Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
BrendasGazuotas 2020-01-23 21:20
Na ir Aerobus kompanijos lėktuvai yra sudužę dėl jutiklių gedimų... Kiek pamenu 737 max modelis dėl programinės įrangos kodo yra kaltinamas o ne dėl jutiklių...
GNU 2020-01-24 00:30
Kaip suprantu, problema ne jutiklių gedime, o tame, kad programinė įranga netinkamai reaguoja į tą gedimą. T.y. atsiradus jutiklio gedimui Boeinge, softas pasimeta ir priima klaidingus sprendimus ko pasėkoje lėktuvas nukrenta. Tam pačiam jutikliui sugedus Airbus’e softas sureaguoja tinkamai (pvz. persijungia į rankinį valdymą) ir lėktuvas skrenda toliau.
BrendasGazuotas 2020-01-24 10:27
Grįžtant prie to pačio. Aerobus priklaususiam Aerfrance, lėktuvas nudribo į Atlanto vandenyną po to kai užšalo pito daviklis ir valdymą perėmė pilotai... Tas pats su Aerobus priklaususiam Vokietijos oro linijoms perdavimo metu Naujajai Zelandijai.Užšalus AOA jutikliui įgula(patyrę pilotai) nesugebėjo suvaldyti lėktuvo.
Kiek teko skaityti- boeing turi problema softe kada kompas nusprendžia lėktuvo nosį nurodinėti žemyn ir nors įgula pastebi(palyginus anksti) šį klaidingą kompo sprendimą bei atjungia automatinį režimą laiko ištaisyti skrydžio trajektoriją nebelieka,nors tą situaciją galima suvaldyti bet kitokia išjungimo seka veikiant...
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Nauja šokiruojanti informacija: „Boeing“ atsakinga už 2009-ųjų aviakatastrofos tyrimo išvadų „nutildymą“ – neišspręstos problemos nulėmė „737 Max“ tragedijas 2019-aisiais