Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Benediktas 2021-01-11 20:11
Bet jie niekad nebuvo to darę prieš tai. Niekad nebuvo niekas su žmonėmis pavaikščioję po Mėnulį, pakilę nuo jo ir grįže į Žemę. O dabar pinigų trūksta, jei kalbant apie skrydį į Marsą ir atgal?
conjurer 2021-01-11 21:26
Skirtingai nei hyperloop tai veikė ant popieriaus.
Dėl marso, tai ganėtinai trūksta. Norint nugabenti žmones reikia geros apsaugos nuo radiacijos, pakankamai maisto, nusileidimo įrangos, ir taip toliau. Reikėtų daugiau daiktų, prieš tai, be žmonių. Pati kelionė truktų ilgai. Dėl retos atmosferos reikia kombinuoti parašiutus, trinties paviršius ir raketinius variklius leidžiantis. Pakilti irgi reikia daugiau kuro.
Palyginus skrydžiai į mėnulį buvo kaip savaitės atostogos.
kukulis4 2021-01-11 22:00
Tai ta pati galima pasakyt apie kiekvienos imones direktoriu. Ar net apie vidutines grandies vadova. Atimk is jo komanda ir vienas jis nieko nepadarys.
O kalbant apie nerealius projektus - bet kokioje industrijoje galioja, principe, tas pats stilius - top mgmt ir sales'ai visada overcommitinasi ir deja, dauguma atveju, underdeliverina. Nes jeigu tu busi saziningas su savimi ir stakeholderiais, tai cia pat atsiras kasnors kitas, ne toks saziningas ir prizades skanesniu bulkuciu. Taip veikia verslas. Ir Muskas cia niekuo ne isskirtinis, gal tik tuo, kad deliverina jis daugiau.
Benediktas 2021-01-11 22:07
O tai ką SpaceX dabar daro su bandymais SN1..SN9? Ar tik nesiruošia tam skrydžiui? Jie gi jau apskaičiavę raketos dydį, pagal tai, kiek reikės krovinio. Medžiagų, kurios apsaugo nuo radiacijos irgi kažkokios yra, nepildnai apsaugos aišku, bet ne mirtinai. Tai pradžioje ir bus be žmonių. Jei be žmonių nusileis ir grįš, bus milžiniškas darbas padarytas.
conjurer 2021-01-11 22:30
Taip yra švinas. Ir jo reikia nemažai. Aišku yra ir lengvesnių alternatyvų, bet pati erdvėlaivio išorė turi būti stora, ir sunki. Dėl to krovinius geriau nugabent ankščiau, o žmones gabenti atskirai, saugiau įrengtame modelyje.
Benediktas 2021-01-11 22:56
Manai, jie nežino, kad reikės ne vienos pirmos pakopos raketos? Kad yra lengvesnių medžiagų nei švinas. Nežino, kiek reikės pinigų? Nesupranta, kur talpinti žmones?
Kur skaitei tokius pamąstymus ar žiūrėjai? Ar čia pats taip analizuoji? Įmesk linkų.
conjurer 2021-01-12 00:05
https://www.youtube.com/watch?v=-eNJzKW0aWQ
conjurer 2021-01-12 00:06
https://www.youtube.com/watch?v=xKhvoJcqHJU
Dannas3 2021-01-12 10:13
Conjurer nesuprantu is kur trauki, kad hyperloop yra fantazija, gal pasidomek Dubajaus projektu, kuris kaip ir nera vien tik fantazijos
conjurer 2021-01-12 12:44
Tas virgin dubajaus projektas yra tiesiog graži kompiuterinė grafika, nieko daugiau. Iš kur tu trauki, kad tai nėra dizainerio fantazija?
Dannas3 2021-01-12 13:05
Pasigooglinam ir matom. Visas pirmas puslapis mirga kad ideja po sekmingu testu, igauna pagreiti. Kad kas, o JAE milijardieriai gali tai igyvendint vien del prestizo, man nelabai kyla abejoniu. Speju tik laiko klausimas. Lyginant su kitais ju projektais, tai hyperloopas nelabai ir issiskiria.
conjurer 2021-01-12 13:27
Pats principas yra neracionalus, daug brangesnis už maglev traukinius, ir daug pavojingesnis.
Bet jei tau kompiuterinė grafika yra sėkmingas testas, tai nematau prasmės bandyt tave perkalbėt.
immortallt 2021-01-12 13:58
Na kad hyperloop yra nepagrįstas projektas, ir aš taip pat manau. Teiginiai, kad pigiau nei traukinys ar pan., kai tikslumas ir net medžiagų kiekis per kilometrą turi būti daug didesni net nei maglev... Pritaikymas yra, bet ten kur dideli gyventojų kiekiai ir srautai. Tikrai ne tarpmiestinėms kelionėms. Kaina konkuruotų su vietiniais skrydžiais, bet tokių astumų padaryti už prieinamą kainą negalėtum. Bet čia yra vienas iš sakyčiau smulkiausių ir mažiausiai Musk'o stumiamų projektų.
Dannas3 2021-01-12 14:41
Kokios dar kompiuterines grafikos, gal rimtai pasigooglinam elementariai pries rasant apie butent si projekta. Tau nereikia manes perkalbet tikrai. Gali bandyt perkalbet arabu milijardierius jei nori, kurie investuoja i si projekta. Galima laisvai sutikt, kad likusiam pasauli sis projektas yra neracionalus, bet kad JAE gali sau tai leisti, man net klausimu nekyla. Ju statybiniai projektai tikrai nepasizymi racionalumu, greiciau issukiais zmonijos sugebejimams.
kukulis4 2021-01-12 16:48
Na as tai nesu toks skeptiskas situ klausimu. Sunku kalbet apie konkrecius skaicius, kai ju nezinai, bet faktas yra tas, kad toks transportas butu greitesnis tiek uz maglev tiek uz lektuvus (o ypac ivertinant ir tai, kad prie skrydzio lektuvu turi pridet bent jau pora valandu, kai reikia buti oro uoste), taip pat ir pigesnis. Slangos irengimas - beabejo, brangu. Klausimas, ar suras budu tai kainai sumazinti. Raketas atpigino. Batareikes irgi. Gal ir hyperloop'ui kokiu fokusu istrauks.
conjurer 2021-01-12 20:17
Negaliu sakyti sakyti kad piramides pastatė ateiviai, nes nežinau, bet jas pastatė ateiviai.
kukulis4 2021-01-12 21:37
Kaina. As kalbu apie kaina hyperslangos metro, ar kilometro, kurios nei tu nei as nezinom. O gal tu zinai?
conjurer 2021-01-12 21:55
kaip lėktuvai, ir yra priežasčių kodėl ji vis dar neįgyvendinta.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Elonas Muskas aplenkė „Amazon“ įkūrėją Jeffą Bezosą ir ką tik tapo turtingiausiu žmogumi pasaulyje - Elono reakcija sužavės