Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
SG 2010-03-31 22:14
O siaube, tikrai maldauju atleisti!
Iš pradžių nesupratau, kad susidūriau su kvalifikuotu istoriku ir dar kalbininku.
LiberalusToris 2010-03-31 22:15
Dar ir kapų plėšiku, bet čia jau kita kalba.
SG 2010-03-31 22:18
Gerbiamas prapiesoriau, turiu dar viena klausimėlį: ale kada tas jūsų naujasis terminas žodynuose atsiras?
LiberalusToris 2010-03-31 22:21
Kada prisiveiksiu iššaudyt visą Švietimo Ministeriją. Nes mane ji jau labai užknisa. Manau pavarysiu Bundoko Šventųjų stiliumi - su malda, dviejais pistoletais pridėtais prie pakaušio...
SG 2010-03-31 22:22
Ai, gal geriau jūsų daugiau nebejudinsiu, nes dar ir mane pašausit!.
Einu skaityt apie . Gero istorijos skaitymo! Viso.
LiberalusToris 2010-03-31 22:26
Geros dienos, kolega. Es Spiritus Sancti.
LiberalusToris 2010-03-31 22:31
Pastebėjau dabar klaidą. HOLODOMORAS. Persiprašau, kolega, bet esmė ta pati.
SG 2010-03-31 22:35
O tai tau, o jau buvau pradėjęs skaityt...
Bet kadangi aš toks labai jau neapsišvietęs, tai norėčiau, kad vis dėlto supažindintumėte mane su tais keliais punktais, kuriuos ten išvardijau.
DJ_LFS 2010-04-01 02:53
DJ_LFS 2010-04-01 02:56
O sita... penkiakampe zvaigzde ne sovietine atributika? A kartais ji nedraudziama istatymais?
mykolas 2010-04-01 06:34
Provokatorius būčiau jei komentuočiau komentatorius, o ne jų komentarus
blizzard 2010-04-01 09:49
nu jūs man pasakykit ar komunizmas nebuvo tobula sąntvarka? tiesiog jie bandė ją įvest netinkamu būdu.. viskas būtų buve gražu ir gerai, bet per žmones ir bandymą viso to pasiekt, viskas žlugo.
o kas liečia demokratiją, tikra demokratija( tiesioginė) nuo atstovaujamosios skiresi kaip diena nuo nakties, lietuvoje galima tuo įsitikinti.. šiuolaikiniai visuomenei reikia kažkokios kitos valdymo formos...
meslinukas 2010-04-01 11:52
*kominizmas apskritai neįmanomas. jis prieštarauja elementariausiems įgimtiems žmogaus instinktams.
o dėl demokratijos, tai sutinku.
SG 2010-04-01 13:08
meslinuk, taip niekad ir nepaaiškinai, kas tie instinktai.
Ne, čia tiesiog Aldebaranas - raudonoji milžinė. O penkiakampė, nes man gražus skaičius 5.
meslinukas 2010-04-02 10:03
pvz.: savanaudiškumo, egoizmo, siekio būti geresniais ir gyventi geriau, taip tap komunizmas sako, kad visi lygūs (nors visi skirtingi ir turi individualias savybes ir dėl to ir galimybes) ir prieštarauja konkurencijai.
Instinktas – stereotipiškas elgesys, būdingas tam tikros gyvūnų rūšies individams ir padedantis prisitaikyti prie aplinkos ir išgyventi.
o šiaip jau rašiau apie tai kažkurioj temoj (ar keliose), bet tingiu dabar knistis.
SG 2010-04-02 14:43
Nu gerai, va tau pavyzdys, realus nutikimas. Važiavo lietuvis per Daniją. Pakelėj pamatė stovint prekystelius su daržovėmis ir vaisiais. Šone stovėjo dėžutė skirta pinigams. Jokio pardavėjo nebuvo. Lietuvis labai nustebo ir paklausė kartu su juo važiuojančio dano, kas čia yra. Tas paaiškino, kad čia žmogus gali bet kada nusipirkt daržovių arba vaisių. Paima kiek nori, pasisveria, įmeta pinigus į dėžutę ir nueina. Lietuvis pasakė, kad jei Lietuvoj būtų toks dalykas, tai ne tik, kad per dieną neliktų dėžutės su pinigais ir daržovių, bet ir prekystalio.
Dabar tu man paaiškink, kodėl Lietuvoj neliktų, o kodėl Danijoj stovi? Juk gobšumas, savanaudiškumas kone įgimta lietuviui (pagal tave, tai apskritai žmogui). Tai ar reiškia, kad danas - tai ne žmogus, o visai kitos rūšies padaras? Paaiškink, kodėl čia vienaip, o ten kitaip.
mykolas 2010-04-02 17:26
būtent komunizmas ir atitinka esminius žmogaus išgyvenimo instinktus. Nuo pat atsiradimo žmonės ir net jų protėviai būrėsi į bendruomenes, kuriose rūpinosi vieni kitais. Altruizmas - tai vienas pagrindinių žmogaus instinktų, kuris labai svarbus žmogaus išlikimui. Gobšumas, perdėtas savanaudiškumas - tai jau patologija (mano nuomone)
Valstybės išardė bendruomenes, pavertė jų žmones vergais. Pirmosios pasaulio valstybės buvo valdomos būtent vergvaldžių
šita video turbūt dauguma jau matėt http://www.youtube.com/watch?v=LU8DDYz68kM
Arns 2010-04-02 17:37
dar toli buvo iki valstybių, kai bendruomenės pradėjo aižėti. Technologinis progresas, bei augantis gyventojų skaičius labiausiai prisidėjo, kad žmogus žmogui taptu priešas.
SG 2010-04-02 18:13
Iki valstybių buvo toli, bet valstybių užuomazgos jei atsirasdinėjo. Šiaip ir tu teisus. Svarbiausias pirmykštės visuomenės suirimo veiksnys buvo gamybinių santykių vystymasis.
meslinukas 2010-04-02 19:39
SG - turėjau uomeny ką kita. čia yra paprasčiausia sąžinigumas. tiosiog komunizmas sako, kad turėsi nepriklausomai nuo to, kiek uždirbsi (visiem po lygiai). tai reiškia, kad ir tinginys didžiausias ims ir naudosis viskuo, kiek norės. o žmonių norai dideli. ir "bevalgant apetitas tik auga". tisų norų patenkinti neįmanoma.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Francis Fukuyama. Ar demokratijos amžius baigėsi?