Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
okta 2009-11-20 22:24
Ne nacistai jie buvo, o nacionalistai. Jausk skirtumą Šiaip sutinku, kad dalies organizacijos narių pasaulėžiūra sutapo su Vokietijos nacionalsocialistais, bet ši organizacija buvo orientuota į Lietuvos nepriklausomybės atkūrimą partizaninio karo metu. Nematau jokio blogio tame.
Jobke 2009-11-21 01:34
· Pirmoji sovietinė okupacija, 1940-1941 m. Sovietinio režimo nusikaltimai. 1941 m. birželio 14-18 d. trėmimai.
· Pirmoji sovietinė okupacija, 1940-1941 m. Sovietinio režimo nusikaltimai. Areštai ir kitos prievartos formos (1940-1941 m.).
· Nacių okupacija: holokaustas ir kiti nacių nusikaltimai 1941-1944 m. Ne žydų ir ne čigonų kilmės Lietuvos piliečių persekiojimas, civilių gyventojų žudynės (1941-1944 m.).
· Pirmoji sovietinė okupacija, 1940-1941 m. Sovietinio režimo nusikaltimai. Lietuvos okupavimas, aneksavimas ir sovietizacija.
· Pirmoji sovietinė okupacija, 1940-1941 m. Nusikalstamos okupacinės politikos sistema – okupacinių politinių ir visuomeninių struktūrų vaidmuo ir kolaboravimas su jomis 1940-1941 m.
· Antrosios sovietinės okupacijos pirmasis etapas (1944-1953). Nusikalstamos okupacinės politikos sistema – okupacinių (represinių) struktūrų vaidmuo ir kolaboravimas su jomis 1944-1953 m.
· Pirmoji sovietinė okupacija, 1940-1941 m. Sovietinio režimo nusikaltimai. Sovietų vykdytos kariškių ir civilių gyventojų žudynės 1941 m. birželio 22 – 28 d."
Pasiskaityk, rasi argumentus, del ko tu neturetum buti universitete(primenu, kad pats Truska, tai patvirtino). Padarysiu isvada. Galbut tu esi turtingu tevu sunus ir tave ten islaiko universitete, kas komunistiniam ideologijos nesejui manau tikrai butu negrazu arba, kai destytojas L.Truska sneka, tu svajoji apie raudonasias zvaigzdes. ARBA TU NESTUDIJUOJI TENAIS
Goblinas 2009-11-21 01:46
jobke tu jobke, pacitavai straipsnį kuris absoliučiai nesusijęs su išsakytomis ankščiau mintimis ir galvoji nors kiek nuo to protingesnis tapai? ir kodėl tamstai taip rūpi arns asmeninis gyvenimas?pavydi, kad kažkas sugeba universitete studijuot? kritikuok jei nori jo argumentus, o ne kabinėkis prie žmogaus, kai neturi ką pasakyt.
Jobke 2009-11-21 10:19
Goblinai komentariu neplusk manes .
"Arns rašo:
Eu kariuomenė gerai, SSRS kariuomenė buvo blogai. Į SSRS įstojoms nes buvo pasirinkimas kandidatų 1 iš vieno, į ES įstojom su Maxima kvitais po 1 centą alui, skalbimo milteliais...
Jobke rašo:
Istojom i ssrs prievarta, pralieje krauja. Prasideda nostalgija.....
Arns rašo:
na na, prašom plačiau, matyt kažką istorijos kurse būčiu praleidęs, tikslinkit, plėskit"
Stai ir prapleciam: TARPTAUTINĖ KOMISIJA NACIŲ IR SOVIETINIO OKUPACINIŲ REŽIMŲ NUSIKALTIMAMS LIETUVOJE ĮVERTINTI
Pirmoji sovietinė okupacija, 1940-1941 m. Sovietinio režimo nusikaltimai.
Sovietų vykdytos kariškių ir civilių gyventojų žudynės 1941 m. birželio 22 – 28 d.
IŠVADOS
Patvirtintos Komisijoje
2003-12-17
2.Kalinių evakuacija ir žudynių organizavimas.
a) Politinių kalinių iš Kauno kalėjimo žudynės Červenėje ir Bigosove
b) Telšių kalėjimo politinių kalinių žudynės Rainių miškelyje.
c) Pravieniškių lagerio kalinių ir sargybinių žudynės.
d) Kitos civilių žmonių žudynės.
e) Kariškių žudynės.
3. Pasekmes
Tai vat jei noresi issamiau paskaitysi Gali ir kitus straipsnius pavartyt, issrinkau tau viena.
enternald 2009-11-21 11:36
EU kariuomenė aišku gerai nes ji moderni, o ne ideologinė mašina kuri remiasi karių gyvybių švaistymu. Greičiausiai prieštarausi, bet pažiūrėk kaip pagal šią doktriną buvo sukurta sovietų karinė technika. Pavyzdys kai kurie BTR modeliai. Dėl variklio išrikiavimo gale pėstininkai turėjo išeiti pro šoną. Bet užuot padarę angą viršuj, padarė apatinėj korpuso dalyje tarp 2 ir 3 poros ratų. Gal ir šansų mažiau gauti kulką, bet būti įsuktam į ratus nemažai. Be to ES kariuomenė (visų pirma ji kaip tokia neegzistuoja) nelaiko atominių bombų ir didelės armijos Lietuvoje. Dar be to jei būtų Lietuvos ar ES armijos bent pusiau panašios į SSRS sausio mėnesį šiemet per protestą dėl krizės butų aukų. Bet armija lieka armija ji tikrai neužsiima triušiukų auginimu ir gėlyčiu skynimu.
Arns 2009-11-21 14:08
Jobke, jei kada susitiksi su profesoriumi, padiskutuok ir pats išgirsi. Nei jis, nei aš nesakau jog viskas teisėta iš SSRS pusės, buvo ir trėmimai, buvo ir partizaninis karas ir t.t., tačiau mūsų istorijos vertinimas itin politizuotas ir akivaizdžiai nukreiptas priešų paieškoms, o ne nuosekliam vertinimui. Lengviausia suversti kaltes kitiems, bet ar patys nepadarome/ėme klaidų?
"SSRS Lietuvą okupavo 1940 m. birželio 15 d. Tų pačių metų liepos 14-15 d. surengti fiktyvūs rinkimai į Liaudies Seimą, kuris savo ruožtu paskelbė Lietuvos Sovietų Socialistinę Respubliką ir priėmė deklaraciją dėl Lietuvos įstojimo į SSRS"
Taigi, prie ko tada "Sovietų vykdytos kariškių ir civilių gyventojų žudynės 1941 m. birželio 22 – 28 d."
Jobke 2009-11-21 14:46
Na tikrai nepadareme tokios klaidos: isiverzti i svetima valstybes teritorija ir iszudyti zmones, kurie pries musu valstybes ideologija ir ikresti baimes, jog jus dabar turite gyventi musu ideologija, mieli "broliai". Siaip nelabai matau daug teisetu dalyku ssrs, tuom paciu ir naciu puseje.
"Nicolas Lane pažymėjo, kad atlikti tyrimai apie 1940-1941 metų laikotarpį yra , tačiau trūksta medžiagos panaudojimo iš Izraelyje esamų šaltinių, o taip pat, jo nuomone, reiktų labiau įtraukti kitų šalių istorikus."
Ir dar karta kartoju L.Truska patvirtino. Taip pat pats patvirtinai: tremimai ir t.t. Isvada: reik pripazint jog naciu ir sovietu nusikaltimai lygus, politikos cia nera, zmones paprasciausiai nori pripazinimo, uzuojautos, atsiprasymo is Rusijos. Tai ar taip sunku?
Arns 2009-11-21 15:54
"Isvada: reik pripazint jog naciu ir sovietu nusikaltimai lygus, politikos cia nera, zmones paprasciausiai nori pripazinimo, uzuojautos, atsiprasymo is Rusijos. Tai ar taip sunku?"
jei susitartu šalys jog reikia išsiaiškinti praeities įvykius, viskas būtu gerai, tačiau kai politikai, ypač konservatoriai ir populistai, vis rėkauja apie milijardines "skolas", niekas ir nesikalba. Paprastas pvz, sakykim kaimynas pasakys jog tu kažkada sugriovei smėlio pilį, o nuo to laiko griuvo jo svajonės, netapo architektu ir lia lia lia. Dabar jis jis nori milijono iš tavęs. Prisiimtum faktą jog sugriovei smėlio pilį?
Viena priežačių nesutarimo, yra būtent politinės užgaidos. Jei reikėtu tik istorinės tiesos, tikrai be didelių problemų susitartume ir su bendrais archyvais, su istorikais, būtu išsiaiškinta kiek įmanoma istorijoje. Bet kartoju, pirma politikai turi susitarti, jog jie nesikiš ir priims bet kokias istorikų išvadas, o jomis nepasinaudos bandydami sau politinius dividentus susikrauti...
Jobke 2009-11-21 22:51
Uz vagyste, uz sumusima taip pat reikalaujama turtines, moralines zalos atlyginimo. Sis ivykis taip pat panasus, kaip (pries,po)karo, metu padaryti nusikaltimai. Nepamirskime sovietai(arba bolsevikai) sumokejo kompensacija uz I pasaulino karo zalos atlyginima Lietuvai. Irodymai yra, galime kaltinti. Cia nebe smelio pilies sugriovimas. Labai liudna man, kai lygini tokius rimtus dalykus su smeliadeze. Juk ir jeigu taip istorikai Rusijos, kartu galetu aiskintis, kodel nereik moketi zalos atlyginimo.
Arns 2009-11-21 23:26
Čia aš sakau tiems, kurie teigia jog jei ne rusai, būtume kaip suomiai. Per 20 nepriklausomybės metų jau įrodėme jog net estus reikia pasivyti, o ką jau kalbėti apie slovėnus ar iš vis ne komunistines šalis...
O šitie atlyginimai, na sakykim taip, besidžiaugdama Europa po I pasaulinio karo prisišaukė Hitlerį. Krizė krize, bet didžiulės Vokietijai primestos kontribucijos ne ką mažiau padėjo Hitleriui iškilti. Istorija geriausia išsiaiškinti, o ne ja naudojantis ant žaizdos berti(s) druską.
Jobke 2009-11-21 23:57
O kodel cia Hitleris minimas? Atlygindami zala, prisisauks antra Hitleri? Ar cia vel nori pamineti: nebutu Hitlerio, nacizmo, nebutu sovietu, Stalino nusikaltimu(snekejome nesituose komentaruose).
Arns 2009-11-22 00:21
Aš tik sakau jog norėjimas kuo daugiau prisiplėšti iš kitų, iššaukia ir nemalonius dalykus. Kalbama berods apie 4 milijardus? Kaip apskaičiavo? Būtu įdomu pamatyti, nes bendrai sudėjus kiek SSRS investavo į Lietuvą ir kiek ji jai davė naudos, kažin ar pagal tuometes kainas nereiktu mūms primokėti Mastykim blaiviai, viską vertinkim ne emocijom, o racionalumu ir suprasim jog investicijos buvo, gal jos savanaudiškos, gal jos ne visados pamatuos, gal jos neretai bereikaligos, bet jog buvo ir jomis vis dar naudojamės(pradedant namais, baigiant keliais, tiltais, elektrinėmis...).
Jobke 2009-11-22 11:44
Na va man svarbiausia jog itikinau tave del nusikaltimu, nezinau kodel visada tu juos neigdavai(o gal cia atsitiktinumas, straipsniai visados, kur nusikaltimu nera...), net kai as dar nebuvau cia uzsiregistraves. Matyt teko sutikti su L.Truska.... nes snekejai, ne ta, ka patvirtino net pats tavo profesorius.
Arns 2009-11-22 12:33
Aš niekados neneigiau jog jie buvo, tik sakiau jog išpūstas burbulas, dažnai skaičiai laužti iš piršto arba viskas prie ko prisilietė sovietai, tapdavo aukomis. Viską reik vertinti racionaliai, niekas nebuvo visados teisus ir niekas niekados vien klaidų nedarė. Tiesa "patriotai" nesutinka ir bando iš juoda padaryti balta ar atvirkčiai.
nesupratau ką nori pasakyti, aš žinau ką jis šneka, žinau kokius pranešimus darė Vilniaus atgavimo 70-čio proga ir t.t. Dalinai jam pritariu, pirmiau apsikuopkime pas save, o tada pulkime aiškintis su kitais, dėl gynčytinos istorijos detalių. (beje, bent jau tai ką tu kalbi/ėjai, vos ne visados buvo priešinga ar tavo statoma priešprieša, ką mums jis dėsto per savo paskaitas )
Jobke 2009-11-22 17:19
?
Stai ir vel painiojies.
Beje nepamirskime, kur daviau nuoroda su L.Truska tavo destytoju, atvaziavo ivertinti ir uzsienio zmones, todel negalime vertinti, kad jie yra patriotai Lietuvos. Matai, tu pats kisai savo universitetinio issilavinimo zinias, todel ir paememe didesni plota valyti, o siaip gali pasidalinti, ka destytojas aiskina, bet gan viskas aisku pasirasytuose isvaduose. TAI KAIP CIA VEL SUPRAST?
Arns 2009-11-22 19:55
Jobke, bent pats skaitei kas tose tavo rastose išvadose pateikiama? Spėju ne, praktiškai ten buvo nagrinėjami žydų reikalai, minimaliai paliečiant ir Lietuvą. Konkrečiai, prašau, man pateik kokias aš, būtent iš tų išvadų, kategoriškai paneiginėjau ar visiškai nepripažinau. Man atrodo pats jau pradėjai painiotis ir nebesuprasti dėl ko ir kuriam galui gynčyjiesi
Jobke 2009-11-22 22:42
Pirma pats perskaityk ir speliok ar kitas zmogus perskaite. Greiciau pirmaji straipsni pravertei: Pirmoji sovietinė okupacija, 1940-1941 m. Sovietinio režimo nusikaltimai.
7. Tremtinių likimas.
1941 m. rugpjūčio-rugsėjo mėn. iš įkalinimo vietų ir tremties buvo paleisti iš Lietuvos išvežti buvę Lenkijos piliečiai (daugiausia lenkai ir žydai).
O kitur SKAITEI? ..... Man uztenka sios temos tavo komentaru ir pats kitus kaltini, kad painiojies.
"Arns rašo:
Eu kariuomenė gerai, SSRS kariuomenė buvo blogai. Į SSRS įstojoms nes buvo pasirinkimas kandidatų 1 iš vieno, į ES įstojom su Maxima kvitais po 1 centą alui, skalbimo milteliais... (CIA BEJE GRAZUS SARKAZMAS )
Jobke rašo:
Istojom i ssrs "
Ir stai vel galeciau L.Truskos patvirtintus kandziuosius straipsnius kopinti.
Tik paminesiu. Tremimai, politiniai kaliniai, zudymai(sarasuose tai pamineta, jei reiks galesiu vel cituot is ten) ir tai juk kuriant socialistine valstybe, visuomene.
p.s. raudonai pabraukta kuri teigini tu neigi.
Arns 2009-11-22 23:33
Jobke, trūksta žodžių, su tavimi gynčytis kaip ir beprasmiška, pats nieko neišmanai, o dar kitus pagal save matuoji. Teisiškai Lietuva į SSRS sudėtį pati pasiprašę esamos tuometės valdžios(kadangi Lietuvos visa vyriausybė nepasitraukė į užsienį, tai naujai išrinkti reikėjo rinkimų, kad ir kaip gražiai besigirtu, bet partizaninis "prazidentas" tokios teisės neturėjo). Taip, ji nebuvo visai skaidri, taip, ji buvo marionetinė, bet kadangi ir senesnė neatitiko konstitucijų, praktiškai vyriausybės(tikros) Lietuva neturėjo nuo 1926 Gruodžio perversmo.
Įsivaizduok jog dabar tarkim per prezidentinius rinkimus už prabalsavimą duotu nuolaidos kuponą, traptautiniai stebėtojai tokius rinkimus pripažintu? Ne, aš būtent tą ir norėjau pasakyti, jog įstojimas į ES buvo tik su tariamu tautos pritarimu, jokie rinkimai ar normalūs(tikri) referendumai nepraeitu su tokiais pažeidimais, na nebent mūms autoritetas šaunioji Baltarusija.
Jobke: "Ir stai vel galeciau L.Truskos patvirtintus kandziuosius straipsnius kopinti."
Arns: " Konkrečiai, prašau, man pateik kokias aš, būtent iš tų išvadų, kategoriškai paneiginėjau ar visiškai nepripažinau"
Taigi, tu nemoki sisteminti informacijos, dabar aš tau turėčiau visą istorijos kursą dėstyti ir paneiginėti ar patvirtinti bet kokį net katės kniauktelėjimą? Net patys didžiausi pasaulio istorikai, tokios apimties nesugebės išdėstyti, jei nebus apibrėžtos diskusijų ribos. Dabar nuo rinkimų link represijų, nuo 1940 metų vasaros iki 1941 trėmimų, bei kas dėjosi pokariu... Šakės, istorike, tokiais tempais gal rasime laiko dar pridėti ir sputniką bei kaip jis lietuviškuosius partizanus medžiojo
Jobke 2009-11-23 00:45
Papasakok istorikams kaip pasiprase Lietuva pati i SSRS .... BUSI ISTORIKAS ! Jau dabar is taves gavosi tikru tikriausias absurdas. Parasei daug, bet esmes jokios. O siaip gali ir pamokint kaip cia man susistemint informacija, busiu dekingas!!!
Jobke rašo:
Istojom i ssrs prievarta, 1941 m. birželio 22 – 28 d.
Matai net nereik susisteminti, tiesiog atsidaryk informacijos nuoroda ir "SVIESKIS"
Arns 2009-11-23 09:52
"SSRS Lietuvą okupavo 1940 m. birželio 15 d. Tų pačių metų liepos 14-15 d. surengti fiktyvūs rinkimai į Liaudies Seimą, kuris savo ruožtu paskelbė Lietuvos Sovietų Socialistinę Respubliką ir priėmė deklaraciją dėl Lietuvos įstojimo į SSRS"
tu man pasakyk kaip rinkimai ir įstojimas į SSRS sudėtį siejasi su 1941 metų žudynėmis? Šia jau po įstojimo, čia jau prasidėjus karui tarp nacių ir SSRS(kuris prasidėjo būtent 1941 birželio 22 dieną).
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Europos ateitis: raiša milžinė stojasi ant kojų?