priekabų nuomos įmonės galėtų nuomojant priekabą duoti atmintinę, kad važiuojant su priekaba reikia pareguliuoti šviesas.
apvalus 2017-11-07 22:02
Man kazkaip daugiau problemu kelia nauji SUV su xennon tipo lempomis. Ir nemanau, kad pas 1-2 metu automobilius lempos nesureguliuotos. Daugumoje, speju, tai aukstis ir automatiskai reguliuojasi. Bet akina ir tiek ziniu. Tiek vaziuojant is galo, tiek is prieko. Gal jiems ir gerai matosi...
sub 2017-11-08 09:06
Tai tu kvailys, kuris dažnu atveju akina kitus eismo dalyvius savo rūko žibintais. Jei visi išmoktų vadovautis taisyklėmis o ne savo nuomone, tai gal ir statistika eismo įvykių nebūtų tokia žiauri n metų Lietuvoje. Senioras skaityk žemiau ir vadovaukis taisyklėm, o ne savo "nežinau kaip kiti, bet aš..." - va tokie labiausiai ir trukdo, su savo "aš".
Važiuojant rūke įjunkite rūko žibintus, tiek galinius, tiek priekinius, jeigu pastarieji yra sumontuoti jūsų automobilyje, taip būsite geriau matomas, be to, ir patys geriau matysite kelią. Nesant rūkui vis dar važiuojant su rūko žibintais, galite akinti kitus vairuotojus atvažiuojančius tiek iš priekio, tiek iš galo, todėl nepamirškite jų išjungti, be to, ir kelių eismo taisyklėse nurodoma, kad rūko žibintus reikia naudoti tik esant blogam matomumui, jeigu jis yra mažesnis nei 300 metrų (KET, 103 punktas ir 2-as skyrius). Kitais atvejais priekinius rūko žibintus galima naudoti, kai yra sugedęs priekinis kairės pusės artimųjų šviesų žibintas (KET, 103 punktas).
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Policija primena, kad tai kas buvo leidžiama vasarą, nuo dabar jau draudžiama: nepamirškite, kad negautumėte baudos