Pasauliui pavojų kelia žmonių perteklius

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

lape 2011-01-17 18:33
. Tai yra jie kažką gamina , ir gauna pinigus, o tai ir yra vartojimo visuomenė. Nebėr tos laukiniu Afrikos.
Indigo89 2011-01-17 18:58
Tikrai jokia turtinga valstybe nepades jokiai varganai salelei. Vat kad nupirks ta valstybe, prades ten vest savo valdzia ir pan tai taip, bet apie pagalba didesne nei ekonomiskiai nereiksminga manau galima nei nekalbeti. Turtingos salys mielai investuos i skurdzias kapitalu, bet turtingas istekliais salis. Taip po biski jos irgi pasieks normalesni lygi, ir taip stipriai nebesidaugins. Uztikrinus daugumai pasaulio gyventoju vartotojiska kultura demografine problema smarkiai sumazetu, ir kaip matau viskas link to ir eina. Taip kad problema nera tokia didele kaip cia kai kas bando parodyt.
Montis 2011-01-17 19:02
Nu ka, mazins ta skaiciu. Kaip buvo suplanuoti abu pasauliniai karai, kiek zmoniu mire, tik manau, kad dabar priemoniu bus imtasi drastikesniu, gal net ne karu mazins. Viska valdo elitai, illuminati, tj jie ir nuspres, nes nebegalima taip ilgiau, per daug dauginas azijieciai.
Kupse123 2011-01-17 19:27
nu ir ka cia per nuoroda numetei? Ten kaip tik issivysciusios salys savo senus kompus laidoja ne po savo zeme o veza i Gana. Tad tai nieko nesusyja su paciu afrikieciu vartotojiskumu
enternald 2011-01-17 19:29
Juokinga jei nebūtų graudu. Tu čiurkas išžudyk, kad gudras. Jei manai, kad egzistuoja kas nors už visų nugarų ir jie visagaliai klysti. Niekas niekada nesugeba visko valdyti. Pasaulis ne sistema pamojau ranka išėjo kas nors. Pasaulis greičiau yra jovalas, kuriame neaišku, kas vyksta bandyk ką nors padaryti ir neaišku kas įvyks.
Zergas 2011-01-17 19:51
visko aisku neimanoma suvaldyti,bet to ir nereikia,uztenka pakreipti ivykius savo linkme gausi norima rezultata.Lenina juk irgi zydu bankininkai nusiunte i Rusija bet biski padare promaha neapskaiciave kad iskils Stalinas.o tai kad netiesioginem priemonem jau dabar kontroliuojamas gyventoju skaicius tai tik aklas negali matyti.sudekit visus faktus i viena vieta ir pagalvokit ar tai nera logiska veiksmu pasekme?
Azuolas 2011-01-17 19:51
ir nedaro tiek žalos. Pvz Vietname, kur karas gyventojų skaičiaus neapmažino (augo populiacija net karo metu), bet dėl kario padarinių kas ketvirtas yra neįgalus. Ne iš tų laikų likę sužesiti kareiviai, bet esama karta nuo visokių užsilikusių chamikalų, nesprogusių bombų ir t.t. Įsivaizduokite, jei ta dalis žmonių būtų dirbanti... Va tau ir žmonijos gelbėjimas.
lape 2011-01-17 20:44
vartojimas...
valdis5797 2011-01-17 21:10
didelis gimstamumas ypac neissivysciusiose salyse ir yra ta tema , kuria nagrineja sis straipsnis. amerikos ''persirijimas'' yra ne del kokiu tai vartotoju vertybiu , o del apsinuodijimo ''natrio glutamatu'' , kuris isreguliuoja alkio jausma (pelninga gamintojams) o tu pamegink savo suni ismokyti suvalgyti tik puse jam paduoto maisto, ypac jei jis alkanas- patikek tikrai neiseis, instinktas nugales taspats su gimstamumu neissivysciusiose salyse- gamta turi savo desnius! joks vertybiu mokymas nepades, socialistai tarybu sajungoje irgi bande aukleti moraliai tobula zmogu- zinome rezultata
valdis5797 2011-01-17 21:35
dar gal pasakysi, nebera afrikieciu ar europieciu problemu, yra zmoniu problemos? niveliuosi savo igimtus gabumus ir igytus gebejimus vardan visu zmoniu lygybes idealo? turbut pasikartosiu, bet socializmas zlugo.
nazijew 2011-01-17 22:53
Mano akim komentatoriu pasireiskimai apie tai kaip pasauli prazudys vartojimas, primena apsinarkasinusiu hipiu kliedesius. Ne supuve vakarai, ir ju platinama vartojimo kultura kalta dėl didėjančio žmonių kiekio. Būtent vakaruose atsirado kitoks požiūris į vaikus - tėvams pagaliau pradejo rupet atzalu kokybe, o ne kokybe. o stai afrikieciui ar azijieciui tas nelabai rupi, pamate kad zmonai is ranku kazkas iskrito, ir davai kol pasilenkusi. Pasekmes maziausiai rupi. Nors kam jam sukti galva, tuoj is lektuvo nukris krovinys. Jei nenukris pafotogrofuosim sudziuveliu kuriu nesugebam ismaitint, iskarto humanitarines organizacijos pakels veja "afrikos vaikuciam", nusiuskim maisto, tegu uzauga, tik va paskui jau vieno lektuvo neuzteks, reiks 10 nes kiekvienas jau uzauges sudziuvelis dar po 10 vaikuciu gailiom akutem atsives. Taip ir sukasi ratas..
enternald 2011-01-18 00:13
Kuo chemtrail'ais ? Kažkaip tie tavo galingieji nesugeba nei kinijos nei Indijos ar Afrikos sukontroliuoti. Žydų bankininkai į Rusiją Leniną? Rimtai, ką uostai, juk praktiškai tie žydų bankininkai prarado savo įmones, turtą. Nesugebėjo nugesinti karo, kuris jau buvo aišku kad ir kuri pusė laimės (Vokietija ar SSRS) jų turtas prapal. Arba nėra tų galingųjų arba tiesiog jie nieko nesugeba kontroliuoti.
bahuriux 2011-01-18 00:22
O tai sunku, ar brangu, ar nehumaniska i humanitarines maisto ir medikamentu siuntas, ideti vaistuku kad jie taptu nevaisingi? Cia tik labiausiai skurstantiem kurie ir dauginasi labiausiai butu taikoma. Nes isivysciusiom salim tas visai neaktualu.
kionig 2011-01-18 05:59
O tu nesi girdejes zodzio vartotojiskumas ? Ir prie ko cia isvis tas socializmas ? Zmonijos poreikiai auga viskam, energetikai, maistui, vandeniui, naudingosioms iskasenoms ir t.t. Cia reikia isivaizduoti kaip i besidauginancia bakteriju kolonija, kuri is kazkur ima energija, ja konvertuoja, dalimi iskiria energijos t.y silumos pavidulu, kita dalis panaudojama naudingam darbui.
east 2011-01-18 06:26
Teisybė, jei ne ta pagalba, dėl maisto ir vaistų trūkumo skaičius taip greit neaugtų. Tik dėl vartojimo nesutinku, pvz.: juk nė vienas prekybos tinklas nepritartų gyventojų skaičiaus mažinimo politikai, nes jiem kristų pelnas. Na, priežastys priežastim, bet keista, kad niekas nesiima bendros politikos sprendžiant gyv. skaičiaus didėjimą pasaulyje ar bent žemyne. Juk lengviau db suvaldyt didėjimą, negu paskui problemos - didės kainos, būtiniausių prekių deficitas ir kt., kas paminėta straipsny - ždž kančios ir lavonai. Lietuva toj srity irgi "gera".... pasirinkus gyventojų skaičiaus didėjimo politiką, vien dėl to, kad pensininkai gautų normalias pensijas (aišku lietuviai tam nepasiduoda ). O juk galima pasirinkt pensijų modelį, kad senukų pensijos dydis nepriklausytų nuo tolesnės kartos.
Anonimelis 2011-01-18 07:09
Galiu pasakyti tik tai kad maziau gimdyti reikia, nes didziaja dali sudaro nuskurde zmones.
Zergas 2011-01-18 10:31
apie kokius hipius tu cia kliedi zmogeli?100 afrikieciu vargu bau ar suvartoja tiek kiek 10 vakaru pasaulio atstovu.ir kazin ar afriekieciu vartojimas vienam asmeniui augs labai daug,taigi ju populiacijos didejimas tikrai nera toks baisus kaip amerikieciu ar kitu "civilizuotu" tautybiu atstovu persirijimas.uztenka paziuret statistika kiek vakarieciai ismeta maisto produktu kurie sugenda delto jog jie nespeja ju suvartot,skaiciai yra milziniski.ar tu zinojai kad uk net vandens skaitliuku nera?vandeni gali taskyti i kaire ir i desine,sumoki metini mokesti ir viskas,tai ar cia taupymas resursu?o kaip del nekokybisku prekiu kurios tarnauja ypac trumpai ir ismetamos i siukslyna?resursai tam nenaudojami?koks % atlieku perdirbamas?speju niekingai mazas lyginant su resursu panaudojimo tempais
valdis5797 2011-01-18 13:01
kadangi esi labai protingas, supranti kad nereikia gimdyti, tai ir negimdyk! uz tave prigimdys afrikieciai, nevarzantys saves tokiomis protingomis mintimis moksliniu poziuriu tai butu deevoliucija, bet kadangi mes visi esame lygus zmones ar bent jau zinduoliai, tai koks skirtumas pasiziurek filma 'idiocracy' smagi komedija
valdis5797 2011-01-18 13:09
gal gali pateikti tokio modelio pavyzdziu?
valdis5797 2011-01-18 13:16
pagaliau kazkas mąsto zinoma, tai puiki iseitis, bet dabartiniame kontekste tai butu net labai nehumaniska, ir priestarautu zmoniu teisems