Pandemijos be darbo paliktas A380 pakilo trumpam ir neįprastam skrydžiui  ()

Pandemija išdžiovino keleivių upes. Tai ypač stipriai apkarpė pačių didžiausių keleivinių lėktuvų sparnus - ant žemės keliems mėnesiams liko daugelis „Airbus A380“ lėktuvų. Štai šis „All Nippon Airways“ A380 neskraidė nuo kovo 25 dienos, tačiau ką tik pakilo trumpam ir neįprastam 90 minučių skrydžiui.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Šis mėlynas „Airbus A380“ anksčiau skraidino japonų turistus į Havajus. A380 yra sukurtas specialiai ilgiems skrydžiams. Tai yra didžiulis dviaukštis lėktuvas, kuriame gali įsitaisyti net 540 žmonių. Be to, dalis jų skrydžio metu gyvena itin prabangiai - pirmos klasės salone yra ir dušas, ir didelės dvigulės lovos, ir itin patogūs krėslai. Kol dar neturime skraidančių kruizų, tai yra artimiausias jų atitikmuo.

Tik šįkart niekas dušu nesinaudojo, nes skrydis truko tik 90 minučių. A380 kilo iš Naritos oro uosto ir leidosi ten pat. Lėktuve buvo tik 334 keleiviai. Žinoma, keleivių skaičius buvo apribotas dėl to, kad pavyktų laikytis socialinės distancijos. ANA taip pat pasirūpino papildoma ventiliacija ir apsaugos priemonėmis. Tai daroma ne tik dėl keleivių, bet ir dėl įgulos saugumo.

Kalbant apie įgulą, skrydžio palydovai buvo pasipuošę Havajus primenančia apranga. Keleiviams jie siūlė įvairių to salyno gėrimų ir užkandžių, Havajai buvo rodomi ir daugybėje A380 ekranų. Visa tai - kad keleiviai bent tam laikui prisimintų tuos geresnius laikus, kai tuo pačiu lėktuvu iš tikrųjų galėjo aplankyti egzotišką JAV valstiją.

Keleiviai už skrydį, beje, nemokėjo - jie laimėjo loterijoje. Tai buvo savotiška pramoga šiuo erzinančiai nuobodžiu metu. Iš tikrųjų, šią idėją pasiūlė vienas iš ANA klientų - žmonės norėjo apžvalginio skrydžio A380 lėktuvu, net jei labai toli nuo oro uosto jis nenutolo. Tačiau ANA turėjo ir kitų motyvų surengti tokį skrydį.

Jei A380 nenaudojamas stovi ilgiau nei 90 dienų, gamintojas rekomenduoja atlikti detalų kai kurių jo mazgų patikrinimą. Pavyzdžiui, tenka tikrinti važiuoklės mechanizmus. Taigi, toks trumpas skrydis padeda išvengti tų papildomų patikrinimų ir lėktuvui sveika pasimankštinti.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
(17)
(1)
(16)

Komentarai ()