Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Benediktas 2020-10-11 23:24
Būtų paprasta sukurti, tai būtų sukūrę.
SILORAKAS 2020-10-12 11:30
2015 pradėjo nuo 40 tyrėjų, o 2019 jau virš 1000 darbuotojų. Nenuostabu, kad "suvalgoma" tiek lėšų.
daynewss 2020-10-12 15:23
Tai kaip suprantu tie pirmieji 40 padarė daugiau neidabartiniai 1000.
HardAxe 2020-10-12 15:55
pirmieji buvo case-study, vėliau prasidėjo implementacija. Tai viskas ok.
Progresas ėjo į priekį, tada po automobiliu palindo dviratis vidury greitkelio, kilo ažiotažas ir boom, projektas ant žlugimo ribos.
Nei girdėjom apie avarijas kas 500m, nei jis sukėlė tą garsią avariją. Kompas (developinama versija) nesureagavo, o operatorius žaidė kažką telefone.
Man tai visa šita skamba kaip totali nesąmonė. Kasdien kažkas vairuodamas telefoną užmuša žmogų. Kas savaitę tai tikrai. Tai gal dabar telefonus uždrauskim? Bus saugiau negu uždrausti autopilotus.
O kodėl Lietuvoj automobiliams leidžiama važiuoti greičiau nei 140? Ta pasme kur ribotuvai? Galiu lažintis, kad keliuose vairuotojų, kurie padaro avarijas kas 500m yra daugiau už savaeigių tp skaičių...
nu uždėkit jiem žalius švyturėlius, jeigu taip jau baisu.
JuozasTas 2020-10-13 23:55
mažiausiai 50 metų prireiks kol automobiliai taps visiškai bepiločiai, t.y. tokiais kokių mes dabar norime. O kad tai padaryti, reikia perkurti ir permąstyti programavimo principus iš esmės.
Benediktas 2020-10-14 14:14
Man atrodo per 10 metų Tesla sukurs tikrai autonominius, kur galės ir šunkeliais nuvažiuot. Visos bus pajungtos prie Starlinko, dirbtinis intelektas rinks duomenis apie sąlygas ir mokysis.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Nesugeba nuvažiuoti 500 metrų, nesukėlęs avarinės situacijos.“ Kaip Uber „tuščiai iššvaistė“ $2,5 mlrd., kurdama bepiločius automobilius