Lietuvoje „Volvo“ rida sumažėjo 400 tūkst. km, bet pardavėjai aiškina, kad tai visiškai legalu ir objektyviai paaiškinama: kaip tai gali būti?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

dzo 2018-03-16 10:36
Sodint tokius, ir baigsis visi tie magiski varikliu keitimai
vardasas 2018-03-16 10:39
Paprasciausiai pasimauna ziopli. Nesuvokia kad jie gali tiesiai is svedijos patys nusipirkti su tikra rida ir perpus mazesne kaina
HardAxe 2018-03-16 11:50
a tu durnas, kas pirks mašiną su 590k rida. Kaimynai užjuoks. Lietuvoj galima rast už panašią kainą su 190k.
mch0lic 2018-03-16 13:47
Vieną kitą tokį piktą pasodintų, patransliuotų per žinias, laikraščius apie biznierių poilsį už grotų ir baigtusi šitos varkės su atsukamais spidometrais, bet kaip pas mus įprasta šunys loja - karavanas eina...
bahuriux 2018-03-16 14:13
Reikia bendros viešai prieinamos sistemos, kad visos ES transporto priemonės būtų registruojamos vienoj vietoj (vienam tinklapy), o duomenys būtu privalomai suvedami iš visų ES tech apžiurų centrų ir policijos (dėl eismo įvykio), gal dar draudimo bendrovių. Būtu nepanaikinamai (kaip siūlė pasianudojant blockchain technologija) suvesti visi įrašai, apie "daužtumą", tinkamumą eksploatuoti po avarijos, kilometražą, kitus per eksploatacijos laikotarpį buvusius gedimus ir tt. Tokiu būdu išvis dingtu tokie reiškiniai, kaip ridos klastojimas ir frankenšteinų prikėlimas naujam gyvenimui.
Ar_as? 2018-03-16 14:44
Bėda tik ta, kad pageidaujamas sistemas iš savo mokesčių mokėtojų pinigų turėtų kurti ir palaikyti valstybės, kurioms tos sistemos nereikia. Iš jų išveža visą tą šlamštą, jos patenkintos, jų piliečiai patenkinti, kam jiems rūpintis, kad koks Borisas Marijampolės turguj ar autopliuse kažko neapgautų? Jų mokesčių mokėtojai neturi jokio suinteresuotumo sistemos kūrimu ir išlaikymu (net atvirkščiai, ji galimai numuštų jų šlamšto kainą). Ir aš juos suprantu, aš irgi nenorėčiau mokėti už sistemą, kuri neleistų kažkam kažko apgauti Archangelsko turguj...
HDi 2018-03-16 15:37
Sistemos yra sukurtos, ta pati Lietuva seka ridą per TA, ir labai norint ir turint valstybinį numerį IR vin (arba tech paso serijos nr) galima gaut apžiūros istoriją su ridomis. Net neabejoju kad ir kitos ES šalys seka ridą per apžiūras. Čia ne sistemų reikia o tiesiog direktyvos kuri įpareigotų bendrijos šalis padaryti šią informaciją prieinamą visiems pagal VN arba VIN. Vat ir viskas, jokių brangių sistemų ir integracijų.
Eddie8664 2018-03-16 20:59
Rida įtakoja ne vien tik variklį, bet visą automobilį absoliučiai. Juk dėvisi viskas, taigi pasakos, kad rida pagal variklį, tikrai negelbėja.
zaliaakis 2018-03-17 10:17
Neblogas variantas... Prieš parduodamas pakeičiu stabdžių diskus ir kaladėlės. Ir suku spidometra iki nulio. Gi nauji stabdžiai....
immortallt 2018-03-17 11:10
Ar_as palietė gerą punktą, net jei nieko nekainuotų, kam kitoms šalims daryti kažką dėl to, kur jiems nulis naudos? Tiksliau net pakenks, nes dar labiau atpigs senas chlamas.
manusas 2018-03-17 16:35
Pavizdys https://autoplius.lt/skelbimai/bmw-520- ... 33131.html 5 serijos BMW 2011m 247 000 km ir tada paziurekit 2004m 5 serijos skelbimus visu rida bus identiska sitam nors zinom ,kad tai labiausiai droziamos masinos.. tai reiktu bausti ne tik perpardavinetojus ,o bendrai visus kurie laiko skelbimus su <300 000 km tiketina kokie 5% butu neatsukti.
zet 2018-03-17 18:15
nenustebciau, jei koks pirkejas piktintusi, kad ir 190 000 yra didele rida
AAA000 2018-03-17 22:01
vistiek sistema beprasme... tai sukelia papildomus galvos skausmus - nes isisteigia visokios valdininkeliu kontoreles, kur isdavineja pazymeles ir ima uz tai babkes. o kas moka? plius TA jei nepastebejot - irasineja ta bereiksmi skaiciuka i protokolus. o dabar jau ir baudimo istatymas yra. butu mano valia - as isvis uzdrausciau spidometra naujuose automobiliuose. tik kaip papildoma iranga. kam uz ji isvis moket? geriau masina keliais eurais pigesne. masinos genda ne del spidometru parodymo klastojimo. pirkau kelis auto, i spidometra niekada net neziurejau. visada vertinu bukle ir apziuriu viska, kuo pats naudosiuosi ir visada prasau pravaziuot. man pikta butu, jei pvz variklis subyretu po nusipirkimo, ir isardzius paaisketu, kad ten kazkokiu nesamoniu pridaryta, bet kad atsuko spidometra - tai giliai pofig, taigi sumokekit pora euru ir atsuks atgal jus suprantat , kad tai isvis teisine nesamone - surist teisiskai masinos realia bukle su spidometrais? is to pasipelnys tik visokie advokatai - cia del ju ta istatyma priime. o irodinejimo nasta juk vistiek guls ant vartotoju ir mokesit buten JUS VISI ir tame tarpe AS sita apgaudinejimo problema irgi galima sprest - bet veikiantis budas visai kitas. tai butu draudimas nuo apgaules. gauni draudima - o suges - tegu draudejas ir knisasi. o tu pinigus gauni uz zala. galetu but istatymas - kad parduodantis asmuo isperka draudima kokiems metams ir tiek o tie kur sukciauja - sugaudys draudejai, nes ves draudimo pirkeju statistika - ir tai tekainuos tik butent sukciams. jiems brangs draudimas, nes draudejas REALIAI matys - sito asmens parduodami auto kazkodel daznokai sugenda...
Pumper 2018-03-18 14:41
Prieš siūlymus uždrausti "spirometrą" visų pirma reikėtų išsiaiškinti, kad apie odometrą kalbi, nemanai?
AAA000 2018-03-18 17:20
jop - svarbu supratai minti teisingai skambetu - "pasalint is spidometro" nuvaziuoto kilometrazo matuokli man vien i roza paziuret butu idomu TA centre, kai jo nerastu automobilyje pririso matai "genijai" istatyma prie prietaiso ir atseit issprende visuomenes problema... ten aplamai netikslus prietaisas, padangas uzdek aukstesnio profilio ir paklaidos 5-8%...
audriusn 2018-03-20 08:32
skazocnyj dalabajob 1 - paskui verktum, kad uz greicio virsijimus musa. 2 - uz suklastotus spidometro parodymus tik du variantai - arba baudos uz greicio virsijima, arba ne. rida skaiciuoja odometras, ODOMETRAS. o jei jis po tachometru? jei tarp prietaisu?