Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
immortallt 2011-06-19 20:13
Tavo postas, labai jau pesimizmu ir materializmu bei maksimalizmu persmelktas... Kodel posovietini krasta puoli lyginti su simta metu kapitalistinemis salimis ? Lygink su posovietinemis salimis. O ir is viso, ar piniguose laime ?
Lietuviai visada kaltina kitus, ziuri, kas geriau turi, bet retas kuris pradeda kazka nuo saves darytis. Tik sik tiek pralobes - puola islaidauti, prisiperka masinu, telika mandriausia ir pan., o po poros metu suslubavus ekonomikai, po poros menesiu jis jau valgyt neturi is ko nes santaupu neturi! Tuos lengvai gautus pinigus ne kur nors ivnestavo, o pravalge, bet gyventi nori kaip kapitalistas (zmogus kuris kaupia kapitala bei gauna uz ji atlygi). Ir zinoma del visko kalta valdzia ir verslininkai. Del nepaaiskinamu priezasciu, darbininkas kazkodel negali isteigti savo imone... GRAUDU ir kartu juokas ima skaitant tuos nuolatinius bambejimus, pesimizmus ir pan. Visad rekiama, kad niekas valdzioj nieko gero nepadaro del Lietuvos, bet paklausiu, o ar jus ka gero padaret Lietuvai ?
Tiems, kurie sako, kad prie rusu buvo geriau, tai nuvaziuokit bent jau i kaliningrada. Taip Lietuva atrode pries 10-15 metu. O jei norit pamatyt, kaip sovietmeciu atrode, nuvarykit i koki mazesni miesta Rusijos.
Del rinkimu sistemos, tik tunisieciai ir egiptieciai buvo patenkinti savo valdzia is visu uzsienieciu su kuriais bendravau. Bet vat pasirodo realiai jie ne velnio ja nebuvo patenkinti... Na dar turbut graikai buvo patenkinti, iki kol paaiskejo, is kur taip gyvenimas gerejo. Baikim bambet, paziurekim i gyvenima is sviesiosios puses ir geriau kazka darykim, o ne bambekim - bambejimas nei gerina gyvenima, nei sukuria geresni gyvenima - tik ivaro depresija ir kitas ligas. Tai kam to reikia ? Na nebent jus sadomazohistai.
Simplicity 2011-06-19 20:22
Ei, immortallt, suprantu jog pamatęs mano slapyvardi iškart pagalvoji- emigrantas, lyginantis Lietuvą su Airija ar JK Ta proga iškart gaunu ir klausimą "Kodėl Lietuvą, kuri laisva ir nepriklausoma tik 20 metų lygini su šimtą metų kapitalizme nugyvenusiais?" Bent po šiuo straipsniu nei žodžiu neužsiminiau apie lygiavimą į pačias turtingiausias, o tik pasakiau jog lygiuotis į Afriką ir Aziją yra kvaila, nes mes turim ir šviesolaidį, ir elektrą, ir vyžom apsiavus jau gerą šimtą metų nereikia vaikščiot
Pažiūrėk į estus,- tie jau gyvena gerai, turi net Eurą. Yra dar tokie čekai, slovakai ar tie patys lenkai su vengrais Žinoma, galim pasidžiaugt jog Lietuvoj yra geriau nei Latvijoj. Tik ar verta džiaugtis, kad kažkam yra blogiau...
gadnis 2011-06-19 20:23
Eilinis bandymas gelbėti Lietuvos gyventojų emigravimą.. Viskas čia būtų gerai su ta LIETUVA, jei ne maži atlyginimai, tuomet ir žmonės kultūringesni būtų, ir darbą dirbtume išsišiepę, būtume pavalgę, pailsėję, sveikesni, laimingesni. Reikia arba kelti ekonomiką, arba ją visiškai sužlugdyti-panaikinti pinigus-įvesti ZEITGEIST siūlomą gyvenimo modelį. Bet abejoju ar viena ar kita čia bus greičiau nei po 500 metų. Kas belieka, bėkt į kitas šalis, kur geriau, kad mūsų vaikai ten būtų laimingesni.
StN 2011-06-19 20:32
Manau, visi žmonės nori gyventi geriau, ir su straipsnio autoriu net diskutuot neturiu apie ką, galiu tik pasakyt: susidegink su tokia logika.
Gyvenu UK ir neįsivaizduoju kaip žmonės Lietuvoj sugeba už minimumą gyventi. Nesuprantu kaip žmonės išvis normaliai gyvena už tuos varganus 1,5k litų.
Gal piniguose ir nėra tos laimės, bet bent jau pinigai leidžia tau numesti vieną akmenį nuo širdies, tai yra nesirūpinti dėl sekančios dienos.
Jokiu būdu negrįšiu į Lietuvą gyvent, jeigu nepasikeis tokia tvarka kokia ji yra dabar.
Norėčiau biški praskaidrint sąmonę tiem kurie pagalvos, kad straipsnis tiesą sako:
1. Mūsų valdžioje sėdi žmonės kurie buvo užauginti sovietinės okupacijos laikais, jie užaugo korumpuotoj aplinkoj ir abejoju ar kas nors gali pakeisti jų mąstymą 'už save'.
Kol tokių bus dauguma valdžioj, tol niekas nesikeis, o kadangi perrenkame į valdžia vos ne tuos pačius žmones, tai sėkmės taip ir toliau.
2. Žmonės. Nu, galiu pasakyti, kad grįžus iš betkokios šalies į Lietuvą pasijunti kaip kokioj zombių šaly. Užtenka vien į veidus pažiūrėt ir suprast, kad kažkas negerai. Kaip tu gali tokiem žmonėm, kurie nieko gero savo valstybėj nemato, tik mokesčių augimą, kainų augimą, minimalus atlyginimas lieka toks pat ir reik kažkaip išgyvent. Statistiniam Lietuviui, mano įsivaizdavimui, tai yra tiesiog savęs palaidojimas po žeme.
3. Darbdaviai. Pasakykit, dirbantys Lietuvoje, kiek matėte puikių dardavių kurie būtų malonūs su jumis, turėtų lygiai tokias pačias mašinas kaip jūs ir nesiskirtų iš aplinkinių? Kažkaip įsivaizduoju nelabai kas matėt. Skirtumas tarp darbdavių ir darbuotojų neturėtų būti toks didelis kaip šiandien, ypač didelių kompanijų, kaip Maxima. Tarkim pažiūri į juos, ir nesupranti iš kur tiek pinigų? O taigi, niekas žmonėm normaliai nemoka! Jie bando nugręžti ten kur įmanoma, tai yra ant žmonių, kad patys galėtų gyventi karališką gyvenimą. Ar tai normalu? NE! Darbdavys, gali gauti kažkiek daugiau, bet normaliai mąstant jeigu jau gauna daug pelno, tai reiškias gali kažkiek jo atiduot tiem kurie jį jam atneša, tik to niekas nedaro.
Aišku, kartais atrodo viskas gerai Lietuvoj, žmonės gyvena, nelabai jau skundžiasi, bet vistiek.. LYGINANT su Europos Sąjunga mum toli gražu iki lygio kuriame žmonės gali būti laimingi. Problemas išspręst galima labai lengvai, bet valdžioj net jeigu ir kada atsirastų interesas tai padaryti, tai pinigėliais užbarstytų juos tos didelės kompanijos ir dingtų jiem tas interesas. Žodžiu, overall - šiuolaikinė vergija.
immortallt 2011-06-19 20:35
Kad vat klientai estai, tai su tavimi nesutiktu Prekyba siek tiek geresne, bet tikrai nera jie patenkinti. Cekai, slovakai ir pan. na jie gi nebuvo visai komunizme. Turejo isvystyta automobiliu pramone ir pan. Tiesiog ir pats lyginimasis, pas ka geriau... Nu argi del to gyvename ? Gi gyvenimo pilnatve, nera tame, kad prisiest, prigert ir parukyt kaip kaminas bei pasirodyti su kietesne masina. Kodel pietieciai, nors nieko neturi, bet jie laimingi ? Todel, kad ne daiktai laime atnesa. Daiktai tik irankis, tai ir laikykime juos irankiais, o ne gyvenimo siekiu
immortallt 2011-06-19 20:43
Totalus komunistas... Sutaupai savo pinigus, nes maziau islaidauji, tada investuoji savo sunkiai uzdirbtus pinigus, dar pasiskolini ir prisiimi bankroto rizika, vargsti kol isgvildeni verslo ideja, sunkiai dirbi, o gauni ta pati kaip eilinis darbuotojas ? Tu turbut idijotas totalus, kad manai, kad taip gali buti... Gal buk mano darbdaviu, ivestuosi 100.000, o paskui jau pasidalinsim per puse kaip nors pelna.
P.S. buvau Norvegijoje, man nepatiko ten. Ir negyvenciau ten uz jokius pinigus.
P.S.S. STN, cigareciu, alkoholio, gydymo paslaugu i LT nevaziuoji ? Nes dauguma sako, oi kaip uzsienyje geriau, bet gyvena susispaude, medicininiu paslaugu atvaro cia nemokamai, vezasi maisto produktus (i norvegija), cigaretes ir alkoholi, bei sako, kad ten gyvenimas geresnis...
Simplicity 2011-06-19 21:12
Baik, immortallt, tu tuos bajerius... Vis randi kažkokį pateisinimą kodėl bet kur geriau nei Lietuvoj Tai jie "nebuvo visai komunizme", tai jie kažką turi ko mes neturim ir pan. Tai imk ir parašyk ką mes Lietuvoj be Valdovų rūmų ir Nacionalinio stadiono už 200 milijonų turim.
p.s.
Yra ne viena studija apie tai kokią įtaką žmonių nuotaikoms turi saulėtų dienų skaičius. Šiaip, aš irgi katučių pločiau jei už šildymą mokėt nereiktų.
p.p.s.
Gerbuvis ne išgertais buteliais ir automobiliais matuojamas ir ne iš gero gyvenimo žmonės geria.
Arthuras 2011-06-19 21:13
Immortal, o tau labiau priimtinas toks laukinio kapitalizmo variantas: sukuriu biznį, moku visiems po 800lt, o pats sau dedu milijardus.(elementarus ir puikus pavyzdys - MAXIMA - mūsų mylimasis monopolis).
Nesakau, kad darbdaviai turi gauti tiek pat ar tik truputį daugiau. Taip, jie turi pasiimti gana daug, kad būtų motyvas kurti savo verslą(beje, motyvų verslą kurti yra kur kas daugiau), bet Lietuvoje - šitie darbdavių ir darbuotojų santykiai išsigimė. Ir va čia jaučiasi komunizmo įtaka, kai viršininkas buvo visada teisus, kai žmonės negalėjo pasireikšt ir užsidirbt daugiau, tai atrišti nuo lenciūgo dar ir dabar nežino kaip išsidirbinėt.
P.S tas pelno nesidalijimas verslininkams labai skaudžiai atsilieps - daug kas išvažiuos, liks tik debilai ir šiek tiek geresni specialistai, kurie savo kainą užsikels nesveikai. Tada verks verslininkai, kad galėtų įsivežt kuo daugiau siauraakių.
algiuz 2011-06-19 21:19
Šiaip čia ilga tema ir manau mes nerasim vieningo atsakymo ar Lietuvoj gyventi gera. Man, kol kas asmeniškai, kol nedirbu, čia yra labai gera. Kai pradėsiu dirbti, gal nuomonė pasikeis, gal ir ne. Klausimas kodėl gera? Sakyčiau todėl, kad supa geri žmonės. Retai kada sutinku visiškai negatyvius žmones, visi mano draugai ir pažįstami yra draugiški ir mąsto pozityviai. Tas garantuoja, kad ir pats mąstai tik pozityviai. Ir manau todėl Lietuvoj ir yra toks neigiamas fonas. Kad ir žmogus turi viską, ko jam reikia, vistiek randa prie ko prikibti, tas neigiamas fonas traukia visą šalį žemyn. Didžiausia įtaka, aišku, daro žiniasklaida, kuri daugiau nieko nerašo, tik straipsnį po straipsnio apie emigracijas ir biudžeto skyles ir t.t. Palaikomas neigiamas fonas, kad žmonės plustu į jų svetaines pasisemti neigiamu emocijų. Dabar specialiai įsijungiau delfi, spėkit kokia tema aukščiausiai užkelta? Aišku apie emigraciją. Netgi autobusai, važiuojantis iš kauno į utenos pusę pradėjo sukti pro kauno oro uostą, kad kuo daugiau emigrantų išvestu. Visais būdais kišama lietuviams ta pati mintis: emigruok, tai visi ir emigruoja. Nesvarbu, kad nežinai, kaip bus svetimoj šalį. Kaži kaip ilgai lietuviai priiminėja sprendimą emigruoti. Tikrai norėčiau išgirsti emigranto istorija normalia, o ne istorijas, kišamas spaudoje.
Kas dėl pinigų, jei vaikystėj rūpėjo ne mokslai, tai kaltink tik save, gal dar ir savo tėvus, kad nesugebėjo paaiškint, kad pasimokyk šešioliką ar aštuonioliką metų, kad likusius šešiasdešimt ar daugiau turėtum iš ko valgyt nusipirk, namą pastatyt ir savo vaikus užaugint. Kas gi daugiausiai skundžiasi? Bedarbiai ir tie, kurie nesugeba normalaus darbo susirast, dėl vienokių ar kitokių priežasčių. Darbo visada yra tik reik norėt jį rast. Aišku, jei tikiesi gaut 4000lt už prekių deliojamą į lentynas, tai sorry, džiaukis, kad ir tuos 670lt gauni.
Kas dėl lygiavimosi į geresnius už save, tai galiu pasakyt tiek, tai yra kvaila. Tiek pat kvaila, kiek ir žiūrėti į prastesnius už save. Aišku lietuviai nebūtų lietuviais, jeigu nesilygintu su vakarų europą. Norim, kad šalis, kuri nepriklausoma tik 20 metų, būtų tiek pat išsivisčiusi kiek šalis, kuri yra nepriklausoma jau daugybė šimtmečiu. To nebus ir negali būti, ypač, kai jos piliečiai gyvenime mato tik juodą. Man dažnai prikaišo kurso draugai, kodėl aš visada šypsausi, turbūt iš pavydo, kad man gerai. Atsakau, kad nėra ko liūdėti. Tai kur ritasi valstybė, jeigu net negalima einant gatve šypsotis, nes visi žmonės žiūri kaip į nenormalų? Arba galvoja, kad su jų šukuosena arba rūbais kažkas negerai. Nusiritom iki tokio lygio, deja, kad jei nori ramiai praeiti gatve, buk suniuręs ir eik nuleidęs galvą.
Daug prirašiau, o kas tingi skaityt, tai reziume mąstykit pozityviai ir nepasiduokit visą Lietuvą supančio negatyvumo šydo.
immortallt 2011-06-19 21:36
Del atlyginimo veikia rinkos salygos ir niekas nepades. Jei nera darbo, tai geriau dirbti uz minimuma ar is vis be pinigu sedet ? Verslininkas tik veikia rinkos salygomis, o ne nustato, kiek zmoniu yra darbo rinkoje ir kiek darbu yra. Tad cia yra susiklosciusi ekonomine situacija kalta. Tad nevarom ant verslininku. Jiems dekot turit uz sukuriama darbo vieta ir pridetine verte. O pas mus toks poziuris, kad darbdavys turi buti dekingas darbuotojui, keliais priesais ji eiti ir pan. ?
Alkoholio gerimas yra tik problemu kurimas - tokio dabruotojo niekas nenori, tai daug kainuoja. O pasiteisinimas gerti alkoholi, na tokio nera... Tai yra tik lewa atmaske ir budas uzsimirsti apie problemas o ne jas spresti. Kodel kazkas turi isspresti tavo problemas ? Jas sprende komunistai, bet taip ir neissprende.
Nesakau, kad LT yra nuostabu gyventi, bet nera taip blogai, kaip cia visi biedavojasi. Nesakiau, kad estai sako, kad pas mus geriau gyventi, sakiau, kad jiems irgi nera gerai ten gyventi. Pas juos batonas Rimi parduotuvej kainavo 1.5 euru, paskutinikart kai tevas buvo.
VISKAS PRIKLAUSO NUO POZIURIO. Tu galvoji, kad tau gerai - tau ir bus gerai. Jei busi dekingas uz darba ir dirbsi ji normaliai, tai ir uzdirbsi, o ne su poziuriu: "ka cia bandysi uzdirbti visus pinigu imonei", kai tavo alga priklauso nuo isdirbio. Ir jeigu manote, kad kas nors apgaudineja darbuotojus, tai patys atidarykit savo versla ir nukonkuruosit juos lengvai, nes perviliosit darbuotojus ir sukursit geresni produkta. O jeigu nedarot, tai tada nekalbekit.
Gyvenkim draugiskai, mylekim vienas kita ir tausokim ne tik savo turta, bet ir kitu (nesiukslinkim, bukim mandagus vienas kitam) ir bus geriau visiem. Gi ne vienam nepakelia nuotaikos bambekliai
kionig 2011-06-19 21:52
Ei, ei, o kada atsiras knygų "for dummies: kaip tapti visarverčiu emigrantu" ? Man tokia labai praverstų
andriulis 2011-06-19 22:13
immortallt -"et paklausiu, o ar jus ka gero padaret Lietuvai ? "
Kiekvienas dirbantis daro, nes turi dirbti uz atlygi kuris yra per pus zemesnis nei skurdo riba! Zmones dirba ir tyli. Praejo kiek metu? Nemato, kad kazkas keistusi del to ir bega is sitos asaru pakalnes.
Ar tavo pasakymas, kad del Lietuvos reiktu taip pasielgti kaip Kalanta? Ar kiekvienas turi buti verslininkas? Toli grazu, dirbantis liaudis stato sali, bet manau vis labiau pavargsta ja statyti. Plius daugiau zmoniu gauna bent jau sioki toki issilavinima, kuris jiems atveria akis.
Plius nezinau kaip vadinti, ziniasklaida, ar sudasklaida, bet norom nenorom vis tik daugiau parodo publicistines laidos, kad esam tik avinu banda kuria mulkina is virsaus kas tik nori.
blizzard 2011-06-19 22:18
immortall tu bet supranti verslo kūrimo sudėtingumą mūsų šalyje? panašu kad ne.
kitas dalykas tavo pasakymas jei galvosi kad tau gerai, tai taip ir bus, man asocijuojasi su pilim ir kaimiečių namais aplink ją. Karaliui gerai, kaimiečiams ne. Kas iš to? karalius negali pasivaikščiot po kaimą, nes jam vienam gerai. Esmė tame kad tu gali turėt pinigų, axujeną sodybą ant ežero kranto, bet kas tau iš tos sodybos, jeigu teks joje užsidaryt, nes nebus nei kur išeit, nei su kuo pabendraut, nei ką pamatyt. Nepastebi kad po biškį jau einama šita linkme..
Aišku iš kitos pusės jei galvosi kad tau gerai, gal ir bus gerai, bet kad galvotum kad tau gerai, turi būti gerai. Negali valgyt šūdo ir galvot kad valgai šašlykus. Mes kalbam apie ateitį kuri nėra skaidri, o tu kalbi apie tai kad reik galvot jog ji skaidri..
Na jeigu aš į posūkį įvažiuočiau ant 120km/h galvodamas kad jį išimsiu, tai kažin ar vis dar vairuočiau mašiną.. reikia žinot, ne galvot.. galvot galima daug, bet iš žinojimo ateina užtikrintumas, ramybė, geresnė gyvenimo kokybė - viskas ko reikia statistiniam emigrantui, o to žinojimo nėra.
Arthuras 2011-06-19 22:21
Jo, atidarysiu larioką ir nukonkuruosiu MAXIMA. Nebūtų tokių žiaurių monopolių, pasirūpintų valdžia lengvesniu UAB ir IĮ steigimu, sumažintų mokesčius smulkiam ir vidutiniam verslui, kompensuotų iš stambių įmonių, kurių pelnai milijoniniai ir po 15prc. - va tada tavo argumentas - įkurk pats - būtų teisingas. Vakaruose pilna smulkaus - vidutinio verslo, vadinasi ten ir vidurinioji klasė neskursta. O čia įkūrus labai nedidelę įmonę, kuri dar negauna pajamų - jau smaugia mokesčiai. Sakysi, įkurk ir išsiplėsk iki stambios įmonės? Visos MAXIMA ir kt. panašios įsikūrė gana lengvu periodu, kai nebuvo didelės konkurencijos, monopolių.
Plius, tas geležinis klausimas: "o ką tu padarei, kad būtų geriau?". Kaip tu manai, koks atsakymas į jį turėtų būti, ir kaip žmogus turėtų į jį atsakyti, kad jis galėtų reikšti pretenzijas? Prašau nepraleisti šio mano klausimo ir pateikti atsakymo pavyzdžių.
KeshukaZ 2011-06-19 22:30
Dabar jungiam logiką. Žmonės dirba už perpus mažesnį atlygį nei skurdo riba. Tai taip išeitų,kad skurdžiai mes,bet vis tiek tose maximose žmonės perka didžiausiais krepšiais, pila diena dienoj ir rūko ~8lt/pakelis. Tad pirmiausia žmonės pinigus kiša ten kur jų nereiktų kišti,o antra - pinigų iš kažkur pasidaro. Dirba už minimumą ant popieriaus,o gauna daugiau. Darbdaviui gerai,nes mokesčiai mažesni,darbuotojui gerai,nes atlyginimas didesnis,bet vis tiek verkia,o nors šiuo atveju čia jie valstybę apgauna. Taip, tai kyšininkavimo problema. Bet nemanau,kad taip turėtų būti.
Žiniasklaida rodo tai,kas tautai patinka. Intrigos,skandalai,nusikaltimai. Rodo turtuolių vakarėlius,kas ką paliko ir t.t. Šūdasklaida? Taip,bet tik todėl,kad šūdasklaida patinka didžiajai daliai visuomenės. Na,o žiniasklaida - prekė,kurią opu parduoti. Gaunasi taip,kad mes patys tai kuriam. Ne valdžia kalta, o žmonės. Daugeliui lietuvių rūpi tik sava kišenė,o tokių, kurie kažką darytų visų labui - retas.
Grįžtant prie temos,tai tobulėti turi skatinti ne tik geras pavyzdys. Galima stebėti blogą pavyzdį ir iš jo mokytis. Ir manau,kad tai daug geriau,nes žmogus turi mokytis ne kaip gyvent,o kaip negyvent.
Laiqualasse 2011-06-19 22:34
Hm, o gal, jeigu netylėtų, kažkas pasikeistų? Bet ne, juk emigruoti ir paskui dergti ant Lietuvos internetų komentaruose lengviau, nei pabandyti pačiam pasigerinti savo gyvenimą.
andriulis 2011-06-19 22:40
Is kur tu trauki, kad zmones gaudami minimuma dar is kazkur prisiduria? Taip yra tokiu, bet zinai kiek tokiu yra kur i parduotuve eina is paskutiniu nusipirkti? Paziuretum tu ju saskaitas uz buta, tai ziema nesugeba susimoketi uz komunalinius.
Varganiausiems kur turejo dalinti maisto atsargas, tai buvo tokiu menesiu kai visai nedalina, nes nebuvo ka dalinti. Nepanasu i afrikos valstybes?
Pats esu ragaves emigranto duonos, grizau tikrai ne savo noru.
http://www.delfi.lt/news/daily/lithuani ... d=46769199
andriulis 2011-06-19 22:44
Atlyginimas kuri gauna i rankas yra 678lt, ka tu su jais veiktum? Daleiskim turedamas dvieju kabariu buta?
Matai tylejimas padare savo, dabar kovojama kitaip emigruojant. Turesim ateityje emigrantams dekoti! Nors jau ir dabar turim buti jiems labai dekingi!
blizzard 2011-06-19 22:46
Dabar jeigu jau jungiam logiką tai pagalvokim kodėl negali žmonės dirbt be vokelių gaudami normalų atlyginimą.
Kodėl rūko pakelį cigarečių už 8lt bet jas perka už 4 ar kažkeik iš šono. Kodėl į kaliningradą per mėnesį 50000 pasatų nuvažiuoja ir grįžta, tikrai ne atostogaut..
Gerai dabar pagalvokim ar tai gerai? mum taip - vasltybei ne...
Bet jeigu norim kad valstybei būtų gerai - tada mum bus blogai, tai kaip čia gaunasi? užburtas ratas? matyt kažkas kažką smaugia per daug nei realiai turėtų...
dėl vokelių, korupcijos ir kontrabandos atsiranda papildomų įstatymų, kurių dėka valstybė nori kuo daugiau mokesčių surinkt, užuot stabdę visą procesą, jie geriau priima naujus įstatymus, tai kur čia logika?
Dėl žiniasklaidos aš jau pradedu abejot kad rodomas šūdas kuris tenkina daugumą, rodomas šūdas, nes dauguma nesistengia reikšt savo nuomonės jog jos tai netenkina.. filmai tie patys, laidos bukiškos, reklamų laikas didelis. Gaunasi taip kad tv gyvena iš reklamų, mes nesiskundžiam, todėl perkami šūdini filmai, jie rodomi 10 metų į priekį, tada susirenkamas pelnas, už grašius vėl nuperkama keli geri filmai ir vėl juos rodo 10 metų.. o kadangi tauta nesiskundžia, tai nėra ir jokios logikos kažką daugiau daryt..
Sutinku kad blogi dalykai kelia reitingus ir yra priimtinesni visuomenėj, bet kas prie to privedė? ne pati valdžia, ministrėliai ir valdininkai kurie kažką slepia ir nerodo visuomenėj?
Laiqualasse, žinau kas dirba už pusę to atlygio ir bijo skūstis, nes išmes iš darbo ir neras kito.. pagrįsta tai baimė ar ne, spręsti jums.
Savo gyvenimą gerina visi, politikai, valdininkai, emigrantai, kontrabandininkai..
Gal reikėtų gerint ne savo gyvenimą, o kitų gyvenimus, tokiu būdu gerėtų valstybė kaip vienetas, o ne kaip atskiras individas. tame ir esmė, kad bandoma gerint savo gyvenimą kitų sąskaita..
p.s. straipsnyje teigiama kad neva mes esam pesimistai ir jau tapo populiaru skleisti blogus dalykus apie mūsų šalį.
http://www.delfi.lt/news/daily/lithuani ... d=46769199
Galit skleist gerus dalykus ir ignoruot statistiką, aš nieko prieš..
KeshukaZ 2011-06-19 22:52
Na, tikriausiai aš tokių verkiančių ir gerai gyvenančių daugiau sutinku,nei tų skurstančių.
Dėl tavo straipsnio to truputis.
"Prasidėjo ir sparčiai vyksta šeimos transformacija. 1990 m. susituokė 36 tūkst. porų, 2010 m. – jau tik 19 tūkst. Jaunimas vis dažniau pirmenybę teikia moderniam šeimos tipui: šeimos kūrimas dažniau pradedamas nuo gyvenimo kartu nesusituokus, tuokiamasi vis vyresnio amžiaus, didėja šeimų nestabilumas, teigiama Demografinių tyrimų instituto leidinyje „Demografija ir mes“."
Ne pačių žmonių vogimas iš valstybės? Tokios šeimos gauna pašalpas,paramas,nors joms net nepriklausytų.
"Neadekvačiai didelį vyrų mirtingumą specialistai sieja su sveikatai žalingu gyvenimo būdu."
Gėrimas,rūkymas turbūt čia nė prie ko. Na,o jei jau šitiem pinigų yra,tai nemanau,kad žmogus badauja. O jei badauja,tai čia jo problemos.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Geriausia vieta gyventi. Gal vis dėlto Lietuva?