„Negerkite!!!“ „Coca-Cola“ kreipėsi pagalbos į dirbtinį intelektą. „Gizmodo“ nesirinko žodžių kuo tai baigėsi ()
„Coca-Cola“ keipėsi į DI, prašydama algoritmo, kad būtų sukurtas naujas skonis.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„3000-ųjų metų“ skonis, matyt, turėtų atrodyti kaip ateitis – ir, žinoma, gėrimas numalšins troškulį.
Tačiau, remiantis nauja sudėtingo „Gizmodo“ tyrimo ataskaita, realybė yra daug blaivesnė. Svetainės komandos teigimu, Y3000 skonis yra ne tik įprastos „Coke“ pažeminimas, bet ir visiškai nemalonus.
Komanda nerinko žodžių ir pavadino tai tiesiog „blogai“.
„Negerkite!!!“, – patarė „Gizmodo“ naujienų reporteriui Kyle'ui Barrui.
„Pirmą kartą burbuliuojančiam skysčiui patekus ant liežuvio, tikitės tokio paties rūgštaus, gazuoto pojūčio, kaip įprastai“, – rašoma ataskaitoje, „tačiau gėrimas nuslysta į burnos užpakalinę dalį ir pasirodo bespalvis skonio receptoriams.“
„Taste of Home's“ buvo tik šiek tiek entuziastingesnis ir pavadino gėrimą „nauju žaismingu, nors ir savotišku, pirmtakų broliu“, tačiau patarė nepirkti 12 vienetų pakuotės. „The Mary Sue“ tai pavadino „neprognozuojamai blogu“, o „Insider“ teigė, kad skonis panašus į „kai sumaišai visus gėrimus su sodos fontanu“, pažymėdamas, kad jis yra geresnis kambario temperatūroje.
Tai tik naujausias atvejis iš begalinio maisto ir gėrimų įmonių sąrašo, gaminančių DI sukurtus gėrimus, tikėdamiesi virusinio dėmesio – nuo DI IPA iki DI įkvėpto augalinio sūrio. Tačiau ar DI iš tikrųjų gali pagerinti bet kurią iš šių patirčių, dar reikia įsitikinti.
Nenuostabu, kad „Coca-Cola“ atsisakė atskleisti, kas iš tikrųjų yra Y3000 „Zero Sugar“ – gėrime, kuris, bendrovės teigimu, buvo „sukurtas kartu“ su DI, rašoma pranešime spaudai.
Siekdama realiai parduoti naująjį receptą, „Coca-Cola“ įtraukė visiškai nereikalingą triuką – PR patirtį, kurią vartotojai gali pasiekti nuskaitydami QR kodą. Pasitelkiama „nauji būdai, kaip sustiprinti ryšį su esamais gerbėjais.“
Trumpai tariant, ar naujasis „Coca-Cola“ Y3000 yra nauja aušra masiškai parduodamų gaiviųjų gėrimų istorijoje – ar nevykęs rinkodaros triukas, kurį patikrino darbuotojai? Atsižvelgiant į tai, ką matėme, greičiausiai pastarasis.