Muskas teksasietis - kodėl „Tesla“ vadovas nusprendė kraustytis į kitą valstiją?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

sub 2020-12-14 16:50
Per daug pigu išlaikyt, dėl to šeimos ir turi ne po vieną, ir dažnai net ne po du, o mikrorajonų aikštelės nepritaikytos tokiems kiekiams automobilių.
X-log 2020-12-15 17:08
Paspirtukas (ar dviratis) gerai, jeigu: a) ju yra prie taves b) nieko su savim nereik vezti c) oro salygos leidzia vaziuoti Vazineju salyginai nedaug (~1.2k km per menesi, neskaiciuojant isvyku i uzsieni), bet tas vazinejimas gan specifinis - nuvezt, atvezt, praktiskai visais savaitgaliais bunu isvaziaves ir daugeliu atveju i universala net keleivis sunkiai telpa. Kaip minejau, i centra/senamiesti nevaziuoju, del manes isvis juos gali motorizuotam transportui uzdaryti, per pika irgi nevazineju. Cia gal visos sitos diskusijos problema ir yra, kad daugeliui TP yra reikalingas tik savo subines pervezimui, kitiems (kaip man) tai yra daugiau mobilus sandelys, irankis medziagu/daiktu pervezimui. Ir sitoj vietoj nelabai kur be nuosavo auto. Mokesciu ivedinejimas/kelimas mano atveju susiveda arba i dantu sukandima ir mokejima, arba hobio/veiklos atsisakyma (kai kuriais atvejais kastu nuleidima uzsakovui). Deja, bet pasiulymu kaip privesti pirma grupe naudotis maziau nuosavu TP pernelyg nebaudziant atrosios dar neteko girdeti. Aisku is kitos puses gal ir zjbs jeigu visu gyvenimas susivestu i lova->darbas->kabakas/televizorius->lova, kiek visokiausiu resursu butu galima sutaupyti....
immortallt 2020-12-15 17:29
X-log: https://parking.lt/lt/2/30 Atsiprašau, pabrangino iki 40€ mėlynojoje metams pirmam. O, naujiena, antram automobiliui dabar jau 20-40€/mėn., nebe per metus. Teigiamas pokytis. Lietuvos pensininkai sudaro kažkur penktadalį kažkur... Tie patys daugiabučių gyventojai jei važinėtų taip jau dažnai iš miesto, tai apkrova kelių būtų didesnė. Nu gerai, ne kartą metuose, o 4 kartus metuose išvažiuoja iš miesto. Ar tam reikia 2 automobilių šeimoje? X-log, jei tavo poreikiai specifiniai - kažką vežioti, tai tu esi specifinis vartotojas. Kodėl tu pagal tai darai sprendimus apie visus? Kai baigsis karantinas, pastovėk prie pagrindinių sankryžų kur juda iš miegamųjų rajonų į darbus. Pasakyk, kokia dalis važiuoja su automobiliais pilnais daiktų/darbo priemonių? Kokia dalis automobilių yra su daugiau nei 1 asmeniu viduje ir tie automobiliai nėra darbiniai? 85-90%. Niekas ir nesako, kad reikia automobilius drausti, tik kad automobilių nereikia subsidijuoti. Kad reikia vystyti viešąjį transportą, kitas judėjimo galimybes iš tų pinigų, kurios skiriamos netiesioginėms subsidijoms. Vien Vilniuje (o gal čia visų savivaldybių, nepamenu jau) berods apie 50 mln. eurų skiriama daugiabučių kiemų priežiūrai per metus, nors ten turėtų būti daugiabučių savininkų atsakomybė, bet žemės dokumentų tyčia nesusitvarko. Ir sakai važinėji nedaug, bet tavo nuvažiuojamas atstumas be išvykų į užmiestį yra didesnis nei vidutinis. Jei dar per metus nuvažiuoji kokius 20 k km užmiestyje, tai jau bent 30% didesnis, nei vidurkis.