Elonas Muskas aplenkė „Amazon“ įkūrėją Jeffą Bezosą ir ką tik tapo turtingiausiu žmogumi pasaulyje - Elono reakcija sužavės

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Benediktas 2021-01-11 11:24
Įvardink elektromobilį, kurį prieš atsirandant Teslai galėjai nusipirkti? Kada jis buvo prieš tai sukurtas?
conjurer 2021-01-11 11:45
.
immortallt 2021-01-11 12:02
"Toyota then actually sold or leased 328 RAV4 EVs to the general public in 2003, at which time the program was terminated" Tikrai sėkmingai gamino "has a governed top speed of 78 mph (~126 km/h) with an EPA rated range of 95 mi (153 km)" tikrai prilygsta Tesla roadster... Niekas nesako, kad pirmąją elektrinę transporto priemonę sukūrė. Galima būtų žiūrėti iš viso XX a. pradžią, bet esmė ta, kad toks RAV4, prieš tai dar berods Nissan - buvo nesėkmės. Toyota elektrinių (ne hibridų) negamina (berods) iš viso. Pirmą kompiuterį irgi bandė sukurti berods Oven, bet realiai buvo sukurtas tik kiek daugiau nei po šimto metų. Ir tai dar ne su mikroschemomis, o didžiuliai pastatai. Vėjo jėgainės irgi nieko naujo, malūnai jau senai veikia. Saulės jėgainės irgi nieko naujo, saulė senai naudojama išdžiovinti maistui ir pan.. Telegrafas irgi nebuvo nieko naujo, gi buvo paštininkai su žirgais.
iPienius 2021-01-11 12:27
amerikoj toks darbuotoju isnaudojimas yra legalus ir ta daro absoliuciai visos kompanijos. zmones negauna sveikatos draudimo, apmokamu atostogu ir kitu socialiniu garantiju. gali suteikti pati kompanija kaip bonusus prie algos, bet valdzia to nereikalauja. o kai kuriose valstijose nera minimalaus atlyginimo. kad siunte dirbt per karantina, tai zmonems dar geriau, nes jei nedirba, tai negauna jokiu pajamu ir neturi is ko isgyventi. siuo metu vyksta masiniai iskraustymai, nes zmones nedirba ir neturi uz ka nuomos sumoket. be namu like zmones eina i gatves ir taip dar labiau prisideda prie viruso plitimo. labdara mano supratimu nera geras dalykas, nes tai neskatina eit dirbti, o tokie zmones tiesiog laukia, kol gaus kazkokia labdara, bet i darba neis. ypatingai sitas galioja afrikos valstybems, kur didelis gimstamumas ir dar didesnis skurdas.
iPienius 2021-01-11 12:39
jeigu butu paprasta senas technologijas parduot kaip naujas, tai visi ta darytu. pries 20 ar daugiau metu dauguma tokiu technologiju, kuris jas parduoda, buvo neimanomos del silpnu kompiuteriu, gamybos technologiju ir t.t. tiesiog jis rado, kaip viska pagaminti ir parduoti.
kukulis4 2021-01-11 12:44
O tie 250+ patentu?
conjurer 2021-01-11 12:46
Nori pasakyti tesla automobiliai būtų beprasmiai be tapšnoklio? Anyway bėgam nuo temos. Aš čia ne tam kad tesla kritikuoti, bet jos vertę, kuri iškelta per Musko nusišnekėjimus.
immortallt 2021-01-11 13:23
Conjurer, nori pasakyti, kad prieš 20 metų buvo tokie akumuliatoriai, kokius naudojo Tesla? Tai kodėl RAV4 nesugebėjo pagaminti normalaus nuvažiuojamo atstumo ir greičio? Maksimalus galimas greitis yra leistino greičio riba... Tesla nesukūrė naujos transporto priemonės - automobilis jau buvo. Nesukūrė ir pirmo elektromobilio, toks buvo XX a. pradžioje, jei ne XIX a. pabaigoje. Nesukūrė ir pirmieji akumuliatoriaus, elektros variklio ir pan., bet viskas buvo iš esmės patobulinta ir sudėta naujai į sistemą. Jie kūrė elektromobilį nuo pradžių, priešingai nei tas pats RAV4, kur sudėta EV sistema, bet pats kėbulas pritaikytas VDV. Todėl 10 metų niekas net negalėjo prilygti, nors ir už 2x didesnę kainą. Po kiek daugiau nei dešimtmečio Porsche pagamino savo elektromobilį, kuris prilygsta (kad lenktų, turėtų būti bent 10% ne tik greičio, bet ir efektyvumo pranašumas, santykyje su kaina) Tesla, tiek kad kainuoja kosmosą. Kiti įperkamesnius elektromobilius kas gamina, kaina jei šiek tiek ir mažesnė už model 3, tai dažniausiai lėtesnis (ne toks smagus), mažesnis nuvažiuojamas atstumas, prastesnės saugumo charakteristikos, nėra tiek avarijų išvengimo sistemų/autopiloto ir dar daug kitko. Žinoma nesukūrė pirmojo elektromobilio Tesla, bet sukūrė pirmą elektromobilį pakeičiantį įprastą VDV automobilį, kurį gali naudoti kasdien kaip įprasta, o ne tik dėl vaizdo. Sukūrė pirmą elektromobilį, kuris buvo gaminamas masiškai.
conjurer 2021-01-11 13:40
Jie išpopuliarino elektromobilį.
immortallt 2021-01-11 13:45
Tikrai niekas nepasikeitė... Išpopuliarino tik Tai kodėl 10 metų reikėjo laukti bent kiek konkuruojančio varianto, ir tai, dvigubai didesne kaina? Ir kada likę gamintojai pasivys charakteristikomis už panašią kainą? Ir pateiki kokius vienetinius projektus su 300 automobilių (Tesla dabar iškepa apie 1300 elektromobilių), kur daugiausia rankomis surinkti, nepraktiškus, kurių technologijų net dabar nenaudoja, nes ten beviltiški buvo. Ir gal atsakysi, kodėl visi lygiuojasi į tuos, kurie nieko nesukūrė? Ir kodėl pasivyti tiems, kurie nieko nesukūrė kiša keliskart didesnes sumas, nei Tesla sudėjo į tyrimus? Kaip nieko nesukūrus gali 284 patentus gauti, ir ne kvadratiniam dizainui? Ir kaip kiti gamintojai, net ir galėdami nemokamai naudotis Tesla patentais nesugeba pasivyti?
Audrius 2021-01-11 14:24
Del Teslos man kyla tik vienas klausimas: kur vilnieciams yra artimiausias ju salonas ir ar jie is jo atvaziuoja patys pasiimti masina, jei to reikia. Gal kas esat su tuo susidure?
conjurer 2021-01-11 14:33
Kaip minėjau daug patentų nėra technologijos, o tiesiog dizainas. Firmos tai daro nuolat, kad mažiau vieni kitus kopijuotų. Na jei pateiksi patį geriausią patentą galėsime apie jį padiskutuot. Dėl talpos, tai NMC sukurtos 1998 metais (pradėtos naudoti 2008). Jų talpa pakolkas yra didžiausia. O išpopuliarino tarp žmonių, ne tarp gamintojų. Jei aš užpatentuosiu naują fleshlight dizainą irgi būsiu išradėjas?
kukulis4 2021-01-11 14:33
Oficialus - Varsuvoj. Ir nemanau, kad atvaziuoja pasiimt. Realiai dabar kazka dealsonwheels daro su tesla ir zada, kad oficialus servisas atsiras ir Vilniuje, o gal jau ir yra, bet patikimos info apie tai kolkas nematau. Vat cia yra esmine priezastis, kodel Lietuvoje eksplotuoti tesla, kolkas, neracionalu (o gal reiktu sakyt kvaila).
kukulis4 2021-01-11 14:42
Jeigu tu kibira betono i 5 auksta nesi rankom, o Archimedas pasiulo savo skriemuliu sistema, tai jis isradejas ar ne? Nes fizikine prasme abiem atvejais nudirbi lygiai ta pati darba.
immortallt 2021-01-11 14:49
Ar analizavai visus 284 patentus, ar kalbi iš lempos? Prisipažinsiu, neskaičiau, bet kiek esu permetęs straipsnių, tai ne, ne detalių išlenkimo linijų patentai. Išpopuliarino ne tarp gamintojų.... Jo, tikslas buvo, kad VW pirktų Tesla automobilius Ir ne, kai Tesla pradėjo gaminti, tikrai buvo daug gaminančių elektromobilius, ir tikrai neįšoko visi didieji automobilių gamintojai į elektromobilių "traukinį" po Model S išleidimo. Nu kodėl bandai paneigti, kad saulė leidžiasi vakaruose, tai man nesuprantama... Tai vis sakai šiaurės vakarai, tai pietvakariai, bet vat pripažinti, kad visgi iš esmės patobulino ir sukūrė paklausą - matau negali. P.S. Musk'o dauguma iki Tesla net nežinojo, paypal nebuvo labai įdomu masėms. Net kai pradėjo Tesla nuo roadster, dar irgi daug kam nebuvo įdomu, ir net pagaminus niekas nepuolė sekti, realiai tik Model S atsiradus prasidėjo rimtesnės kalbos apie elektromobilius, nors ir dabar krūvos žmonių neigia elektromobilius ar jų naudą - kalba apie 1000 km vien įsėdimu nuvažiavimą (gal 1% populiacijos per gyvenimą taip ir yra važiavę bent kartą), apie tai, kad taršesni, nei VDV (jei skaičiuoji, kad automobilis tarnauja 80 k km, Lenkijoje, daugiausia anglių naudojančioje šalyje, kai daugiausia jų yra Norvegijoje, kur 99% hidroenergija) ir pan.. P.P.S. prisiminiau tavo priekaištą dėl refurbished raketų, kad čia nieko ypatingo, tai jei nieko ypatingo, kodėl niekas kitas pasaulyje to nesugeba? Na nebent žvejoja iš jūros dugno ir tada belieka tik ant metalo laužo išmesti Lėktuvai šiaip irgi kas keletą skrydžiu (kažkoks kilometražas yra), yra "refurbishinami", kai kurios dalys keičiamos/tikrinamos. Ar sakai nebūtų skirtumo, jei visą lėktuvą tiesiog nurašytų po savaitės naudojimo? Nes tu sakai, kad tai nėra reikšminga inovacija.
conjurer 2021-01-11 16:54
Tai yra neblogas dalykas, bet Muskas lygina su lėktuvu, ir tai dar nera tokio lygio. Tikrai ne taip reikšminga kainai, kaip savaime maža falcon 9 paleidimo savikaina. Beje apatinė pakopa gražinama tik, kai krovinio svoris nėra didelis, arba užtenka žemesnės orbitos. Falcon 9 pilnos galimybės pasiekiamos kai apatinė pakopa nėra gražinama, o visas kuras išnaudojamas pakilimui. Beje shuttle irgi buvo daugkartinis, o pigiausi komponentai eidavo į metalo laužą. Na nes tas rudas bakas buvo tik rudas bakas, o šoniniai "boosteriai" tiesiog kieto kuro raketos, kas praktiškai yra fejerverkas, uždegi, ir lauki kol sudegs. Mažai vertės. Amerikonai su privataus sektoriaus finansavimu pasiekė tai kad skrydžiai per spaceX kainuotų tiek pat kiek per roskosmos. Ir tai tas Musko pasiekimas kurį vertinu geriausiai. Bet kai jis pradeda kalbėti apie milijoną žmonių marse, tai skamba kaip visiškas pasikėlimas. Laukiu BFR (nežinau kaip jis vadinsis kai bus išbaigtas), bet pagal galimybes atrodo kad jis bus panašesnis į shuttle programą.
immortallt 2021-01-11 17:45
Dėl P.S.S. dėkui Teisus. Vaksksksksina! Kombinatorius.... Taip nuvertina darbą, "sukombinuoti". Ir šiaip, kombinatoriais tada galima vadinti viską. Vėjo jėganės gaminančios elektrą - irgi kombinatoriaus darbas. Pastatys pirmą komercinį termobranduolinį reaktorių, irgi bus tik kombinatorius, nes tas kas pastatys, jis nesukurs pats. Pamiršk, baigėsi tie laikai, kai vienas žmogus sukuria revoliucinę technologiją. Iš vis, dabar jau vertinama, kad iš atliktų mokslinių tyrimų galima padaryti dvigubai daugiau atradimų, negu, kad buvo padaryta, tik nėra žmonijoje tokių gebėjimų viską konsoliduoti ir iš to padaryti išvadas. Sakai kombinatorius, tarsi nieko ypatingo nepadarė, bet kažkodėl kitiems taip nepavyksta. Taigi tik sumeti viską į vieną vietą ir savaime įvyksta. Skrydžiai per spaceX kainuoja apie penktadalį mažiau nei roskosmos. Musk'as kalba apie viziją, apgyvendinti Marsą. Čia ne pasikėlimas, čia tikslas, kurio siekiama. Kaip ir tai, kad raketos būtų kaip lėktuvai. Tikslas yra kad raketa po pakilimo galėtų kilti po 24h. Bet tai yra tikslas, kurio siekiama žingsniais. Žingsnių reikia, nes pirmiausia reikėjo veikiančios bazės, reikia pajamų, reikia duomenų. Visą tai gali turėti tik kai pradedi komercinę veiklą ir nuolat tobulini savo raketas. Iki tol kiti sukurtą raketą tobulino minimaliai. Todėl turime tokią situaciją, kad SpaceX konkurentų šiuo metu neturi ir pasiims beveik visą rinką. Visos paimti negalės, nes stengsis išlaikyti diversifikaciją, kad nors ir brangiau, bet būtų pasirinkimas. Aišku, dar politiniai sumetimai. Taip pat reiktų nepamiršti kad SpaceX kaina nebūtinai yra ta apatinė kaina, kuri jiems priimtina. Jie neturi kainos konkurencijos, todėl gali imti didesnę kainą ir pelną skirti tyrimams, kuriuos toliau daro.
conjurer 2021-01-11 18:37
Gali būt. Bet jo spacex darbuotojai turbūt gauna daugiau nei roskosmos?
Benediktas 2021-01-11 18:46
O 1969 metais nuskristi į mėnulį ir grįžti buvo realus projektas tuo metu?
conjurer 2021-01-11 19:21
, taip. Tuo tarpu hyperloop tiek tada buvo, tiek dabar yra, toks pats neįgyvendinamas, ir nepraktiškas. Beje kosmoso aukso amžius ir baigėsi dešimtmetį po skrydžių į mėnulį. Kaip ir aeronautikoje beveik visos ribos jau buvo pasiektos. Paskutiniai 40 metų yra stagnacija. Dabar dauguma leidžiamų palydovų žiūri ne tolyn, bet atgal į žemę. Nors tos asteroidų misijos daug žadančios, sakyčiau.