Kodėl už tą patį automobilį lietuviai moka 16 tūkst. eurų daugiau?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

bahuriux 2018-04-17 09:18
Turbūt galima nuvažiuoti į tą šalį (nekalbu apie šalis už atlanto, nors...) kurioje pigiau ir nusipirkti norimą auto, ar kyla kažkokių nenumatytų sunkumų su servisais ir tt? Manu neturėtu būti komplikacijų, nes registruojama ji bus Lietuvoj ir tame servise kuris atstovauja gamintoją laisvai galėsi susimokėti 300€ už salono filtro pakeitimą. Dėl salono filtro keitimo kainos, tai čia rimtas bajeris pats mačiau serviso knygą ir atliktus darbus seato kažkokio ten. Dar buvo panašus bajeris prieš kokius 6-7 metus, kai vienas pažystamas lenkas gyrėsi nusipirkęs Lenkijoj škodą oktaviją, už ~68kLt, aš jam parodžiau mūsų salonų kainas, tai tapati komplektacija pas mus kainavo 51kLt. Jis graužėsi kokį mėnesį turbūt, kad "nepasitaręs su gydytoju, ar vaistiniku" nusipirko auto
Vytautas__ 2018-04-17 10:27
Problema kyla tik tiem 90% pirkėjų, kuriems reikia paskolos. Nebent atsirado kažkokia naujovė, kad lizingu gali pasiimti automobilį iš kitos EU šalies.
HardAxe 2018-04-17 11:37
palyginkit škodų kainas Lietuvoje ir Švedijoje. Pirkdamas škodą Octavia lietuvis sutaupys kokius 2-3keur už 20keur vertės automobilį. Čia šiandieninėmis kainomis...
FtBall 2018-04-17 12:50
Vienos mašinos brangiau, kitos pigiau. Susikomplektavau Toyota Corolla vokiečių tinklapyje, tai 4000€ brangiau gaunasi. Tik neradau, kaip pasirinkt automatinę pavarų dėžę ir antrą ratų kompletą. Manau, kad skirtumas pasiektų ir 6000€. O nuo 21k€ jau labai didelis skirtumas.
bahuriux 2018-04-17 14:14
Na taip logiška, bet ar ES viduje nėra laisvas darbo jėgos ir prekių judėjimas? Bent jau mano supratimu taip turėtu būti. Yra pas mus visokių blogos ir geros reputacijos vartojamujų paskolų davėjų su mažom arba didelėm palūkanom, palei skonį. Jei skirtumas toks drastiškas, manau skylių iškraipytoje pseudolaisvoje rinkoje visada galima atrasti ir išlaviruoti sau naudinga linkme.
Hmz 2018-04-17 16:15
Tai ir Lietuvoje yra laisvas darbo jėgos ir prekių judėjimas, bet prekybcentriai gali nustatinėti skirtingas kainas skirtinguose miestuose.
HardAxe 2018-04-17 16:49
paskolą gali gauti tik toje šalyje, kurioje gyveni ir moki mokesčius. Turbūt galima ir kitur, bet tai bus hyper komplikuota. Švedijoje be asmens kodo net rimi nuolaidų kortelę gauti iššūkis
bahuriux 2018-04-17 17:15
Aš turiu galvoj pasiimi vartojimo paskolą, nieko ten nesiskiria procentai, vartojimo paskolą galima rasti ir pigiau nei automobilio lizingas per banką. Visam arba daliai auto ir varai su pinigais pirkti mašinos ten kur pigiau, jei tik tai apsimoka.
Kyborg 2018-04-17 21:06
O koks bankas duoda keliasdešimties tūkstančių vartojamasias paskolas? Ir gal bent vieną variantą galėtum parodyt kur vartojamosios paskolos palūkanos būtų mažesnės nei autolizingo? Vartojamosios paskolos palūkanos kelis kartus didesnės
bahuriux 2018-04-17 21:29
20k EUR duoda visi bankai ir šudbankiai, procentai nuo kiek mažiau nei 8% metinių. Kiek lizingas? Na tektu dalį susitaupyti pradžiai juk ir lizingu skolinantys bankai reikalauja kasko ir 10-20% pradinio įnašo. Šiaip mano nuomuone automobiliui galima skirti 6 mėnesių pajamas, jei tos pajamos veža tik ant 7-15 metų senumo auto tai tokį reikia ir pirkti, jei reikia lizingo tai ta auto tau ne palei kišenę, taip išeitu, nes tada nukentės kažkas gal šeimos nariai, gal gyvenimo kokybė. Automobilis nėra gyvenimo kokybės gerintojas, garantas, ar kažkoks rodiklis, tai grynas nuostolis jei tai ne darbinė auto, ir tam įsipareigoti po 200 už mažiuką barškaliuką, arba 500€ už kažką padoriau per mėnesį, tikrai neverta, bent jau ne su vidutinėmis lietuvio pajamomis.
FtBall 2018-04-17 22:58
Aš už Toyota Corolla moku 211€/mėn. Už 126€/mėn gali įsigyt miestui tinkamą automobilį - Toyota Yaris. Aišku, CityBee/Spark vistiek pigiau. Bet savas automobilis yra savas. Vakar važiauvau su Spark Nissan Leaf'u apynauju, tai tragedija - vairas jau kleba, tiesiai nevažiuoja, o mašina ko gero 2017 metų.
bahuriux 2018-04-17 23:10
Pakišai man neblogą mintį, išsinuomuoti elektromobilį ir pasivažinėti patestavimui. Dėl kainos tai kaina nelygu kainai, tie 211€/mėn čia kai moki 5 metus, o paskui priduodi bankui, tada imi naują ir vėl moki tiek pat už panašią mašiną. Taip išeina, kad neatgauni likutinės vertės, nes jos net nelabai ir sumokėjai. Ta prasme moki nepina auto kaina, o ta auto po 5 metų nėra dar išmokėta pilnai.
FtBall 2018-04-17 23:19
Tai super sandoris - moki ganėtinai nedidelį mėnesinį mokestį ir pastoviai vairuoji naują automobilį, kurio remontui ko gero neišleisi nė cento. Jei nuomuosies Spark, tai spausk iki dugno - pas juos gps'as praktiškai neveikiantis. CityBee kolegos komentuoja, kad +30 važiuojant jau sulaukia įspėjimų. Tik nepamiršk, kad pabangos ganėtinai prastos būna. Ypač elektromobilių - mažo riedėjimo pasipriešinimo, ale "ekonomiškos".
mindaugas.vaitiekūnas 2018-04-18 08:29
Na remontui gal ir neišleisi, bet turbūt turėsi sutikti su techninio aptarnavimo sąlygomis (priešingu atveju prarasi garantiją). Tai kaip bahuriux rašė, gali paploti ir po kelis šimtus už salono filtro pakeitimą Aš tai apskritai galvoju, kad naujo automobilio patikimumas tėra tik iliuzija. Žinoma tas galioja ne visiems automobiliams, bet kažkaip pastebiu viena tendenciją: kuo naujesnis, tuo nepatvaresnis ir tuo idiotiškesnės problemos su juo kyla. Jeigu senuose modeliuose problemos kildavo su kokiais kuro purkštukais ar kitais technologiniais mazgais, tai šiandien net gumų aplink duris tinkamai nesugeba padaryti ar apskritai koks durų uždarymo mechanizmas neveikia patikimai Pvz. įmonė prieš porą mėn. nupirko "kabluką" iš salono, tai iškart lenda visokios idiotiškos problemos: langų skysčio siurblys kažkoks pridvėsęs, dar kai sniego buvo ir daug druskos keliuose, tai net nenuvalydavo langų normaliai, kad ir nuolat laikydavau įjungtą purškimą. Sėdynių šildymo mygtukas sumontuotas tokioje vietoje, kad užsisegęs diržą net nematai įjungtas šildymas ar ne. Keleivio diržo sagtis neturi "ribotuvo" ir nukrenta iki apačios, tai užsidarius duris ją išsikrapštyti praktiškai neįmanoma. Nuolat nusiresetina ekrano (apšvietimo, garso, radijos...) nustatymai. Įmetus atbulinį bėgį turi prilaikyti pavarų svirtį, nes ne visada užsifiksuoja - kartais išmeta kai tik pradedi važiuot. Neveikia "super užrakto" funkcija, kuri turėtų neleisti atidaryti durų su vidine rankena - dabar išdaužei langą ir atsidarei duris, o atidarius duris aktyvūs tampa "būdos" (galo, krovininis auto) atrakinimo mygtukai. Tai jei turi kokių įrankių ar medžiagų, tai saugūs jie turbūt tiek pat, kiek kieme pasistatytum turistinę palapinę ir ten susidėtum Taip pat aktyviau pamynkius per autopiloto mygtukus, kartais sistema "užsigliūčina" ir nebereaguoja visai į tuos paspaudimus. Tai čia tokia patirtis per 2 mėn. su tuo nauju auto. Kažkada vairavau 2005 metų kabluką, tai tokių problemų nebuvo. Vienintelė problema, kurią jie dabar išsprendė yra ta, kad veidrodėliai taip neapsineša važiuojant prastu oru. Bet čia turbūt taip gavosi netyčia, t.y. pasikeitė automobilio kėbulo konstrukcija ir gavosi kitas rezultatas
Ar_as? 2018-04-18 10:27
1. Mano "senutė" (5 metų) Insignia per vieną greičių dėžės (ne automatinės) remontą (ne garaže pas besikeikiantį, mokesčių ir vaikų išlaikymo nemokantį budulį, bet ir ne prestižiniame servise) kainavo tiek, kiek Corolos oficialus aptarnavimas (ne, ne tik oro filtrą pakeičia, mažiau legendų) kainuoja visus 5 lizingo metus. O tai senukei insignijai dar ir periodinių reikia - ir tepalus keisti, ir, žiūrėk jau stabdžių kaladėlės nudilo, o, jau ir diskus reik patekint... 2. Super užrakto nėra ir negali būti. Jis ne neveikia, o veikia būtent taip, kaip turi būti, nes civilizuotam pasaulyje žmogaus gyvybė yra svarbiau už betkokias medžiagas ar įrankius - įvykus avarijai, nuvažiavus į vandenį, žmogui likus automobilyje saulėkaitoje, kol kažkas su rakteliais perka bambalį alaus ir kt. VISI galimi išėjimai turi atsidaryti iš vidaus. 3. Sutinku, kad patikimumas nepasisekus gali būti ir mažesnis - pažiūrėkit užsienio forumus, kur žmonės aptaria naujus auto. Praktiškai visi dėl kokių smulkmenų (gumų, vyriukų, lemputės) ar pan. per pirmus metus kartą/du grįžta į saloną. Nes automobilis nebėra gyvenimo pirkinys, jis daromas greitai ir pigiai, todėl atsiranda klaidos. Gerai, kad jų taisymas kainuoja tik laiko, normalesni gamintojai visi tam laikui duoda pakaitinius automobilius. Kai perkam naudotą auto ji jau būną sukursavusi savo apsilankymus mažareikšmiams taisymams, tūlam lietuviui atrodo dėl to daug patikimesnė, kol negrįžtam į 1 punktą...
HardAxe 2018-04-18 10:49
Mano galva tai visais laikais buvo gerų ir blogų naujų modelių. Visą laiką meistrai aiškindavo, kad 7+ metų amžiaus mašina buvo gera, o naujos tai šūdo krūva, kuri kai jau suges tai bus basta. Pvz: Mazda 323/626 buvo geros mašinos. Mazda 3/6 baisiai puvo ir byrėjo. Opeliai 1990-2000 baisiai puvo ir byrėjo, bet 2000-2010 geros mašinos. Ir t.t. Kai perki nuają mašiną iš salono nelabai žinai ką gausi. Nėra atsiliepimų. O pirkdamas 10 metų amžiaus žinai jos visus pliusus ir minusus, nusiteiki tam ir neperki nepasisekusių modelių. Kai išėjo passat B6 pamenu visi meistrai sakė totali nesąmonė. Pilna elektronikos, o dar tie legendiniai purkštukai... Dabar gi purkštukai jau nebėra didelė problema (atpigo dėvėtos dalys). O važiuoklė pasirodė patvari, varikliai neblogi, liaudis pamėgo. Būtent. Plius tikrai nevykę egzamplioriai tiesiog neišgyvena. Ar visos 30m amžiaus mašinos buvo tikrai geros, ar blogos tiesiog atgulė po presu?